haha samen met de busquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, dat zal 'm wel worden. Fietsen is net te ver
Daar zitten we ook opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
En ik dacht nog wel dat het hier wat rustiger zou worden nu iedereen msn uitgewisseld heeft
op mijn oude werk hadden ze van die plakjes druivensuiker staan en die at ik dan, en ik knetterde echt alle kanten op en ik ben van mezelf al vreselijk aanwezig, mijn moeder haalt nu alles wat met druivensuiker te maken heeft uit mijn buurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die hypert na het eten van suiker
*pakt M&M's*
Die ene paarse lijkt me mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close up van de Kiko'sBoven: Pearly bronze, oudroze/rood met holo glitter
, ocean blue (lijkt op GOSH ocean)
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Uiltjesoorbellen, vandaag binnengekomen
Hahahaha ja dat klinkt zooooo bekend!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op mijn oude werk hadden ze van die plakjes druivensuiker staan en die at ik dan, en ik knetterde echt alle kanten op en ik ben van mezelf al vreselijk aanwezig, mijn moeder haalt nu alles wat met druivensuiker te maken heeft uit mijn buurt![]()
![]()
nice swappakketje, ik vind die blauwe alleen niet echt op ocean lijkenmisschien op de vinger wel maar zo in t potje niet echt
ga swatches maken dan duhquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat klinkt zooooo bekend!
Nee ik ziet het, mja deze foto's zijn snel gemaakt en dus een beetje crappy
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close up van de Kiko'sBoven: Pearly bronze, oudroze/rood met holo glitter
, ocean blue (lijkt op GOSH ocean)
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Uiltjesoorbellen, vandaag binnengekomen
Ja ze heeft er ook een paar voor me opgepikt in de winkel (ze wilde eigenlijk 1 lakje swappen, dat was een Catrice, maar uiteindelijk is het veel meer gewordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Leuk pakje!
In Centro in Oberhaußen zit een winkel van Kiko, ik heb me in kunnen houden maar ze hebben mooie lakjes! En ook de andere make-up producten zagen er erg goed uit.
http://www.kikocosmetics.com/
Ja vierkante flesjes zijn fijn om om op te bergen, mijn boxen lijken gewoon vol door de OPI en CG ronde flesjes, dat is het dus haha.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze heeft er ook een paar voor me opgepikt in de winkel (ze wilde eigenlijk 1 lakje swappen, dat was een Catrice, maar uiteindelijk is het veel meer geworden)
Leuk spul iig! En vierkante flesjesDaar is m'n Helmer blij mee
Pretty nails!! Ik vind dat echt een heel mooi lakjequote:
Dat!! Ik ben ook van de partij!quote:
Gaaf kleurtje!!quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja vierkante flesjes zijn fijn om om op te bergen, mijn boxen lijken gewoon vol door de OPI en CG ronde flesjes, dat is het dus haha.
Wauw!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Wow! Hoeveel topics gaan er door in 1 dag?![]()
Mooie nieuwe header!![]()
Nou, eerst maar eens wat fotootjes posten en dan teruglezen...
Essence All Access + Gosh Rainbow + DC Matte Topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!! Ben nog steeds aan het zoeken naar Rainbow, maar met zeer weinig resultaat helaasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou Trind Nail Repair kunnen proberen (verkrijgbaar bij oa Etos). Superfijn spul! Bij de van Herome krijg ik gewoon pijn in m'n nagels...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef josja het volgende:
Ladies, iemand tips voor een hele goeie nagelverharder? Op zich waren mijn nagels redelijk sterk, maar sinds ik ben begonnen met kickboksen is het een groot drama, de een na de ander knapt af
Edit: die poes hahaha geweldig![]()
Volgens mij heb ik iets dat je kan helpen, hoef je ook niet bij TD te bestellen, alleen niet heel goedkoop...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef RenRen- het volgende:
De volgende die bij TD gaat bestellen en -toevallig- nog 1 plekje over heeft, please, keep me in mind!
Van Herome krijg ik ook spontaan weer pijn in mijn nagels wat een eng spul, binnen een paar minuten alsof ze in brand stonden. Heb zelfs wel eens gehoord dat iemand zwarte stipjes hierdoor op de nagels had (brandwondjes) dus pas hier erg mee op!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je zou Trind Nail Repair kunnen proberen (verkrijgbaar bij oa Etos). Superfijn spul! Bij de van Herome krijg ik gewoon pijn in m'n nagels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |