quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef SunBoom het volgende:
seto is weer lekker bezig mensen afkraken...
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik heb ze een tijdje terug vervangen voor de bruine veters, staat toch wat mooier
Haha, ik krijg waarschijnlijk morgen ook BA's binnen via lacebag die ik instant ga gebruiken als beaters!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
Heb waarschijnlijk mijn BA's via lacebag binnen.
Ga ze echt helemaal kapot rocken totdat mijn tenen eruit steken.
quote:
Nee, na anderhalve weekquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Maar als ik m verander krijg ik binnen een week zeker weer een aanvraag?
Ik maak me niet druk, maar ik bevuil liever FOK! dan LBquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
Ga je ergens anders druk maken over je username sunboom.
Kan er nooit langer dan 2 uurtjes ofzo op lopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:50 schreef Electric_Wizard het volgende:
Waarom doe je die grijze IV's weg, sjimz? Die dingen zijn vet.
Jammer man! Vind dat echt een dope schoen! Helaas niet mijn maat, anders had ik ze graag van je overgenomen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan er nooit langer dan 2 uurtjes ofzo op lopen.
Gaan mad pijn doen aan mijn voeten
24/7 heeft 'm nu ook!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn wel erg tof, binnenkort maar eens langs.
Waar zit 24/7 eigenlijk in Nijmegen?quote:
Ok, thanksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef morgane het volgende:
Hij zat eerst best wel achteraf, in de Hertogstraat, vlakbij dat 'glazen' museum. Nu zit 'ie in de Houtstraat, een zijstraat van plein '44 (het plein in het centrum met die trappen)
Omg, hoe heten die?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef jusdOrange het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen![]()
(niet mijn foto)
word, mijne zijn ook al getrashed door 2 meerdaagse festivals...maar zien er nog redelijk uitquote:ik heb ze een tijdje terug vervangen voor de bruine veters, staat toch wat mooier
Zijn geen jackpots!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die jackpots als ik het vragen mag?
68 euroquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die jackpots als ik het vragen mag?
Je weet dat ik ook die sniper erop had staan he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
(ik had je er toch gewoon uitgesniped joh, BOOM HEADSHOT alles)
zijn deze nog ergens in de winkel te halen? of alleen nog maar online?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef jusdOrange het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen![]()
(niet mijn foto)
Elke sneakershop met sb-licentie heeft hem gewoon hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef frank07 het volgende:
[..]
zijn deze nog ergens in de winkel te halen? of alleen nog maar online?
Nogal corny en een jaar of 3 te laat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:47 schreef schatje het volgende:
Wat vinden jullie van het merk Red Dot?
Whehehe....quote:
goed idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef thaWarhead het volgende:
Netjes Henk, zulen we samen met Tse een Wisdumb meeting doen?
Nee hoor, release is gewoon zaterdag. Gaat allen heen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:01 schreef sjeppert het volgende:
ik hoop dat het echt stervens koud is
shit is trouwens toch uitgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |