abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63764171
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef SMutzskii het volgende:
Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?
een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63764329
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoel
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?
pi_63764346
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?
na 5 keer horen heb ik dat gekregen; en je weet hoelang ze hem al draaien
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 4 december 2008 @ 20:22:23 #229
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_63764372
Heb ff een vraag aan de vaste forum leden;

Lees/luister hier regelmatig mee, maar post niet mee..
Waarom dan niet?? Ja geen idee eigenlijk.

Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.

Dus iemand die me daar mee kan helpen?

En nog een agenda tip voor de noorderlingen hier, Zaterdag 6 december Daniele Mondello in zevenhuizen (groningen), entree 5 euries.

Sorry voor de eventuele spam , game on weer vanaf hier...
The Admirals......1995-2007
  donderdag 4 december 2008 @ 20:34:01 #230
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63764747
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Heb ff een vraag aan de vaste forum leden;

Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.

En nog een agenda tip voor de noorderlingen hier, Zaterdag 6 december Daniele Mondello in zevenhuizen (groningen), entree 5 euries.

Sorry voor de eventuele spam , game on weer vanaf hier...
Welkom!

Door je avatar is al je gespam vergeven

Volgens mij gaan die jaarmixen alleen maar rond via de pm. Daarvoor zul je onze notaris Da_Ripper even lief moeten aankijken of hij je er bij kan zetten zodat je ze allemaal heel netjes krijgt afgeleverd in je inbox!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 4 december 2008 @ 22:01:06 #231
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63767585
En anders dan mail ik je die links wel, broertje
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:04:41 #232
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63767695
Zijn die setjes van frontliner technoboy en a-lusion ook ooit nog in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen... Waarmee ik bedoel niet elke keer die fracties stilte...

Zojah heeft iemand de goede linkjes voor mij...

Ik zie bij lsdb dat ze zo hoog gewaardeerd zijn, download ik ze, is het gewoon pure teringherrie door die stiltes...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  donderdag 4 december 2008 @ 22:08:04 #233
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_63767829
quote:

De volledige versie van mij komt naar alle waarschijnlijkheid ook op VMX.nl te staan

Hier overigens geen XQlusive zoals het er nu uitziet gelukkig wel Qountdown en Hardbass
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_63768701
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte quote]
Hebben jullie ook zo'n zin?!
[/slechte quote]

in QuakeDance morgenavond ik ben present vanaf een uurtje of 11
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werken
Alleen een nadeel heb nog geen terug vervoer vanuit Rijssen, de rest wil eerder naar huis maar ik wil wel graag Tommyknocker zien!

Die jaar-mix van Boy heb ik nu al meer dan 10x geluisterd, ik zal uit naar de volgende!
pi_63768950
Die van mij komt sowieso nog op Hardtraxx.nl te staan, waar een zooi van jullie ook nog wel ingeschreven staat. Misschien nog een andere site (VMX kan er ook wel inzitten). We merken het vanzelf wel eigenlijk.
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:14:39 #236
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63771779
quote:
Dus gwoon blijve poste
quote:
Idd, kan je 'broertje' je ze sturen, maar just 2 be sure zal ik (of iemand) alle mixen op 21dec. in 1 pm zetten
quote:
game on weer vanaf hier...
Go Admirals
Wat je vindt, ...
  vrijdag 5 december 2008 @ 05:58:11 #237
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63774400
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zijn die setjes van frontliner technoboy en a-lusion ook ooit nog in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen... Waarmee ik bedoel niet elke keer die fracties stilte...

Zojah heeft iemand de goede linkjes voor mij...

Ik zie bij lsdb dat ze zo hoog gewaardeerd zijn, download ik ze, is het gewoon pure teringherrie door die stiltes...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:48:55 #238
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_63774723
Oke thnx voor de reacties eerst!

Ik zal het hier blijven volgen en in het vervolg iets meer van me laten zien!
The Admirals......1995-2007
pi_63776922
scantraxx setjes zijn niet in fatsoenljke kwaliteit uitgekomen.

zal ook wel niet gebeuren.
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:22:19 #240
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63778583
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:14 schreef Da_Ripper het volgende:

je 'broertje'
één van m'n beste vrienden. Broertje dus
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_63778897
Zo, gisteren weer een nieuw setje gemaakt, helaas niet zo goed als die van November, maar wel wat diverser qua platen en ook een iets betere opbouw, dus niet geheel ontevreden.
Ben er echter wel achter gekomen dat ik permanent een piepje in mijn oor heb. Ik geef de schuld aan een Di-Rect concert een paar jaar geleden (toen ze nog enigzins hits produceerden), stond verkeerd voor het podium, 3 dagen last van mijn oren gehad. Ook scheidsrechteren is niet echt handig geweest.
Ik baal er wel van overigens! Ga echt kijken voor aangemeten oordoppen voor als ik op een groot feest sta, wil niet dat het nog erger word. Ook mijn I-Pod maar extra begrensd, want die nieuwe doppen van mij konden echt veel te hard, is ook funest geweest.
pi_63778952
Zo vandaag eindelijk eens oordoppen aan laten meten. Nieuwe exinore's; hopenlijk zijn ze voor TD binnen, en anders zullen ze in de HMH goed van pas komen bij TBY XQ!
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:38:27 #243
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63779005
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CrustyClown het volgende:
Zo vandaag eindelijk eens oordoppen aan laten meten. Nieuwe exinore's; hopenlijk zijn ze voor TD binnen, en anders zullen ze in de HMH goed van pas komen bij TBY XQ!
-15 of -25 dB?

Voor TD gaat krap worden... bij mij duurde het volgens mij 4 weken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:42:04 #244
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63779108
-25 dB want ik heb dezelfde aan laten meten vanochtend

ze zei 2-3 weken dus waarsch niet voor TD maar iig voor qountdown

@ poiuytr, als je hem veel geluisterd heb geef de maker dan ook even commentaar, dat is het idee van de jaarmix wedstrijd toch? of heb ik het verkeerd begrepen

Dit geldt overigens voor iedereen die hem al geluisterd heeft en nog geen commentaar heeft gepost
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63780128
Het kost trouwens nog aardig wat toch om die doppen aan te laten meten?
Want -25 zit ik ook wel aan te denken, ik wil in ieder geval proberen niet nog minder te gaan horen!
Maar het liefste wel degene die nog helder geluid doorgeven, dat is dan wel weer fijn!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:37:03 #246
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63780476
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armer maar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63780478
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:22 schreef ElDani het volgende:
Het kost trouwens nog aardig wat toch om die doppen aan te laten meten?
Want -25 zit ik ook wel aan te denken, ik wil in ieder geval proberen niet nog minder te gaan horen!
Maar het liefste wel degene die nog helder geluid doorgeven, dat is dan wel weer fijn!
Volgens de website 165 euries
*wat Bartman zei dus *
Partyagenda;
Outdated....
pi_63780664
Maar hebben jullie dan nog niet last van beetje een piep in je oren? Want ik ben er geloof ik wel ietsjes te laat bij..
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:45:29 #249
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63780725
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef ElDani het volgende:
Maar hebben jullie dan nog niet last van beetje een piep in je oren? Want ik ben er geloof ik wel ietsjes te laat bij..
Mijn gehoor was als kleine MrDice al beschadigd. Natuurlijk is dat geen excuus, maar heb dus altijd al last gehad van een piep. Maak me er niet zo druk om... tegenwoordig kunnen ze ogen laseren, tegen de tijd dat ik oud ben en doof begin te worden kunnen ze dat ook vast wel herstellen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:51:10 #250
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63780875
WAT ZEGGGIIIIIEEEEE??????

Ben al de oudste hiero, ga al meer dan een jaar bijna wekelijks naar feeste, altijd vooraan en
Nix geen apparaat, nix geen piep.
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit geldt overigens voor iedereen die hem al geluisterd heeft en nog geen commentaar heeft gepost
Oh nou snap ik het ook ... ik luisteren maar nix horen

geduld is een schone zak

posts afsluiten met quotes van NL's finest comedians
Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')