Skatestore.nl heeft wat paartjes voor 25 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand in welke goedkopere kledingwinkel Vans Slipons te verkrijgen zijn?
K-swissquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
Weet iemand nog waar ik mooie K-Swiss kan halen?
Mooie kan je nergens halen maar K-swiss heb je bij pro sport, front runner, sub zero en ga zo maar door.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:37 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Skatestore.nl heeft wat paartjes voor 25 euro.
Ik zag het topic zojuist ja! Jammer dat ze allemaal net te groot zijn voor mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat leuke sneakers met leuke kleurtjes te koop, US10.5~11.
Heb het niet zo met high's, geen idee waarom. Doe mij maar low's/mid's.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik zag het topic zojuist ja! Jammer dat ze allemaal net te groot zijn voor mij.
Maar ook de Marshalls eruit?! Vind dat echt een hele dope Hi
Zag net in tilburg iemand op die sneakers lopen. Toeval?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef koston het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Heb het niet zo met high's, geen idee waarom. Doe mij maar low's/mid's.
Zijn die wel legit?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
nietaandevoetwivahrecyclepicture
[ afbeelding ]
Hoezo? Ik weet niet veel over sneakers maar ik wil wel weten waar je het nou precies aan ziet..quote:
fixedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef thaWarhead het volgende:
Netjes Henk, zulen we samen met Tse een Wisdumb HaZe meeting doen?
welke maat heb je? GS gaat maar tot US 6.5 of 7 dacht ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:32 schreef rense het volgende:
iemand enig idee waar je dese : http://www.pickyourshoes.(...)k_hi_blk_red_ant.htm
sneakers nog kunt kopen? hier staan se nu al minstens 2 week op sold out?
EU 44 = us 10 ofso?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke maat heb je? GS gaat maar tot US 6.5 of 7 dacht ik.
Warhead: dope!
dus geen mogelijk heid voor mij om ze in mijn maat te krijgen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef seto het volgende:
Dan word je gepopt door SHOOTO als hij je ooit ziet lopen (en hij ziet veel).
Waarschijnlijk niet origineel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef rense het volgende:
[..]
dus geen mogelijk heid voor mij om ze in mijn maat te krijgen?
Jason Markk = baas.quote:
Nice man!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yeah, Jason Markkkkk ftw, check het verschil na 5 minuten poetsen:
[ afbeelding ]
Die lows vind ik echt fakking lelijk... damnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef mitman het volgende:
jups, de lows hadden ze ook nog staan, volgens mij een hele late levering ofzo als ik de blog van frisco check
Uh, volgens het etiket:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat voor zooi zit er eigenlijk allemaal in jasonmarkk?
Ja heb ff iemand van frisco PM gestuurd voor die mad villain box... moet ik wel hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef mitman het volgende:
die zijn dope he die boxes, vraag me af wat dat moet kosten
Pus-heads...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
Er staan gewoon pushheads twv 300+ dollar te koop @ lacebag voor 130 euro DS.
Dat is dus de laatste keer dat ik een tvp plaats in de vorm van een sarcastische opmerkingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
Die release is toch verplaatst??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:08 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Dat is dus de laatste keer dat ik een tvp plaats in de vorm van een sarcastische opmerking![]()
Nog iemand die vannacht gaat kamperen @ Lijfstijl![]()
Beter twee weken te vroeg rijen dan te laat!quote:
sarcasme en internet werken nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die release is toch verplaatst??
Ze kunnen mijn dak op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ de lfstlNB:
http://lijfstijlrotterdam.nl/blabla/
inclusief afteller en shit... hype, hype, hyep.
Idem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze kunnen mijn dak op.
Ik ga wel op zoek naar andere NB's
Je bedoelt clerksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:41 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idem.
Mischien ga ik toch voor die jackpot.
Ik vind ze niet eens mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ de lfstlNB:
http://lijfstijlrotterdam.nl/blabla/
inclusief afteller en shit... hype, hype, hyep.
https://www.werockyoursoc(...)neaker-solution.htmlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef Maxxieh het volgende:
Klote, geen Jason Markk meer te verkijgen in R'dam. Dan maar via de webshop bestellen, mss laat ik het gewoon uit Amerika komen.. Weet niet of het veel goedkoper is?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Cloud_SB het volgende:
weejow weejow ik sta boven Nalden op de guestlist!
/yes alfabetische volgorde
welke list waarvoor?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet eens op de Z-list staat.
Moet ik Fontanel even erbij proppen op de A-list?
volgens mij begrijp je het verkeerd..de 41zitten wel ok..heb zeg maar een klein beetje ruimte over.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef Baasvaak. het volgende:
Grotere maat kopen lijkt mij de enige optie? Je zegt immers zelf dat ze te klein zijn. Misschien moet je ze wat uitlopen of probeer ze uit te rekken als je ze niet aan hebt.
ik draag bijna altijd van die nike/puma sportsokken en die zijn redelijk hoog vind ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
hoge sokken dragen.
En een pleister aan de binnenkant van de hiel plakken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:22 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik draag bijna altijd van die nike/puma sportsokken en die zijn redelijk hoog vind ik..
Maar het schiet me net te binnen om wat dikkere sokken te dragen, kijk of ik de pijn nog voel
yep..heb ik geprobeerd..maar het helpt niet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:08 schreef thaWarhead het volgende:
Heb daar echt nooit last van. Anders je veters wat hoger veteren en strikken.
ga ik proberen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:03 schreef Baasvaak. het volgende:
Anders je veters wat lager? Zodat er wat speling is boven in de schoen en je wat meer met je enkel beweegt? Zo loop ik in ieder geval met mijn dunks, de lip voor mijn broek.
als je gewoon het model bedoelt dan zijn het superstars.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:32 schreef De Wouzeraar het volgende:
Beste Sneaker-experts,
Weten jullie of onderstaande schoenen nog ergens te koop zijn? Of in ieder geval hoe ze precies heten, zodat ik er naar op zoek kan gaan? Mijn dank zal echt enorm zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks a lot! Superstar had ik inderdaad al wel gegokt. Weet je toevallig ook de naam van de serie/type/...? Gaat dat net als bij de Dunks met de kleuren, zodat die bovenste Superstar black/white/orange wordt? En die onderste blue(?)/black/orange?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef thaWarhead het volgende:
Weinig, Tre's zijn niet echt populair ofzo. 50 euro denk ik.
Die adidasjes zijn Superstars uit de skateboardlijn, net als de meeste adidas' niet echt opgepikt door resellers dus de kans dat je nog een paar vind is niet erg groot, ebay in de gaten houden.
Jij bent goed!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:45 schreef thaWarhead het volgende:
Die Busenitz Superstar (eerste) moet nog uitkomen (Spring 09) Die andere is van april dit jaar, kleuren Black/Green/Cyan, Staat nog op Active voor 55 dollar.
http://www.activerideshop(...)Skate-BlackGreenCyan
Volgens mij heb ik die jij bedoeld op mn werk (Nike Schiphol) staan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:47 schreef ruffian het volgende:
Net bijna geslaagd voor een nieuw paar.
Helaas waren ze een maat te klein maar waren echt schoentjes waar ik naar op zoek was.
Lijken een beetje op klik
Alleen dan hadden ze een ruitje en een goud(sig) logo, ze konden hem wel bestellen maar dat duurde 2 weken.
Ik ga nog even zoeken of ik de naam/foto kan vinden
edit: Iemand die me verder op weg kan helpen, ik kan ze niet vinden...
Ik ben morgen wel in de buurt van a'dam, schiphol is wat uit de richting.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef thaWarhead het volgende:
Dope!
[..]
Volgens mij heb ik die jij bedoeld op mn werk (Nike Schiphol) staan.
http://www.thedecreaser.com/quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef Steve-O het volgende:
Neu!
[ link | afbeelding ]
Iemand trouwens bekend met van die plastic toeboxes die je zeg maar in je schoen steekt zodat die een beetje netjes blijft ?
Ik dacht dat ze er anders uitzagen maargoedquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:10 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
http://www.thedecreaser.com/
Bedoel je die dingen? Volgens mij loop je dan echt als een gehandicapte rond![]()
Draag je schoenen dan gewoon, boeie dat de toebox creast.
Heb ze gister ook gehaald. Paste zoals altijd een 10.5 maar die zat om de een of andere reden veel te strak dus ben voor een 11 gegaan.....strange.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef Steve-O het volgende:
Neu!
[ link | afbeelding ]
Iemand trouwens bekend met van die plastic toeboxes die je zeg maar in je schoen steekt zodat die een beetje netjes blijft ?
Je eerste lage Nike SB dunk?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:41 schreef PinPine het volgende:
[..]
Heb ze gister ook gehaald. Paste zoals altijd een 10.5 maar die zat om de een of andere reden veel te strak dus ben voor een 11 gegaan.....strange.
Ben ik het met je eens. Alleen iets wat de natuurlijke doorbuiging van je schoenen - en dus ook voeten - tegen gaat moet het draagcomfort haast wel beinvloeden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er anders uitzagen maargoed. Als mijn sneakers er langer clean uit blijven zien door zoiets en het beinvloed het draagcomfort niet zie ik alleen maar als een positief iets .
Nee, had al 4 paar staan. Alleen met dit model zat een 10.5 echt te strak.quote:
Zie dat de boys van The Sex Pistols ook nog langsgekomen zijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Gastenlijst voor Addictive TV Live optreden morgen @ Concrete A'dam.
Oja...gratis drank en de jongens van Noisia droppen ook nog even langs.
[ afbeelding ]
Dat mag!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef SunBoom het volgende:
Sorry, maar die vind ik dus echt lelijk.
100 euroquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef morgane het volgende:
SoD's zijn tof!! Voor hoeveel heb je ze?
VNDSquote:
Ja, hoe kom je daar aan btw?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dan ga ik ze aandoen terwijl ik het NB-boek lees, goed?
ebayquote:
Hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ebay, zag 'm laatst in lfstl liggen (display only) en nu ook op ebay gevonden. Ik weet niet precies hoe of wat (alleen voor retailers?), maar hij komt uit 2006.
damn, i envy u.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
27 shipped, verzendkosten waren hoger dan d prijs waarvoor ik 'm heb gewonnen
Wat staat er allemaal in dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
27 shipped, verzendkosten waren hoger dan d prijs waarvoor ik 'm heb gewonnen
Zo 123 ff niet, morgen gaan ze trouwens de kelder in. Zou even vroeg bellen, open vanaf 7 uur (zelf niet aanwezig)quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef ruffian het volgende:
[..]
Ik ben morgen wel in de buurt van a'dam, schiphol is wat uit de richting.
Maybe kan je een foto/naam regelen?
Waarschijnlijk zie je het daarom niet in de winkels liggen neequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:56 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens. Alleen iets wat de natuurlijke doorbuiging van je schoenen - en dus ook voeten - tegen gaat moet het draagcomfort haast wel beinvloeden.
Geen blacklight hier.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Heb je een blacklight hangen oid? Je foto's van je Tre's zien er ook zo mooi neon uit
Foto ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:48 schreef ruffian het volgende:
Ik heb ze, Pro Eindhoven had ze nog.
Ook de Bijenkorf maar wederom tot 45 helaas
Als mijn telefoon meewerkt over 5 minuutjesquote:
Redelijk basic nette sneaker verder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef ruffian het volgende:
[..]
Als mijn telefoon meewerkt over 5 minuutjes
[ afbeelding ]
Dacht ik ook, eentje die je gewoon overal onder kan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Redelijk basic nette sneaker verder.
Versturen vanuit the States kan wel met:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef solyaris het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit model nog ergens te koop is (maat 10)? Amerikaanse webwinkels versturen doorgaans niet naar Europa. Ik zou kunnen betalen met PayPal. Het model heet Adidas Gazelle Skate Gonzales black/ light blue/ white en ziet er als volgt uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Warheads gezellige hybrid pick-up van de maand, 3 tientjes.
Nice voor die prijs!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:05 schreef Maringo het volgende:
Twee paar Osiris voor 50 eutjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes ff van inet afgehaald, want ik zit hier op mn werk
Nice.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:05 schreef Maringo het volgende:
Twee paar Osiris voor 50 eutjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes ff van inet afgehaald, want ik zit hier op mn werk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wivahtje voor het totaalplaatje:
En check de 4e regel uit m'n sig!
[ afbeelding ]
Godverdomme, daar gaat mijn cover. Ik deed nog wel zo mijn best om niks over trainers te posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef seto het volgende:
Elise is gewoon 1 van de vele kloons van HAL.
Maar zo kunnen de mensen voor wie jij je naam telkens verandert jou toch ook telkens weer terug vindenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef bewegende_ninja het volgende:
Bij al mijn klonen staat een last.fm link in de sig die verwijst naar mijn oude naam HAL.
En dat trouwen kun je ook wel vergetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:39 schreef seto het volgende:
oh ok cloud je hoeft die mita's niet meer zie ik
50 pond excl. verzendkosten geloof ik. Nog steeds wel een ok prijs voor die schoenen in die staat, maar zit redelijk short on the cash.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:07 schreef bewegende_ninja het volgende:
Voor hoeveel zijn de sertigs weg gegaan dubzone?
nog niet hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:49 schreef shiftsix het volgende:
sneakers en koffie enzo #80
Nice, waar en hoe duur?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nieuwe beaters binnen:
[ afbeelding ]
Jawel maar niet vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:03 schreef SunBoom het volgende:
sjimz heeft zijn BA's nooit aan post een WIVAH!?
¡Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef seto het volgende:
Ik had vandaag SBTG's aan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |