quote:
Theo maassen toch? Theo = Held iigquote:geduld is een schone zak
Ik heb die van Frontliner in gewoon goeie kwaliteit hoor..quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef 16meter het volgende:
scantraxx setjes zijn niet in fatsoenljke kwaliteit uitgekomen.
zal ook wel niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef de_huig het volgende:
verder wilde ik nog even kwijt dat ik me toch een partij geil word van de qlimax aftermovie![]()
Dat Q-dance deuntje?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
komt dat pwoap pwoap aan het einde eigenlijk nog van een liedje of..
ach, als je op tijd aanwezig bent, dan is om 4 uur de lol ook wel op dacht ik zoquote:Op donderdag 4 december 2008 22:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werken![]()
Alleen een nadeel heb nog geen terug vervoer vanuit Rijssen, de rest wil eerder naar huis maar ik wil wel graag Tommyknocker zien!
precies, met deze doppen kun je ongeveer 4 jaar (daarna is je oorschelp/gang zodanig gegroeid dat je doppen niet meer naadloos aansluiten) en dat is dan 40 euro per jaar om geen gehoorapparaat te moeten bestellen over een paar jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armermaar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
die van KillerClown word wel chill, maar snap niet echt waarom die nieuwe van Dozer er dan eerst voor moetquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef ElDani het volgende:
Hoor net dat Our Core/Serenety even met 3 maanden uit is gesteld!!![]()
Bericht:
Serenity/Our Core is going to be released on Superplastik
in February or March, after KillerClown's vinyl (december) & Dozer's vinyl (end of january)
Die vind ik ook zwaar chill.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
die van KillerClown word wel chill, maar snap niet echt waarom die nieuwe van Dozer er dan eerst voor moet![]()
quote:
simpel:quote:Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.fusionofsound.nl/
Zany's soundboard
Hier nog zo éénquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Lees/luister hier regelmatig mee, maar post niet mee..
Waarom dan niet?? Ja geen idee eigenlijk.![]()
Zondequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:33 schreef mstx het volgende:
[TK] DJ Gear (2x Reloop RMP-2 + RMX40 BPM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |