abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79073205
Ik ben verliefd op Orly foil Shine
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79073268
Ik ben bang dat ik zo ga falen
Ik heb van de week een mooi rekje gekocht voor mijn lakjes maar hij is me nog wat te leeg (foto's staan op de camera maar t kabeltje om ze op de computer te zetten is kwijt, zodra die weer terecht is volgen er foto's)
En tja, mn Opi DS Glamour was er niet meer en ik voel ernstig de behoefte om iets aan te schaffen om die teleurstelling te verwerken... (ook al krijg ik er twee CG lakjes voor in de plaats )

Ik denk dat deze binnenkort mijn kant op gaat komen

OPI DS signature
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens mooie lakjes en nagels voorbij zien komen!
Leuk ook dat spongen!

En nu ga ik mijn nagels lakloos maken want ik moet morgen weer werken en dan mag ik geen nagellak op
Denk dat ik om het te compenseren mn teennagels maar even een ander kleurtje geef...
pi_79073536
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Reska het volgende:

En nu ga ik mijn nagels lakloos maken want ik moet morgen weer werken en dan mag ik geen nagellak op
Denk dat ik om het te compenseren mn teennagels maar even een ander kleurtje geef...
Jammer is dat hč!?! Vind dat ook altijd irritant, mag alleen hele basis kleurtjes op, maar ja, dat heb ik eigenlijk nauwelijks.
pi_79073548
Ik had vandaag OPI DS Royal binnengekregen!
pi_79073698
En picspam van binnengekregen lakjes.
Mijn niet zo scherpe ruffian

OPI Maliblue, hou niet zo van sheer dus moet even een basiskleur eronder doen.

Idem voor Sea ya Later, Sailor!

En Orly Sky Blue-Pink.
pi_79074140
Nune Met een laagje eronder dat ie minder sheer is lijkt me indd mooier, maar de kleur is pretty!

Hier ook een ruffian geprobeerd. En jammerlijk mislukt Had geen schilderstape meer, dus geprobeerd met hockeytape (dat spul dat je om je hockeystick doet). Tip: dat werkt niet. Nu zijn mn nagels donkergrijs met vlekkerig groen. Bwuh. Straks tijdens X-Factor maar ff alles eraf halen en opnieuw lakken, nu eerst eten
pi_79074253
@ nune
Die Sky-Blue Pink is mooi
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:07:06 #161
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79074308
Meh. Net een leuk verhaaltje getikt, dondert m'n internet er uit tijdens het posten.

Anyway: weer mooie nagels en pakketinhouden gezien (En leuke overige foto's ) en nu ga ik opruimen en bedenken of ik voor stoer of zuurstok ga voor morgen. Woei.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:21:28 #162
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79074822
Die Gosh Rainbow is zeker nerges meer te krijgen? HIj is echt mooi
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79074884
Wat hebben veel mensen tegen sheer? Ik vind dat zo mooi
pi_79075310
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:21 schreef Guess. het volgende:
Die Gosh Rainbow is zeker nerges meer te krijgen? HIj is echt mooi
Nee, volgens mij niet . Al heb ik hier in de afgelopen weken wel mensen gehoord die 'm nog ergens op de kop getikt hadden, volgens mij in de buurt van Arnhem ofzo.

Dus bij deze nogmaals een oproepje: als iemand 'm tegenkomt, wil je 'm please voor me meenemen??
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:34:39 #165
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79075402
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Dan valt het op hoe kort m'n nagelbedden zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79075510
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:

[ afbeelding ]

Waarvan dit voor mij is:

[ afbeelding ]
wat een leuke kleurtjes
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
OPI Ink Suede

[ afbeelding ]
mooooi staat bij mij nog ongebruikt op het schapje, maar als ik dit zie dan gaat dat niet lang meer duren.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]

ChG Hot Lava Love!
Helaas staat zo'n felle kleur mij totaal niet, vind het zo gaaf!
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Close up van de Kiko's Boven: Pearly bronze, oudroze/rood met holo glitter , ocean blue (lijkt op GOSH ocean)
Onder: Diepblauw , red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)

Bonus:
[ afbeelding ]

Uiltjesoorbellen, vandaag binnengekomen
Kiko lakt fijn vind ik. Wat een aanwinsten weer En die oorbellen zijn TE schattig
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:

Essence All Access + Gosh Rainbow + DC Matte Topcoat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erg apart, maar ook erg leuk
pi_79075694
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Oooh Daph je pakketje
Gosh Rainbow met matte tc is ook en het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer

Ik ga echt schandalig fotospammen

komt ie;

Mijn vriendje en ik waren vanmiddag wandelen in de stad, vond ie heerlijk, zelfs toen we thuiskwamen was ie niet wakker te krijgen
[ afbeelding ]

Toen zag ik al vrij snel dat er iets op de eettafel lag
[ afbeelding ]

Jullie snappen natuurlijk dat dat papier er rap afging en toen zag ik dit
[ afbeelding ]

na even peuteren ging dan eindelijk de deksel open
[ afbeelding ]

En kon ik, helemaal blij, dit uit het doosje toveren
vlnr, OPI La piz-itively hot matte, We'll always have paris suede, ChG LOL, QT, DV8 en Fairdy dust. En de armband natuurlijk die perfect bij mijn andere armband past. Met dank aan SQ
[ afbeelding ]

Na een hele dag met blote nagels gelopen te hebben, heb ik er een nagelverharder overheen gedaan. Ik ben trots op mijn herstelde, roze nagels
[ afbeelding ]

Dus toen kon ik weer fijn verder knuffelen met vriendje
[ afbeelding ]

quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste sponsactie
Lag er ook vrijwel meteen weer af dankzij belabberde topcoat
Wel heel mooi zo'n subtiel randje!
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
En picspam van binnengekregen lakjes.
Mijn niet zo scherpe ruffian
[ afbeelding ]

OPI Maliblue, hou niet zo van sheer dus moet even een basiskleur eronder doen.
[ afbeelding ]

Idem voor Sea ya Later, Sailor!
[ afbeelding ]

En Orly Sky Blue-Pink.
[ afbeelding ]
Ik houd wel van sheer dus ik vind het echt superkleurtjes
pi_79076046
Zo, geloof dat ik in ieder geval bij dit topic weer bij ben. Ik heb een laagje fairy dust over ssitp suede gedaan en ik blijf er maar naar kijken
Helaas wil mijn fototoestel al dat moois niet goed vastleggen.
pi_79076191
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, geloof dat ik in ieder geval bij dit topic weer bij ben. Ik heb een laagje fairy dust over ssitp suede gedaan en ik blijf er maar naar kijken
*uitproberen gaat*
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:53:35 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79076306
Ben met opi ink aan het sandwitchen kan alleen geen foto maken van het resultaat
pi_79076832
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

Jammer is dat hč!?! Vind dat ook altijd irritant, mag alleen hele basis kleurtjes op, maar ja, dat heb ik eigenlijk nauwelijks.
Ik mag eigenlijk helemaal geen lak op, maar er gaat toch altijd stiekem een lakje blanke lak op (zien die mannen toch niet...) anders breken mn nagels veels te snel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:12:58 #172
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_79077175
Mijn Essie Matte About You is aangekomen!! Zo even leuk freubelen. En morgen ga ik richting duitsland (Dusseldorf) dus wellicht kan ik daar leuke lakjes scoren

En over die meet hae? Klinkt erg aantrekkelijk, aangezien ik echt niet kan konadden en ik een mentor nodig heb en Bier + BBQ is altijd goed
Post alleen niet zo regelmatig... Lees wel heul veul mee
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_79077291
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:05 schreef Reska het volgende:

[..]

Ik mag eigenlijk helemaal geen lak op, maar er gaat toch altijd stiekem een lakje blanke lak op (zien die mannen toch niet...) anders breken mn nagels veels te snel
Hahaha, nee, dat zien mannen inderdaad niet

Hier verschilt het gewoon heel erg welke chef er is, de 1 doet er echt heel moeilijk over en de ander hoor je nergens over. Helaas weet ik van te voren nooit wie er dienst heeft, dus ga het ook niet gokken (aangezien het in het officiele regelement wel opgenomen staat en zij me er al meerdere keren op aangesproken heeft, haha)
pi_79077390
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef kieskleurig het volgende:
Dat is inderdaad gaaf!
pi_79077690
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad gaaf!
Ja he vooral als de zon erop schijnt is het helemaal
Dit kan wel eens het eerste lakje zijn in hele lange tijd dat ik gewoon 2 dagen achter elkaar blijf dragen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:57:45 #176
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79079219
aaah kijk ik op TD hebben ze ssitp suede niet meer, nu sla ik me voor het hoofd dat ik hem niet besteld heb.
Als iemand hem heeft en er vanaf wilt, hier is iemand die hem heeeeeeeel graag wilt (a)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 22:10:12 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79079852
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ik heb soms last van de Extra Sterk van Herôme, inderdaad een onwijs brandend gevoel in nagels/vingers. Dat trekt niet weg en dan haal ik het snel eraf en dan trekt het binnen 10 minuten weg. Dan doe ik de Soft op > nergens last van. De Trind Nail Repair is niet sterk genoeg voor mij, als ik dan mijn vinger stoot ligt mijn nagel eraf

Ik heb trouwens wel soms zwarte 'streepjes' in mijn nagels, die meegroeien. Komen ze in het 'witte gedeelte' dan kan ik ze met een pincet zo eraf schrapen Heb me al vaak afgevraagd wat het waren.. iemand anders die dit ook wel eens heeft
Ik heb dat ook wel vaker, volgens mij komt het door bloedinkjes onder de nagel/nagelriem.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79080827
Sorry ik doe mijn suedes niet weg
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:58:45 #179
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79081692
klopt het dta mad as a hatter nu overal uitverkocht is enzo, of was dat een andere lak?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:12:51 #180
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79082208
Wat ga je doen wanneer je geen zin hebt om verder op te ruimen? Juist, rotzooien. Ik presenteer u...

Een vlaggetje
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79082327
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan er niet tegen als ik iets er doorheen zie, niet vanwege mijn nagelbed maar ik heb er gewoon een hekel aan. Wil graag alles egaal en effen hebben.
pi_79082343
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
klopt het dta mad as a hatter nu overal uitverkocht is enzo, of was dat een andere lak?
Dat klopt.. MaaH is LE dus of ie nog terugkomt? Geen idee..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:22:36 #183
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79082582
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat klopt.. MaaH is LE dus of ie nog terugkomt? Geen idee..
dan heb ik goed nieuws
in leiderdorp staan bij een drogist nog 3 mad as a hatter lakjes, dus als iemand wil..?

kost wel 13/14 euro, maar dan heb je 'm wel...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79082708
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Is dat jou kleintje?
Hihi I wish Ik ben zn tante, het is het zoontje van mn zus, wel stiekem heel leuk want ik mag gewoon lieve leuke tante zijn en hem helemaal fijnknuffelen zonder dat het een verwend kreng wordt
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Mooie lakjes en wat een poepie zeg!!
Thanks!
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
Leuke bestelling Princess En liev

Trouwens, hoe kun je die armband erbij doen? David of hoeheettie mailen?

Op de homepage kun je hem aanklikken

@ Lindytje, mirannie, Juud- en kieskleurig, bedankt voor de complimentjes over mijn bestelling en de kleine man

De hele week is het mij gelukt om de Essence aanbieding van het kruidvat te negeren en dan op koopavond faal ik alsnog

Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79083034
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet
Dus dit zijn mijn nagels nu

China glaze FYI

En @ Princess-a, dat is niet falen dat is slim inkopen
pi_79083344
Op ebay zijn de meeste Opi lakjes voor zeven euro incluus verzendkosten te vinden. Scheelt maar twee euro op de TD prijs. Toch een vriendelijkere prijs.

Inmiddels heb ik daar nu ook een paar losse lakjes vandaan gehaald. Zoals de suede lincoln park after dark, omdat ik zo'n imbeciel moest zijn om per ongeluk de matte te bestellen.

Ik hou echt van ebay, veel te gevaarlijk ook. En veel te makkelijk, om na een gefrustreerde dag leuke dingetjes voor jezelf uit te zoeken. Lol, kreeg vandaag weer drie pakjes uit Japan, de VS, en Hong Kong.

En ik wil ook show your feet lakjes. Weet iemand of er een kruidvat in Utrecht is die ze heeft?
Ik ben bij vier stuks langsgegaan, maar ze niet kunnen vinden. Ze moeten toch ergens in een van de 10 vestigingen in Utrecht te vinden zijn?
pi_79083516
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

China glaze FYI

Zulke dingen moet je niet tegen mij zeggen

Ik vertelde vandaag aan mijn mama dat ik al die lakjes voor 55 euries bij elkaar had, 15 lakjes mam! 55 euro maar, inclusief verzenden!
75 euro dus, maar dan schiet ze me af
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79083870
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hihi I wish Ik ben zn tante, het is het zoontje van mn zus, wel stiekem heel leuk want ik mag gewoon lieve leuke tante zijn en hem helemaal fijnknuffelen zonder dat het een verwend kreng wordt
[..]

Thanks!
[..]

Op de homepage kun je hem aanklikken

@ Lindytje, mirannie, Juud- en kieskleurig, bedankt voor de complimentjes over mijn bestelling en de kleine man

De hele week is het mij gelukt om de Essence aanbieding van het kruidvat te negeren en dan op koopavond faal ik alsnog

[ afbeelding ]
Hey, die tendo´s, hebben ze die gewoon bij jouw kruidvat?? Heb ´m hier niet gezien.
pi_79083928
Even een foto van mijn kale nageltjes, velletjes zien er niet uit, maar ben best tevreden over de nagels zelf

Lijkt trouwens alsof mijn wijsvinger heel erg verkleurd is, maar dat is gewoon fals licht of zoiets, ik rook tenslotte met de andere hand
pi_79083943
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:55 schreef mirannie het volgende:

[..]

Hey, die tendo´s, hebben ze die gewoon bij jouw kruidvat?? Heb ´m hier niet gezien.
Nee wij verkopen hem zelf (ik werk in een drogist)
pi_79084194
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

Nee wij verkopen hem zelf (ik werk in een drogist)
Oh ja, dat had je al eens verteld, sorry . Wel jammer dat ze het niet bij elke willekeurige drogist verkopen, prima spul!! Binnenkort dan toch maar gewoon een paar flesjes tegelijk bestellen, dan vallen de verzendkosten nog wel mee.
pi_79084254
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

China glaze FYI

Love it, love it, love it!! Hoop dat ie bij mij ook snel binnenkomt
pi_79084278
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:02 schreef mirannie het volgende:

[..]

Oh ja, dat had je al eens verteld, sorry . Wel jammer dat ze het niet bij elke willekeurige drogist verkopen, prima spul!! Binnenkort dan toch maar gewoon een paar flesjes tegelijk bestellen, dan vallen de verzendkosten nog wel mee.
Vertel me dan even wat het kost als je gaat bestellen? Anders bestel ik ze op mn werk en stuur ik ze op
pi_79084369
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Vertel me dan even wat het kost als je gaat bestellen? Anders bestel ik ze op mn werk en stuur ik ze op
Op zich zijn ze niet heel duur, 2 euro ofzo, maar dan komt er nog verzendkosten bij en kosten omdat je onder de 10 euro besteld. Dus dan wordt het alsnog duur. Daarom maar een paar tegenlijk bestellen dan, dan maar 1 keer verzendkosten en geen extra kosten omdat het een te lage bestelling is.
Ze moeten die flesjes gewoon anders vormgeven, dan kunnen ze gewoon door de brievenbus
pi_79084439
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:

[..]

Op zich zijn ze niet heel duur, 2 euro ofzo, maar dan komt er nog verzendkosten bij en kosten omdat je onder de 10 euro besteld. Dus dan wordt het alsnog duur. Daarom maar een paar tegenlijk bestellen dan, dan maar 1 keer verzendkosten en geen extra kosten omdat het een te lage bestelling is.
Ze moeten die flesjes gewoon anders vormgeven, dan kunnen ze gewoon door de brievenbus
Je mag me altijd pm'en. Heb 0,0 invloed op de verzendkosten maar ik krijg die flesjes dan wel weer voor 1,50
pi_79084726
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:

[..]

Je mag me altijd pm'en. Heb 0,0 invloed op de verzendkosten maar ik krijg die flesjes dan wel weer voor 1,50
Ik hou het zeker in gedachten!! Dank je wel!!
pi_79085304
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef mirannie het volgende:
Even een foto van mijn kale nageltjes, velletjes zien er niet uit, maar ben best tevreden over de nagels zelf

[ afbeelding ]

Lijkt trouwens alsof mijn wijsvinger heel erg verkleurd is, maar dat is gewoon fals licht of zoiets, ik rook tenslotte met de andere hand
Jouw nagelranden zijn echt mooi wit
pi_79085552
heb heel het msn gebeuren gemist, PM-en mag

Oeh Reska, Signature.. krijg je geen spijt van, in de mijne zitten nog maar 3 druppels
pi_79085586
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:36 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Jouw nagelranden zijn echt mooi wit
Ja ik ben ook jaloers op dat wit! Al zouden de mijne niet verkleurd zijn door lak, dan nog zijn ze niet zo mooi egaal en wit. De mijne schijnen half door
pi_79085703
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ja ik ben ook jaloers op dat wit! Al zouden de mijne niet verkleurd zijn door lak, dan nog zijn ze niet zo mooi egaal en wit. De mijne schijnen half door
Die van mij dus ook
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:02:27 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_79086001
Fijn dat het pakketje goed is aangekomen princess-a!
disclaimer
pi_79086513
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het pakketje goed is aangekomen princess-a!
Jaa

Kan alleen totaal niet met de grote kwasten van OPI overweg En ik ben er nu achter dat je de OMG lakken dun moet aanbrengen, goed drogen en dan een tweede laag, dan zijn ze

La paz-itively hotte is 1 groot lelijk, mat, drama bij mij
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:27:38 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_79086565
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef princess-a het volgende:

[..]

Jaa

Kan alleen totaal niet met de grote kwasten van OPI overweg En ik ben er nu achter dat je de OMG lakken dun moet aanbrengen, goed drogen en dan een tweede laag, dan zijn ze

La paz-itively hotte is 1 groot lelijk, mat, drama bij mij
matte lakken vergen idd wat oefening maar de holo's bevallen dus wel?
disclaimer
pi_79086909
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

matte lakken vergen idd wat oefening maar de holo's bevallen dus wel?
ik hoop het, anders gaat ie in de swapdoos De holo's zijn echt heel mooi maar klopt het dat ze door een tc minder holo worden?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')