You are the best!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb hem speciaal voor jou gehaald zelfs
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:23 schreef Kleintje19 het volgende:
en anders kan je bij de blokker nog tipp-ex halen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
china glaze flying dragon met essence show your feet gestempeld
Wat zijn ze klein! Nooit verwacht. Zo lief. Heb jij een foto ervan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:33 schreef mirannie het volgende:
@ RenRen
Leuke hondjes!! Heb zelf ook een chihuahua, liefste en leukste hondje dat ik ooit gezien heb.
niiiiiiiiiiiiiice!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lade met alles erin, glitters, tips, gel, overige nagellak, vijlen, nail-art, konad
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Heb hem nu even opgevuld met restjes maar uiteindelijk wil ik alleen Opi, CG, DC, CC,Gosh,Herome,Orly,Models own en P2 erin hebben, de rest gaat dan in mijn restjes doos
Ik heb een wit van CG, die op de foto dus, en een wit van Barry M. Barry M is een mattere wit en wat dikker maar smeert prima.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
@ Nune
Wat een prachtige creaties weer!!![]()
Maar wordt er wel weer aan herinnerd dat ik nog steeds geen goede witte lak heb. Iemand een tip? Goed smeerbaar, dekkend en wit
Mooi dat rek aan de muur!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lade met alles erin, glitters, tips, gel, overige nagellak, vijlen, nail-art, konad
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Heb hem nu even opgevuld met restjes maar uiteindelijk wil ik alleen Opi, CG, DC, CC,Gosh,Herome,Orly,Models own en P2 erin hebben, de rest gaat dan in mijn restjes doos
gel!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:38 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Mooi dat rek aan de muur!!
Ik zie dat jij acryl spullen hebt. Doe jij dat bij jezelf? Van wie heb je dat geleerd? Ik zou dat ook wel willen kunnen
Mooi!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[afbeelding]
blablabla etc.
[afbeelding]
Konad
[afbeelding]
Polishz
Loik, maar ik zou gewoon al m'n lakjes er is zetten hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
blablabla etc.
[ afbeelding ]
Konad
[ afbeelding ]
Polishz
Nice! Las op je blog dat je ook was geschrokken van hoe neon opdroogt, lolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
china glaze flying dragon met essence show your feet gestempeld
dat wel, maar ik gebruik zoveel niet, safari bijvoorbeeld nooit, alleen die donkere zelden, zelfde voor de rimmel en essence (alleen de zwarte)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loik, maar ik zou gewoon al m'n lakjes er is zetten hoor
Heerlijk overzichtelijk
[..]
Nice! Las op je blog dat je ook was geschrokken van hoe neon opdroogt, lol
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat zijn ze klein! Nooit verwacht. Zo lief. Heb jij een foto ervan?
Is het goed zelf te leren? Is het moeilijk? Wen waar heb jij je spullen aangeschaft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gel!![]()
gewoon mezelf geleerd, ideaal!
En welke van CG is het?? Met al die verschillende wit zie ik door de bomen het bos niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb een wit van CG, die op de foto dus, en een wit van Barry M. Barry M is een mattere wit en wat dikker maar smeert prima.
Damn, hoeveel hondjes zijn dat wel nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Koala bear-y en Essie matte about you.
Ohja, en hondjes.
China Glaze White Out.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
En welke van CG is het?? Met al die verschillende wit zie ik door de bomen het bos niet meer
ik vind dat het makkelijk te doen is, maar je moet wel goed kunnen smeren met je "slechte" hand anders is het al een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Is het goed zelf te leren? Is het moeilijk? Wen waar heb jij je spullen aangeschaft?
Aaahhhhh!!!!! *smelt*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Koala bear-y en Essie matte about you.
Ohja, en hondjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |