ja, hadik niet verwacht johquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loik, maar ik zou gewoon al m'n lakjes er is zetten hoor
Heerlijk overzichtelijk
[..]
Nice! Las op je blog dat je ook was geschrokken van hoe neon opdroogt, lol
Nog nooit op ebay besteld misschien me daar toch is in verdiepenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind dat het makkelijk te doen is, maar je moet wel goed kunnen smeren met je "slechte" hand anders is het al een stuk moeilijker.
Ik schaf alles aan op ebay, hier in NL vind ik het veel te duur..
Nice rack!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lade met alles erin, glitters, tips, gel, overige nagellak, vijlen, nail-art, konad
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Heb hem nu even opgevuld met restjes maar uiteindelijk wil ik alleen Opi, CG, DC, CC,Gosh,Herome,Orly,Models own en P2 erin hebben, de rest gaat dan in mijn restjes doos
Zou je er voor mij ook een willen kopenquote:
Daar heb ik met lakken en stempelen al een groot probleem. Ik ben zo ontzettend rechts-handig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind dat het makkelijk te doen is, maar je moet wel goed kunnen smeren met je "slechte" hand anders is het al een stuk moeilijker.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
china glaze flying dragon met essence show your feet gestempeld
als ikz e zie, neem ik ze gewoon mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je er voor mij ook een willen kopen?
Ik kan em tot nu toe echt nergens vinden en wil em zo graag![]()
Chihuahua-hondjes![]()
Ik heb zelf ook 3 hondjes![]()
![]()
als mijn moeder dit ziet gaat ze als een gek lopen gillenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Koala bear-y en Essie matte about you.
Ohja, en hondjes.
Aaaaaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is al 3,5 jaar geleden, toen was ie nog pup, maar inmiddels is z´n haar veel langer. Alleen daarna nooit meer een beetje een fatsoenlijke foto van hem kunnen nemen, hij knijpt altijd met z´n ogen, of draait z´n hoofd weg of loopt gewoon weg. Niet zo gecharmeerd van de camera
Liev he! Die man had er 10 denk ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, hoeveel hondjes zijn dat wel niet
Allemaal van jou?
Liev hè!quote:
Die van je plaatje? Ik vind honden stiekem heel eng als ze blaffen, maar deze waren zo stil.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:52 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je er voor mij ook een willen kopen?
Ik kan em tot nu toe echt nergens vinden en wil em zo graag![]()
Chihuahua-hondjes![]()
Ik heb zelf ook 3 hondjes![]()
![]()
ik vind deze zo hot hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Johnny Cash.Haha
En mijn ruffian poging 2:
[ afbeelding ]
Is dat dat rek van 50 euro?? Ziet er verdomd handig en mooi uit!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lade met alles erin, glitters, tips, gel, overige nagellak, vijlen, nail-art, konad
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Heb hem nu even opgevuld met restjes maar uiteindelijk wil ik alleen Opi, CG, DC, CC,Gosh,Herome,Orly,Models own en P2 erin hebben, de rest gaat dan in mijn restjes doos
Jaaa ik krijg dat ook altijd te horen als ik weer loop te kwijlen over een chihuahua, of een frans bulletje. Wat een onzin. Ik vind ze gewoon zo liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aaaaa[ afbeelding ]![]()
![]()
Lief, Ik wil ook één met lang haar. Maar dat is nog maar te zien.
[..]
Liev he! Die man had er 10 denk ikZijn van de fokker. Echt zo vet. Heb nog wel meer foto's.
Zo cute.
[..]
Liev hè!Iedereen vindt het zo stom dat we een chihuahua nemen. 'Echte honden zijn veel toffer' 'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
Dat soort dingen.
[..]
Die van je plaatje? Ik vind honden stiekem heel eng als ze blaffen, maar deze waren zo stil.
Sorry voor de mega-multiquote!
meestal zijn het de kinderen die onverantwoord veel beesten willen toch? Whehe!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als mijn moeder dit ziet gaat ze als een gek lopen gillenze wil er ook zoooo graag 1! maar we hebben al genoeg beesten in huis
Thanksquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ikz e zie, neem ik ze gewoon mee.
dit was helaas de laatste daar, maar zoek er ook naar (niet voor mezelf, heb hem al, maar voor de dames hier)
meestal zijn die kleine hondjes juist helemaal niet zo lief qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg dat ook altijd te horen als ik weer loop te kwijlen over een chihuahua, of een frans bulletje. Wat een onzin. Ik vind ze gewoon zo lief
meestal wel jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn het de kinderen die onverantwoord veel beesten willen toch? Whehe!
Ik hou het bij m'n 3 katten en 15 guppies voorlopig... misschien nemen we nog eens een reuzenkonijn in de tuin en als ik later voetbalmoeder ben neem ik een hond. Maar dan wel een hond-hond, newfoundlander of iets vergelijkbaars
42, ik kreeg kortingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dat dat rek van 50 euro?? Ziet er verdomd handig en mooi uit!!
Van chihuahuas weet ik het niet, maar ik heb een paar jaar een Frans bulletje om me heen gehad, achhh zo verliefd op die hondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn die kleine hondjes juist helemaal niet zo lief qua persoonlijkheid![]()
bullen zijn wel tof ja, al vind ik de Engelse uitvoering leuker omdat ze zo gruwelijk dom en lomp zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:58 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Van chihuahuas weet ik het niet, maar ik heb een paar jaar een Frans bulletje om me heen gehad, achhh zo verliefd op die hond
Hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg dat ook altijd te horen als ik weer loop te kwijlen over een chihuahua, of een frans bulletje. Wat een onzin. Ik vind ze gewoon zo lief
Deze zijn heel lief qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meestal zijn die kleine hondjes juist helemaal niet zo lief qua persoonlijkheid![]()
*steekt handje op* i have onequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bullen zijn wel tof ja, al vind ik de Engelse uitvoering leuker omdat ze zo gruwelijk dom en lomp zijn
srsly?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*steekt handje op* i have one![]()
alleen zijn t wel honden die altijd wat mankeren..
Oh ja, dat soort opmerkingen krijg ik ook hoor. En opmerkingen als: waar is je rat? Of: ik zou ´m maar niet los laten lopen buiten, straks wordt ie gepakt door een buizerd. Altijd opmerkingen. Maar toevallig is het wel het liefste en makkelijkste hondje dat ik ooit gezien heb. Hij blaft nauwelijks, komt altijd heerlijk me zitten. En ondanks dat mijn dochter er in het begin niet heel voorzichtig mee omging, zou hij nooit van zich afbiijten. Totdat ie een andere hond ziet, dan lig je in een deuk, die valt ie aan, hoe groot ze ook zijn. Dat doet ie dan als we met de honden van mijn vader of moeder lopen, dan gaat hij hun beschermen, de grote manquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef RenRen- het volgende:
Liev hè!Iedereen vindt het zo stom dat we een chihuahua nemen. 'Echte honden zijn veel toffer' 'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |