ik was ook dronken vannacht, maar heb maar niet gepost hierquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Sup ReM? ... I am still here
Toevallig ook @ Zak 2night?
Dat pingeltjequote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 11:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Sup ReM? ... I am still here![]()
Toevallig ook @ Zak 2night?
Hoorde hem voor het eerst op TBY- A Preview... toen op Qlimax en nu heeft hij hem zelfs op zijn site...quote:En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
hoooooooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:50 schreef Simie55 het volgende:
Nice, eerste keer dat ik zie dat fok een hardstyle topic heeft :$
Maar eens blijven volgen
Linkjes mogen hier niet gepost worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Rip, ik vroeg me nog af hoe we dat doen met de linkjes naar de uploads; gewoon naar jou PM-en en jij zet ze dan in 1 post hier neer? (als de deadline is verstreken...)
dus via PM en dan verzamelt Rippert zequote:Op zaterdag 29 november 2008 12:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Linkjes mogen hier niet gepost worden.
Nou hier komt kort mijn hardstyle / levensverhaalquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertel eens ff wat meer over jezelf en over jou en hardstyle
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Simie55 het volgende:
Op in Qontrol 2006 kocht ik bij de Q-Dance stand een slipmat voor een draaitafel, gewoon omdat hij er tof uitzag, eenmaal thuisgekomen had ik natuurlijk wel een platenspeler nodig om hem op te leggen gewoon voor de sier maar bedacht me toen dat ik zelf natuurlijk ook zou kunnen draaien.
Met u velen van ons wrschnlijkquote:En in Januari kunt u mij weer zien rondspringen op X-Qlusive Technoboy
Zeker intressequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Interesse om mee te dingen naar in de FOK!-HS-2008-Jaarmix-Battle![]()
[
quote:Final destination
Hoihoi!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Simie55 het volgende:
[..]
Das dat is een beetje mijn verhaal over mijzelf en hardstyle![]()
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef poiuytr het volgende:
Dat setje van Davide Sonar op Defqon is ook wel zeer lekker zeg, alleen jammer dat ie zo laat pas vrij word gegeven!
Yepquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...
Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volkquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
tvp
7 dec maar naar empire new york , volgens mij draaide korsakoff dan daar maar dat weet ik niet zeker meer ik was bezopen toen me dat werd vertelt
K ga um direct ff zoeken dan!quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Yep![]()
![]()
Als die je bevalt kan ik deze ook aanraden trouwens: Ultraform @ Rainbow Part 4Al wat ouder maar die draai ik nog wekelijks in de auto
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als gewone "luistermuziek" kan ik hardtrance net zo waarderen als hardstyle. Zou alleen niet snel naar dergelijke feestjes gaan, als die er al uberhaupt zijn. Je kunt er wat minder op losgaan, maar klinkt zeker niet minder.
ja dan zal dat het wel wezenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:50 schreef Silaz het volgende:
6 Dec; Outblast vs Korsakof in dieka. Dus mss dat dat je is vertelt?
Ik ben iig present
ging de vorige keer dat ik daar was ( half jaar terug ofzo ) even naar een andere zaal om wat te drinken te halen want dat ging snellerquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volk![]()
Altijd gezeur met zogenaamde fc twente hooligans van 16/17 jaar die ons dan heel dreigend vroegen of we uit Almelo kwamen. Wanneer we dan met jah antwoorden. Zeiden ze dat we maar ff moesten wachten. Wacht 1.5 jaar later nog steeds!![]()
7 dec valt overigens op een zondag, 6 dec komt luna daar. Die week erop zany.
Biosje nooit doen op je date hequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...
Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
Succes met je date boy! Uit eten, biosje ofzo?
je hebt 2 unreleased platen er in staanquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Biosje nooit doen op je date heKun je niet met elkaar praten
Ow voor iedereen.
De 1e inzending van de jaarmix is verstuurd
, dus de toon is gezet!!!!!!!
May the best man/ woman win!!!![]()
![]()
![]()
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
je hebt 2 unreleased platen er in staan![]()
of worden deze nog dit jaar uitgebracht? Gaat om Fuckin' Poserz en Psycho Stylez btw
mochten bootlegs ook?
My 2cents: Als t om 1/2/3 platen gaat zal het mij aan mn witte harige reet roesten of ze unreleased/webreleased/bootleg/leftleg/rightleg of wat dan ook zijn..quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.
Net als die phases remix...ook die is nooit officieel, maar wel lekkah!
Dus als deze mix niet geldig is....so be it
dan val ik al helemaal door de mand straks, want daar houd ik totaal geen rekening mee, ben veels te druk met het netjes mixenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:42 schreef RiKe het volgende:
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger
Zal hem later goed beluisteren
ja weet ik, maar tis echt moeilijk als het op de pc goed klinkt en in de auto anders. Dus ligt ook deels aan het programma wat ik gebruikt heb. Dus ik laat het gewoon zo. Mogelijk wil ik het wel een keer aanpassen, maar zie de aankomende dagen geen tijd daarvoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:42 schreef RiKe het volgende:
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger
Zal hem later goed beluisteren
Klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
vanavond niets doen..
Boy ik luister je mix morgenavond op zijn vroegst...
P.s TVP
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Koepert het volgende:
Boy. Je mix gaat op de Ipod.. Dat zegt wat (positiefs)..
Jaja je gaat weer lam he? Huffen als een hongerige kolibrie!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou ja niets als in geen feestje, waarsch wle bezoek aan de lokale taveerne
ofzo
Ik vind hem ook zwaar relaxedquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Koepert het volgende:
Boy. Je mix gaat op de Ipod.. Dat zegt wat (positiefs)..
Ik vind hem ook slecht, Words from the gang ripoffquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Headhunterz - Just say my name een rukplaat is![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over.Een hardtrance opwarmer het 1e uur op een feest, zoals bij Qlimax, kan ik ook altijd wel waarderen.
Ik ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga volgende week vrijdag naar QuakeDance
XXlerator.quote:en heb zaterdags iets van 6/7 opties op PF staan
nog maar ff kijken dus wat het wordt, genoeg hele mooie feestjes
Ik ook.quote:en de kaartjes voor HardBass ook besteld vandaag
That makes me a popstarquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Headhunterz - Just say my name een rukplaat is![]()
Vocals die niet passen ([..]might as wel be from me) dat from me klinkt zo geforceerd en from is overbodig in die zindaarna een rock civilization melodie... nee het is allemaal net niet/helemaal niets
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef NLS04 het volgende:
Zat gister met een maat van me Qlimax cd te luisteren toen die nieuwe Headhunterz plaat Just say my name langskwam. Het eerste waar het hem aan deed denken was die sneue youtube clip van Patrick Jumpen een paar weken geleden
Vind zelf de meeste producties wel vet van HH maar wat betreft die plaat heeft het idd wel wat vergelijkenissen met deze boehoe van patrick jumpen![]()
Gelukkig stond ook die bomdikke Trapped op de cd![]()
Gelukkig is scantraxx niet het enige trage label.quote:The Vision - Gettin' Dollars
art. nr. : DJS 024
A1. Gettin' Dollars (Original Mix)
B1. Gettin' Dollars (The Sidesliders Remix)
Release datum : maandag 1 december 2008
Medium : 12-inch
Label : DJs
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulsequote:Op zondag 30 november 2008 12:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig is scantraxx niet het enige trage label.Ik wacht al 10 maanden ofzo op die plaat.
Kloptquote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulse![]()
maja is van een tijdje geleden dus zal wel weer veranderd zijn
Dov en stoppen?quote:Op zondag 30 november 2008 @ 13:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulse![]()
maja is van een tijdje geleden dus zal wel weer veranderd zijn
trouwens de geruchten over het stoppen van Dov schijnen wel grotendeels te kloppen
in de zin van draaien danquote:
x2.quote:Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo blij is met het stoppen van Dov!
Als producer is hij inderdaad niet meer de oude maar als DJ bewijst die toch nog vaak zijn klasse, kijk zijn setjes op Defqon 2007 en dit jaar Mysterland en Decibel stuk voor stuk heerlijke knal setjes!
Ik vind het echt een groot gemis voor de Hardstyle als deze man er meer stopt, hij is toch wel een van de beter Dj's in de hardstyle scene.
Vroegah was hij goed. Hij produceert nog steeds top. Ook zijn platenkeus is op elk feestje super te noemen, maar zijn mixtechniek laat de laatste tijd de wensen over. Dus zolang hij blijft produceren, vind ik het bestquote:Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo blij is met het stoppen van Dov!
Als producer is hij inderdaad niet meer de oude maar als DJ bewijst die toch nog vaak zijn klasse, kijk zijn setjes op Defqon 2007 en dit jaar Mysterland en Decibel stuk voor stuk heerlijke knal setjes!
Ik vind het echt een groot gemis voor de Hardstyle als deze man er meer stopt, hij is toch wel een van de beter Dj's in de hardstyle scene.
Thnx, zal jou mix niet zo snel evenaren, bedoel iedereen sprak nog over.quote:
Thnxquote:Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef ElDani het volgende:
Boy: Je mix heeft wel ERG veel nummers, is leuk gemixt met hier en daar herkenbare tracks. Leuk dat ik overigens weer Your Life hoorde van B-Front. Heb meteen gekeken of ik hem kon kopen, was hem helemaal vergeten. Zoals door een aantal al gezegd: het volumeverschil is wel jammer, dat heb ik in mijn korte preview wel gemerkt. Binnekort komt de zure test om te kijken of hij echt goed is, maar de voortekenen zijn goed!![]()
gezelligquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook waarschijnlijk.![]()
[..]
XXlerator.![]()
heb bij optie 2 op PF 8 favorieten en bij optie 1 staan er maar 4quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
TBY @ Zak was mooi feesie![]()
NrSiX![]()
Heeellluuuupppp!!!!! Dilemma voor 10 Jan.:
http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html
of
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Idd, Technoboy draaide lekkerquote:
quote:NrSiX![]()
- Get Drunk / Still Drunk (Activator)quote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
En in navolging van Boy's mixnaam noem ik hem:
Drunk Night after Night, I have unlocked my Innerchild
dit is uiteraard een hint naar een aantal nrs, Tipjes van de sluier FTW![]()
voor dat aantal ga ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zijn 25 nrs in 79.55 minincl intro + outro
Duidelik Euphoria toch...al was het enkel zaal 2...bob en alphaverbquote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Was leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef Haghorst het volgende:
vanavond j&w, dbstf en charly lownoise in etten-leur
vrijdag een uur lang volledig loessoe op AVIO livequote:
Het zou zo maar eens zo kunnen zijnquote:- Get Drunk / Still Drunk (Activator)
- Night After Night (Noisecontrollers)
- Unlocked (Luna & Crypsis)
- Innerchild (Ran-D)
Das eigenlijk mijn reden om toch voor de XX te gaan, maar zoals Seth al zei .. zaal2 is eeeiiigenlijk wel al genoegquote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria gaat hem miss wle worden die line upen het is veel dichterbij dan Nijmegen
ik heb nog geen naam, geen alias, doe geen intro, ga niks samplen ofzo en outro al helemaal geen inspiratie voorquote:Op maandag 1 december 2008 18:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Das eigenlijk mijn reden om toch voor de XX te gaan, maar zoals Seth al zei .. zaal2 is eeeiiigenlijk wel al genoeg... Kadeng!! (<---, de spreekwoordelijke kogel door de figuurlijke kerk
)
jaarmix:
- naam + alias heb ik al
- intro ook al aanwezig
- sample-ideeën genoeg
- outtro, geen idee
de naam van een centaur ofzo?quote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fenrir is idd ook uit harry potter
Maar remcore.. andere ideeen dan? ik sta open voor suggesties
vind zelf 1 woord als DJ-naam ook het mooistquote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Da Bartman vinnik te simpel... ik hou van namen als endymion/neophyte/tatanka/hamanuptra/ophidian
namen met een achtergrond of die gewoon mooi klinken..
Ozymandias is er ook zo een maar daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit:P
zou ik wel doen als ik jou was, ietsje belangrijker dan FOK!quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu moet ik aan schoolIK MOET MOET MOET MOET anders ga ik dit semester sowieso niet halen denk
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
TBY @ Zak was mooi feesie![]()
NrSiX![]()
2-Sidez
Activator
Bass Modulators
Devon K.
Frontliner
Headhunterz
http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html
of
Area1
Leep
Noisecontrollers
The Prophet
Tuneboy
Live: Project One
MC: Villain
Area2
A-lusion
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef hoerezooi het volgende:
lossless / dvd kwaliteit live sets net als vorig jaar
Wat een Sog'ger ben je toch ook hequote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo ik heb genoeg ana school gezeten en ik heb nog wat gedana ook
Pontius moet ik aan 2 dingen denken 1. pontius pilatus en 2 aan chris pontius van Jackass a.k.a bunny the lifeguard dus doe ik niet.
ik neig het meeste naar þunor omdat dat met mijn studie te maken heeften toch nog wle lekker bekt..
maar Fenrir is een goede 2de tot nu toe.. volgende week de uitslag gok ik
ik bedenk me net n.a.v rippers post: Ragnarok
nie zeurequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef RiKe het volgende:
-smoesjes-knip .... anders staat het aardig op losse schroeven vrees ik
hebbe jullie ook zo'n zin? JortK heeft ook zo'n zin!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
Als ik dit zie wil ik weer:
Mijn laatste was Qlimax, en mijn volgende waarschijnlijk pas X TBY.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
hebbe jullie ook zo'n zin? JortK heeft ook zo'n zin!
Wanneer was eingelijk je laatste ... of belangrijker wat wordt je volgende
O dat bedoelde ik ook helemaal niet hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
nie zeure. Boy wilde zijn proggie ook niet vermelden, ReM & ik doen het ook met knake software ... gewoon doen, we keuren je echt niet strenger omdat je al veel meer DJ ervaring hebt dan de meeste hier
en waar is de PM link dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:36 schreef LeonH het volgende:
godsammegloeiende goden what is Gettin' Dollars toch een dikke vinyl!
nergens aangezien ik het op moment doe met de freaky.nl previewquote:
keejquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
nergens aangezien ik het op moment doe met de freaky.nl preview
* ReMcOrE represent, bijna thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaan er hier allemaal vrijdag naar Quakedance dan? word heerlijk knallen daar
Kom hoogstwaarschijnlijk samen met MSTX aankakkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaan er hier allemaal vrijdag naar Quakedance dan? word heerlijk knallen daar
IKKE IKKE IKKEquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef poiuytr het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef NrSiX het volgende:
Ik kende Pradera niet, maar het klinkt goed
Dare I ask .... huhquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef ElDani het volgende:
Podverdomme.. Het is half 11 en ik ben megatje kaal.. Ik moet echt minder pinten hakken op mijn vereniging en ook zeker minder panty's dragen..
Vroeg sporten, dat moest ik vorige week na Qlimax ook. Altijd leuk om te sporten zonder geslapen te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef Silaz het volgende:
Gaat hem hier niet worden :/ moet werken vrijdagavond en vroeg voetballen![]()
quote:
Drente heeft haar +puntjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef NrSiX het volgende:
Sorry manen dan komen ze nog wel uit de mooiste provincie ook
schade!
die draaien ze waarschijnlijk nu wel, op Ultimatum draaide Alphaverb hem niet omdat het 'niet echt zijn stijl was'quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef Da_Ripper het volgende:
hoop dat ze genoeg dikke bleek daar hebben
preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef poiuytr het volgende:
Als het geluid net zoals normaal tijdens DM is, dan ga je gegarandeerd een mooie avond hebben!
gezelligquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Sethje het volgende:
Net ook een lift van mtsx gefixed waarvoor dankik ben er dus ook bij vrijdag!
http://partyflock.nl/party/137531:I_love_hardstyle.htmlquote:Pavo & Zany nodigen je uit!
Pavo & Zany nodigen jou uit op vrijdag 5 december voor ‘I LOVE HARDSTYLE’ alweer de 2e editie van dit succesvolle concept. Verwacht een bizarre avond vol extreme lasershows & acts, de lekkerste danseressen en natuurlijk Nederlands beste hardstyle deejays!
Naast Zany en Pavo staan Jadey, Vinzo en The Nightraver garant voor de hardste beats die van begin tot eind door the mainhall zullen blazen, onder de vocals van MC V!
Print deze mail uit en je krijgt namens gratis entree voor 2 personen tot 01.00 u!
Excuses voor dit stiekem toch wel extreem mooie berichtje. Gisteren een supermooie borrel gehad, waarin mijn JC verkleed als lamp ten tonele kwam. Dit hield dus ook in dat ik een zeer irritante panty aanhad.. Ik heb sinds ik hem aangehad heb echt een schijthekel aan die dingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef ElDani het volgende:
Podverdomme.. Het is half 11 en ik ben megatje kaal.. Ik moet echt minder pinten hakken op mijn vereniging en ook zeker minder panty's dragen..
denk dat mensen die lid zijn van de nieuwsbrief van FearFM (of zoietsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb ik iets gewonnen of hebben meerdere deze mail gekregen?
omgquote:
owjahquote:Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef ElDani het volgende:
Ik heb ook die mail gehad overigens. Had ik geloof ik ook gemeld hier. Weet niet zeker of ik ga, eerst maar eens een gewillige kameraad vinden.
nu je het zegt, die heb ik ook gekregen!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef Sethje het volgende:
heb die mail ook gehad..2x zelfs....van pavo en zany maja dat is best een kutfeest volgens mij
Het lijkt mij ook niet echt een feestje van wow daar moet ik zijn..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegt, die heb ik ook gekregen!via PF-berichten, inderdaad 1 keer van Pavo en 1 keer van Zany
wtfquote:
Kaartenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet echt een feestje van wow daar moet ik zijn..
Nu ik eraan denk, begon vandaag niet de kaartverkoop voor XQ?
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Ladies & Gentlemen, boys & girls .... you are now tuned in to the best, you are now tuned in to the very best ..... oh boy!!![]()
![]()
watte?quote:
pun /pʌn/ noun, verb, punned, pun·ning.quote:
toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pun /pʌn/ noun, verb, punned, pun·ning.
- noun
1. the humorous use of a word or phrase so as to emphasize or suggest its different meanings or applications, or the use of words that are alike or nearly alike in sound but different in meaning; a play on words.
If you think you're the bomb than I'm Hiroshima![]()
Jazeker, de hypothekerquote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef Silaz het volgende:
toch?
heeeeeerlijke plaat is dat toch ook nog steedsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Sethje het volgende:
Ik moet bij die vocal altijd denken aan Drop The Bomb remix van zentimentseen alltime favorite van mij
Verrek jah, bij Zanyquote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
vergeet je nou dat je met mij het cement aan gort hebt gestampt tijdens loudness op die plaat![]()
Oooh, dat liedje geeft mij ook kriebeltjes.. voor me vriendje dan, dat wel.. hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 12:37 schreef ElDani het volgende:
Btw.. Mijn favo plaat is al ZO LANG bekend bij mij. Technoboy - Rage. Zo ongelofelijk lekker. Melodie en een lekkere bas.. Zoals HS hoort te zijn!
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Sethje het volgende:
Ik moet bij die vocal altijd denken aan Drop The Bomb remix van zentimentseen alltime favorite van mij
Van die plaat krijg ik ook de kriebels..... in negatieve zin dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oooh, dat liedje geeft mij ook kriebeltjes.. voor me vriendje dan, dat wel.. haha![]()
was vroegâh altijd mijn favoriete hardcore-nummerquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik moet vooral denken aan ee nr van promoEscape From The Hostile
inderdaad, ik heb die plaat nog wel vaak genoeg gehoord... elke keer als je hem hoort aankomen, baal je al dat je 5 minuten stil kunt gaan staanquote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Van die plaat krijg ik ook de kriebels..... in negatieve zin dan.
die mening deel ikquote:inderdaad, ik heb die plaat nog wel vaak genoeg gehoord... elke keer als je hem hoort aankomen, baal je al dat je 5 minuten stil kunt gaan staan
Geen ideequote:
Heb ik eigenlijk altijd al gehad met TBY (track en/of set) maar moet toegeven vanaf zijn Preview @ Outland istie goed bezig ... denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaad, ik heb die plaat nog wel vaak genoeg gehoord... elke keer als je hem hoort aankomen, baal je al dat je 5 minuten stil kunt gaan staan
ik ben ook geen grote fan van Italiaanse hardstyle, maar er zijn vaak genoeg nummers die mij kunnen bekorenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk altijd al gehad met TBY (track en/of set) maar moet toegeven vanaf zijn Preview @ Outland istie goed bezig ... denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.
Huuuuj peerdquote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook geen grote fan van Italiaanse hardstyle,
vast nog wel iemand hier die, net als mij, geen heel groot fan is van de Italian stylequote:
Gewoon gaan. XQ vind ik altijd een dik feest, en met de line-up zal het ook wel goed komen!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk altijd al gehad met TBY (track en/of set) maar moet toegeven vanaf zijn Preview @ Outland istie goed bezig ... denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.
Zatoxquote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vast nog wel iemand hier die, net als mij, geen heel groot fan is van de Italian style
Je vergeet de bestenquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
kollie, nog ff for the record: vriendin kwam gewoon binnen bij Qlimax, dus bedankt voor je kaartje
Dat was echt dikke shitquote:en heb samen met J_S_U en MSTX keihard deuken in de Outland staan schoppen op die plaat
zijn inderdaad nummers die ik wel tof vind, maar hou meer van onze eigen kikkerland sound. Zoals de nieuwere niet-lullen-maar-raggen generatie.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vast nog wel iemand hier die, net als mij, geen heel groot fan is van de Italian style
een mede-standerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
zijn inderdaad nummers die ik wel tof vind, maar hou meer van onze eigen kikkerland sound. Zoals de nieuwere niet-lullen-maar-raggen generatie.
Vind de italiaanse sound wel erg veel op elkaar beginnen te lijken tegenwoordig. Vooral sinds Her Voice en Les Drums hoor ik gewoon heel veel dezelfde geluiden en opbouwen terugkomen
Je moet die plaat denk ik gewoon op de juiste momenten inzetten. Het is een geniaal rustpunt, de climax gaat ongelofelijk los. Die Dubmix gebruik ik vaak aan het einde van een mix, heb je het deuntje, maar niet de breaks. Is toch even lekker nog om dan door te halen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook geen grote fan van Italiaanse hardstyle, maar er zijn vaak genoeg nummers die mij kunnen bekorendaar tegenover staan dus de platen zoals Rage, waar ik een grafhekel aan heb
Die is er nog niet, en Scantraxx kennende gaat het nog minimaal een half jaar duren, omdat hij zelfs niet vaak door The Prophet gedraaid word. ALS die hele plaat al uberhaupt uit gaat komen, veel JDX platen komen niet uit, behalve laastst dus op Unreleased.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:29 schreef Frank020 het volgende:
Weet iemand of JDX - Wan Taim al gereleased is inmiddels? =O
Lief?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ik vind hem leuk om te luisteren, hijs lief.
kan me voorstellen dat het voor mannen ietwat minder leuk is.. tis nogal een blij liedje..![]()
quote:
zoals reeds gemeld, dat duurt nog wel een hele poos... misschien dat hij op Scantraxx Unreleased #2 komt, als we mazzel hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:29 schreef Frank020 het volgende:
Weet iemand of JDX - Wan Taim al gereleased is inmiddels? =O
Keer 2, godsgruwelijke setjes altijd!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Je vergeet de besten![]()
Trance Generators
volgens de reacties zou het Noisecontrollers - Yellow Minute zijn... maar kameraad van mij heeft het gefilmd (de meest die-hard kontlikkende NC-fan) en als hij zegt TBA betekent dat dat zelfs hij het niet weet (of dat er geen titel voor is)quote:Op donderdag 4 december 2008 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind dit toch wel stijve piemel werk
hard en duister
Euh hoe moet je het dan noemen? Noisecontrollers - ID ? Noisecontrollers - Unknown Track ? Noisecontrollers - NogGeenNaamVerzonnen ? ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef ElDani het volgende:
Even een algemene oproep: KAPPEN MET NUMMERS TBA TE NOEMEN!!
Is dat helemaal hip ofzo sinds Davide Sonar zoveel kont schopte met Natural, toen ook al TBA??
Ik word er een beetje moe van dat sinds toen iedereen alles maar TBA noemt. Verzin dan in ieder geval een naam, zo moeilijk zal dat toch niet zijn?? Oja wacht TBA klinkt natuurlijk vet populair! En met die aandacht van de naam heb je 2x promotie.. Sorry, maar ik vind het een beetje onzin.
Overigens even hulde voor Noisecontrollers voor het afstappen van wat meer blije geluiden, het werd namelijk wel erg populair! Een beetje TE naar mijn mening.
Disclaimer: Dit zegt niet dat ik een hekel heb aan blije NC platen!
De term TBA wordt al jaaaaren gebruikt dus dat heeft niks met Dov of DS te maken.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:45 schreef ElDani het volgende:
Nou ik neem aan dat als je een track kan maken dat je er ook een naam voor kan verzinnen. Sowieso hebben ze dat met een naam op hun PC opgeslagen. Dit is gewoon een suffe marketingtruc overgenomen van Dov en consorten, die met Davide Sonar begonnen zijn.
Ik weet namelijk wel 200% zeker dat ze een naam klaar hebben liggen, maar dit is gewoon een extra stukje publiciteit, want als de echte naam uitkomt, kun je zo nog een keer extra genieten van aandacht voor de track.
zo duister dak er n beetje bang van wordtquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef ElDani het volgende:
Overigens even hulde voor Noisecontrollers voor het afstappen van wat meer blije geluiden, het werd namelijk wel erg populair! Een beetje TE naar mijn mening.
ze stappen nu af van die blije sound en gaan inderdaad wat meer 'donkere' platen makenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef ElDani het volgende:
Beetje het nadeel van internet en youtube denk.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
Vind het wel erg ver gezocht om te stellen dat het een marketingtruc is eigenlijk. Ga je nu al een naam bekendmaken waaronder hij wordt ontwikkeld, krijg je later weer een hoop gezeik om het aan te passen.
Niks mis met de term TBA, en persoonlijk zie ik de meerwaarde / marketing er niet van. Behalve dan dat het duidelijk is dat deze plaat nog under construction is.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte quote]
Hebbuh jullie ook ssssso sssssin?!
[/slechte quote]
en to-taaaaaal onverwachts herkent iemand de vocalsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore; Om TE RAMULLLLUHHHHHHH![]()
zo kan hij natuurlijk ookquote:Op donderdag 4 december 2008 14:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je produceren Leon? Had laatst weer paar geniale ideetjes om miss een eigen nummer in mijn jaarmix te gaan verwerken, maar denk niet dat het nog gaat lukken ivm iets teveel werk voor mijn afstuderen.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:23 schreef LeonH het volgende:
nou mijn mening dan maar...
vind het ook eerlijk gezegd nergens op slaan om over het TBA te zeiken... Die term wordt gewoon al zoooo lang gebruikt door dj's zoals gezegd om platen te testen etc.
Als ik hier aan een nummer werk sla ik het op onder een werktitel, kan zijn dat dat de definitieve titel wordt maar kan ook veranderen. Kan me voorstellen wanneer je een track maakt zonder enige vocal erin dat je tijdens het produceren eens rustig gaat nadenken over een titel aangezien er geen verwijzing in zit. dusja... mijn aandeel hierin
Die NC plaat is dik, geil en uber!
gaat z'n gangetje. Druk met school bezig geweest. Wennen zo van geen klote uitvoeren op MBO naar de ene presentatie na de andere + verslagen op het HBO. Begin nu langzaam alles een beetje proberen te structureren kwa tijdsindeling en ben nu langzaam bezig met weer nieuw dingetjes dus hopelijk komt er van alles aan binnenkort!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je produceren Leon? Had laatst weer paar geniale ideetjes om miss een eigen nummer in mijn jaarmix te gaan verwerken, maar denk niet dat het nog gaat lukken ivm iets teveel werk voor mijn afstuderen.
Maar kunnen we binnenkort weer een sneak preview verwachten van een productie
Het is maar waar je je druk om kan maken..quote:Dit is gewoon een suffe marketingtruc overgenomen van Dov en consorten, die met Davide Sonar begonnen zijn.
daarom erger ik mezelf er ook niet aan, als ik dat met alles ga doen dan blijf ik bezigquote:Op donderdag 4 december 2008 16:52 schreef ElDani het volgende:
maar ik kan er denk ik toch vrij weinig aan veranderen.
Ik vind dit toch wel erg vergezocht hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 12:45 schreef ElDani het volgende:
Nou ik neem aan dat als je een track kan maken dat je er ook een naam voor kan verzinnen. Sowieso hebben ze dat met een naam op hun PC opgeslagen. Dit is gewoon een suffe marketingtruc overgenomen van Dov en consorten, die met Davide Sonar begonnen zijn.
Ik weet namelijk wel 200% zeker dat ze een naam klaar hebben liggen, maar dit is gewoon een extra stukje publiciteit, want als de echte naam uitkomt, kun je zo nog een keer extra genieten van aandacht voor de track.
Niet denken, gewoon doenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
..denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.
Altijd al 5x kut gevondenquote:
Oke meneer.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Lief?Hardstyle hoort alles behalve lief te zijn
![]()
een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoelquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef SMutzskii het volgende:
Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?![]()
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoel
na 5 keer horen heb ik dat gekregen; en je weet hoelang ze hem al draaienquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?
Welkom!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Heb ff een vraag aan de vaste forum leden;
Lees/luister hier regelmatig mee, maar post niet mee..
Waarom dan niet?? Ja geen idee eigenlijk.![]()
Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.
Dus iemand die me daar mee kan helpen?
En nog een agenda tip voor de noorderlingen hier, Zaterdag 6 december Daniele Mondello in zevenhuizen (groningen), entree 5 euries.
Sorry voor de eventuele spam, game on weer vanaf hier...
De volledige versie van mij komt naar alle waarschijnlijkheid ook op VMX.nl te staanquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.
Dus iemand die me daar mee kan helpen?
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werkenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte quote]
Hebben jullie ook zo'n zin?!
[/slechte quote]
in QuakeDance morgenavond![]()
ik ben present vanaf een uurtje of 11
![]()
Dus gwoon blijve postequote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Idd, kan je 'broertje'quote:Dus iemand die me daar mee kan helpen?
Go Admiralsquote:game on weer vanaf hier...
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zijn die setjes van frontliner technoboy en a-lusion ook ooit nog in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen... Waarmee ik bedoel niet elke keer die fracties stilte...
Zojah heeft iemand de goede linkjes voor mij...
Ik zie bij lsdb dat ze zo hoog gewaardeerd zijn, download ik ze, is het gewoon pure teringherrie door die stiltes...
één van m'n beste vrienden. Broertje dusquote:
-15 of -25 dB?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CrustyClown het volgende:
Zo vandaag eindelijk eens oordoppen aan laten meten. Nieuwe exinore's; hopenlijk zijn ze voor TD binnen, en anders zullen ze in de HMH goed van pas komen bij TBY XQ!
Volgens de website 165 euriesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:22 schreef ElDani het volgende:
Het kost trouwens nog aardig wat toch om die doppen aan te laten meten?
Want -25 zit ik ook wel aan te denken, ik wil in ieder geval proberen niet nog minder te gaan horen!
Maar het liefste wel degene die nog helder geluid doorgeven, dat is dan wel weer fijn!
Mijn gehoor was als kleine MrDice al beschadigd. Natuurlijk is dat geen excuus, maar heb dus altijd al last gehad van een piep. Maak me er niet zo druk om... tegenwoordig kunnen ze ogen laseren, tegen de tijd dat ik oud ben en doof begin te worden kunnen ze dat ook vast wel herstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef ElDani het volgende:
Maar hebben jullie dan nog niet last van beetje een piep in je oren? Want ik ben er geloof ik wel ietsjes te laat bij..
Oh nou snap ik het ook ... ik luisteren maar nix horenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit geldt overigens voor iedereen die hem al geluisterd heeft en nog geen commentaar heeft gepost![]()
quote:
Theo maassen toch? Theo = Held iigquote:geduld is een schone zak
Ik heb die van Frontliner in gewoon goeie kwaliteit hoor..quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef 16meter het volgende:
scantraxx setjes zijn niet in fatsoenljke kwaliteit uitgekomen.
zal ook wel niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef de_huig het volgende:
verder wilde ik nog even kwijt dat ik me toch een partij geil word van de qlimax aftermovie![]()
Dat Q-dance deuntje?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
komt dat pwoap pwoap aan het einde eigenlijk nog van een liedje of..
ach, als je op tijd aanwezig bent, dan is om 4 uur de lol ook wel op dacht ik zoquote:Op donderdag 4 december 2008 22:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werken![]()
Alleen een nadeel heb nog geen terug vervoer vanuit Rijssen, de rest wil eerder naar huis maar ik wil wel graag Tommyknocker zien!
precies, met deze doppen kun je ongeveer 4 jaar (daarna is je oorschelp/gang zodanig gegroeid dat je doppen niet meer naadloos aansluiten) en dat is dan 40 euro per jaar om geen gehoorapparaat te moeten bestellen over een paar jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armermaar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
die van KillerClown word wel chill, maar snap niet echt waarom die nieuwe van Dozer er dan eerst voor moetquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef ElDani het volgende:
Hoor net dat Our Core/Serenety even met 3 maanden uit is gesteld!!![]()
Bericht:
Serenity/Our Core is going to be released on Superplastik
in February or March, after KillerClown's vinyl (december) & Dozer's vinyl (end of january)
Die vind ik ook zwaar chill.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
die van KillerClown word wel chill, maar snap niet echt waarom die nieuwe van Dozer er dan eerst voor moet![]()
quote:
simpel:quote:Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.fusionofsound.nl/
Zany's soundboard
Hier nog zo éénquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Zondequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:33 schreef mstx het volgende:
[TK] DJ Gear (2x Reloop RMP-2 + RMX40 BPM)
In het afgelopen jaar heb ik ze maar 5x aangezet ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:57 schreef mstx het volgende:
Ik vind het wel flauw van Rippert dat hij Sethje nu alleen op het station laat wachten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:30 schreef DutchChef het volgende:
Kun je mij ook opnemen in de PM lijst Da Ripper?
Dan zal ik proberen hier meer te posten
quote:
2 van de 4 kameraden zijn afgehaakt, beide slecht te pas na gisteravondquote:
En het was gezelligquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond lekker de XX, wordt weer zwaar gezellig
Vet avondjequote:Op zondag 7 december 2008 06:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En het was gezellig![]()
Kold Konexion vs Luna begonnen al lekker. Showtek vs Dutch Master wat minder maar wel Noisecontrollers - Attack Again gedraaid dus dat verdient toch kudos.Daarna Deepack vs J&W... ook heerlijk gedraaid.
![]()
En als afsluiter tot 5:30 Stunned Guys vs Mad Dog... wat ging dat hard.![]()
Al met al een zeer geslaagd feestje... mijn weekend is weer helemaal goed.
Oja Boy die faceplant van die dame uit jouw groep zag er wel pijnlijk uit![]()
quote:1. Intro
2. Luna - unlocked
3. Carnifex - Violator
4. Kayem - I am the Fear
5. D Stylerz - Just a Freak
6. Zairon - Stand up (Zatox Piano mix)
7. Ivan Carsten - Unexspected (tuneboy remix)
8. 2 sidez - Fuck it
9. Dozer - Reverse
10. Hardstyle Masterz ft Max enforcer - The stage is our home (max enforcer mix)
11. Gentelica - Thunderstyle
12. The Hose - My Little Stalker (hardstyle masterz 2008 mix)
13. Tuneboy - I will growl
14. Tatanka presents J Hiroshy - Showtime (tatanka mix)
15. Max enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz mix)
16. Technoboy - The next dimensional world
17. The Navigator vs Dj Amon - Save our soul
18. Tatanka - Borderline (parto mix)
19. Activator & zatox - Still Drunk
20. Alpha2 - Interlude
21. A-lusion - perfect it (frontliner mix)
22. Noisecontrollers - Night after Night
23. Donkey Rollers - Motherfuck (Bass.T.O.R.M remix)
24. Alpha2 ft MC Rems - In Time (original mix)
25. Ran-D - Innerchild
26. Outro
quote:Op zondag 7 december 2008 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
mooi dat XX vet was
ruziezoekende gasten mogen dood![]()
Vanavond (lees tussen nu en vanavond) presenteer ik mijn jaarmix
Ik zal de tracklist alvast geven*tromgeroffel*
Drunk Night after Night I have unlocked my Innerchild
[..]
Na ja, in navolging van Bartman zal ik dan ook maar eens een nieuwe naam bedenken.quote:Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik begin nu met uploaden
met die trage verbinding hier duurt dat nog wel ff
maar de PM volgt
Als DJ naam heb ik gekozen voor Ragnarok ofwel het einde der tijden in de noorse mythologie![]()
gewoon omdat ik dat leuk vind
Kan ik eigenlijk altijd wel waarderenquote:Op zondag 7 december 2008 17:07 schreef 16meter het volgende:
en toen gas met die zooi en dat borat nummer op 1000000bpm gedraaid werden was voor mij ook al gauw de lol eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |