ik was ook dronken vannacht, maar heb maar niet gepost hierquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Sup ReM? ... I am still here
Toevallig ook @ Zak 2night?
Dat pingeltjequote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 11:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Sup ReM? ... I am still here![]()
Toevallig ook @ Zak 2night?
Hoorde hem voor het eerst op TBY- A Preview... toen op Qlimax en nu heeft hij hem zelfs op zijn site...quote:En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
hoooooooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:50 schreef Simie55 het volgende:
Nice, eerste keer dat ik zie dat fok een hardstyle topic heeft :$
Maar eens blijven volgen
Linkjes mogen hier niet gepost worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Rip, ik vroeg me nog af hoe we dat doen met de linkjes naar de uploads; gewoon naar jou PM-en en jij zet ze dan in 1 post hier neer? (als de deadline is verstreken...)
dus via PM en dan verzamelt Rippert zequote:Op zaterdag 29 november 2008 12:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Linkjes mogen hier niet gepost worden.
Nou hier komt kort mijn hardstyle / levensverhaalquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertel eens ff wat meer over jezelf en over jou en hardstyle
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Simie55 het volgende:
Op in Qontrol 2006 kocht ik bij de Q-Dance stand een slipmat voor een draaitafel, gewoon omdat hij er tof uitzag, eenmaal thuisgekomen had ik natuurlijk wel een platenspeler nodig om hem op te leggen gewoon voor de sier maar bedacht me toen dat ik zelf natuurlijk ook zou kunnen draaien.
Met u velen van ons wrschnlijkquote:En in Januari kunt u mij weer zien rondspringen op X-Qlusive Technoboy
Zeker intressequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Interesse om mee te dingen naar in de FOK!-HS-2008-Jaarmix-Battle![]()
[
quote:Final destination
Hoihoi!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:03 schreef Simie55 het volgende:
[..]
Das dat is een beetje mijn verhaal over mijzelf en hardstyle![]()
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef poiuytr het volgende:
Dat setje van Davide Sonar op Defqon is ook wel zeer lekker zeg, alleen jammer dat ie zo laat pas vrij word gegeven!
Yepquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...
Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volkquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
tvp
7 dec maar naar empire new york , volgens mij draaide korsakoff dan daar maar dat weet ik niet zeker meer ik was bezopen toen me dat werd vertelt
K ga um direct ff zoeken dan!quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Yep![]()
![]()
Als die je bevalt kan ik deze ook aanraden trouwens: Ultraform @ Rainbow Part 4Al wat ouder maar die draai ik nog wekelijks in de auto
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als gewone "luistermuziek" kan ik hardtrance net zo waarderen als hardstyle. Zou alleen niet snel naar dergelijke feestjes gaan, als die er al uberhaupt zijn. Je kunt er wat minder op losgaan, maar klinkt zeker niet minder.
ja dan zal dat het wel wezenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:50 schreef Silaz het volgende:
6 Dec; Outblast vs Korsakof in dieka. Dus mss dat dat je is vertelt?
Ik ben iig present
ging de vorige keer dat ik daar was ( half jaar terug ofzo ) even naar een andere zaal om wat te drinken te halen want dat ging snellerquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
New York, daar ben ik ook al 1.5 jaar ofzo niet meer geweest, kwam destijds ook steeds meer van dat wanne-B Baas volk![]()
Altijd gezeur met zogenaamde fc twente hooligans van 16/17 jaar die ons dan heel dreigend vroegen of we uit Almelo kwamen. Wanneer we dan met jah antwoorden. Zeiden ze dat we maar ff moesten wachten. Wacht 1.5 jaar later nog steeds!![]()
7 dec valt overigens op een zondag, 6 dec komt luna daar. Die week erop zany.
Biosje nooit doen op je date hequote:Op zaterdag 29 november 2008 16:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het lekkerste defqon setje is bij mij niet eens een hardstyle set...
Kamui @ defqon one 2008... Wat een uberchille muziek. Ideaal voor in de auto, tijdens het sporten, chillen etc...
Succes met je date boy! Uit eten, biosje ofzo?
je hebt 2 unreleased platen er in staanquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Biosje nooit doen op je date heKun je niet met elkaar praten
Ow voor iedereen.
De 1e inzending van de jaarmix is verstuurd
, dus de toon is gezet!!!!!!!
May the best man/ woman win!!!![]()
![]()
![]()
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
je hebt 2 unreleased platen er in staan![]()
of worden deze nog dit jaar uitgebracht? Gaat om Fuckin' Poserz en Psycho Stylez btw
mochten bootlegs ook?
My 2cents: Als t om 1/2/3 platen gaat zal het mij aan mn witte harige reet roesten of ze unreleased/webreleased/bootleg/leftleg/rightleg of wat dan ook zijn..quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja er is een eindeloze discussie geweest en mochten ook het album van zany gewoon erin plakken, dus fuck it, ik heb gewoon mijn ding gedaan.
Net als die phases remix...ook die is nooit officieel, maar wel lekkah!
Dus als deze mix niet geldig is....so be it
dan val ik al helemaal door de mand straks, want daar houd ik totaal geen rekening mee, ben veels te druk met het netjes mixenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:42 schreef RiKe het volgende:
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger
Zal hem later goed beluisteren
ja weet ik, maar tis echt moeilijk als het op de pc goed klinkt en in de auto anders. Dus ligt ook deels aan het programma wat ik gebruikt heb. Dus ik laat het gewoon zo. Mogelijk wil ik het wel een keer aanpassen, maar zie de aankomende dagen geen tijd daarvoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:42 schreef RiKe het volgende:
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger
Zal hem later goed beluisteren
Klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
vanavond niets doen..
Boy ik luister je mix morgenavond op zijn vroegst...
P.s TVP
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Koepert het volgende:
Boy. Je mix gaat op de Ipod.. Dat zegt wat (positiefs)..
Jaja je gaat weer lam he? Huffen als een hongerige kolibrie!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou ja niets als in geen feestje, waarsch wle bezoek aan de lokale taveerne
ofzo
Ik vind hem ook zwaar relaxedquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Koepert het volgende:
Boy. Je mix gaat op de Ipod.. Dat zegt wat (positiefs)..
Ik vind hem ook slecht, Words from the gang ripoffquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Headhunterz - Just say my name een rukplaat is![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over.Een hardtrance opwarmer het 1e uur op een feest, zoals bij Qlimax, kan ik ook altijd wel waarderen.
Ik ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga volgende week vrijdag naar QuakeDance
XXlerator.quote:en heb zaterdags iets van 6/7 opties op PF staan
nog maar ff kijken dus wat het wordt, genoeg hele mooie feestjes
Ik ook.quote:en de kaartjes voor HardBass ook besteld vandaag
That makes me a popstarquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Headhunterz - Just say my name een rukplaat is![]()
Vocals die niet passen ([..]might as wel be from me) dat from me klinkt zo geforceerd en from is overbodig in die zindaarna een rock civilization melodie... nee het is allemaal net niet/helemaal niets
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef NLS04 het volgende:
Zat gister met een maat van me Qlimax cd te luisteren toen die nieuwe Headhunterz plaat Just say my name langskwam. Het eerste waar het hem aan deed denken was die sneue youtube clip van Patrick Jumpen een paar weken geleden
Vind zelf de meeste producties wel vet van HH maar wat betreft die plaat heeft het idd wel wat vergelijkenissen met deze boehoe van patrick jumpen![]()
Gelukkig stond ook die bomdikke Trapped op de cd![]()
Gelukkig is scantraxx niet het enige trage label.quote:The Vision - Gettin' Dollars
art. nr. : DJS 024
A1. Gettin' Dollars (Original Mix)
B1. Gettin' Dollars (The Sidesliders Remix)
Release datum : maandag 1 december 2008
Medium : 12-inch
Label : DJs
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulsequote:Op zondag 30 november 2008 12:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig is scantraxx niet het enige trage label.Ik wacht al 10 maanden ofzo op die plaat.
Kloptquote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulse![]()
maja is van een tijdje geleden dus zal wel weer veranderd zijn
Dov en stoppen?quote:Op zondag 30 november 2008 @ 13:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulse![]()
maja is van een tijdje geleden dus zal wel weer veranderd zijn
trouwens de geruchten over het stoppen van Dov schijnen wel grotendeels te kloppen
in de zin van draaien danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |