Nee!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat zijn jullie snel? Geen leven verder?
normaliter wel maar speciaal omdat ik wist dat jij 105 ging openen heb ik alles stilgelegdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat zijn jullie snel! Geen leven verder?
ik kan het ook echt niet meer bijhouden....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat zijn jullie snel! Geen leven verder?
Ik heb net mijn bestelling binnen, maar als ik de volgende keer ga bestellen wil ik best voor je meebestellen hoor. Dat kan alleen nog wel een maandje duren gezien ik ga verhuizen enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef RenRen- het volgende:
De volgende die bij TD gaat bestellen en -toevallig- nog 1 plekje over heeft, please, keep me in mind!
Zou tof zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bestelling binnen, maar als ik de volgende keer ga bestellen wil ik best voor je meebestellen hoor. Dat kan alleen nog wel een maandje duren gezien ik ga verhuizen enzo.
Hoe lak je dan precies? En welke topcoat enz? Want soms kan je door je lakgewoontes ook al veel verhelpen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou tof zijn.![]()
Ik kan nu gewoon geen lak op doen, want elke keer bladdert het er na 12 uur af.
Nou, eerst haal ik de resterende nagellak eraf. Dan doe ik niets tot mijn nagels droog zijn. Dan doe ik een OPI Envy op mijn nagels. Wachten, lak erop, wachten, nog een laag, wachten, topcoat rapidryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Hoe lak je dan precies? En welke topcoat enz? Want soms kan je door je lakgewoontes ook al veel verhelpen.
Ah kut..mja ik ben dan ook geen ONZ - Lollereinz!!11einz! tiepjequote:
En daarna douchen of schoonmaken ofzo? Bij mij bladdert de hele zut er weer af als ik even met water in contact kom snel erna.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, eerst haal ik de resterende nagellak eraf. Dan doe ik niets tot mijn nagels droog zijn. Dan doe ik een OPI Envy op mijn nagels. Wachten, lak erop, wachten, nog een laag, wachten, topcoat rapidry
Nee, als ik zeg even wachten is het echt met mijn handen op mijn schoot naar de tv starenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Nune het volgende:
[..]
En daarna douchen of schoonmaken ofzo? Bij mij bladdert de hele zut er weer af als ik even met water in contact kom snel erna.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, als ik zeg even wachten is het echt met mijn handen op mijn schoot naar de tv staren
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Misschien is een bonder dan inderdaad wel fijn!
het kostte mij wel 4,50 (drie SMSjes héél irritantquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Ja! MSN: dwmpunt at gmail dot com
Een goeie reden om het weer eens te installeren.
Wat? Betalen voor MSN?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het kostte mij wel 4,50 (drie SMSjes héél irritant) komtomdat het op deze LT nog totaal niet geinstalleerd was, dus kon ik niet upgraden.
Ik heb nagelwielen en die zijn genummerd en die zijn weer genoemd in m';n Excel lijst en ik kan sorteren op aantal laagjes, Konad geschikt en gedragen of ongedragen (en natuurlijk merk etc.) I'm a nerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet nog ff bijlezen, maar die excel van SQNet zo'n neuroot als ik
alleen jij bent er ruim op tijd mee begonnen en ik moet nog beginnen terwijl ik al een hele collectie heb, niet slim
![]()
Dikke fail trouwens, heb gister konad besteld, niet gehinderd door enige kennis van zaken, alleen door hebzucht. Zal me benieuwen
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef josja het volgende:
Ladies, iemand tips voor een hele goeie nagelverharder? Op zich waren mijn nagels redelijk sterk, maar sinds ik ben begonnen met kickboksen is het een groot drama, de een na de ander knapt af
Edit: die poes hahaha geweldig![]()
Ja vind het ook wel kunstig van mezelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?ik boks al tijden en me nagels braken daar echt niet
zijn je handschoenen misschien te krap?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef josja het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel kunstig van mezelfEcht geen idee, denk dat ik mijn nagels te hard in die handschoen druk ofzo.
Ze zitten wel vrij strak ja. Herome, hmm thanks, ik duik zo even de Etos inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zijn je handschoenen misschien te krap?
ik zou anders even kijken voor een harderner van herome, vind dat zelf wel een goed merk
Die teennagelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
loqipoes![]()
By the way, check dit:
http://www.marktplaats.nl(...)-art.html%3Fxref%3D1!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
mja, idd. 3 sms-jes voor een inlogcode. Ach het boeide me niet zo, dus heb het gewoon gedaan. Op de andere LT stond het al op en was het dus een simpele upgrade, die kostte niets.quote:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
Ik heb dat heel vaak met SV, dan zijn de randjes van mijn nagel witquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Shrinkage op 1 vinger met David topcoat, dat heb ik nog nooit gehad!
je hebt wát?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Shrinkage op 1 vinger met David topcoat, dat heb ik nog nooit gehad!
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:
En dan ter afsluiting in de jacuzziquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had net een idee onder de douche.
Zou het niet leuk zijn om in de zomer als het mooi weer is een soort cocktail feestje in (onze) tuin te houden. Iedereen in haar mooiste zomerjurkje. En dan een soort van Lak party net als een Tupperware (bij gebrek aan beter voorbeeld) party. Dus dat er ook iemand aanwezig is die handelt in lakjes, handverzorging e.d. (Bubseltje?) Dus géén make-up die zijn er genoeg, maar echt toegespitst op handen en nagellak. En dan het liefst natuurlijk met redelijke prijzen en OPI, China Glaze en de rest van al die fijne merken
Waarom onze tuin? Nou ten eerste, wij hebben een bar in de tuin (met werkende tap) en een fijne grote gezellige tuin, die heel geschikt zou zijn.
*zoekt later nog wel wat foto's, staan op andere PC*
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
Zou het niet leuk zijn om in de zomer als het mooi weer is een soort cocktail feestje in (onze) tuin te houden. Iedereen in haar mooiste zomerjurkje. En dan een soort van Lak party net als een Tupperware (bij gebrek aan beter voorbeeld) party. Dus dat er ook iemand aanwezig is die handelt in lakjes, handverzorging e.d. (Bubseltje?) Dus géén make-up die zijn er genoeg, maar echt toegespitst op handen en nagellak. En dan het liefst natuurlijk met redelijke prijzen en OPI, China Glaze en de rest van al die fijne merken
Waarom onze tuin? Nou ten eerste, wij hebben een bar in de tuin (met werkende tap) en een fijne grote gezellige tuin, die heel geschikt zou zijn.
bier + lakken. Ik ben er.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
En dan de schuld krijgen van alle gescheurde nagels omdat ze week zijn geworden van het water?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan ter afsluiting in de jacuzzi?
Ja, deze dame heeft een jacuzzi. Echt!
Jij wel, ik heb zo'n gevoel dat dat wel goedkomtquote:
Woei. Echt wel.quote:
nee nee, als we bier vast moeten houden worden de handjes niet natquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan de schuld krijgen van alle gescheurde nagels omdat ze week zijn geworden van het water?
Sommige topcoats zorgen ervoor dat de lak eronder krimpt, waardoor je witte randen krijgt waar je je nagel zietquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lakparty!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
quote:
EN met een mooi ingedeelde keuken, en woonkamer, en lieve hondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
Verwacht nou geen villa he dames, ik woon gewoon op de hoek van een rijtjeshuis, maar wél met een mooi ingedeelde tuin
gaat jouw vriend chauffeuren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]jij staat heel mooi achter een tap denk ik
.
uiteraard, maar wel snel zijn anders heb ik ze zelf al opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Die OPI Ink Suede is mooi trouwens![]()
Maarre, SQ, dan verwacht ik wel een beetje mooie biertjes he!
En ik ben even kwijt wie het was, maar mooie bestelling!![]()
Nagels van Loqi zijn mooi![]()
Hmm, brede woordenschat heb ik vandaag. Tijd voor koffie denk ik.
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, brede woordenschat heb ik vandaag. Tijd voor koffie denk ik.
Moeten we dan ook nog een speciale mannenhoek maken? Er zijn een paar locaties in de tuin waar een TV kan hangen, kunnen ze lekker naar het WK kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat jouw vriend chauffeuren?
(anders kunnen we geen bier drinken!)
Ik ook, en da's problematisch, want ik moet nog een presentatie doen straks.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
![]()
jaaaaaaaaaaa, ik ben melig...
Oooh, dat gaat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, maar wel snel zijn anders heb ik ze zelf al op
* Stormqueen ontkent het probleem graag
Dronken lijkt me niet, high misschien?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Kan je dronken worden van koffie? Ik ben alle smaakjes aan het proberen en een rating geven, maar de cafeïne kickt in
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Kan je dronken worden van koffie? Ik ben alle smaakjes aan het proberen en een rating geven, maar de cafeïne kickt in
ik heb m'n pakket ook binnen nu, word er hongerig van al die kleurtjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Kun je die niet gewoon naar de kroeg sturen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moeten we dan ook nog een speciale mannenhoek maken? Er zijn een paar locaties in de tuin waar een TV kan hangen, kunnen ze lekker naar het WK kijken
Ik krijg een heel erg Amstel gevoel nou
Visualsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik kan het zelfs worden van fanta pomelo, nouja niet dronken maar wel een enorme suikerkick, dan ga ik knetteren als een stuiterbal
Blij dat ik niet de enige ben die hypert na het eten van suikerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik kan het zelfs worden van fanta pomelo, nouja niet dronken maar wel een enorme suikerkick, dan ga ik knetteren als een stuiterbal
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat jouw vriend chauffeuren?
(anders kunnen we geen bier drinken!)
Niet als ze moeten rijdenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb m'n pakket ook binnen nu, word er hongerig van al die kleurtjes
Misschien moet je ff over op rooibosthee meid
[..]
Kun je die niet gewoon naar de kroeg sturen?
Dan gaat die van jou maar rijden, kan die verbouwingsverhalen uitruilen met de mijnequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]nee.. meneer heeft geen rijbewijs
.
omgwtfbbqquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]nee.. meneer heeft geen rijbewijs
.
hot lava love indeed!quote:
Oooh cool!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close up van de Kiko'sBoven: Pearly bronze, oudroze/rood met holo glitter
, ocean blue (lijkt op GOSH ocean)
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Uiltjesoorbellen, vandaag binnengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
die van mij bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan gaat die van jou maar rijden, kan die verbouwingsverhalen uitruilen met de mijne
Bus, lijn 157 0f 156quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij bedoel je?
No way rose, die durft al niet naar een verjaardag van bekenden, laat staan zoeen wijvenmeet
haha samen met de busquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, dat zal 'm wel worden. Fietsen is net te ver
Daar zitten we ook opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
En ik dacht nog wel dat het hier wat rustiger zou worden nu iedereen msn uitgewisseld heeft
op mijn oude werk hadden ze van die plakjes druivensuiker staan en die at ik dan, en ik knetterde echt alle kanten op en ik ben van mezelf al vreselijk aanwezig, mijn moeder haalt nu alles wat met druivensuiker te maken heeft uit mijn buurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die hypert na het eten van suiker
*pakt M&M's*
Die ene paarse lijkt me mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Hahahaha ja dat klinkt zooooo bekend!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op mijn oude werk hadden ze van die plakjes druivensuiker staan en die at ik dan, en ik knetterde echt alle kanten op en ik ben van mezelf al vreselijk aanwezig, mijn moeder haalt nu alles wat met druivensuiker te maken heeft uit mijn buurt![]()
![]()
nice swappakketje, ik vind die blauwe alleen niet echt op ocean lijkenmisschien op de vinger wel maar zo in t potje niet echt
ga swatches maken dan duhquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat klinkt zooooo bekend!
Nee ik ziet het, mja deze foto's zijn snel gemaakt en dus een beetje crappy
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Ja ze heeft er ook een paar voor me opgepikt in de winkel (ze wilde eigenlijk 1 lakje swappen, dat was een Catrice, maar uiteindelijk is het veel meer gewordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Leuk pakje!
In Centro in Oberhaußen zit een winkel van Kiko, ik heb me in kunnen houden maar ze hebben mooie lakjes! En ook de andere make-up producten zagen er erg goed uit.
http://www.kikocosmetics.com/
Ja vierkante flesjes zijn fijn om om op te bergen, mijn boxen lijken gewoon vol door de OPI en CG ronde flesjes, dat is het dus haha.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze heeft er ook een paar voor me opgepikt in de winkel (ze wilde eigenlijk 1 lakje swappen, dat was een Catrice, maar uiteindelijk is het veel meer geworden)
Leuk spul iig! En vierkante flesjesDaar is m'n Helmer blij mee
Pretty nails!! Ik vind dat echt een heel mooi lakjequote:
Dat!! Ik ben ook van de partij!quote:
Gaaf kleurtje!!quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja vierkante flesjes zijn fijn om om op te bergen, mijn boxen lijken gewoon vol door de OPI en CG ronde flesjes, dat is het dus haha.
Wauw!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Wow! Hoeveel topics gaan er door in 1 dag?![]()
Mooie nieuwe header!![]()
Nou, eerst maar eens wat fotootjes posten en dan teruglezen...
Essence All Access + Gosh Rainbow + DC Matte Topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!! Ben nog steeds aan het zoeken naar Rainbow, maar met zeer weinig resultaat helaasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou Trind Nail Repair kunnen proberen (verkrijgbaar bij oa Etos). Superfijn spul! Bij de van Herome krijg ik gewoon pijn in m'n nagels...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef josja het volgende:
Ladies, iemand tips voor een hele goeie nagelverharder? Op zich waren mijn nagels redelijk sterk, maar sinds ik ben begonnen met kickboksen is het een groot drama, de een na de ander knapt af
Edit: die poes hahaha geweldig![]()
Volgens mij heb ik iets dat je kan helpen, hoef je ook niet bij TD te bestellen, alleen niet heel goedkoop...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef RenRen- het volgende:
De volgende die bij TD gaat bestellen en -toevallig- nog 1 plekje over heeft, please, keep me in mind!
Van Herome krijg ik ook spontaan weer pijn in mijn nagels wat een eng spul, binnen een paar minuten alsof ze in brand stonden. Heb zelfs wel eens gehoord dat iemand zwarte stipjes hierdoor op de nagels had (brandwondjes) dus pas hier erg mee op!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je zou Trind Nail Repair kunnen proberen (verkrijgbaar bij oa Etos). Superfijn spul! Bij de van Herome krijg ik gewoon pijn in m'n nagels...
Mooi zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige nagels heb jij zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Loqi het volgende:
Zo, om nog eens een 'show hier je nagels' post te hebben![]()
[ afbeelding ]
H7M Fasionista met steentjes, totaal niet kleur accuraathij is eigenlijk paars, niet blauw
En nog een keer omdat ie zo'n heerlijke smoel trekt bij de geur van remover
[ afbeelding ]
Lakpoes: Dis are not relevant to my interests
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Lekker zomers! Ik wil zon!!quote:
Die oudroze met holo!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Brandwondjes in je nagels zijn echt niet cool!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Van Herome krijg ik ook spontaan weer pijn in mijn nagels wat een eng spul, binnen een paar minuten alsof ze in brand stonden. Heb zelfs wel eens gehoord dat iemand zwarte stipjes hierdoor op de nagels had (brandwondjes) dus pas hier erg mee op!
Van Trind was ik ook niet weg, kreeg ook last, maar wel veel later. Goed bevalt NailTek Foundation II, dit is gelijk een ridgefiller en omdat het een beetje stroef is blijft de lak ook goed zitten.
De pijn komt trouwens van de formaldehyde die erin zit.
Dank je welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat een prachtige nagels heb jij zeg!![]()
[..]
Ik vind het ook goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps, gesponged met The Ten Man, beiden van China Glaze.
Wat een combo
En voor de eerste keer spongen vind ik dat ik het wel goed heb gedaan
Ik vind dit er wel schattig uit zienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[afbeelding]
Wat een combo
Waar kan je goede acryl spullen kopen en kun je ergens precies zien hoe het moet??quote:
Is dat jou kleintje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Oooh Daph je pakketje![]()
Gosh Rainbow met matte tc is ooken het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer
Ik ga echt schandalig fotospammen
komt ie;
Mijn vriendje en ik waren vanmiddag wandelen in de stad, vond ie heerlijk, zelfs toen we thuiskwamen was ie niet wakker te krijgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen zag ik al vrij snel dat er iets op de eettafel lag
[ afbeelding ]
Jullie snappen natuurlijk dat dat papier er rap afging en toen zag ik dit![]()
[ afbeelding ]
na even peuten ging dan eindelijk de deksel open
[ afbeelding ]
En kon ik, helemaal blij, dit uit het doosje toveren
vlnr, OPI La piz-itively hot matte, We'll always have paris suede, ChG LOL, QT, DV8 en Fairdy dust. En de armband natuurlijk die perfect bij mijn andere armband past. Met dank aan SQ![]()
[ afbeelding ]
Na een hele dag met blote nagels gelopen te hebben, heb ik er een nagelverharder overheen gedaan. Ik ben trots op mijn herstelde, roze nagels
[ afbeelding ]
Dus toen kon ik weer fijn verder knuffelen met vriendje![]()
[ afbeelding ]
Straks lakken
Mooie lakjes en wat een poepie zeg!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Gosh Rainbow met matte tc is ooken het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer
komt ie;
Mijn vriendje en ik waren vanmiddag wandelen in de stad, vond ie heerlijk, zelfs toen we thuiskwamen was ie niet wakker te krijgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlnr, OPI La piz-itively hot matte, We'll always have paris suede, ChG LOL, QT, DV8 en Fairdy dust. En de armband natuurlijk die perfect bij mijn andere armband past. Met dank aan SQ![]()
[ afbeelding ]
Na een hele dag met blote nagels gelopen te hebben, heb ik er een nagelverharder overheen gedaan. Ik ben trots op mijn herstelde, roze nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks lakken
Lees dit ook nu pas, dankjewelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets dat je kan helpen, hoef je ook niet bij TD te bestellen, alleen niet heel goedkoop...
Ik PB je wel even bedenk ik me net, als ik de link hier plaats, is iemand anders je misschien voor, zou een beetje jammer zijn![]()
Goede fotospam!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
komt ie;
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks lakken
Op de voorpagina van TD staat die armband, die moet je gewoon in je mandje doen als je voor een bepaald bedrag bestelt en dan krijg je hem gratisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
Leuke bestelling PrincessEn liev
![]()
Trouwens, hoe kun je die armband erbij doen? David of hoeheettie mailen?
Ja, dat wil ik ook heel graag wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef Juud- het volgende:
..die zilveren randjes en de rest zwart. Ik heb alleen niet zo'n vaste hand, dusse..kan ik voor zoiets ook schilderstape gebruiken? Vast wel toch?
Ja, het verloop is niet echt geweldig, maar had geen zin om Ruby der af te halen haha. Volgende keer ga ik het proberen met wat kleuren paarsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dit er wel schattig uit zienHet verloop is niet zo verloop-ig, maar vind het wel wat hebben
Ooohja!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
Op de voorpagina van TD staat die armband, die moet je gewoon in je mandje doen als je voor een bepaald bedrag bestelt en dan krijg je hem gratis
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb soms last van de Extra Sterk van Herôme, inderdaad een onwijs brandend gevoel in nagels/vingers. Dat trekt niet weg en dan haal ik het snel eraf en dan trekt het binnen 10 minuten weg. Dan doe ik de Soft op > nergens last van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Brandwondjes in je nagels zijn echt niet cool!![]()
Ja, die formaldehyde blijft een slecht ingrediënt natuurlijk. Maar even afwachten of ik ook last krijg van Trind...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef Crientj het volgende:
Daph, je pakketje met catrice is onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens mooie lakjes en nagels voorbij zien komen!
Leuk ook dat spongen!
En nu ga ik mijn nagels lakloos maken want ik moet morgen weer werken en dan mag ik geen nagellak op![]()
Denk dat ik om het te compenseren mn teennagels maar even een ander kleurtje geef...
Jammer is dat hè!?! Vind dat ook altijd irritant, mag alleen hele basis kleurtjes op, maar ja, dat heb ik eigenlijk nauwelijks.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Reska het volgende:
En nu ga ik mijn nagels lakloos maken want ik moet morgen weer werken en dan mag ik geen nagellak op![]()
Denk dat ik om het te compenseren mn teennagels maar even een ander kleurtje geef...
Nee, volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:21 schreef Guess. het volgende:
Die Gosh Rainbow is zeker nerges meer te krijgen? HIj is echt mooi
Dan valt het op hoe kort m'n nagelbedden zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat hebben veel mensen tegen sheer? Ik vind dat zo mooi
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
quote:
Helaas staat zo'n felle kleur mij totaal niet, vind het zo gaaf!quote:
Kiko lakt fijn vind ik. Wat een aanwinsten weerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Erg apart, maar ook erg leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
komt ie;
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na even peuteren ging dan eindelijk de deksel open
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wel heel mooi zo'n subtiel randje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste sponsactie
Lag er ook vrijwel meteen weer af dankzij belabberde topcoat
Ik houd wel van sheer dus ik vind het echt superkleurtjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
En picspam van binnengekregen lakjes.![]()
Mijn niet zo scherpe ruffian![]()
[ afbeelding ]
OPI Maliblue, hou niet zo van sheer dus moet even een basiskleur eronder doen.
[ afbeelding ]
Idem voor Sea ya Later, Sailor!
[ afbeelding ]
En Orly Sky Blue-Pink.![]()
[ afbeelding ]
*uitproberen gaat*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, geloof dat ik in ieder geval bij dit topic weer bij ben. Ik heb een laagje fairy dust over ssitp suede gedaan en ik blijf er maar naar kijken![]()
Helaas wil mijn fototoestel al dat moois niet goed vastleggen.
Ik mag eigenlijk helemaal geen lak op, maar er gaat toch altijd stiekem een lakje blanke lak op (zien die mannen toch niet...) anders breken mn nagels veels te snelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer is dat hè!?! Vind dat ook altijd irritant, mag alleen hele basis kleurtjes op, maar ja, dat heb ik eigenlijk nauwelijks.
Hahaha, nee, dat zien mannen inderdaad nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:05 schreef Reska het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk helemaal geen lak op, maar er gaat toch altijd stiekem een lakje blanke lak op (zien die mannen toch niet...) anders breken mn nagels veels te snel
Dat is inderdaad gaaf!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, geloof dat ik in ieder geval bij dit topic weer bij ben. Ik heb een laagje fairy dust over ssitp suede gedaan en ik blijf er maar naar kijken![]()
Helaas wil mijn fototoestel al dat moois niet goed vastleggen.
Ja hequote:
Ik heb dat ook wel vaker, volgens mij komt het door bloedinkjes onder de nagel/nagelriem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb soms last van de Extra Sterk van Herôme, inderdaad een onwijs brandend gevoel in nagels/vingers. Dat trekt niet weg en dan haal ik het snel eraf en dan trekt het binnen 10 minuten weg. Dan doe ik de Soft op > nergens last van.De Trind Nail Repair is niet sterk genoeg voor mij, als ik dan mijn vinger stoot ligt mijn nagel eraf
![]()
![]()
Ik heb trouwens wel soms zwarte 'streepjes' in mijn nagels, die meegroeien. Komen ze in het 'witte gedeelte' dan kan ik ze met een pincet zo eraf schrapenHeb me al vaak afgevraagd wat het waren.. iemand anders die dit ook wel eens heeft
Ik kan er niet tegen als ik iets er doorheen zie, niet vanwege mijn nagelbed maar ik heb er gewoon een hekel aan. Wil graag alles egaal en effen hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Dat klopt.. MaaH is LE dus of ie nog terugkomt? Geen idee..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
klopt het dta mad as a hatter nu overal uitverkocht is enzo, of was dat een andere lak?
dan heb ik goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat klopt.. MaaH is LE dus of ie nog terugkomt? Geen idee..
Hihi I wishquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Mooie lakjes en wat een poepie zeg!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
Leuke bestelling PrincessEn liev
![]()
Trouwens, hoe kun je die armband erbij doen? David of hoeheettie mailen?
Zulke dingen moet je niet tegen mij zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet![]()
Dus dit zijn mijn nagels nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China glaze FYI![]()
En @ Princess-a, dat is niet falen dat is slim inkopen
Hey, die tendo´s, hebben ze die gewoon bij jouw kruidvat?? Heb ´m hier niet gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hihi I wishIk ben zn tante, het is het zoontje van mn zus, wel stiekem heel leuk want ik mag gewoon lieve leuke tante zijn en hem helemaal fijnknuffelen zonder dat het een verwend kreng wordt
![]()
[..]
Thanks!
[..]
Op de homepage kun je hem aanklikken
@ Lindytje, mirannie, Juud- en kieskleurig, bedankt voor de complimentjes over mijn bestelling en de kleine man![]()
De hele week is het mij gelukt om de Essence aanbieding van het kruidvat te negeren en dan op koopavond faal ik alsnog![]()
[ afbeelding ]
Nee wij verkopen hem zelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hey, die tendo´s, hebben ze die gewoon bij jouw kruidvat?? Heb ´m hier niet gezien.
Oh ja, dat had je al eens verteld, sorryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee wij verkopen hem zelf(ik werk in een drogist)
Love it, love it, love it!! Hoop dat ie bij mij ook snel binnenkomtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China glaze FYI![]()
Vertel me dan even wat het kost als je gaat bestellen? Anders bestel ik ze op mn werk en stuur ik ze opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al eens verteld, sorry. Wel jammer dat ze het niet bij elke willekeurige drogist verkopen, prima spul!! Binnenkort dan toch maar gewoon een paar flesjes tegelijk bestellen, dan vallen de verzendkosten nog wel mee.
Op zich zijn ze niet heel duur, 2 euro ofzo, maar dan komt er nog verzendkosten bij en kosten omdat je onder de 10 euro besteld. Dus dan wordt het alsnog duur. Daarom maar een paar tegenlijk bestellen dan, dan maar 1 keer verzendkosten en geen extra kosten omdat het een te lage bestelling is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertel me dan even wat het kost als je gaat bestellen? Anders bestel ik ze op mn werk en stuur ik ze op
Je mag me altijd pm'en. Heb 0,0 invloed op de verzendkosten maar ik krijg die flesjes dan wel weer voor 1,50quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op zich zijn ze niet heel duur, 2 euro ofzo, maar dan komt er nog verzendkosten bij en kosten omdat je onder de 10 euro besteld. Dus dan wordt het alsnog duur. Daarom maar een paar tegenlijk bestellen dan, dan maar 1 keer verzendkosten en geen extra kosten omdat het een te lage bestelling is.
Ze moeten die flesjes gewoon anders vormgeven, dan kunnen ze gewoon door de brievenbus
Ik hou het zeker in gedachten!! Dank je wel!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je mag me altijd pm'en. Heb 0,0 invloed op de verzendkosten maar ik krijg die flesjes dan wel weer voor 1,50
Jouw nagelranden zijn echt mooi witquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef mirannie het volgende:
Even een foto van mijn kale nageltjes, velletjes zien er niet uit, maar ben best tevreden over de nagels zelf![]()
[ afbeelding ]
Lijkt trouwens alsof mijn wijsvinger heel erg verkleurd is, maar dat is gewoon fals licht of zoiets, ik rook tenslotte met de andere hand
Ja ik ben ook jaloers op dat wit!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jouw nagelranden zijn echt mooi wit
Die van mij dus ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja ik ben ook jaloers op dat wit!Al zouden de mijne niet verkleurd zijn door lak, dan nog zijn ze niet zo mooi egaal en wit. De mijne schijnen half door
Jaaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het pakketje goed is aangekomen princess-a!
matte lakken vergen idd wat oefeningquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa![]()
Kan alleen totaal niet met de grote kwasten van OPI overwegEn ik ben er nu achter dat je de OMG lakken dun moet aanbrengen, goed drogen en dan een tweede laag, dan zijn ze
![]()
La paz-itively hotte is 1 groot lelijk, mat, drama bij mij
ik hoop het, anders gaat ie in de swapdoosquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
matte lakken vergen idd wat oefeningmaar de holo's bevallen dus wel?
Heeel mooi jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:46 schreef Stormqueen het volgende:
Het holo effect kan inderdaad minder worden door een TCIk gebruik het iig niet bij holo's
wel mooi die QT
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ga je doen wanneer je geen zin hebt om verder op te ruimen? Juist, rotzooien. Ik presenteer u...
[ afbeelding ]
Een vlaggetje
Ik heb hem, en gebruik hem eigenlijk nooit.. Wil hem best verkopen of ruilenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef miss--moana het volgende:
aaah kijk ik op TD hebben ze ssitp suede niet meer, nu sla ik me voor het hoofd dat ik hem niet besteld heb.
Als iemand hem heeft en er vanaf wilt, hier is iemand die hem heeeeeeeel graag wilt (a)
Zonde is dat dan he! Ga je wel eens zonder lak de deur uit?? Kan me voorstellen dat je dat dan niet zo gauw doet namelijk. Ik mag geen kleurtjes op naar mijn werk, dus ben wel blij dat mijn nagels er kaal ook nog best aardig uitzien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja ik ben ook jaloers op dat wit!Al zouden de mijne niet verkleurd zijn door lak, dan nog zijn ze niet zo mooi egaal en wit. De mijne schijnen half door
Je hebt pmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:13 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik heb hem, en gebruik hem eigenlijk nooit.. Wil hem best verkopen of ruilen
Ruffian iz nice! En die Orly lijkt me prachtig om te layeren! Hou zelf ook niet van sheer for obvious reasonsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
En picspam van binnengekregen lakjes.![]()
Mijn niet zo scherpe ruffian![]()
[ afbeelding ]
OPI Maliblue, hou niet zo van sheer dus moet even een basiskleur eronder doen.
[ afbeelding ]
Idem voor Sea ya Later, Sailor!
[ afbeelding ]
En Orly Sky Blue-Pink.![]()
[ afbeelding ]
ik heb oranje nagels...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
zit je nou satanskruizen op je nagel te smeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ga je doen wanneer je geen zin hebt om verder op te ruimen? Juist, rotzooien. Ik presenteer u...
[ afbeelding ]
Een vlaggetje
Mooi subtiel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China glaze FYI![]()
Wow, jouw nagels lijken echt bizar veel op die van een vroegere vriendin van mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef mirannie het volgende:
Even een foto van mijn kale nageltjes, velletjes zien er niet uit, maar ben best tevreden over de nagels zelf![]()
[ afbeelding ]
Lijkt trouwens alsof mijn wijsvinger heel erg verkleurd is, maar dat is gewoon fals licht of zoiets, ik rook tenslotte met de andere hand
Prachtig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk! Kerstigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een combo
gaaf effectquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste sponsactie
Lag er ook vrijwel meteen weer af dankzij belabberde topcoat
Wat een leuke combi!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Poison Apple met fairy dust, macrostand en tipwear![]()
[ afbeelding ]
(mijn middelvingernagel loopt flink scheef wegens de ernstige scheur 3 weken geleden)
Me likezquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Poison Apple met fairy dust, macrostand en tipwear![]()
[ afbeelding ]
(mijn middelvingernagel loopt flink scheef wegens de ernstige scheur 3 weken geleden)
Ja, sorry, vergeet steeds dat ik ze kleiner moet maken, fototoestel aanpassen lukt me wel, maar hoe ik dat dan weer op de computer moet doen, weet ik weer niet... sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Mirannie, zou je de foto's iets willen verkleinen? Ideale breedte is 610 pixels
staat je chique de friemel zo!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn gekortwiekte nagels, wat een zaligheid
[ afbeelding ]
en mijn vriendinnetjes hebben een nieuw huisje
[ afbeelding ]
I'm Lovin'it!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
staat je chique de friemel zo!
i like it!![]()
[ afbeelding ]
Geswapped met Peri![]()
[ afbeelding ]
Amnaba's deel
[ afbeelding ]
China glaze heli-yum en opi- jade is the new black
[ afbeelding ]
Color club Warhol (NEON!), fashion addict (holo) en what a drag
Me mams belde net me pakje is binnengekomenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Me Mijn mams belde net me mijn pakje is binnengekomen![]()
Ben alleen nu niet thuis, dus kan morgen pas me mijn OPI's bewonderen.
die witte van de action is primaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
@ Nune
Wat een prachtige creaties weer!!![]()
Maar wordt er wel weer aan herinnerd dat ik nog steeds geen goede witte lak heb. Iemand een tip? Goed smeerbaar, dekkend en wit
You are the best!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb hem speciaal voor jou gehaald zelfs
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:23 schreef Kleintje19 het volgende:
en anders kan je bij de blokker nog tipp-ex halen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
china glaze flying dragon met essence show your feet gestempeld
Wat zijn ze klein! Nooit verwacht. Zo lief. Heb jij een foto ervan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:33 schreef mirannie het volgende:
@ RenRen
Leuke hondjes!! Heb zelf ook een chihuahua, liefste en leukste hondje dat ik ooit gezien heb.
niiiiiiiiiiiiiice!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lade met alles erin, glitters, tips, gel, overige nagellak, vijlen, nail-art, konad
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Heb hem nu even opgevuld met restjes maar uiteindelijk wil ik alleen Opi, CG, DC, CC,Gosh,Herome,Orly,Models own en P2 erin hebben, de rest gaat dan in mijn restjes doos
Ik heb een wit van CG, die op de foto dus, en een wit van Barry M. Barry M is een mattere wit en wat dikker maar smeert prima.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
@ Nune
Wat een prachtige creaties weer!!![]()
Maar wordt er wel weer aan herinnerd dat ik nog steeds geen goede witte lak heb. Iemand een tip? Goed smeerbaar, dekkend en wit
Mooi dat rek aan de muur!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lade met alles erin, glitters, tips, gel, overige nagellak, vijlen, nail-art, konad
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Heb hem nu even opgevuld met restjes maar uiteindelijk wil ik alleen Opi, CG, DC, CC,Gosh,Herome,Orly,Models own en P2 erin hebben, de rest gaat dan in mijn restjes doos
gel!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:38 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Mooi dat rek aan de muur!!
Ik zie dat jij acryl spullen hebt. Doe jij dat bij jezelf? Van wie heb je dat geleerd? Ik zou dat ook wel willen kunnen
Mooi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[afbeelding]
blablabla etc.
[afbeelding]
Konad
[afbeelding]
Polishz
Loik, maar ik zou gewoon al m'n lakjes er is zetten hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Nice! Las op je blog dat je ook was geschrokken van hoe neon opdroogt, lolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
dat wel, maar ik gebruik zoveel niet, safari bijvoorbeeld nooit, alleen die donkere zelden, zelfde voor de rimmel en essence (alleen de zwarte)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loik, maar ik zou gewoon al m'n lakjes er is zetten hoor
Heerlijk overzichtelijk
[..]
Nice! Las op je blog dat je ook was geschrokken van hoe neon opdroogt, lol
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat zijn ze klein! Nooit verwacht. Zo lief. Heb jij een foto ervan?
Is het goed zelf te leren? Is het moeilijk? Wen waar heb jij je spullen aangeschaft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gel!![]()
gewoon mezelf geleerd, ideaal!
En welke van CG is het?? Met al die verschillende wit zie ik door de bomen het bos niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb een wit van CG, die op de foto dus, en een wit van Barry M. Barry M is een mattere wit en wat dikker maar smeert prima.
Damn, hoeveel hondjes zijn dat wel nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Koala bear-y en Essie matte about you.
Ohja, en hondjes.
China Glaze White Out.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
En welke van CG is het?? Met al die verschillende wit zie ik door de bomen het bos niet meer
ik vind dat het makkelijk te doen is, maar je moet wel goed kunnen smeren met je "slechte" hand anders is het al een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Is het goed zelf te leren? Is het moeilijk? Wen waar heb jij je spullen aangeschaft?
Aaahhhhh!!!!! *smelt*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en hondjes.
ja, hadik niet verwacht johquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loik, maar ik zou gewoon al m'n lakjes er is zetten hoor
Heerlijk overzichtelijk
[..]
Nice! Las op je blog dat je ook was geschrokken van hoe neon opdroogt, lol
Nog nooit op ebay besteld misschien me daar toch is in verdiepenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind dat het makkelijk te doen is, maar je moet wel goed kunnen smeren met je "slechte" hand anders is het al een stuk moeilijker.
Ik schaf alles aan op ebay, hier in NL vind ik het veel te duur..
Nice rack!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Zou je er voor mij ook een willen kopenquote:
Daar heb ik met lakken en stempelen al een groot probleem. Ik ben zo ontzettend rechts-handig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind dat het makkelijk te doen is, maar je moet wel goed kunnen smeren met je "slechte" hand anders is het al een stuk moeilijker.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
als ikz e zie, neem ik ze gewoon mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je er voor mij ook een willen kopen?
Ik kan em tot nu toe echt nergens vinden en wil em zo graag![]()
Chihuahua-hondjes![]()
Ik heb zelf ook 3 hondjes![]()
![]()
als mijn moeder dit ziet gaat ze als een gek lopen gillenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, en hondjes.
Aaaaaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is al 3,5 jaar geleden, toen was ie nog pup, maar inmiddels is z´n haar veel langer. Alleen daarna nooit meer een beetje een fatsoenlijke foto van hem kunnen nemen, hij knijpt altijd met z´n ogen, of draait z´n hoofd weg of loopt gewoon weg. Niet zo gecharmeerd van de camera
Liev he! Die man had er 10 denk ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, hoeveel hondjes zijn dat wel niet
Allemaal van jou?
Liev hè!quote:
Die van je plaatje? Ik vind honden stiekem heel eng als ze blaffen, maar deze waren zo stil.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:52 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je er voor mij ook een willen kopen?
Ik kan em tot nu toe echt nergens vinden en wil em zo graag![]()
Chihuahua-hondjes![]()
Ik heb zelf ook 3 hondjes![]()
![]()
ik vind deze zo hot hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Johnny Cash.Haha
En mijn ruffian poging 2:
[ afbeelding ]
Is dat dat rek van 50 euro?? Ziet er verdomd handig en mooi uit!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Jaaa ik krijg dat ook altijd te horen als ik weer loop te kwijlen over een chihuahua, of een frans bulletje. Wat een onzin. Ik vind ze gewoon zo liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aaaaa[ afbeelding ]![]()
![]()
Lief, Ik wil ook één met lang haar. Maar dat is nog maar te zien.
[..]
Liev he! Die man had er 10 denk ikZijn van de fokker. Echt zo vet. Heb nog wel meer foto's.
Zo cute.
[..]
Liev hè!Iedereen vindt het zo stom dat we een chihuahua nemen. 'Echte honden zijn veel toffer' 'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
Dat soort dingen.
[..]
Die van je plaatje? Ik vind honden stiekem heel eng als ze blaffen, maar deze waren zo stil.
Sorry voor de mega-multiquote!
meestal zijn het de kinderen die onverantwoord veel beesten willen toch? Whehe!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als mijn moeder dit ziet gaat ze als een gek lopen gillenze wil er ook zoooo graag 1! maar we hebben al genoeg beesten in huis
Thanksquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ikz e zie, neem ik ze gewoon mee.
dit was helaas de laatste daar, maar zoek er ook naar (niet voor mezelf, heb hem al, maar voor de dames hier)
meestal zijn die kleine hondjes juist helemaal niet zo lief qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg dat ook altijd te horen als ik weer loop te kwijlen over een chihuahua, of een frans bulletje. Wat een onzin. Ik vind ze gewoon zo lief
meestal wel jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn het de kinderen die onverantwoord veel beesten willen toch? Whehe!
Ik hou het bij m'n 3 katten en 15 guppies voorlopig... misschien nemen we nog eens een reuzenkonijn in de tuin en als ik later voetbalmoeder ben neem ik een hond. Maar dan wel een hond-hond, newfoundlander of iets vergelijkbaars
42, ik kreeg kortingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dat dat rek van 50 euro?? Ziet er verdomd handig en mooi uit!!
Van chihuahuas weet ik het niet, maar ik heb een paar jaar een Frans bulletje om me heen gehad, achhh zo verliefd op die hondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn die kleine hondjes juist helemaal niet zo lief qua persoonlijkheid![]()
bullen zijn wel tof ja, al vind ik de Engelse uitvoering leuker omdat ze zo gruwelijk dom en lomp zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Van chihuahuas weet ik het niet, maar ik heb een paar jaar een Frans bulletje om me heen gehad, achhh zo verliefd op die hond
Hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg dat ook altijd te horen als ik weer loop te kwijlen over een chihuahua, of een frans bulletje. Wat een onzin. Ik vind ze gewoon zo lief
Deze zijn heel lief qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn die kleine hondjes juist helemaal niet zo lief qua persoonlijkheid![]()
*steekt handje op* i have onequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bullen zijn wel tof ja, al vind ik de Engelse uitvoering leuker omdat ze zo gruwelijk dom en lomp zijn
srsly?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*steekt handje op* i have one![]()
alleen zijn t wel honden die altijd wat mankeren..
Oh ja, dat soort opmerkingen krijg ik ook hoor. En opmerkingen als: waar is je rat? Of: ik zou ´m maar niet los laten lopen buiten, straks wordt ie gepakt door een buizerd. Altijd opmerkingen. Maar toevallig is het wel het liefste en makkelijkste hondje dat ik ooit gezien heb. Hij blaft nauwelijks, komt altijd heerlijk me zitten. En ondanks dat mijn dochter er in het begin niet heel voorzichtig mee omging, zou hij nooit van zich afbiijten. Totdat ie een andere hond ziet, dan lig je in een deuk, die valt ie aan, hoe groot ze ook zijn. Dat doet ie dan als we met de honden van mijn vader of moeder lopen, dan gaat hij hun beschermen, de grote manquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef RenRen- het volgende:
Liev hè!Iedereen vindt het zo stom dat we een chihuahua nemen. 'Echte honden zijn veel toffer' 'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |