Heeel mooi jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:46 schreef Stormqueen het volgende:
Het holo effect kan inderdaad minder worden door een TCIk gebruik het iig niet bij holo's
wel mooi die QT
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ga je doen wanneer je geen zin hebt om verder op te ruimen? Juist, rotzooien. Ik presenteer u...
[ afbeelding ]
Een vlaggetje
Ik heb hem, en gebruik hem eigenlijk nooit.. Wil hem best verkopen of ruilenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef miss--moana het volgende:
aaah kijk ik op TD hebben ze ssitp suede niet meer, nu sla ik me voor het hoofd dat ik hem niet besteld heb.
Als iemand hem heeft en er vanaf wilt, hier is iemand die hem heeeeeeeel graag wilt (a)
Zonde is dat dan he! Ga je wel eens zonder lak de deur uit?? Kan me voorstellen dat je dat dan niet zo gauw doet namelijk. Ik mag geen kleurtjes op naar mijn werk, dus ben wel blij dat mijn nagels er kaal ook nog best aardig uitzien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja ik ben ook jaloers op dat wit!Al zouden de mijne niet verkleurd zijn door lak, dan nog zijn ze niet zo mooi egaal en wit. De mijne schijnen half door
Je hebt pmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:13 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik heb hem, en gebruik hem eigenlijk nooit.. Wil hem best verkopen of ruilen
Ruffian iz nice! En die Orly lijkt me prachtig om te layeren! Hou zelf ook niet van sheer for obvious reasonsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
En picspam van binnengekregen lakjes.![]()
Mijn niet zo scherpe ruffian![]()
[ afbeelding ]
OPI Maliblue, hou niet zo van sheer dus moet even een basiskleur eronder doen.
[ afbeelding ]
Idem voor Sea ya Later, Sailor!
[ afbeelding ]
En Orly Sky Blue-Pink.![]()
[ afbeelding ]
ik heb oranje nagels...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat hebben veel mensen tegen sheer? Ik vind dat zo mooi
zit je nou satanskruizen op je nagel te smeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ga je doen wanneer je geen zin hebt om verder op te ruimen? Juist, rotzooien. Ik presenteer u...
[ afbeelding ]
Een vlaggetje
Mooi subtiel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet![]()
Dus dit zijn mijn nagels nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China glaze FYI![]()
En @ Princess-a, dat is niet falen dat is slim inkopen
Wow, jouw nagels lijken echt bizar veel op die van een vroegere vriendin van mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef mirannie het volgende:
Even een foto van mijn kale nageltjes, velletjes zien er niet uit, maar ben best tevreden over de nagels zelf![]()
[ afbeelding ]
Lijkt trouwens alsof mijn wijsvinger heel erg verkleurd is, maar dat is gewoon fals licht of zoiets, ik rook tenslotte met de andere hand
Prachtig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Wow! Hoeveel topics gaan er door in 1 dag?![]()
Mooie nieuwe header!![]()
Nou, eerst maar eens wat fotootjes posten en dan teruglezen...
Essence All Access + Gosh Rainbow + DC Matte Topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk! Kerstigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps, gesponged met The Ten Man, beiden van China Glaze.
Wat een combo
En voor de eerste keer spongen vind ik dat ik het wel goed heb gedaan
gaaf effectquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste sponsactie
Lag er ook vrijwel meteen weer af dankzij belabberde topcoat
Wat een leuke combi!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Poison Apple met fairy dust, macrostand en tipwear![]()
[ afbeelding ]
(mijn middelvingernagel loopt flink scheef wegens de ernstige scheur 3 weken geleden)
Me likezquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Poison Apple met fairy dust, macrostand en tipwear![]()
[ afbeelding ]
(mijn middelvingernagel loopt flink scheef wegens de ernstige scheur 3 weken geleden)
Ja, sorry, vergeet steeds dat ik ze kleiner moet maken, fototoestel aanpassen lukt me wel, maar hoe ik dat dan weer op de computer moet doen, weet ik weer niet... sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Mirannie, zou je de foto's iets willen verkleinen? Ideale breedte is 610 pixels
staat je chique de friemel zo!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn gekortwiekte nagels, wat een zaligheid
[ afbeelding ]
en mijn vriendinnetjes hebben een nieuw huisje
[ afbeelding ]
I'm Lovin'it!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
staat je chique de friemel zo!
i like it!![]()
[ afbeelding ]
Geswapped met Peri![]()
[ afbeelding ]
Amnaba's deel
[ afbeelding ]
China glaze heli-yum en opi- jade is the new black
[ afbeelding ]
Color club Warhol (NEON!), fashion addict (holo) en what a drag
Me mams belde net me pakje is binnengekomenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Me Mijn mams belde net me mijn pakje is binnengekomen![]()
Ben alleen nu niet thuis, dus kan morgen pas me mijn OPI's bewonderen.
die witte van de action is primaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
@ Nune
Wat een prachtige creaties weer!!![]()
Maar wordt er wel weer aan herinnerd dat ik nog steeds geen goede witte lak heb. Iemand een tip? Goed smeerbaar, dekkend en wit
You are the best!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb hem speciaal voor jou gehaald zelfs
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:23 schreef Kleintje19 het volgende:
en anders kan je bij de blokker nog tipp-ex halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |