abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2008 @ 15:01:51 #76
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63644285
Tering griebeltjes, heb er net een Mario Party 8 sessie van een kleine 10 uur opzitten (tot 6 uur in de ochtend), spierpijn in de armen en blauwe plekken van al het gebeuk + koppijn van de vele potjes bier. Wat kan thuis zitten soms toch vreselijk vermoeiend zijn.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_63644845
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo blij is met het stoppen van Dov!
Als producer is hij inderdaad niet meer de oude maar als DJ bewijst die toch nog vaak zijn klasse, kijk zijn setjes op Defqon 2007 en dit jaar Mysterland en Decibel stuk voor stuk heerlijke knal setjes!
Ik vind het echt een groot gemis voor de Hardstyle als deze man er meer stopt, hij is toch wel een van de beter Dj's in de hardstyle scene.
  zondag 30 november 2008 @ 15:39:22 #78
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_63645050
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Als producer is hij inderdaad niet meer de oude maar als DJ bewijst die toch nog vaak zijn klasse, kijk zijn setjes op Defqon 2007 en dit jaar Mysterland en Decibel stuk voor stuk heerlijke knal setjes!
Ik vind het echt een groot gemis voor de Hardstyle als deze man er meer stopt, hij is toch wel een van de beter Dj's in de hardstyle scene.
x2.

Al vind ik zijn hedendaagse platenkeuze (hitjesparade uit scantraxxstal) en mixtechnieken( afkappen van nummers) wat jammer.

BTW lekkere mix hoor Boy!
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_63645543
Zo eindelijk ook eens een TVP'tje.. Beetje druk aan deze kant, dus de jaarmix gaat waarschijnlijk pas over 2 weken gemaakt worden. Ondertussen gewoon beetje nummertjes aan het ronselen en selecteren...

Volgende week eindelijk eens fatsoenlijke oordoppen kopen/aan laten meten. Dan is er nog een kans dat ik jullie volgend jaar nog kan horen, zonder lessen liplezen gevolgd te hoeven hebben
Partyagenda;
Outdated....
pi_63645964
Zo!
Net terug van handballen en fluiten, na een 3 uur lange slaapsessie is dat toch wel redelijk stroef!
Gisteren lekker staan draaien op het grootste flatfeest van europa (klinkt heel wat he? toch 1200 man binnen, ongeveer 150 per zaaltje). Vooral eigenlijk aan de house en de electro gezeten. Niet mijn favo stijl (kende ook bij 80% van de platen de naam of het hele bestaan van die plaat niet, een collega hielp met uizoeken van de platen), maar toch wel een erg gezellige avond gehad! Mixen verliepen redelijk strak, al had ik hier en daar wel wat foutjes.
Aan het einde toch lekker beuken en daarna gewoon de zooi naar huis sturen met die foute Happy Hardcore enzo (geliefd bij studentjes).

Verder heb ik een mailtje gekregen van Fear FM. Ik kan gratis naar Zany & Pavo in de Hollywood in Rotterdam, als ik voor 1en binnen ben. Nou was dat sowieso al het geval als ik er heen ging ivm trein, dus dat zou me een 10tje schelen! Zit dus nu wel te twijfelen, begint wel te kriebelen nu.

Boy: Je mix heeft wel ERG veel nummers, is leuk gemixt met hier en daar herkenbare tracks. Leuk dat ik overigens weer Your Life hoorde van B-Front. Heb meteen gekeken of ik hem kon kopen, was hem helemaal vergeten. Zoals door een aantal al gezegd: het volumeverschil is wel jammer, dat heb ik in mijn korte preview wel gemerkt. Binnekort komt de zure test om te kijken of hij echt goed is, maar de voortekenen zijn goed!

Mijn mix zal ergens vlak voor de deadline verschijnen, wil eerst nog een ander mixje maken.

Zo, dit is gepost, ik ga mijn nest in en mijn roes uitslapen, als de energiebende al is uitgewerkt..
Mixes onder de naam Khadber
pi_63646311
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Vroegah was hij goed. Hij produceert nog steeds top. Ook zijn platenkeus is op elk feestje super te noemen, maar zijn mixtechniek laat de laatste tijd de wensen over. Dus zolang hij blijft produceren, vind ik het best
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

BTW lekkere mix hoor Boy!
Thnx, zal jou mix niet zo snel evenaren, bedoel iedereen sprak nog over.
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef ElDani het volgende:

Boy: Je mix heeft wel ERG veel nummers, is leuk gemixt met hier en daar herkenbare tracks. Leuk dat ik overigens weer Your Life hoorde van B-Front. Heb meteen gekeken of ik hem kon kopen, was hem helemaal vergeten. Zoals door een aantal al gezegd: het volumeverschil is wel jammer, dat heb ik in mijn korte preview wel gemerkt. Binnekort komt de zure test om te kijken of hij echt goed is, maar de voortekenen zijn goed!

Thnx dat nummer heeft gewoon iets, dat melodietje doet me wel wat. Dus vandaar dat die er echt in moest
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_63646331
Over de mix;

Heeft er niemand hier wat webspace over? Of kunnen we niet gewoon effe gratis accountje aanmaken en iemand aanstellen om de linkjes gewoon daar neer te zetten. Heb je een simpel webpagina'tje met daarop de setjes (links & tracklists) soort heeeeele simpele versie van lsdb ?
Partyagenda;
Outdated....
pi_63646507
Of gewoon op lsdb?
krijg je ook nog feedback van anderen haha
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63648022
Gisteren Most Wanted.. Alleen er waren problemen met de cdj's, eerst j&w en toen kreeg s-te-fan zijn plaat niet ingemixt hebben ze er maar nieuwe neer gezet..

Maar al met al ging het lekker :d
Reng deng deng deng
pi_63665358
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:42 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik ook waarschijnlijk.
[..]

XXlerator.
gezellig kun je gelijk dat geluid daar een keer meemaken en XXlerator is 1 van de opties, net als o.a. Fusion Of Sound Tour en Public Domain
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 13:06:29 #86
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63666015
TBY @ Zak was mooi feesie
NrSiX

Heeellluuuupppp!!!!! Dilemma voor 10 Jan.:

2-Sidez
Activator
Bass Modulators
Devon K.
Frontliner
Headhunterz
http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html

of
Area1
Leep
Noisecontrollers
The Prophet
Tuneboy
Live: Project One
MC: Villain
Area2
A-lusion
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Wat je vindt, ...
pi_63666173
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
NrSiX

http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html

of

http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
heb bij optie 2 op PF 8 favorieten en bij optie 1 staan er maar 4 en Area 2 van Euphoria is zwaar dus ik ga denk ik voor optie 2
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 14:22:48 #88
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63667932
Ik ben ook weer aanwezig op Euphoria.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_63668146
quote:
Idd, Technoboy draaide lekker Goed uit mn dak gegaan
quote:
NrSiX
Leuk je even gezien te hebben
Zo niet.. dan toch!
  maandag 1 december 2008 @ 14:47:54 #90
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63668452
Tegen beter weten in toch weer zitten SOGGEN vanmorgen (had eerst hetzelfde idee als Crusty Laatste dag inleveren FTW ) Maar mijn globale jaarmix is nu af.. nu alleen nog ff ftweaken en een leuke DJ naam verzinnen

het zijn 25 nrs in 79.55 min incl intro + outro

En in navolging van Boy's mixnaam noem ik hem:
Drunk Night after Night, I have unlocked my Innerchild

dit is uiteraard een hint naar een aantal nrs, Tipjes van de sluier FTW

I LIKE IT!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Bartman op 01-12-2008 14:56:36 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63669145
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
En in navolging van Boy's mixnaam noem ik hem:
Drunk Night after Night, I have unlocked my Innerchild

dit is uiteraard een hint naar een aantal nrs, Tipjes van de sluier FTW
- Get Drunk / Still Drunk (Activator)
- Night After Night (Noisecontrollers)
- Unlocked (Luna & Crypsis)
- Innerchild (Ran-D)

zoiets?
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zijn 25 nrs in 79.55 min incl intro + outro
voor dat aantal ga ik ook moet er nog wel ff iets van 10 schrappen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 15:23:06 #92
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63669487
quote:

Duidelik Euphoria toch...al was het enkel zaal 2...bob en alphaverb
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef Haghorst het volgende:
vanavond j&w, dbstf en charly lownoise in etten-leur
Was leuk geluid weer lekker hard, bier in glas J&W draaiden strak...DBSTF echt vet weer.... skydragon-thunderstyle-time achter elkaar O+

Lownoise was echt zwaar ruk....half uurtje happy was zeker lachen maar de opbouw van zijn set en trackkeuze was echt drama en je hoeft niet om de halve minuut door de mic te schreeuwen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63669792
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Sethje het volgende:
alphaverb
vrijdag een uur lang volledig loessoe op AVIO live

en ik zal ook eens even na gaan denken over een toffe naam voor mijn yearmix 2008
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 17:59:31 #94
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63673932
quote:
- Get Drunk / Still Drunk (Activator)
- Night After Night (Noisecontrollers)
- Unlocked (Luna & Crypsis)
- Innerchild (Ran-D)
Het zou zo maar eens zo kunnen zijn

euphoria gaat hem miss wle worden die line up en het is veel dichterbij dan Nijmegen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 1 december 2008 @ 18:21:15 #95
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63674399
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria gaat hem miss wle worden die line up en het is veel dichterbij dan Nijmegen
Das eigenlijk mijn reden om toch voor de XX te gaan, maar zoals Seth al zei .. zaal2 is eeeiiigenlijk wel al genoeg ... Kadeng!! (<---, de spreekwoordelijke kogel door de figuurlijke kerk )

jaarmix:
- naam + alias heb ik al
- intro ook al aanwezig
- sample-ideeën genoeg
- lengte / hoeveelheid, geen idee
- outtro, geen idee
- review 'Blame_it_on_the_PshycoStylez_remix' on its way
Wat je vindt, ...
  maandag 1 december 2008 @ 19:06:13 #96
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63675307
Ben alleen nog op zoek naar een leuke DJ naam

nog steeds niet uit..

1. Fenrir
2. Donar/Thor
3. Kronos
4. þunor (Thunder in Oud Engels)
pi_63675344
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:21 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Das eigenlijk mijn reden om toch voor de XX te gaan, maar zoals Seth al zei .. zaal2 is eeeiiigenlijk wel al genoeg ... Kadeng!! (<---, de spreekwoordelijke kogel door de figuurlijke kerk )

jaarmix:
- naam + alias heb ik al
- intro ook al aanwezig
- sample-ideeën genoeg
- outtro, geen idee
ik heb nog geen naam, geen alias, doe geen intro, ga niks samplen ofzo en outro al helemaal geen inspiratie voor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63675345
Fenrir doet mij denken aan harry potter
maar vind Kronos wel tof
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63675397
vind ze beetje oubollig, maar goed dat is slechts mijn mening
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 december 2008 @ 19:16:53 #100
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63675579
oubollig kan kloppen allemaal mythologisch, of uit een dode taal maar ik hou van dat soort dingetjes..

Fenrir is idd ook uit harry potter maar oorspronkelijk uit Noorse Mythologie

Maar remcore.. andere ideeen dan? ik sta open voor suggesties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')