Skatestore.nl heeft wat paartjes voor 25 euro.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand in welke goedkopere kledingwinkel Vans Slipons te verkrijgen zijn?
K-swissquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
Weet iemand nog waar ik mooie K-Swiss kan halen?
Mooie kan je nergens halen maar K-swiss heb je bij pro sport, front runner, sub zero en ga zo maar door.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:37 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Skatestore.nl heeft wat paartjes voor 25 euro.
Ik zag het topic zojuist ja! Jammer dat ze allemaal net te groot zijn voor mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat leuke sneakers met leuke kleurtjes te koop, US10.5~11.
Heb het niet zo met high's, geen idee waarom. Doe mij maar low's/mid's.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik zag het topic zojuist ja! Jammer dat ze allemaal net te groot zijn voor mij.
Maar ook de Marshalls eruit?! Vind dat echt een hele dope Hi
Zag net in tilburg iemand op die sneakers lopen. Toeval?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef koston het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Heb het niet zo met high's, geen idee waarom. Doe mij maar low's/mid's.
Zijn die wel legit?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
nietaandevoetwivahrecyclepicture
[ afbeelding ]
Hoezo? Ik weet niet veel over sneakers maar ik wil wel weten waar je het nou precies aan ziet..quote:
fixedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef thaWarhead het volgende:
Netjes Henk, zulen we samen met Tse een Wisdumb HaZe meeting doen?
welke maat heb je? GS gaat maar tot US 6.5 of 7 dacht ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:32 schreef rense het volgende:
iemand enig idee waar je dese : http://www.pickyourshoes.(...)k_hi_blk_red_ant.htm
sneakers nog kunt kopen? hier staan se nu al minstens 2 week op sold out?
EU 44 = us 10 ofso?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke maat heb je? GS gaat maar tot US 6.5 of 7 dacht ik.
Warhead: dope!
dus geen mogelijk heid voor mij om ze in mijn maat te krijgen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef seto het volgende:
Dan word je gepopt door SHOOTO als hij je ooit ziet lopen (en hij ziet veel).
Waarschijnlijk niet origineel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef rense het volgende:
[..]
dus geen mogelijk heid voor mij om ze in mijn maat te krijgen?
Jason Markk = baas.quote:
Nice man!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yeah, Jason Markkkkk ftw, check het verschil na 5 minuten poetsen:
[ afbeelding ]
Die lows vind ik echt fakking lelijk... damnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef mitman het volgende:
jups, de lows hadden ze ook nog staan, volgens mij een hele late levering ofzo als ik de blog van frisco check
Uh, volgens het etiket:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat voor zooi zit er eigenlijk allemaal in jasonmarkk?
Ja heb ff iemand van frisco PM gestuurd voor die mad villain box... moet ik wel hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef mitman het volgende:
die zijn dope he die boxes, vraag me af wat dat moet kosten
Pus-heads...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
Er staan gewoon pushheads twv 300+ dollar te koop @ lacebag voor 130 euro DS.
Dat is dus de laatste keer dat ik een tvp plaats in de vorm van een sarcastische opmerkingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
Die release is toch verplaatst??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:08 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Dat is dus de laatste keer dat ik een tvp plaats in de vorm van een sarcastische opmerking![]()
Nog iemand die vannacht gaat kamperen @ Lijfstijl![]()
Beter twee weken te vroeg rijen dan te laat!quote:
sarcasme en internet werken nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die release is toch verplaatst??
Ze kunnen mijn dak op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ de lfstlNB:
http://lijfstijlrotterdam.nl/blabla/
inclusief afteller en shit... hype, hype, hyep.
Idem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze kunnen mijn dak op.
Ik ga wel op zoek naar andere NB's
Je bedoelt clerksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:41 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idem.
Mischien ga ik toch voor die jackpot.
Ik vind ze niet eens mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ de lfstlNB:
http://lijfstijlrotterdam.nl/blabla/
inclusief afteller en shit... hype, hype, hyep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |