wat hebbie gedaan danquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Cloud heeft het kankerdruk.
Werk + het huis uit geschopt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef thaWarhead het volgende:
Er is dus geen Super Hero pack (fuck you Seto)
Ehm echt niet, Je kunt er heel lang met me over kibbelen maar uiteindelijk heb ik gelijk. Denk maar eens logisch na, die cw's slaan namelijk nergens op. Die hoge Dunk is een carry-over, net als de zwart/witte Blazer mids, lows, Griptape Mids, en de aankomende zwart/witte lage Dunk, Harbor en Classic. Boba Fett is geen Superhero. Batman heeft geen geel in zijn pak/geen grijs in zn logo.quote:
Wij hebben gelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:37 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ehm echt niet, Je kunt er heel lang met me over kibbelen maar uiteindelijk heb ik gelijk. Denk maar eens logisch na, die cw's slaan namelijk nergens op. Die hoge Dunk is een carry-over, net als de zwart/witte Blazer mids, lows, Griptape Mids, en de aankomende zwart/witte lage Dunk, Harbor en Classic. Boba Fett is geen Superhero. Batman heeft geen geel in zijn pak/geen grijs in zn logo.
Een leek denkt dat het pro b lightnings zijn, whehehehehehquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:57 schreef Electric_Wizard het volgende:
Het was dan ook een grapje, god dammit. Zijn jullie ongesteld ofzo? Post liever harde wivahs.
Ah ja weet ik veel, hoef die lelijke dingen toch niet...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
knap als ze nog niet eens uit zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |