wat hebbie gedaan danquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Cloud heeft het kankerdruk.
Werk + het huis uit geschopt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef thaWarhead het volgende:
Er is dus geen Super Hero pack (fuck you Seto)
Ehm echt niet, Je kunt er heel lang met me over kibbelen maar uiteindelijk heb ik gelijk. Denk maar eens logisch na, die cw's slaan namelijk nergens op. Die hoge Dunk is een carry-over, net als de zwart/witte Blazer mids, lows, Griptape Mids, en de aankomende zwart/witte lage Dunk, Harbor en Classic. Boba Fett is geen Superhero. Batman heeft geen geel in zijn pak/geen grijs in zn logo.quote:
Wij hebben gelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:37 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ehm echt niet, Je kunt er heel lang met me over kibbelen maar uiteindelijk heb ik gelijk. Denk maar eens logisch na, die cw's slaan namelijk nergens op. Die hoge Dunk is een carry-over, net als de zwart/witte Blazer mids, lows, Griptape Mids, en de aankomende zwart/witte lage Dunk, Harbor en Classic. Boba Fett is geen Superhero. Batman heeft geen geel in zijn pak/geen grijs in zn logo.
Een leek denkt dat het pro b lightnings zijn, whehehehehehquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:57 schreef Electric_Wizard het volgende:
Het was dan ook een grapje, god dammit. Zijn jullie ongesteld ofzo? Post liever harde wivahs.
Ah ja weet ik veel, hoef die lelijke dingen toch niet...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
knap als ze nog niet eens uit zijn!
Oh niet gezien. Maar als ik m verander krijg ik binnen een week zeker weer een aanvraag?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ah ja weet ik veel, hoef die lelijke dingen toch niet...
seto is weer lekker bezig mensen afkraken...
En Warhead wanneer lees je mijn PM op LB nou eens over mijn (2e) naamsverandering
quote:
Wanneer liggen deze nu eens in de winkelquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn wel erg tof, binnenkort maar eens langs.
waarom niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Maar jij bent een meisje, jij mag trainers niet mooi vinden.
Nu @ Frisco volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:26 schreef PinPine het volgende:
[..]
Wanneer liggen deze nu eens in de winkelin NL dan
http://www.opperbest.nl/shop/product/Low_dunk_Royal_bluequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:26 schreef PinPine het volgende:
[..]
Wanneer liggen deze nu eens in de winkelin NL dan
5 1/2quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:37 schreef Electric_Wizard het volgende:
Viotechs zijn lekker idd, maar gelijk ook de duurste Trainer 3.... ben erg blij met m'n paartje. Wat is je size dan?
Ben vandaag bij bonk geweest en ze hadden ze nog niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:38 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
http://www.opperbest.nl/shop/product/Low_dunk_Royal_blue
Begin volgend jaar komen 3 nieuwe paar T3 uit... dit is imho de tofste van de 3:quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef saaw het volgende:
[..]
5 1/2maar als ik ooit een 6 vind koop ik doe gewoon
Volgens mij worden ze amper gemaakt. Ik heb 1 keer een meisje gezien die ze had [in mijn maat] en in New York ooit een paar tegengekomen in de goeie maat maar te lelijke colorway...
BA's zijn echt een paartje om flink te rocken iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
Heb waarschijnlijk mijn BA's via lacebag binnen.
Ga ze echt helemaal kapot rocken totdat mijn tenen eruit steken.
Whehe nee, al zijn die flink lelijk inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Begin volgend jaar komen 3 nieuwe paar T3 uit... dit is imho de tofste van de 3:
[ afbeelding ]
En een lelijke CW??? Ik ken maar een lelijke Trainer 3
[ afbeelding ]
Ik wil ze ook juist halen voor de kutdagen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het is dat die van mij best wel gelowlandstrashed zijn, maar anders had ik ze ook verkocht.. Hi's zijn niks voor mij..
Al zijn BA's wel érg fijne herfstschoenen
Het paartje dat ik ga aanschaffen heeft alleen de oranje veters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |