de naam van een centaur ofzo?quote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fenrir is idd ook uit harry potter
Maar remcore.. andere ideeen dan? ik sta open voor suggesties
vind zelf 1 woord als DJ-naam ook het mooistquote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Da Bartman vinnik te simpel... ik hou van namen als endymion/neophyte/tatanka/hamanuptra/ophidian
namen met een achtergrond of die gewoon mooi klinken..
Ozymandias is er ook zo een maar daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit:P
zou ik wel doen als ik jou was, ietsje belangrijker dan FOK!quote:Op maandag 1 december 2008 19:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu moet ik aan schoolIK MOET MOET MOET MOET anders ga ik dit semester sowieso niet halen denk
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
TBY @ Zak was mooi feesie![]()
NrSiX![]()
Heeellluuuupppp!!!!! Dilemma voor 10 Jan.:
2-Sidez
Activator
Bass Modulators
Devon K.
Frontliner
Headhunterz
http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html
of
Area1
Leep
Noisecontrollers
The Prophet
Tuneboy
Live: Project One
MC: Villain
Area2
A-lusion
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 1 december 2008 21:52 schreef hoerezooi het volgende:
lossless / dvd kwaliteit live sets net als vorig jaar
Wat een Sog'ger ben je toch ook hequote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo ik heb genoeg ana school gezeten en ik heb nog wat gedana ook
Pontius moet ik aan 2 dingen denken 1. pontius pilatus en 2 aan chris pontius van Jackass a.k.a bunny the lifeguard dus doe ik niet.
ik neig het meeste naar þunor omdat dat met mijn studie te maken heeften toch nog wle lekker bekt..
maar Fenrir is een goede 2de tot nu toe.. volgende week de uitslag gok ik
ik bedenk me net n.a.v rippers post: Ragnarok
nie zeurequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef RiKe het volgende:
-smoesjes-knip .... anders staat het aardig op losse schroeven vrees ik
hebbe jullie ook zo'n zin? JortK heeft ook zo'n zin!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
Als ik dit zie wil ik weer:
Mijn laatste was Qlimax, en mijn volgende waarschijnlijk pas X TBY.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
hebbe jullie ook zo'n zin? JortK heeft ook zo'n zin!
Wanneer was eingelijk je laatste ... of belangrijker wat wordt je volgende
O dat bedoelde ik ook helemaal niet hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
nie zeure. Boy wilde zijn proggie ook niet vermelden, ReM & ik doen het ook met knake software ... gewoon doen, we keuren je echt niet strenger omdat je al veel meer DJ ervaring hebt dan de meeste hier
en waar is de PM link dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:36 schreef LeonH het volgende:
godsammegloeiende goden what is Gettin' Dollars toch een dikke vinyl!
nergens aangezien ik het op moment doe met de freaky.nl previewquote:
keejquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
nergens aangezien ik het op moment doe met de freaky.nl preview
* ReMcOrE represent, bijna thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaan er hier allemaal vrijdag naar Quakedance dan? word heerlijk knallen daar
Kom hoogstwaarschijnlijk samen met MSTX aankakkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaan er hier allemaal vrijdag naar Quakedance dan? word heerlijk knallen daar
IKKE IKKE IKKEquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef poiuytr het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef NrSiX het volgende:
Ik kende Pradera niet, maar het klinkt goed
Dare I ask .... huhquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef ElDani het volgende:
Podverdomme.. Het is half 11 en ik ben megatje kaal.. Ik moet echt minder pinten hakken op mijn vereniging en ook zeker minder panty's dragen..
Vroeg sporten, dat moest ik vorige week na Qlimax ook. Altijd leuk om te sporten zonder geslapen te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef Silaz het volgende:
Gaat hem hier niet worden :/ moet werken vrijdagavond en vroeg voetballen![]()
quote:
Drente heeft haar +puntjesquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef NrSiX het volgende:
Sorry manen dan komen ze nog wel uit de mooiste provincie ook
schade!
die draaien ze waarschijnlijk nu wel, op Ultimatum draaide Alphaverb hem niet omdat het 'niet echt zijn stijl was'quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef Da_Ripper het volgende:
hoop dat ze genoeg dikke bleek daar hebben
preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef poiuytr het volgende:
Als het geluid net zoals normaal tijdens DM is, dan ga je gegarandeerd een mooie avond hebben!
gezelligquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef Sethje het volgende:
Net ook een lift van mtsx gefixed waarvoor dankik ben er dus ook bij vrijdag!
http://partyflock.nl/party/137531:I_love_hardstyle.htmlquote:Pavo & Zany nodigen je uit!
Pavo & Zany nodigen jou uit op vrijdag 5 december voor ‘I LOVE HARDSTYLE’ alweer de 2e editie van dit succesvolle concept. Verwacht een bizarre avond vol extreme lasershows & acts, de lekkerste danseressen en natuurlijk Nederlands beste hardstyle deejays!
Naast Zany en Pavo staan Jadey, Vinzo en The Nightraver garant voor de hardste beats die van begin tot eind door the mainhall zullen blazen, onder de vocals van MC V!
Print deze mail uit en je krijgt namens gratis entree voor 2 personen tot 01.00 u!
Excuses voor dit stiekem toch wel extreem mooie berichtje. Gisteren een supermooie borrel gehad, waarin mijn JC verkleed als lamp ten tonele kwam. Dit hield dus ook in dat ik een zeer irritante panty aanhad.. Ik heb sinds ik hem aangehad heb echt een schijthekel aan die dingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef ElDani het volgende:
Podverdomme.. Het is half 11 en ik ben megatje kaal.. Ik moet echt minder pinten hakken op mijn vereniging en ook zeker minder panty's dragen..
denk dat mensen die lid zijn van de nieuwsbrief van FearFM (of zoietsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb ik iets gewonnen of hebben meerdere deze mail gekregen?
omgquote:
owjahquote:Op woensdag 3 december 2008 10:21 schreef ElDani het volgende:
Ik heb ook die mail gehad overigens. Had ik geloof ik ook gemeld hier. Weet niet zeker of ik ga, eerst maar eens een gewillige kameraad vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |