een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoelquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef SMutzskii het volgende:
Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?![]()
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoel
na 5 keer horen heb ik dat gekregen; en je weet hoelang ze hem al draaienquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?
Welkom!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Heb ff een vraag aan de vaste forum leden;
Lees/luister hier regelmatig mee, maar post niet mee..
Waarom dan niet?? Ja geen idee eigenlijk.![]()
Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.
Dus iemand die me daar mee kan helpen?
En nog een agenda tip voor de noorderlingen hier, Zaterdag 6 december Daniele Mondello in zevenhuizen (groningen), entree 5 euries.
Sorry voor de eventuele spam, game on weer vanaf hier...
De volledige versie van mij komt naar alle waarschijnlijkheid ook op VMX.nl te staanquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.
Dus iemand die me daar mee kan helpen?
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werkenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte quote]
Hebben jullie ook zo'n zin?!
[/slechte quote]
in QuakeDance morgenavond![]()
ik ben present vanaf een uurtje of 11
![]()
Dus gwoon blijve postequote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Lees/luister hier regelmatig mee, maar post niet mee..
Waarom dan niet?? Ja geen idee eigenlijk.![]()
Idd, kan je 'broertje'quote:Dus iemand die me daar mee kan helpen?
Go Admiralsquote:game on weer vanaf hier...
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zijn die setjes van frontliner technoboy en a-lusion ook ooit nog in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen... Waarmee ik bedoel niet elke keer die fracties stilte...
Zojah heeft iemand de goede linkjes voor mij...
Ik zie bij lsdb dat ze zo hoog gewaardeerd zijn, download ik ze, is het gewoon pure teringherrie door die stiltes...
één van m'n beste vrienden. Broertje dusquote:
-15 of -25 dB?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CrustyClown het volgende:
Zo vandaag eindelijk eens oordoppen aan laten meten. Nieuwe exinore's; hopenlijk zijn ze voor TD binnen, en anders zullen ze in de HMH goed van pas komen bij TBY XQ!
Volgens de website 165 euriesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:22 schreef ElDani het volgende:
Het kost trouwens nog aardig wat toch om die doppen aan te laten meten?
Want -25 zit ik ook wel aan te denken, ik wil in ieder geval proberen niet nog minder te gaan horen!
Maar het liefste wel degene die nog helder geluid doorgeven, dat is dan wel weer fijn!
Mijn gehoor was als kleine MrDice al beschadigd. Natuurlijk is dat geen excuus, maar heb dus altijd al last gehad van een piep. Maak me er niet zo druk om... tegenwoordig kunnen ze ogen laseren, tegen de tijd dat ik oud ben en doof begin te worden kunnen ze dat ook vast wel herstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef ElDani het volgende:
Maar hebben jullie dan nog niet last van beetje een piep in je oren? Want ik ben er geloof ik wel ietsjes te laat bij..
Oh nou snap ik het ook ... ik luisteren maar nix horenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit geldt overigens voor iedereen die hem al geluisterd heeft en nog geen commentaar heeft gepost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |