haha samen met de busquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, dat zal 'm wel worden. Fietsen is net te ver
 !
!

Daar zitten we ook opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
En ik dacht nog wel dat het hier wat rustiger zou worden nu iedereen msn uitgewisseld heeft

op mijn oude werk hadden ze van die plakjes druivensuiker staan en die at ik dan, en ik knetterde echt alle kanten op en ik ben van mezelf al vreselijk aanwezig, mijn moeder haalt nu alles wat met druivensuiker te maken heeft uit mijn buurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die hypert na het eten van suiker
*pakt M&M's*

misschien op de vinger wel maar zo in t potje niet echt
  misschien op de vinger wel maar zo in t potje niet echt   

Die ene paarse lijkt me mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close up van de Kiko'sBoven: Pearly bronze, oudroze/rood met holo glitter
, ocean blue (lijkt op GOSH ocean)
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)

Bonus:
[ afbeelding ]
Uiltjesoorbellen, vandaag binnengekomen

Hahahaha ja dat klinkt zooooo bekend!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op mijn oude werk hadden ze van die plakjes druivensuiker staan en die at ik dan, en ik knetterde echt alle kanten op en ik ben van mezelf al vreselijk aanwezig, mijn moeder haalt nu alles wat met druivensuiker te maken heeft uit mijn buurt

nice swappakketje, ik vind die blauwe alleen niet echt op ocean lijkenmisschien op de vinger wel maar zo in t potje niet echt

ga swatches maken dan duhquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat klinkt zooooo bekend!
Nee ik ziet het, mja deze foto's zijn snel gemaakt en dus een beetje crappy

!
!

quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)

Bonus:
[ afbeelding ]

Ja ze heeft er ook een paar voor me opgepikt in de winkel (ze wilde eigenlijk 1 lakje swappen, dat was een Catrice, maar uiteindelijk is het veel meer gewordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Leuk pakje!
In Centro in Oberhaußen zit een winkel van Kiko, ik heb me in kunnen houden maar ze hebben mooie lakjes! En ook de andere make-up producten zagen er erg goed uit.
http://www.kikocosmetics.com/
 )
 ) Daar is m'n Helmer blij mee
 Daar is m'n Helmer blij mee  

Ja vierkante flesjes zijn fijn om om op te bergen, mijn boxen lijken gewoon vol door de OPI en CG ronde flesjes, dat is het dus haha.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze heeft er ook een paar voor me opgepikt in de winkel (ze wilde eigenlijk 1 lakje swappen, dat was een Catrice, maar uiteindelijk is het veel meer geworden)
Leuk spul iig! En vierkante flesjesDaar is m'n Helmer blij mee

Pretty nails!! Ik vind dat echt een heel mooi lakjequote:

Dat!! Ik ben ook van de partij!quote:

Gaaf kleurtje!!quote:

Haha jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja vierkante flesjes zijn fijn om om op te bergen, mijn boxen lijken gewoon vol door de OPI en CG ronde flesjes, dat is het dus haha.
 Mijn OPI/ChG la is vol, maar daar staan niet zoveel lakken in als in de lades met vierkante flesjes.. Staat ook veel netter hihi
 Mijn OPI/ChG la is vol, maar daar staan niet zoveel lakken in als in de lades met vierkante flesjes.. Staat ook veel netter hihi

Wauw!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Wow! Hoeveel topics gaan er door in 1 dag?
Mooie nieuwe header!
Nou, eerst maar eens wat fotootjes posten en dan teruglezen...
Essence All Access + Gosh Rainbow + DC Matte Topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nieuwe header!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 wow!
  wow! 

Zoooo mooi!! Ben nog steeds aan het zoeken naar Rainbow, maar met zeer weinig resultaat helaasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nieuwe header!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je zou Trind Nail Repair kunnen proberen (verkrijgbaar bij oa Etos). Superfijn spul! Bij de van Herome krijg ik gewoon pijn in m'n nagels...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef josja het volgende:
Ladies, iemand tips voor een hele goeie nagelverharder? Op zich waren mijn nagels redelijk sterk, maar sinds ik ben begonnen met kickboksen is het een groot drama, de een na de ander knapt af
Edit: die poes hahaha geweldig

Volgens mij heb ik iets dat je kan helpen, hoef je ook niet bij TD te bestellen, alleen niet heel goedkoop...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef RenRen- het volgende:
De volgende die bij TD gaat bestellen en -toevallig- nog 1 plekje over heeft, please, keep me in mind!

Van Herome krijg ik ook spontaan weer pijn in mijn nagels wat een eng spul, binnen een paar minuten alsof ze in brand stonden. Heb zelfs wel eens gehoord dat iemand zwarte stipjes hierdoor op de nagels had (brandwondjes) dus pas hier erg mee op!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je zou Trind Nail Repair kunnen proberen (verkrijgbaar bij oa Etos). Superfijn spul! Bij de van Herome krijg ik gewoon pijn in m'n nagels...

Mooi zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nieuwe header!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een prachtige nagels heb jij zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Loqi het volgende:
Zo, om nog eens een 'show hier je nagels' post te hebben
[ afbeelding ]
H7M Fasionista met steentjes, totaal niet kleur accuraathij is eigenlijk paars, niet blauw
En nog een keer omdat ie zo'n heerlijke smoel trekt bij de geur van remover
[ afbeelding ]
Lakpoes: Dis are not relevant to my interests

quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]

Mooi!quote:
Lekker zomers! Ik wil zon!!quote:

Die oudroze met holo!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bonus:
[ afbeelding ]
 En de oorbellen zijn ook vet!
 En de oorbellen zijn ook vet!

Brandwondjes in je nagels zijn echt niet cool!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Van Herome krijg ik ook spontaan weer pijn in mijn nagels wat een eng spul, binnen een paar minuten alsof ze in brand stonden. Heb zelfs wel eens gehoord dat iemand zwarte stipjes hierdoor op de nagels had (brandwondjes) dus pas hier erg mee op!
Van Trind was ik ook niet weg, kreeg ook last, maar wel veel later. Goed bevalt NailTek Foundation II, dit is gelijk een ridgefiller en omdat het een beetje stroef is blijft de lak ook goed zitten.
De pijn komt trouwens van de formaldehyde die erin zit.

Dank je welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat een prachtige nagels heb jij zeg!
[..]
 jij ook! Ik ga dat matte over flakies ook eens proberen, ziet er prachtig uit.
 jij ook! Ik ga dat matte over flakies ook eens proberen, ziet er prachtig uit.

Ik vind het ook goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps, gesponged met The Ten Man, beiden van China Glaze.
Wat een combo
En voor de eerste keer spongen vind ik dat ik het wel goed heb gedaan

Ik vind dit er wel schattig uit zienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[afbeelding]
Ruby Pumps, gesponged met The Ten Man, beiden van China Glaze.
Wat een combo
En voor de eerste keer spongen vind ik dat ik het wel goed heb gedaan
 Het verloop is niet zo verloop-ig, maar vind het wel wat hebben
 Het verloop is niet zo verloop-ig, maar vind het wel wat hebben  

Waar kan je goede acryl spullen kopen en kun je ergens precies zien hoe het moet??quote:

en het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer
 en het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer 

Is dat jou kleintje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Oooh Daph je pakketje
Gosh Rainbow met matte tc is ooken het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer
Ik ga echt schandalig fotospammen
komt ie;
Mijn vriendje en ik waren vanmiddag wandelen in de stad, vond ie heerlijk, zelfs toen we thuiskwamen was ie niet wakker te krijgen

[ afbeelding ]
Toen zag ik al vrij snel dat er iets op de eettafel lag
[ afbeelding ]
Jullie snappen natuurlijk dat dat papier er rap afging en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
na even peuten ging dan eindelijk de deksel open
[ afbeelding ]
En kon ik, helemaal blij, dit uit het doosje toveren
vlnr, OPI La piz-itively hot matte, We'll always have paris suede, ChG LOL, QT, DV8 en Fairdy dust. En de armband natuurlijk die perfect bij mijn andere armband past. Met dank aan SQ
[ afbeelding ]
Na een hele dag met blote nagels gelopen te hebben, heb ik er een nagelverharder overheen gedaan. Ik ben trots op mijn herstelde, roze nagels
[ afbeelding ]
Dus toen kon ik weer fijn verder knuffelen met vriendje
[ afbeelding ]
Straks lakken

Mooie lakjes en wat een poepie zeg!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Oooh Daph je pakketje
Gosh Rainbow met matte tc is ooken het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer
komt ie;
Mijn vriendje en ik waren vanmiddag wandelen in de stad, vond ie heerlijk, zelfs toen we thuiskwamen was ie niet wakker te krijgen

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlnr, OPI La piz-itively hot matte, We'll always have paris suede, ChG LOL, QT, DV8 en Fairdy dust. En de armband natuurlijk die perfect bij mijn andere armband past. Met dank aan SQ
[ afbeelding ]
Na een hele dag met blote nagels gelopen te hebben, heb ik er een nagelverharder overheen gedaan. Ik ben trots op mijn herstelde, roze nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks lakken

En liev
 En liev  

Lees dit ook nu pas, dankjewelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets dat je kan helpen, hoef je ook niet bij TD te bestellen, alleen niet heel goedkoop...
Ik PB je wel even bedenk ik me net, als ik de link hier plaats, is iemand anders je misschien voor, zou een beetje jammer zijn

Goede fotospam!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Oooh Daph je pakketje
komt ie;

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks lakken

Op de voorpagina van TD staat die armband, die moet je gewoon in je mandje doen als je voor een bepaald bedrag bestelt en dan krijg je hem gratisquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
Leuke bestelling PrincessEn liev

Trouwens, hoe kun je die armband erbij doen? David of hoeheettie mailen?

voor kindje en pakketje!
 voor kindje en pakketje!  

Ja, dat wil ik ook heel graag wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef Juud- het volgende:
..die zilveren randjes en de rest zwart. Ik heb alleen niet zo'n vaste hand, dusse..kan ik voor zoiets ook schilderstape gebruiken? Vast wel toch?

Ja, het verloop is niet echt geweldig, maar had geen zin om Ruby der af te halen haha. Volgende keer ga ik het proberen met wat kleuren paarsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dit er wel schattig uit zienHet verloop is niet zo verloop-ig, maar vind het wel wat hebben

Ooohja!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
Op de voorpagina van TD staat die armband, die moet je gewoon in je mandje doen als je voor een bepaald bedrag bestelt en dan krijg je hem gratis
 En kan die teddybear bij een flatrate doos? Nee zeker?
 En kan die teddybear bij een flatrate doos? Nee zeker?  Jammer/
 Jammer/

Ik heb ook meiden gezien die een ruffian maken met french manicure stickertjes, maar schilderstape zou idd ook wel kunnen werken
 Ik heb ook meiden gezien die een ruffian maken met french manicure stickertjes, maar schilderstape zou idd ook wel kunnen werken  Dit was m'n eerste keer dus ik weet niet hoe het op een andere manier werkt haha.
 Dit was m'n eerste keer dus ik weet niet hoe het op een andere manier werkt haha.

quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nieuwe header!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb soms last van de Extra Sterk van Herôme, inderdaad een onwijs brandend gevoel in nagels/vingers. Dat trekt niet weg en dan haal ik het snel eraf en dan trekt het binnen 10 minuten weg. Dan doe ik de Soft op > nergens last van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Brandwondjes in je nagels zijn echt niet cool!
Ja, die formaldehyde blijft een slecht ingrediënt natuurlijk. Maar even afwachten of ik ook last krijg van Trind...
 De Trind Nail Repair is niet sterk genoeg voor mij, als ik dan mijn vinger stoot ligt mijn nagel eraf
  De Trind Nail Repair is niet sterk genoeg voor mij, als ik dan mijn vinger stoot ligt mijn nagel eraf   

Heb me al vaak afgevraagd wat het waren.. iemand anders die dit ook wel eens heeft
 Heb me al vaak afgevraagd wat het waren.. iemand anders die dit ook wel eens heeft  

quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef Crientj het volgende:
Daph, je pakketje met catrice is onderweg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |