Daar geef ik je wel gelijk in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat er nog maar hier en daar over nagels wordt gepost. De rest is allemaal offtopic. Prima als er wel eens over iets anders wordt gepraat, maar continu is echt niet leuk meer. Het topic gaat echt niet dood. Het meerendeel van de meiden hier doet haar nagels meerdere keren per week en er zijn daarbij genoeg lakken (en aanverwanten) om over te praten.
Vragen worden niet meer beantwoord omdat ze verdwijnen in de slowchat en daarbij vind ik het ook niet tof dat de nagels die gepost worden geen aandacht meer krijgen. Ik zie het regelmatig dat er een foto wordt gepost en er gewoon niemand (niemand ja!) op reageert. Zo veel moeite is het toch niet?
Ja, ik ook...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het punt wel, alhoewel ik zelf het idee heb dat 90% nog steeds gewoon over nagels gaat.
Auwquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, ik ook...
Ik zie niet helemaal in waarom ik een compleet ontopic post over een gebroken nagel niet wat op mag leuken met de goede reden waarom ie gebroken is..
Ik stoor me daar niet aan.. maargoed
[ afbeelding ]
De minder vrolijke foto dan
ja klopt, en ben ik ook grotendeels met je eens. Maar! ik denk ook niet dat het leuk is als iedereen verplicht: "oh wat leuk" gaat roepen als reactie op elke foto. Want een echte eerlijke mening geven is ook niet altijd de bedoeling. Of naja, dan raken mensen gekwetst. Dus, ik denk dat er gewoon een soort balans moet zijn. Misschien dan maar geen overleden oma's, nieuwe hamsters, straatmoorden, tentamens, vervelende schoonmoeders en werkloosheid meer. Aan de andere kant is het ook wel leuk om iets meer over elkaar te weten dan alleen hoe onze nagels er uit zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Voor de een zal het meer storen als een ander, ik stoor me er vrij erg aan. Ik denk inderdaad dat het een goed plan is om er allemaal op te letten want vragen die ondergesneeuwd worden en foto's waar geen reacties opgegeven worden (waar het topic in eerste instantie voor bedoeld is, denk ik) vind ik best jammer van deze hele leuke reeks.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er bij jou uit dan? Heb je een swatch?
Je hebt hier al een punt gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, en ben ik ook grotendeels met je eens. Maar! ik denk ook niet dat het leuk is als iedereen verplicht: "oh wat leuk" gaat roepen als reactie op elke foto. Want een echte eerlijke mening geven is ook niet altijd de bedoeling. Of naja, dan raken mensen gekwetst. Dus, ik denk dat er gewoon een soort balans moet zijn. Misschien dan maar geen overleden oma's, nieuwe hamsters, straatmoorden, tentamens, vervelende schoonmoeders en werkloosheid meer. Aan de andere kant is het ook wel leuk om iets meer over elkaar te weten dan alleen hoe onze nagels er uit zien.
Kijk, waar ik me persoonlijk behoorlijk aan erger zijn die eindeloze lijstjes met TD-bestellingen, wishlists, vragen als "wanneer komt m'n pakje" en " welke lak moet ik bestellen " etc, vervelender dan wat offtopic SC. Ik denk ook niet dat je iedereen "tevreden" kan maken en als je weer te hard roept waar je je aan ergert durft niemand meer iets te posten...
Nu moet ik eigenlijk een punt maken maar ik ben zelf de draad ook een beetje kwijt
Rennie snap niet dat jij zeurde over je nagels, ze zijn hartstikke mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die.
Oh, hij is bij jou veel mooierquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rennie snap niet dat jij zeurde over je nagels, ze zijn hartstikke mooi!
quote:
Hij is bij mij gewoon niet holo. Dit is van de flits, maar zonder zie je er niks holo aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dankje. Maar het zijn vooral mijn handen (Kijk hoe rood mijn nagelriemen zijn)
. Ik verneuk die zo hard. Ik bijt eraan en ik trek eraan. Nog hardnekkiger dan mijn nagels.
[..]Hoe kan dat nou. Staat het niet bij je huid?
Ik heb per ongeluk 2 lemony flutters.. je mag er wel 1tje overkopen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand anders nog tips voor het zachthouden van je nagelriemen? Ik heb al cuticle oil en ik ga lemony flutter kopen in Londen, maar nieuwe tips zijn welkom
Zonder flits, idd geen holoquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is bij mij gewoon niet holo. Dit is van de flits, maar zonder zie je er niks holo aan
[afbeelding]
Ik koop hem liever in Londenquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 2 lemony flutters.. je mag er wel 1tje overkopen?
Hij kost in Londen 5,50.. dat is dus 6 euro..
Of iemand anders die interesse heeft?
Hij is goed tot oktober, ongebruikt.
Je moet even wachten tot de zon weer wat vaker langskomt. Ik zat vandaag in het zonnetje en mn LOL ging helemaal tekeer, echt heel mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is bij mij gewoon niet holo. Dit is van de flits, maar zonder zie je er niks holo aan
[ afbeelding ]
In de OP staat een linkje, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar bestellen jullie fauxnad?
kan dus echt niets vinden op ebay/google
Blauw is ook mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van blauw hou?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de OP staat een linkje, toch?
Ik heb een zwak voor die suede lakjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Russian Navy Suede met tipwear en hele zielige nagelriemen... Straks maar eens nieuw lakken en heel goed insmeren.
Wauw! Prachtig...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet geweldig uitgevoerd, maar:
[ afbeelding ]
suzi skies in the pyrenees suede met een zwarte schuine french.
Moet nog wat oefenen met tape
Ik vind het er chic uitzienquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Snowcone als ik voor Nune mag reagerenquote:
Wat een lief kleurtje zeg! Ik ben normaal niet zo van het lichtblauw, maar bij jou staat het heel mooi!quote:
Die van Ebay? Waneer had je hem besteld?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankjulliewel![]()
Mijn MAAH is binnen
Net een dagje te laat want ben gisteren naar alice geweest.
Maar![]()
![]()
Wat een creativiteit! kVind de laatste het leukst... Geen handige combi nee...nagels lakken en luiers verschonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef samsuus het volgende:
Nagels!!![]()
Begon vanmorgen hiermee:
[ afbeelding ]
Vond ik wat saai dus toch maar glitter erover:
(overigens minder glitter dan op de foto lijkt)
[ afbeelding ]
Toen was ik wel tevreden maar nog voor ik met mn tweede hand kon beginnen moest er hier iemand echt heel nodig een schone luierDas lastig met natte nagellak... Dus ik mocht weer opnieuw beginnen!
[ afbeelding ]
En vind het nog veel leuker dan mn eerste poging ook!!![]()
[ afbeelding ]
Randjes moeten nog bijgewerkt worden...
Nais!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Russian Navy Suede met tipwear en hele zielige nagelriemen... Straks maar eens nieuw lakken en heel goed insmeren.
Van ebay inderdaad!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van Ebay? Waneer had je hem besteld?
Leuke combi zo!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef chocolat-therapy het volgende:
Van vorige week:
[ afbeelding ]
Leeeuk! Die strikjes ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
Ik blijf vandaag maar bij deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
[ afbeelding ]
Plate M59! Daar staan ook sneeuwvlokjes op haha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]Op welke plate staat dat strikje?
Ik vind het eindresultaat super!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef samsuus het volgende:
Nagels!!![]()
Begon vanmorgen hiermee:
[ afbeelding ]
Vond ik wat saai dus toch maar glitter erover:
(overigens minder glitter dan op de foto lijkt)
[ afbeelding ]
Toen was ik wel tevreden maar nog voor ik met mn tweede hand kon beginnen moest er hier iemand echt heel nodig een schone luierDas lastig met natte nagellak... Dus ik mocht weer opnieuw beginnen!
[ afbeelding ]
En vind het nog veel leuker dan mn eerste poging ook!!![]()
[ afbeelding ]
Randjes moeten nog bijgewerkt worden...
hij is mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Idee is leuk, maar heb je de lak laten drogen voor je de tape er af trok?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
superleuke combiquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef chocolat-therapy het volgende:
Van vorige week:
[ afbeelding ]
Prachtige kleur, sjieke steentjes, maar strikjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
[ afbeelding ]
Oh sneewvlokjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Plate M59! Daar staan ook sneeuwvlokjes op haha.![]()
@Sjeen, ik ben ook geen strikjesmens maar ik vind deze stiekem wel heel popperig haha!
de china glaze holo's zijn idd maar zo-zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
classy!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |