Wat? Betalen voor MSN?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het kostte mij wel 4,50 (drie SMSjes héél irritant) komtomdat het op deze LT nog totaal niet geinstalleerd was, dus kon ik niet upgraden.
Ik heb nagelwielen en die zijn genummerd en die zijn weer genoemd in m';n Excel lijst en ik kan sorteren op aantal laagjes, Konad geschikt en gedragen of ongedragen (en natuurlijk merk etc.) I'm a nerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet nog ff bijlezen, maar die excel van SQNet zo'n neuroot als ik
alleen jij bent er ruim op tijd mee begonnen en ik moet nog beginnen terwijl ik al een hele collectie heb, niet slim
![]()
Dikke fail trouwens, heb gister konad besteld, niet gehinderd door enige kennis van zaken, alleen door hebzucht. Zal me benieuwen
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef josja het volgende:
Ladies, iemand tips voor een hele goeie nagelverharder? Op zich waren mijn nagels redelijk sterk, maar sinds ik ben begonnen met kickboksen is het een groot drama, de een na de ander knapt af
Edit: die poes hahaha geweldig![]()
Ja vind het ook wel kunstig van mezelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?ik boks al tijden en me nagels braken daar echt niet
zijn je handschoenen misschien te krap?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef josja het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel kunstig van mezelfEcht geen idee, denk dat ik mijn nagels te hard in die handschoen druk ofzo.
Ze zitten wel vrij strak ja. Herome, hmm thanks, ik duik zo even de Etos inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zijn je handschoenen misschien te krap?
ik zou anders even kijken voor een harderner van herome, vind dat zelf wel een goed merk
Die teennagelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
loqipoes![]()
By the way, check dit:
http://www.marktplaats.nl(...)-art.html%3Fxref%3D1!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
mja, idd. 3 sms-jes voor een inlogcode. Ach het boeide me niet zo, dus heb het gewoon gedaan. Op de andere LT stond het al op en was het dus een simpele upgrade, die kostte niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |