x2.quote:Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo blij is met het stoppen van Dov!
Als producer is hij inderdaad niet meer de oude maar als DJ bewijst die toch nog vaak zijn klasse, kijk zijn setjes op Defqon 2007 en dit jaar Mysterland en Decibel stuk voor stuk heerlijke knal setjes!
Ik vind het echt een groot gemis voor de Hardstyle als deze man er meer stopt, hij is toch wel een van de beter Dj's in de hardstyle scene.
Vroegah was hij goed. Hij produceert nog steeds top. Ook zijn platenkeus is op elk feestje super te noemen, maar zijn mixtechniek laat de laatste tijd de wensen over. Dus zolang hij blijft produceren, vind ik het bestquote:Op zondag 30 november 2008 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo blij is met het stoppen van Dov!
Als producer is hij inderdaad niet meer de oude maar als DJ bewijst die toch nog vaak zijn klasse, kijk zijn setjes op Defqon 2007 en dit jaar Mysterland en Decibel stuk voor stuk heerlijke knal setjes!
Ik vind het echt een groot gemis voor de Hardstyle als deze man er meer stopt, hij is toch wel een van de beter Dj's in de hardstyle scene.
Thnx, zal jou mix niet zo snel evenaren, bedoel iedereen sprak nog over.quote:
Thnxquote:Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef ElDani het volgende:
Boy: Je mix heeft wel ERG veel nummers, is leuk gemixt met hier en daar herkenbare tracks. Leuk dat ik overigens weer Your Life hoorde van B-Front. Heb meteen gekeken of ik hem kon kopen, was hem helemaal vergeten. Zoals door een aantal al gezegd: het volumeverschil is wel jammer, dat heb ik in mijn korte preview wel gemerkt. Binnekort komt de zure test om te kijken of hij echt goed is, maar de voortekenen zijn goed!![]()
gezelligquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook waarschijnlijk.![]()
[..]
XXlerator.![]()
heb bij optie 2 op PF 8 favorieten en bij optie 1 staan er maar 4quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
TBY @ Zak was mooi feesie![]()
NrSiX![]()
Heeellluuuupppp!!!!! Dilemma voor 10 Jan.:
http://partyflock.nl/party/139874:XXlerator.html
of
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Idd, Technoboy draaide lekkerquote:
quote:NrSiX![]()
- Get Drunk / Still Drunk (Activator)quote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
En in navolging van Boy's mixnaam noem ik hem:
Drunk Night after Night, I have unlocked my Innerchild
dit is uiteraard een hint naar een aantal nrs, Tipjes van de sluier FTW![]()
voor dat aantal ga ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zijn 25 nrs in 79.55 minincl intro + outro
Duidelik Euphoria toch...al was het enkel zaal 2...bob en alphaverbquote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Heeellluuuupppp!!!!! Dilemma voor 10 Jan.:
Was leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef Haghorst het volgende:
vanavond j&w, dbstf en charly lownoise in etten-leur
vrijdag een uur lang volledig loessoe op AVIO livequote:
Het zou zo maar eens zo kunnen zijnquote:- Get Drunk / Still Drunk (Activator)
- Night After Night (Noisecontrollers)
- Unlocked (Luna & Crypsis)
- Innerchild (Ran-D)
Das eigenlijk mijn reden om toch voor de XX te gaan, maar zoals Seth al zei .. zaal2 is eeeiiigenlijk wel al genoegquote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria gaat hem miss wle worden die line upen het is veel dichterbij dan Nijmegen
ik heb nog geen naam, geen alias, doe geen intro, ga niks samplen ofzo en outro al helemaal geen inspiratie voorquote:Op maandag 1 december 2008 18:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Das eigenlijk mijn reden om toch voor de XX te gaan, maar zoals Seth al zei .. zaal2 is eeeiiigenlijk wel al genoeg... Kadeng!! (<---, de spreekwoordelijke kogel door de figuurlijke kerk
)
jaarmix:
- naam + alias heb ik al
- intro ook al aanwezig
- sample-ideeën genoeg
- outtro, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |