Waarschijnlijk niet origineel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef rense het volgende:
[..]
dus geen mogelijk heid voor mij om ze in mijn maat te krijgen?
Jason Markk = baas.quote:
Nice man!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yeah, Jason Markkkkk ftw, check het verschil na 5 minuten poetsen:
[ afbeelding ]
Die lows vind ik echt fakking lelijk... damnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef mitman het volgende:
jups, de lows hadden ze ook nog staan, volgens mij een hele late levering ofzo als ik de blog van frisco check
Uh, volgens het etiket:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat voor zooi zit er eigenlijk allemaal in jasonmarkk?
Ja heb ff iemand van frisco PM gestuurd voor die mad villain box... moet ik wel hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef mitman het volgende:
die zijn dope he die boxes, vraag me af wat dat moet kosten
Pus-heads...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
Er staan gewoon pushheads twv 300+ dollar te koop @ lacebag voor 130 euro DS.
Dat is dus de laatste keer dat ik een tvp plaats in de vorm van een sarcastische opmerkingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef EliseZwart het volgende:
Weet iemand nog waar ik mooie K-Swiss kan halen?
Die release is toch verplaatst??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:08 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Dat is dus de laatste keer dat ik een tvp plaats in de vorm van een sarcastische opmerking![]()
Nog iemand die vannacht gaat kamperen @ Lijfstijl![]()
Beter twee weken te vroeg rijen dan te laat!quote:
sarcasme en internet werken nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die release is toch verplaatst??
Ze kunnen mijn dak op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ de lfstlNB:
http://lijfstijlrotterdam.nl/blabla/
inclusief afteller en shit... hype, hype, hyep.
Idem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze kunnen mijn dak op.
Ik ga wel op zoek naar andere NB's
Je bedoelt clerksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:41 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idem.
Mischien ga ik toch voor die jackpot.
Ik vind ze niet eens mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ de lfstlNB:
http://lijfstijlrotterdam.nl/blabla/
inclusief afteller en shit... hype, hype, hyep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |