Die teennagelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
loqipoes![]()
By the way, check dit:
http://www.marktplaats.nl(...)-art.html%3Fxref%3D1!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
mja, idd. 3 sms-jes voor een inlogcode. Ach het boeide me niet zo, dus heb het gewoon gedaan. Op de andere LT stond het al op en was het dus een simpele upgrade, die kostte niets.quote:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
Ik heb dat heel vaak met SV, dan zijn de randjes van mijn nagel witquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Shrinkage op 1 vinger met David topcoat, dat heb ik nog nooit gehad!
je hebt wát?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Shrinkage op 1 vinger met David topcoat, dat heb ik nog nooit gehad!
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:
En dan ter afsluiting in de jacuzziquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had net een idee onder de douche.
Zou het niet leuk zijn om in de zomer als het mooi weer is een soort cocktail feestje in (onze) tuin te houden. Iedereen in haar mooiste zomerjurkje. En dan een soort van Lak party net als een Tupperware (bij gebrek aan beter voorbeeld) party. Dus dat er ook iemand aanwezig is die handelt in lakjes, handverzorging e.d. (Bubseltje?) Dus géén make-up die zijn er genoeg, maar echt toegespitst op handen en nagellak. En dan het liefst natuurlijk met redelijke prijzen en OPI, China Glaze en de rest van al die fijne merken
Waarom onze tuin? Nou ten eerste, wij hebben een bar in de tuin (met werkende tap) en een fijne grote gezellige tuin, die heel geschikt zou zijn.
*zoekt later nog wel wat foto's, staan op andere PC*
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
Zou het niet leuk zijn om in de zomer als het mooi weer is een soort cocktail feestje in (onze) tuin te houden. Iedereen in haar mooiste zomerjurkje. En dan een soort van Lak party net als een Tupperware (bij gebrek aan beter voorbeeld) party. Dus dat er ook iemand aanwezig is die handelt in lakjes, handverzorging e.d. (Bubseltje?) Dus géén make-up die zijn er genoeg, maar echt toegespitst op handen en nagellak. En dan het liefst natuurlijk met redelijke prijzen en OPI, China Glaze en de rest van al die fijne merken
Waarom onze tuin? Nou ten eerste, wij hebben een bar in de tuin (met werkende tap) en een fijne grote gezellige tuin, die heel geschikt zou zijn.
bier + lakken. Ik ben er.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
En dan de schuld krijgen van alle gescheurde nagels omdat ze week zijn geworden van het water?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan ter afsluiting in de jacuzzi?
Ja, deze dame heeft een jacuzzi. Echt!
Jij wel, ik heb zo'n gevoel dat dat wel goedkomtquote:
Woei. Echt wel.quote:
nee nee, als we bier vast moeten houden worden de handjes niet natquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan de schuld krijgen van alle gescheurde nagels omdat ze week zijn geworden van het water?
Sommige topcoats zorgen ervoor dat de lak eronder krimpt, waardoor je witte randen krijgt waar je je nagel zietquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lakparty!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
quote:
EN met een mooi ingedeelde keuken, en woonkamer, en lieve hondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
Verwacht nou geen villa he dames, ik woon gewoon op de hoek van een rijtjeshuis, maar wél met een mooi ingedeelde tuin
gaat jouw vriend chauffeuren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]jij staat heel mooi achter een tap denk ik
.
uiteraard, maar wel snel zijn anders heb ik ze zelf al opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Die OPI Ink Suede is mooi trouwens![]()
Maarre, SQ, dan verwacht ik wel een beetje mooie biertjes he!
En ik ben even kwijt wie het was, maar mooie bestelling!![]()
Nagels van Loqi zijn mooi![]()
Hmm, brede woordenschat heb ik vandaag. Tijd voor koffie denk ik.
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, brede woordenschat heb ik vandaag. Tijd voor koffie denk ik.
Moeten we dan ook nog een speciale mannenhoek maken? Er zijn een paar locaties in de tuin waar een TV kan hangen, kunnen ze lekker naar het WK kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat jouw vriend chauffeuren?
(anders kunnen we geen bier drinken!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |