SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens mooie lakjes en nagels voorbij zien komen!
Leuk ook dat spongen!
En nu ga ik mijn nagels lakloos maken want ik moet morgen weer werken en dan mag ik geen nagellak op![]()
Denk dat ik om het te compenseren mn teennagels maar even een ander kleurtje geef...
Jammer is dat hč!?! Vind dat ook altijd irritant, mag alleen hele basis kleurtjes op, maar ja, dat heb ik eigenlijk nauwelijks.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Reska het volgende:
En nu ga ik mijn nagels lakloos maken want ik moet morgen weer werken en dan mag ik geen nagellak op![]()
Denk dat ik om het te compenseren mn teennagels maar even een ander kleurtje geef...
Nee, volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:21 schreef Guess. het volgende:
Die Gosh Rainbow is zeker nerges meer te krijgen? HIj is echt mooi
Dan valt het op hoe kort m'n nagelbedden zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat hebben veel mensen tegen sheer? Ik vind dat zo mooi
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Waarvan dit voor mij is:
[ afbeelding ]
quote:
Helaas staat zo'n felle kleur mij totaal niet, vind het zo gaaf!quote:
Kiko lakt fijn vind ik. Wat een aanwinsten weerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit Italië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close up van de Kiko'sBoven: Pearly bronze, oudroze/rood met holo glitter
, ocean blue (lijkt op GOSH ocean)
Onder: Diepblauw, red based purple hlitter, blue based purple (met blauwe microglitter)
![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Uiltjesoorbellen, vandaag binnengekomen
Erg apart, maar ook erg leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
Essence All Access + Gosh Rainbow + DC Matte Topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef princess-a het volgende:
Oooh Daph je pakketje![]()
Gosh Rainbow met matte tc is ooken het spongen vind ik mooi gelukt voor een eerste keer
Ik ga echt schandalig fotospammen
komt ie;
Mijn vriendje en ik waren vanmiddag wandelen in de stad, vond ie heerlijk, zelfs toen we thuiskwamen was ie niet wakker te krijgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen zag ik al vrij snel dat er iets op de eettafel lag
[ afbeelding ]
Jullie snappen natuurlijk dat dat papier er rap afging en toen zag ik dit![]()
[ afbeelding ]
na even peuteren ging dan eindelijk de deksel open
[ afbeelding ]
En kon ik, helemaal blij, dit uit het doosje toveren
vlnr, OPI La piz-itively hot matte, We'll always have paris suede, ChG LOL, QT, DV8 en Fairdy dust. En de armband natuurlijk die perfect bij mijn andere armband past. Met dank aan SQ![]()
[ afbeelding ]
Na een hele dag met blote nagels gelopen te hebben, heb ik er een nagelverharder overheen gedaan. Ik ben trots op mijn herstelde, roze nagels
[ afbeelding ]
Dus toen kon ik weer fijn verder knuffelen met vriendje![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wel heel mooi zo'n subtiel randje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste sponsactie
Lag er ook vrijwel meteen weer af dankzij belabberde topcoat
Ik houd wel van sheer dus ik vind het echt superkleurtjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
En picspam van binnengekregen lakjes.![]()
Mijn niet zo scherpe ruffian![]()
[ afbeelding ]
OPI Maliblue, hou niet zo van sheer dus moet even een basiskleur eronder doen.
[ afbeelding ]
Idem voor Sea ya Later, Sailor!
[ afbeelding ]
En Orly Sky Blue-Pink.![]()
[ afbeelding ]
*uitproberen gaat*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, geloof dat ik in ieder geval bij dit topic weer bij ben. Ik heb een laagje fairy dust over ssitp suede gedaan en ik blijf er maar naar kijken![]()
Helaas wil mijn fototoestel al dat moois niet goed vastleggen.
Ik mag eigenlijk helemaal geen lak op, maar er gaat toch altijd stiekem een lakje blanke lak op (zien die mannen toch niet...) anders breken mn nagels veels te snelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer is dat hč!?! Vind dat ook altijd irritant, mag alleen hele basis kleurtjes op, maar ja, dat heb ik eigenlijk nauwelijks.
Hahaha, nee, dat zien mannen inderdaad nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:05 schreef Reska het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk helemaal geen lak op, maar er gaat toch altijd stiekem een lakje blanke lak op (zien die mannen toch niet...) anders breken mn nagels veels te snel
Dat is inderdaad gaaf!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef kieskleurig het volgende:
Zo, geloof dat ik in ieder geval bij dit topic weer bij ben. Ik heb een laagje fairy dust over ssitp suede gedaan en ik blijf er maar naar kijken![]()
Helaas wil mijn fototoestel al dat moois niet goed vastleggen.
Ja hequote:
Ik heb dat ook wel vaker, volgens mij komt het door bloedinkjes onder de nagel/nagelriem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb soms last van de Extra Sterk van Herôme, inderdaad een onwijs brandend gevoel in nagels/vingers. Dat trekt niet weg en dan haal ik het snel eraf en dan trekt het binnen 10 minuten weg. Dan doe ik de Soft op > nergens last van.De Trind Nail Repair is niet sterk genoeg voor mij, als ik dan mijn vinger stoot ligt mijn nagel eraf
![]()
![]()
Ik heb trouwens wel soms zwarte 'streepjes' in mijn nagels, die meegroeien. Komen ze in het 'witte gedeelte' dan kan ik ze met een pincet zo eraf schrapenHeb me al vaak afgevraagd wat het waren.. iemand anders die dit ook wel eens heeft
Ik kan er niet tegen als ik iets er doorheen zie, niet vanwege mijn nagelbed maar ik heb er gewoon een hekel aan. Wil graag alles egaal en effen hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Wat hebben veel mensen tegen sheer? Ik vind dat zo mooi
Dat klopt.. MaaH is LE dus of ie nog terugkomt? Geen idee..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Mirjam het volgende:
klopt het dta mad as a hatter nu overal uitverkocht is enzo, of was dat een andere lak?
dan heb ik goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat klopt.. MaaH is LE dus of ie nog terugkomt? Geen idee..
Hihi I wishquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Mooie lakjes en wat een poepie zeg!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef RenRen- het volgende:
Leuke bestelling PrincessEn liev
![]()
Trouwens, hoe kun je die armband erbij doen? David of hoeheettie mailen?
Zulke dingen moet je niet tegen mij zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet![]()
Dus dit zijn mijn nagels nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China glaze FYI![]()
En @ Princess-a, dat is niet falen dat is slim inkopen
Hey, die tendo´s, hebben ze die gewoon bij jouw kruidvat?? Heb ´m hier niet gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hihi I wishIk ben zn tante, het is het zoontje van mn zus, wel stiekem heel leuk want ik mag gewoon lieve leuke tante zijn en hem helemaal fijnknuffelen zonder dat het een verwend kreng wordt
![]()
[..]
Thanks!
[..]
Op de homepage kun je hem aanklikken
@ Lindytje, mirannie, Juud- en kieskleurig, bedankt voor de complimentjes over mijn bestelling en de kleine man![]()
De hele week is het mij gelukt om de Essence aanbieding van het kruidvat te negeren en dan op koopavond faal ik alsnog![]()
[ afbeelding ]
Nee wij verkopen hem zelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hey, die tendo´s, hebben ze die gewoon bij jouw kruidvat?? Heb ´m hier niet gezien.
Oh ja, dat had je al eens verteld, sorryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee wij verkopen hem zelf(ik werk in een drogist)
Love it, love it, love it!! Hoop dat ie bij mij ook snel binnenkomtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb ook gefaald, was echt van plan 2 dagen met dezelfde lak te doen, maar het lukt me niet![]()
Dus dit zijn mijn nagels nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China glaze FYI![]()
En @ Princess-a, dat is niet falen dat is slim inkopen
Vertel me dan even wat het kost als je gaat bestellen? Anders bestel ik ze op mn werk en stuur ik ze opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al eens verteld, sorry. Wel jammer dat ze het niet bij elke willekeurige drogist verkopen, prima spul!! Binnenkort dan toch maar gewoon een paar flesjes tegelijk bestellen, dan vallen de verzendkosten nog wel mee.
Op zich zijn ze niet heel duur, 2 euro ofzo, maar dan komt er nog verzendkosten bij en kosten omdat je onder de 10 euro besteld. Dus dan wordt het alsnog duur. Daarom maar een paar tegenlijk bestellen dan, dan maar 1 keer verzendkosten en geen extra kosten omdat het een te lage bestelling is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertel me dan even wat het kost als je gaat bestellen? Anders bestel ik ze op mn werk en stuur ik ze op
Je mag me altijd pm'en. Heb 0,0 invloed op de verzendkosten maar ik krijg die flesjes dan wel weer voor 1,50quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op zich zijn ze niet heel duur, 2 euro ofzo, maar dan komt er nog verzendkosten bij en kosten omdat je onder de 10 euro besteld. Dus dan wordt het alsnog duur. Daarom maar een paar tegenlijk bestellen dan, dan maar 1 keer verzendkosten en geen extra kosten omdat het een te lage bestelling is.
Ze moeten die flesjes gewoon anders vormgeven, dan kunnen ze gewoon door de brievenbus
Ik hou het zeker in gedachten!! Dank je wel!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je mag me altijd pm'en. Heb 0,0 invloed op de verzendkosten maar ik krijg die flesjes dan wel weer voor 1,50
Jouw nagelranden zijn echt mooi witquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef mirannie het volgende:
Even een foto van mijn kale nageltjes, velletjes zien er niet uit, maar ben best tevreden over de nagels zelf![]()
[ afbeelding ]
Lijkt trouwens alsof mijn wijsvinger heel erg verkleurd is, maar dat is gewoon fals licht of zoiets, ik rook tenslotte met de andere hand
Ja ik ben ook jaloers op dat wit!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jouw nagelranden zijn echt mooi wit
Die van mij dus ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja ik ben ook jaloers op dat wit!Al zouden de mijne niet verkleurd zijn door lak, dan nog zijn ze niet zo mooi egaal en wit. De mijne schijnen half door
Jaaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het pakketje goed is aangekomen princess-a!
matte lakken vergen idd wat oefeningquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa![]()
Kan alleen totaal niet met de grote kwasten van OPI overwegEn ik ben er nu achter dat je de OMG lakken dun moet aanbrengen, goed drogen en dan een tweede laag, dan zijn ze
![]()
La paz-itively hotte is 1 groot lelijk, mat, drama bij mij
ik hoop het, anders gaat ie in de swapdoosquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
matte lakken vergen idd wat oefeningmaar de holo's bevallen dus wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |