nu je het zegt, die heb ik ook gekregen!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef Sethje het volgende:
heb die mail ook gehad..2x zelfs....van pavo en zany maja dat is best een kutfeest volgens mij
Het lijkt mij ook niet echt een feestje van wow daar moet ik zijn..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegt, die heb ik ook gekregen!via PF-berichten, inderdaad 1 keer van Pavo en 1 keer van Zany
wtfquote:
Kaartenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet echt een feestje van wow daar moet ik zijn..
Nu ik eraan denk, begon vandaag niet de kaartverkoop voor XQ?
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Ladies & Gentlemen, boys & girls .... you are now tuned in to the best, you are now tuned in to the very best ..... oh boy!!![]()
![]()
watte?quote:
pun /pʌn/ noun, verb, punned, pun·ning.quote:
toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pun /pʌn/ noun, verb, punned, pun·ning.
- noun
1. the humorous use of a word or phrase so as to emphasize or suggest its different meanings or applications, or the use of words that are alike or nearly alike in sound but different in meaning; a play on words.
If you think you're the bomb than I'm Hiroshima![]()
Jazeker, de hypothekerquote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef Silaz het volgende:
toch?
heeeeeerlijke plaat is dat toch ook nog steedsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Sethje het volgende:
Ik moet bij die vocal altijd denken aan Drop The Bomb remix van zentimentseen alltime favorite van mij
Verrek jah, bij Zanyquote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
vergeet je nou dat je met mij het cement aan gort hebt gestampt tijdens loudness op die plaat![]()
Oooh, dat liedje geeft mij ook kriebeltjes.. voor me vriendje dan, dat wel.. hahaquote:Op woensdag 3 december 2008 12:37 schreef ElDani het volgende:
Btw.. Mijn favo plaat is al ZO LANG bekend bij mij. Technoboy - Rage. Zo ongelofelijk lekker. Melodie en een lekkere bas.. Zoals HS hoort te zijn!
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef Sethje het volgende:
Ik moet bij die vocal altijd denken aan Drop The Bomb remix van zentimentseen alltime favorite van mij
Van die plaat krijg ik ook de kriebels..... in negatieve zin dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oooh, dat liedje geeft mij ook kriebeltjes.. voor me vriendje dan, dat wel.. haha![]()
was vroegâh altijd mijn favoriete hardcore-nummerquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik moet vooral denken aan ee nr van promoEscape From The Hostile
inderdaad, ik heb die plaat nog wel vaak genoeg gehoord... elke keer als je hem hoort aankomen, baal je al dat je 5 minuten stil kunt gaan staanquote:Op woensdag 3 december 2008 13:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Van die plaat krijg ik ook de kriebels..... in negatieve zin dan.
die mening deel ikquote:inderdaad, ik heb die plaat nog wel vaak genoeg gehoord... elke keer als je hem hoort aankomen, baal je al dat je 5 minuten stil kunt gaan staan
Geen ideequote:
Heb ik eigenlijk altijd al gehad met TBY (track en/of set) maar moet toegeven vanaf zijn Preview @ Outland istie goed bezig ... denk er zowaar aan om naar z'n exclusive te gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaad, ik heb die plaat nog wel vaak genoeg gehoord... elke keer als je hem hoort aankomen, baal je al dat je 5 minuten stil kunt gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |