Doe dat jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:54 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ga baggeren in een Feedbacktopic. Geopend door een FA.
Het is een bijvoeglijk naamwoord dat geen ander nut heeft dan het geven van een waardeoordeel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:59 schreef Dagonet het volgende:
NorthernStar, ik blijf zoveel mogelijk van TT's af. Meki heeft TT's die meteen een topic om zeep kunnen helpen maar dat vond ik van kansloze krakers niet.
Het komt ook eigenlijk nooit voor det het blijft staan. Daarom viel het me ook op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:58 schreef Dagonet het volgende:
Je trekt het te ver door en het is ook zeker niet de bedoeling dat het standaard wordt hier natuurlijk.
Zeg, vind je ook niet dat sommige users enorme jankbuilen zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:40 schreef gelly het volgende:
Racisme :
Dood een ongewapend man met een mes: zelfverdediging
gelly spant de kroon. hij heeft als rechtgeaarde neo-nsb-er meer fok!kers laten bannen dan pol pot. dus kijk maar uit met kritiek op dit trieste sujetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Zeg, vind je ook niet dat sommige users enorme jankbuilen zijn?
Om de vuige leugens uit jouw laatste post te ontzenuwen, leek me dat zeer gerechtvaardigd. Wie is er trouwens doodgegaan door het posten door het slotje heen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:00 schreef Lifesaver48 het volgende:
Is dit normaal hier? Moderators die doelbewust door slotjes heen posten om hun zieke allochtonen-knuffel-agendaatjes te promoten, desnoods over lijken?
I know, thanks enniwee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelly spant de kroon. hij heeft als rechtgeaarde neo-nsb-er meer fok!kers laten bannen dan pol pot. dus kijk maar uit met kritiek op dit trieste sujet
open er een. jij zit het dichtst bij de bron. wat is de reden eik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Is er geen topic over de snel verslechterende toestand in Thailand? een aantal internationale vliegvelden zijn gesloten, waaronder Phuket.
Zit zelfs in Maleisie nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
open er een. jij zit het dichtst bij de bron. wat is de reden eik?
Hoe kan gelly al meerdere ban-aanvragen aan mijn adres doen en toch al maanden door mogen posten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef gelly het volgende:
Zeg, dat racistische geneuzel van RonaldRegan in dit topic
Man doodgestoken door eiergooiers in Almere (uitspraak vanaf pagina 3)
Sowieso, hoe kan deze kloon al maanden posten ?
omdat het een gluiperige nsb-er is van het ergste soort. trek het je niet aan, hij graaft zijn eigen kuil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Hoe kan gelly al meerdere ban-aanvragen aan mijn adres doen en toch al maanden door mogen posten?
Hij wil er naar kijken (kan dat niet zonder slotje? Zie je dan minder? )quote:Op maandag 1 september 2008 12:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi er trouwens effe een slotje op om er straks goed naar te kunnen kijken.
Ja dat heb ik ook gezien, maar er werd net zo lekker gediscussieerd, Hart van Nederland kwam voorbij enz.quote:Op maandag 1 september 2008 12:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij wil er naar kijken (kan dat niet zonder slotje? Zie je dan minder? )
nee jou bedoel ik zeker niet. en aangebrand? nee ook niet, daar is de zon te zwak voor. ik bedoel, zoals wel duidelijk werd als je beter had gelezen, die linkse achterlijk stinkhoer die zich gelly noemt en mensen aangeeft zoals een neo nsb-er. maak je niet druk.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Bedoel je mij toevallig zoalshetis? Beetje aangebrand de laatste dagen of niet?
Dat topic moest trouwens geschoond worden DD, sorry, met werk en weinig slaap is eht me geheel ontschoten, gaat zo weer open.
ik kom chagrijnig over omdat mensen als gelly, kees en moussie de meest walgelijke en oneerlijke dingen kunnen zeggen zonder consequenties in nws en dat redelijke posts hen niks doen en ze nog steeds hun onaflatende jodenhaat kunnen etaleren. nogmaals, tegelijkertijd sta ik verbaasd over hun ongefundamenteerde islamitische liefde en hun inhumane en ook jodenhatende woorden.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, je komt zo chagrijnig over de laatste paar dagen.
Maar hou je je vete met Gelly wel zakelijk in topics? Of open een eigen bekvechttopic of pm elkaar ofzo, maar niet dat je NWS tot een slagveld gaat maken.
Topic is weer open trouwens.
ik ben helemaal niet linksquote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
waar is die laffe linkse stinkhoer eigenlijk nu? die met harde hand slet? of ziet ie eindelijk in dat linkse acties ook strafbaar worden?
quote:
dat is niet nodig. beter kan je je onderquote veranderen. die is echt té lang al gebruikt.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:37 schreef paddy het volgende:
Ik ga mijn avater binnenkort maar weer eens aanpassen.
Ahaaa, dus dit is het "geef de joodsche buurtjes aan bij de bezetter"-topic!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:59 schreef Dagonet het volgende:
Gelly, ik hou matador in de gaten, ben dat gezuig van hem spuugzat.
het is gewoon een vies, smerig krapuul. wel fijn om te zien dat zijn karma kanker opwekt.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahaaa, dus dit is het "geef de joodsche buurtjes aan bij de bezetter"-topic!
Heel "volwassen" en inhoudelijk van gelly inderdaad. Als je terechte kritiek krijgt over de walgelijke hypocrisie die je tentoonspreidt, ga je achter iemands rug om een ban aannaaien.
Wat een held.
Dat vind ik ook weer niet nodig. Het is inderdaad een onderkruiper die niet op argumenten kan winnen en dan bij de meester of juffrouw gaat janken (en die daar dan ook nog naar luisteren, dat Calimero-gehuil), maar hij worstelt al zo erg met zichzelf -getuige zijn hypocrisie-. Kanker wens je je ergste vijand niet toe.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is gewoon een vies, smerig krapuul. wel fijn om te zien dat zijn karma kanker opwekt.
ik wens hem dat ook niet echt toe natuurlijk. maar het zou hem wel tot denken stemmen. een andere taal en wetenschap kent hij niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer niet nodig. Het is inderdaad een onderkruiper die niet op argumenten kan winnen en dan bij de meester of juffrouw gaat janken (en die daar dan ook nog naar luisteren, dat Calimero-gehuil), maar hij worstelt al zo erg met zichzelf -getuige zijn hypocrisie-. Kanker wens je je ergste vijand niet toe.
moslims zijn geen ras.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Meki het volgende:
Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank
racisme
voor jou ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef Meki het volgende:
Voor jou niet,
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef Meki het volgende:
Nou voor mij absoluut wel,
en voor iedereen die wel hersens heeft en die ze ook gebruikt
want marokkanen zijn een ras?quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
'Bedreigen hulpverleners is deel Marokkaanse cultuur'
racisme
Nee, Marokkanen zijn een volk. Geen ras. Net zo min als dat moslims een ras zijn.quote:
Net terug en afgehandeld. Heb alleen wel een vraag. Waarom heb je die toevoeging van een nieuwsbericht niet gewoon in dit topic gezet? Cohen neemt bedreiging ,,zeer serieus''quote:Op maandag 8 september 2008 06:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft er al een mod maar mijn vraag gekeken? Ik heb het idee van niet namelijk. Als het nog niet gebeurd is graag nog even doen al vast bedankt.
Komt dus totaal niet overeen met deze:quote:PvdA-Stadsdeelvoorzitter van het Amsterdamse Slotervaart Ahmed Marcouch vindt dat de Marokkaanse jongeren die hulpverleners beledigen en bedreigen, 'streng moeten worden gestraft'.
Het gaat me er niet om je de mond te snoeren, maar heden, post dan gewoon een reactie in het andere topic en geef het bericht niet als voorbeeld aanquote:Dus omdat het onderdeel is van Marokkaanse cultuur moeten wij het hier in de Nederlandse Cultuur maar begrijpen Want is dat voor vreemde rechtpraterij.
Weet je wat alleen Nederlanders zijn een rasquote:Op maandag 8 september 2008 06:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen zijn een volk. Geen ras. Net zo min als dat moslims een ras zijn.
Rassen zijn: het kaukasische (blanke) ras, het negroide ras en het aziatische ras. Alle volkeren ter wereld vallen onder een van deze rassen.
Verander de OP Maarquote:Op maandag 8 september 2008 13:13 schreef paddy het volgende:
Wil jij je OP nog veranderd zien, Martijn? Oh, en kijk in het vervolg eerst even in NWS of er al een topic loopt over het onderwerp waar je een topic over wil openen
Nee hoor, Nederlanders zijn ook een volk. Sterker nog: Marokkanen en Nederlanders behoren zelfs tot hetzelfde ras. Namelijk het Kaukaschische ras.quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Weet je wat alleen Nederlanders zijn een ras
nou nee, ik zeg het vooral omdat het tegen meki is.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Blegh. Zijn jullie nou nog bezig met die semantische discussie of iets wel of niet racisme is of dat het discriminatie moet zijn en wanneer iemand racisme zegt dat je dat dan van tafel veegt omdat [betreffend volk/groep] geen ras is zonder naar de achterliggende intentie te kijken?
99% van de keren dat racisme wordt gezegd bedoelt men discriminatie. Kan je lang over zeuren kan je kort over zeuren maar dat ís nu eenmaal zo. Volgens de VN trouwens is raciale discriminatie alle discriminatie gebaseerd op elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
Dus
Goeie definitie. Valt schelden op religie dus niet onder. Logisch, want religie heeft de meest vreselijke daden op haar naam staan. Dat in tegenstelling tot ras, dat irrelevant is, behalve voor extreem-rechtse idioten en linkse negerknuffelaars ("EINDELIJK een zwarte president van de VS!"quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Blegh. Zijn jullie nou nog bezig met die semantische discussie of iets wel of niet racisme is of dat het discriminatie moet zijn en wanneer iemand racisme zegt dat je dat dan van tafel veegt omdat [betreffend volk/groep] geen ras is zonder naar de achterliggende intentie te kijken?
99% van de keren dat racisme wordt gezegd bedoelt men discriminatie. Kan je lang over zeuren kan je kort over zeuren maar dat ís nu eenmaal zo. Volgens de VN trouwens is raciale discriminatie alle discriminatie gebaseerd op elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
Dus
Ik heb de OP veranderd zonder je mening eruit te halen. Hoop dat het zo goed is. Het is in ieder geval (volgens mij) beter ontopic dan het wasquote:
Hehe. Prachtig.quote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
In de categorie: Afreageren
Schiet de moslims dood
Muziekje erbijquote:Op zondag 14 september 2008 00:20 schreef Mutant01 het volgende:
Vet spel! Altijd al genocide op mijn geloofsgenoten (aka medezombies) willen plegen.
Hij weigert wel, jammer dat jij je je daar druk over maakt en niet over de Israelische Agressiequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod iets doen aan de foute TT van dit topic?
Geen stappen tegen Israël na vermeende mishandeling
Verhagen weigert niet hij ziet geen mogelijkheid en dat is wezelijk anders
Meki, nergens staat dat ik mij daar niet druk over maak.Daarnaast maak jij je ook niet druk over Agressie en criminaliteit van andere groepenquote:Op zondag 14 september 2008 03:14 schreef Meki het volgende:
Hij weigert wel, jammer dat jij je je daar druk over maakt en niet over de Israelische Agressie
Sorry, ik vond de reacties belangrijker, keep your pants on.quote:Op zondag 14 september 2008 12:44 schreef qonmann het volgende:
Connexxion onthoudt wijk busvervoer door wangedrag Marokkaanse jeugd
Topictitel is bedoeld om te rellen ..,,zegt genoeg over dit subforum dat dat mag
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, leek die post wel redelijk aan mij gericht te zijn aangezien je vroeg of 'ik de boetes zou betalen". en daarnaast was ik gewoon benieuwd hoevaak fok! met mdi te maken had.quote:Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Er komen met regelmaat meldingen van het MDI binnen en er is genoeg aan te wijzen waar het MDI ook in haar recht stond, op FOK! geven we er in 99% van de gevallen gehoor aan. Het is niet alsof ze over alles heenvallen maar zoiets als "alle zigeuners zijn crimineel en het is een rattenvolk".
Volgens mij was mijn opmerking niet specifiek aan jou gericht?
ik denk dat ze bij elk fora wel gaan buurten. ze moeten immers elk jaar voor hun gedrocht soepsidie krijgen...quote:Op zondag 14 september 2008 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja joh, komt het MDI hier weleens buurten?²
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, leek die post wel redelijk aan mij gericht te zijn aangezien je vroeg of 'ik de boetes zou betalen". en daarnaast was ik gewoon benieuwd hoevaak fok! met mdi te maken had.
Hij is af. (Was wel een takke werk)quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Jawel.....it's a soul game. Ben slechts 300 euro kwijt... maar ik heb er veel van geleerd en gelezen (ben overigens een ebook aan het schrijven/jatten).
Soort van Sudoka... maar dan in poker... ben op pagina 230. En ik moet nog ongeveer 500 pagina's.
kom ik even mooi weg dan. met mijn enige account.quote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht dat NWS een grondige kloonscan nodig heeft.
Ik had je een permban moeten aannaaien toen ik nog mod was.quote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom ik even mooi weg dan. met mijn enige account.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had je een permban moeten aannaaien toen ik nog mod was.![]()
![]()
Idd, in de Israel/VS/Joden-topics zijn er ook bepaalde users die bepaalde bevolkingsgroepen over 1 kam scheren en die daar racistische dingen over zeggen (de reden waarom El_Matador gebanned is), maar die users kunnen gewoon vrolijk doorposten.quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, ....
kzie anders meer topics uit de koker van je racistjankende broeder in nwsquote:Op donderdag 18 september 2008 08:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik pleit voor een centraal Marokkanen/Moslims topic, nu word NWS vervuild door misshopjes nieuws
vind jij, ieder zijn mening.quote:en allerlei andere non nieuws over moslims die soms echt nergens op gaan en waarvan de discussie bestaat uit:
kut-marokkanen zijn toch tuig?quote:"Mocro's zijn tuig"
ieder zijn mening hoe smakeloos ook.quote:"ja
"Wilders for president"
Ik behoor tot de "Rechtse elite", die bestaat ook hoorquote:"Linkse elite"
zie ik jou ook regelmatig geven.quote:oftewel typische frontpage reacties.
De afkeer is geheel wederzijds hoor, wat ben jij toch een walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef voyeur het volgende:
Mijnheer Duck moet niet klagen, want hij is een tekstboek racist. Zijn rationalisatie van racistische opvattingen is zo mogelijk nog kwalijker dan domme jongetjes die maar wat roepen. Trefwoord voor google is 'scientific racism' mocht een mod het boeiend vinden.
mee eens. volgens mij is het gewoon een slechte kloon die gebanned of verwijderd moet worden.quote:Op maandag 22 september 2008 17:27 schreef JihadJoe het volgende:
Zeg modjes,die LeroyBig begint langzaamaan behoorlijk irritant te worden met zijn anti-wilders gewauwel in elke topic.
Ik heb er geen behoefte aan om in elke topic meerdere keren te lezen hoe dom wilders en zijn aanhang is.
zou ludiek zijn als het kakkerlakkenkwaad zich alleen in gouda zou voltrekken. helaas is dat niet zo en is het probleem niet meer te overzien.quote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef sizzler het volgende:
Kunnen we hier niet een centraal Gouda-topic maken:
Wilders dood op 1 december....
Daders steken "per ongeluk" politie-agent neer
Cameraploeg mishandeld in Oosterwei
Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II
Of er voor de duidelijkheid een [Gouda]-tag voorzetten?
Het is IFU (die geband is, alsmede meerdere van zijn kloontjes, zie het banmeldtopic), dat heb ik eerder in dit topic ook al aangegeven.quote:Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens. volgens mij is het gewoon een slechte kloon die gebanned of verwijderd moet worden.
moet ie maar snel weer verwijderd worden...quote:Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is IFU (die geband is, alsmede meerdere van zijn kloontjes, zie het banmeldtopic), dat heb ik eerder in dit topic ook al aangegeven.
Mijn idee, ik snap ook niet waarom dat nog niet gebeurd is. Wellicht zitten de modjes te slapen, of misschien moet Dagonet even ingeseind worden, die heeft de eerdere bans geplaatst.quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ie maar snel weer verwijderd worden...
Wellicht. Het is in ieder geval een idioot, die topics verkloot met z'n eendimensionale geraaskal.quote:ifu is een enge jodenhater en waarschijnlijk gewoon een marokkaan.
Jodenhaters en 'gewoon een marokkaan' moeten geband? Moslimhaters en racisten mogen blijven?quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ie maar snel weer verwijderd worden...
ifu is een enge jodenhater en waarschijnlijk gewoon een marokkaan.
Je eerste zin is niet bepaald feedback waardig. Dat jij mij een walgelijk 'mannetje' vind is niet zo relevant lijkt me. Ik heb geen afkeer van jou; ik merk op dat je kritiek van anderen kennelijk omzet in een banverzoek en geef dan als commentaar dat de beschuldiging van racisme aan jouw adres niet zo vreemd is.quote:Op maandag 22 september 2008 14:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De afkeer is geheel wederzijds hoor, wat ben jij toch een walgelijk mannetje.
Nergens, maar dan ook nergens praat ik goed of moedig ik aan dat alle moslims hier ten lande negatief bejegend worden; dat zou ook idioot zijn gezien ik de stellige overtuiging heb dat de meeste mensen (in beginsel) fatsoenlijk zijn, dus (uiteraard) ook de meeste moslims. Het enige wat ik zeg is dat als een bepaald deel van je clubje zich schuldig maakt aan gedragingen die in een beschaafde samenleving niet thuishoren/danwel ideeen uit die op zich op z'n zachtst gezegd niet lekker verhouden met de moderne samenleving, het niet zo vreemd is als het clubje daarop wordt aangekeken (en nergens zeg ik dat individuen die evident niks te maken (blijken te) hebben met genoemde gedragingen daarop in persoon aangesproken moeten worden). Ook jij gaat niet ontkennen dat er moslims zijn die zich aan dergelijke gedragingen bezondigen. Ik zie liever dat die mensen fatsoenlijke modelburgers worden die de waarden van de democratische rechtsstaat van harte onderschrijven, dan dat ze zich aan genoemde uitwassen gaan bezondigen. Maar als jij daar anders over wil denken, ga je gang hoor...
Volgens mij beweer jij ergens in dat topic dat je vindt dat ik abjecte denkbeelden aanhang, en dat je dat zeer verwerpelijk vindt. Dat vind ik moeilijk te rijmen met 'ik heb geen afkeer van jou', en overigens uberhaupt met de immer felle manier waarop jij op mijn posts reageert (ik ga nog even voorbij aan het denigrerende toontje). Klaarblijkelijk roep ik toch iets op bij jou, en zo te zien niet iets positiefs. Wat me verder hogelijk bevreemdt, gezien ik volgens mij merendeels (zeker in de serieuze fora zoals NWS) een keurig postende user ben, en ook helemaal geen blijk geef van minder acceptabele ideeen, behalve blijkbaar voor jou. Wat volgens mij meer te maken heeft met je eigen preoccupaties en het daarmee samenhangende onjuist interpreteren van mijn posts.quote:Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je eerste zin is niet bepaald feedback waardig. Dat jij mij een walgelijk 'mannetje' vind is niet zo relevant lijkt me. Ik heb geen afkeer van jou; ik merk op dat je kritiek van anderen kennelijk omzet in een banverzoek en geef dan als commentaar dat de beschuldiging van racisme aan jouw adres niet zo vreemd is.
Nou, vertel maar welk punt ik mis, desnoods via PM. Ik kan je nu al zeggen dat ik geen punt mis, tenzij jij de overtuiging bent toegedaan dat het (al) racistisch is om mensen aan te pakken/vallen op hun ideeen.quote:De tweede alinea is geen feedback, maar zou in het topic zelf moeten. Daar zou ik dan melden dat je het punt mist dat ik aanvoer. Niet iets voor hier.
Bedankt. Zal vast wel weer terugkomen, maar voor nu is het weer mogelijk iets normaler te discussieren.quote:
Ik begrijp ook niet goed wat het probleem met zijn posts is. Ik heb ook wel eens interessantere en/of onderbouwdere posts gezien, maar dat kan je van 90% van de users zeggen. Iemand verweet hem misschien wel Marokkaan te zijn en mensen zijn het niet eens met zijn pro-Palestijnse opvattingen, maar dat is toch geen grond voor een ban?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:25 schreef El_Matador het volgende:
Zonde. Ook IFU moest recht hebben op zijn commentaar. Het gedrag van de rechtse huilies hier die anders zo pleiten voor Vrijheid van Meningsuiting vind ik stuitend.
IFU en LeroyBig (whoever that may be) een unban graag. En los het dan maar op met argumenten, in plaats van met (virtueel) geweld.
De enige manier om topics "overhoop te halen" is doordat anderen erop reageren. Bovendien heb ik IFU wel wekenlang zien posten, hoe kan dat dan als kloon van kloon van kloon van kloon?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
IFU is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon enz enz enz
Nee, we gaan hem niet unbannen, haske leuk dat oplossen met argumenten maar iemand die topics overhoop haalt en totaal niet naar argumenten kijkt maar keer op keer hetzelfde blijft posten kan je weinig mee oplossen.
Dagonet, normaal gesproken vind ik je een puike moderator, dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat? Je mag niet doorposten met een kloon geloof ik, dus dat is banwaardig volgens de regels. Edoch als de oorspronkelijke ban gebaseerd is op het soort posts dat ik de afgelopen week zie begrijp ik dat de persoon in kwestie niet inziet wat er nu precies fout is aan zijn posts..quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
IFU is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon enz enz enz
Nee, we gaan hem niet unbannen, haske leuk dat oplossen met argumenten maar iemand die topics overhoop haalt en totaal niet naar argumenten kijkt maar keer op keer hetzelfde blijft posten kan je weinig mee oplossen.
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dagonet, normaal gesproken vind ik je een puike moderator, dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat? Je mag niet doorposten met een kloon geloof ik, dus dat is banwaardig volgens de regels. Edoch als de oorspronkelijke ban gebaseerd is op het soort posts dat ik de afgelopen week zie begrijp ik dat de persoon in kwestie niet inziet wat er nu precies fout is aan zijn posts..
Het keer op keer hetzelfde posten is zeker in de moslim bash hoek schering en inslag. Tientallen users maken zich daar soms al jaren schuldig aan. Er wordt niet gelezen, maar gewoon gepost. Toch worden die nooit geband, terwijl het klip en klaar is dat ze niet ingaan op argumenten. Ze lezen het hele topic niet en roepen gewoon 'uitzetten', 'nuken', etc. als oplossing voor welk probleem dan ook. Wat maakt deze IFU/kloon zo anders?
Dat is een treurige gedachte. Ik dacht juiist dat als het bashen zou stoppen er meer weldenkende mensen naar NWS zouden trekken. Er gebeurt zoveel meer in de wereld dan moslim doet x of Moslim land overweegt y. NWS lijkt een soort Hart van Nederland qua aandacht voor kleine gebeurtenissen, maar dan met de insteek dat het topic waardig is als het woord moslim er in voorkomt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.
Hetzelfde geldt voor Israel bashers als Meki, en Nederland bashers als StefanP. Voor de redenen waarom IFU anders is, zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is een treurige gedachte. Ik dacht juiist dat als het bashen zou stoppen er meer weldenkende mensen naar NWS zouden trekken. Er gebeurt zoveel meer in de wereld dan moslim doet x of Moslim land overweegt y. NWS lijkt een soort Hart van Nederland qua aandacht voor kleine gebeurtenissen, maar dan met de insteek dat het topic waardig is als het woord moslim er in voorkomt.
Nu gaan de meeste topics ongeacht de topictitel over hetzelfde waarbij een klein clubje ieder onderwerp naar eigen hand zet en dezelfde riedel afsteekt. Ik zie niet in hoe die vaste bashers verschillen van IFU oid. Er is nooit sprake van een discussie, daar de uitgangspunten al vast liggen. Als je wat extra informatie inbrengt waaruit blijkt dat de moslim in een specifiek geval misschien niet zo fout zit, bloedt het topic dood of wordt het genegeerd. Dan is er toch ook geen sprake van een discussie; waarom wordt dat gedrag dan niet geband?
Ik zie jou ook regelmatig wel ingaan op argumenten, maar laat mij in het topc 'Vreemdelingenhaat Europa groeit' eens zien wat de rechtvaardiging voor de ban aanvraag was; waar LeroyBig zo anders post dan bijvoorbeeld Zoalshetis die ook slechts stokpaardjes herhaalt en onderdehand iedereen beledigt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Viajero het volgende:
Ik ben degene die gevraagd heefd om een ban voor LeroyBig, de laatste kloon van IFU.
Ik heb nooit eerder om een ban gevraagd, en ik zal zeker niet om een ban vragen omdat iemand anders een andere mening heeft. Mensen die topics met mij en Pool gezien hebben zullen weten dat ik zijn bloed wel kan drinken. Maar we hebben in elk geval een eerlijke discussie, ook al ben ik het in alles met Pool oneens. En ook al ben ik af en toe tever gegaan in persoonlijke aanvallen![]()
Maar IFU reageert op een enkele regel van een vijf alinea post, brandt je op een zin compleet af, negeert de rest compleet en copy/paste vervolgens zijn vaste propaganda.
Dat vermoord gewoon topics, het is het equivalent van heel hard schreeuwen in een face-to-face discussie.
En dat heeft niks met mijn of zijn mening te maken, er zijn veel mensen hier waarmee ik het niet eens ben. Rood_verzet en Mutant01 zijn een andere namen die opkomen. Maar die reageren wel op wat ik zeg, ipv er hard overheen te schreeuwen.
wat let je om al die andere nieuwsfeiten te posten?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is een treurige gedachte. Ik dacht juiist dat als het bashen zou stoppen er meer weldenkende mensen naar NWS zouden trekken. Er gebeurt zoveel meer in de wereld dan moslim doet x of Moslim land overweegt y. NWS lijkt een soort Hart van Nederland qua aandacht voor kleine gebeurtenissen, maar dan met de insteek dat het topic waardig is als het woord moslim er in voorkomt.
Nu gaan de meeste topics ongeacht de topictitel over hetzelfde waarbij een klein clubje ieder onderwerp naar eigen hand zet en dezelfde riedel afsteekt. Ik zie niet in hoe die vaste bashers verschillen van IFU oid. Er is nooit sprake van een discussie, daar de uitgangspunten al vast liggen. Als je wat extra informatie inbrengt waaruit blijkt dat de moslim in een specifiek geval misschien niet zo fout zit, bloedt het topic dood of wordt het genegeerd. Dan is er toch ook geen sprake van een discussie; waarom wordt dat gedrag dan niet geband?
Ik zal alles ervoor doen om de wantoestanden in israel aan te kaarten en vrede over te brengen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Israel bashers als Meki, en Nederland bashers als StefanP. Voor de redenen waarom IFU anders is, zie mijn post hierboven.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alles ervoor doen om de wantoestanden van Palestijnen aan te kaarten en vrede over te brengen.
Meki kiest anders een keurige formulering, waar zowel voor- als tegenstanders zich in kunnen vinden. Dit is wat eenzijdig.quote:
Dat is het probleem inderdaad, zeker een subforum als NWS kan niet zonder een stevige GS/FP-achtige inbreng.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.
Ben jij IFU? Heel lang zoeken naar een zaak die in je verhaal past en de rest compleet negeren. Als je nou eens kijkt in het topic waarover ik IFU nomineerde. Een aantal posts hierboven. Waarom kom je dan ineens aanzetten met een heel ander topic? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik zie jou ook regelmatig wel ingaan op argumenten, maar laat mij in het topc 'Vreemdelingenhaat Europa groeit' eens zien wat de rechtvaardiging voor de ban aanvraag was; waar LeroyBig zo anders post dan bijvoorbeeld Zoalshetis die ook slechts stokpaardjes herhaalt en onderdehand iedereen beledigt.
Je bent de laatste tijd genuanceerder aan het worden, waarvoor hulde. Maar je blijft extreem eenzijdig.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alles ervoor doen om de wantoestanden in israel aan te kaarten en vrede over te brengen.
I get it.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef paddy het volgende:
Ging me meer om de reactie waar je op reageerde, Ringo
Dat persoonlijke geneuzel naar elkaar of elkaars familie dus.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
Komop je opent zelf een baggertopic. Dan krijg je dat soort reacties.
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?quote:Die gekke Britten zijn echt extreem cultuurrelativistisch. Dit is gepamper van buitencategorie.
wat lul je nou stroef. het gaat om engelsen die als de dood voor moslims zijn. en ja, dat als de dood mag je na de aanslag letterlijk nemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
Komop als je eigen mening over dit onderwerp in je OP niet meer is als dit
[..]
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?
dat sowieso. maar dat ziet links niet eens meer. als het maar geen links bashen is. dan is alles goed, want de koning der integratie (pvda, gl en trawanten) is links.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef sp3c het volgende:
tis meer Britsers bashen eigenlijk?
Niet lang zoeken, maar gewoon verder terug kijken dan jij doet. Ik volg NWS vrij goed. Jij was niet de eerste die IFU of zijn kloon nomineerde voor een ban; zie hier en laat dat nou net verwijzen naar het topic dat ik ook aanhaal....quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ben jij IFU? Heel lang zoeken naar een zaak die in je verhaal past en de rest compleet negeren. Als je nou eens kijkt in het topic waarover ik IFU nomineerde. Een aantal posts hierboven. Waarom kom je dan ineens aanzetten met een heel ander topic? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
Leuk trollen in FB.
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef. het gaat om engelsen die als de dood voor moslims zijn. en ja, dat als de dood mag je na de aanslag letterlijk nemen.
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.
Dat is geen moslims bashen, dat is landverraders bashen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
Komop als je eigen mening over dit onderwerp in je OP niet meer is als dit
[..]
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?
zielige poepert. mensen luisteren steeds minder naar je gezwets.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.
Ik bedoel meer dat je de geenstijlpraat gewoon aan GS, telegraaf.nl en misschien de FP over moet laten. Die zijn daar stukken beter in.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef JihadJoe het volgende:
Net alsof het met al die azijnboomknuffelaars op Fok! het zo geweldig vooruit gaat.
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar goed de vraag om een beetje redelijk discussie te voeren zal inderdaad wel boomknuffelig zijn.
Neuh dat kan zeker wel. Maar dan met er wel een goede aanzet tot discussie zijn en de wil om die discussie te voeren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
als het je niks zou uitmaken had je niet je vingers over het toetsenboard laten glijden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit.
ik ben blij als ramadamn (copyright) weer voorbij is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigen
Daar ben jij anders erg goed in...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki zet die oogkleppen eens af en kijk eens goed rondquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
Ik heb wat meer opties en jij laat je heel erg kennen, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit.
Gelijk in de aanval he kleine rel nicht.Valt niet op die tt's van Aboutaleb en die van jouquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
Dit is een zware beschuldiging, ik eis dat de moderator stappen onderneemt tegen Slappy
ze zijn allebei al volquote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan een modje
deze
Bailout Fortis? #2: ING koopt ABN over?
en deze
http://forum.fok.nl/topic/1202806
niet even samenvoegen?
ik zou om een '/' vragenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
Menigte schreeuwt tiener de dood in
Kan iemand het woordje 'moedigt' even weghalen uit deze topictitel? Bedankt.
rechter sprak jongeren kanaleneilend vrij?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
Ik heb het topic Rechter spreekt jongeren Kanaleneiland vrij gekickt, omdat de verdachten in hoger beroep tóch zijn veroordeeld. Kan de TT misschien worden gewijzigd? Alvast bedankt!
Nee, doe maar niet. 100 euro boete is nauwelijks een veroordeling te noemen voor straatterreur.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
Ik heb het topic Rechter spreekt jongeren Kanaleneiland vrij gekickt, omdat de verdachten in hoger beroep tóch zijn veroordeeld. Kan de TT misschien worden gewijzigd? Alvast bedankt!
Ze zijn dan ook niet verdacht, vervolgd of veroordeeld wegens straatterreur. Als was bewezen dat ze iets kapot hadden gemaakt, dan was de straf wel hoger geweest, maar alleen het hangen met een groepje is bewezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef Narcolepticus het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. 100 euro boete is nauwelijks een veroordeling te noemen voor straatterreur.
Als ik je niet in haast elk topic voorbij had zien komen, zou ik zeggen dat je nooit op fok! kwam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit een tt zien veranderen omdat er op een veel later tijdstip iets veranderde.![]()
of ben je bang dat het de rechtspraak in nederland in een kwaad daglicht stelt.
hey ik ben maar een klein onbeduidend fok!kertje. en n=1. misschien dat mods nu druk bezig zijn met iets anders en wordt je vraag ingewilligd. niet meteen die zure handdoek in de ring!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Als ik je niet in haast elk topic voorbij had zien komen, zou ik zeggen dat je nooit op fok! kwam.
Er worden vrij vaak topics van titel veranderd. Met die orkaan Ike-topics werd steeds veranderd in de TT waar hij op af koerste. En in NWS heb ik het ook wel vaker gezien hoor, als het dodental bij een ramp steeg ofzo, of als de update komt dat een zwaargewonde inmiddels is overleden.
Maar goed, volgende keer open ik wel een nieuw topic hoor.
Dank!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef paddy het volgende:
TT's zitten we niet gauw aan. Kunnen soms users (..) op reageren. Maar denk dat de TS hier geen probleem van maakt. De TS mag mij een een andere toepasselijke TT PMen aan ons, zodat ik die op zijn manier zal posten.
Of hij moet deze prima vinden
quote:
hoe gaat het met je afvalrace? voel je je al fijner zonder 30kg teveel? of vergrijp je je weer aan taartjes en rozekoeken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
Zuid-Afrika verbiedt Achmed de terrorist dubbeltje
Er staat een appeltaart in de ovenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe gaat het met je afvalrace? voel je je al fijner zonder 30kg teveel? of vergrijp je je weer aan taartjes en rozekoeken?
lastig he, die tegenslagen en dan volhouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Er staat een appeltaart in de oven![]()
![]()
Maarreh, was 16 kilo af, nu nog 10. Gaat redelijkjes dus, dank u
Het is de worsteling heet die leven heetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lastig he, die tegenslagen en dan volhouden.
als het maar heet is. bolletje ijs erbij...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de worsteling heet die leven heet
Israel Erger dan apartheidquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:13 schreef voyeur het volgende:
Er lijkt een topic verdwenen. Ging over Israel en apartheid, maar is sinds een paar uur verdwenen uit de topic lijst en mijn active topics. Oorzaak bekend?
Als ik op jouw link klik krijg ik:quote:
Ik heb dat topic in mijn bookmarks staan en als ik het topic wil openen krijg ik dus precies hetzelfde bericht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als ik op jouw link klik krijg ik:
Index / Error #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Zien doe ik het topic nog steeds niet.
Krijg precies hetzelfde.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Index / Error #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Ik ook. Het zal wel afgevoerd zijn, vermoedelijk samenhangend met de ban voor de TS.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, je reageert in een bepaald topic op bepaalde users en zo krijg je een discussie. Dat wordt om zeep geholpen door een willekeurig ander topic met een vaag vergelijkbaar onderwerp als substituut in te zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Krijg precies hetzelfde.
Op weg naar ’t einde van de Joodse staat
Ik zie zo geen merge, maar op zich hebben ze het er hier ook over, dus kun je daar wel kwijt wat je wil zeggen.
Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, je reageert in een bepaald topic op bepaalde users en zo krijg je een discussie. Dat wordt om zeep geholpen door een willekeurig ander topic met een vaag vergelijkbaar onderwerp als substituut in te zetten.
Wazig verhaal. Je twijfelt niet aan de reden, maar weet niet wie en waarom? Kom, er is toch wel iemand die weet waarom dat topic verdwenen is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.
Zo snel verwijderen ze geen topics
Kreeg even een berichtje van iemand over jouw poging om mij de mond te snoeren. Dat probeer je namelijk wel vaker. Even roepen dat een user een kloon is, omdat jij het niet met ze eens bent om ze zo verwijderd te krijgen. Misselijk hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
[Centraal] Gouda en het Marokkanenprobleem
kloon
Kijk even de rest van het topic door.quote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het een gluiperige nsb-er is van het ergste soort. trek het je niet aan, hij graaft zijn eigen kuil.
Iemand was zo aardig een berichtje te sturen, dan moet die persoon zeker jou op de hoogte stellen dat hij mij een berichtje heeft gestuurd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef gelly het volgende:
Ik zet het hier gewoon open neer hoor, ik doe niet aan berichtjes achter iemands rug om. Zie niet wat daar gluiperig aan is. Dat je niet normaal kan posten is mijn probleem niet, ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.
Zinloos is het voor jou, ik ben in discussie en dat kanquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"![]()
Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.
Er moet toch iemand zijn die heeft gehandeld? Kan die niet achterhaald worden en hier even een verklaring geven?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.
Zo snel verwijderen ze geen topics
Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef gelly het volgende:
.......................... ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.
Hmjah..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:20 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.
De topics van meki zijn perfectly fine.... de reacties in zijn topic daarentegen... Ik pleit er dan ook voor dat eenieder die in zijn topics hem PERSOONLIJK aanvalt, meteen een ban krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"![]()
Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.
Da's mijn bedoeling ook niet, jou de mond snoeren. Ik vind het alleen jammer dat jouw topics steeds bol staan van de suggestieve complottheorieen, en niet verder dan dat raken. That's all.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Zinloos is het voor jou, ik ben in discussie en dat kan
ik laat me niet door jou mijn mond dicht snoeren
Dan doen we dat toch. Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.
Daar zijn ze het niet mee eens bij het Fok-beheer. Trust me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan doen we dat toch. Kwaliteit boven kwantiteit
Ook de reacties van meki zelf in de betreffende topics?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De topics van meki zijn perfectly fine.... de reacties in zijn topic daarentegen... Ik pleit er dan ook voor dat eenieder die in zijn topics hem PERSOONLIJK aanvalt, meteen een ban krijgt.
Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.
Omdat uhm...99% van de topics alleen maar gaan over Marokkanen, Moslims en Joden misschien? Zodanig dat er nu zelfs een centraal topic van is. Ik weet niet hoor, maar zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.
Ik wil ook niemand de mond snoeren, maar ik zie niet eens echt een discussie meer. Zomaar op slot gooien is not done, dus wat doen we? Juist! Nieuws openen.
Waarom zie ik je trouwens alleen in die Marokkanen en joden berichten van NWS posten? Nou? Hup, post eens gezellig mee en open dan nieuws die je wel intrigeert, maar waar je alleen lurkt ofzo![]()
Is er nog ergens een ramp in zicht?En dan wel net niet zo groot, dat er een apart forum voor opgericht gaat worden graag
Iemand persoonlijk aanvallen is gewoon tegen de policy. Kan je wel gaan huilen met banaanvraag, maar daar is een aanvraag niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ook de reacties van meki zelf in de betreffende topics?
Enne......je zit nu op 1 lijn met gelly...banaanvraag
Boehoe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand persoonlijk aanvallen is gewoon tegen de policy. Kan je wel gaan huilen met banaanvraag, maar daar is een aanvraag niet eens voor nodig.
En dit is er ook 1.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:20 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.
Ik bevestig de policy, als het je niet aanstaat adviseer ik je te gaan poepen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Boehoe.
Als dat niet nodig is, waarom moet je het dan nog vermelden?
Ik dacht wel dat jij beter wist, niet dus...
Het is je nooit opgevallen dat het met die beurberichten ook het geval was ? Ik vind het jammer dat het niveau weer zo enorm is afgegleden maar kennelijk kan het de mods en FA's geen ene klap schelen. Er wordt niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.
Heb ik net gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bevestig de policy, als het je niet aanstaat adviseer ik je te gaan poepen.
Mooi zo. Dan weet je in ieder geval met wie je te maken hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.
Dank je.
Enige wat je bevestigd is het beeld wat ik van je heb.
Hasta La Vista.
Het niveau ligt bij de users. Het willekeurig topics sluiten is niet gewenst.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat het met die beurberichten ook het geval was ? Ik vind het jammer dat het niveau weer zo enorm is afgegleden maar kennelijk kan het de mods en FA's geen ene klap schelen. Er wordt niks aan gedaan.
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef paddy het volgende:
Het is van de zotte dat ik elk topic tegenwoordig moet uitspitten op
Lees het nog eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is vrij normaal dat je als mod even een blik werpt op de lopende threads en hier en daar de boel weer op orde brengt. Als dat teveel moeite is dan snap ik niet wat je hier doet.
Hoeveel mensen moeten dit vragen? Het topic is verwijderd omdat..... Kleine moeite toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die heeft gehandeld? Kan die niet achterhaald worden en hier even een verklaring geven?
Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:
die troep hoe je zelf maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.
Niks te klagen over AEX, maar door deze adderlating in [NWS] begint er een tunneleffect op te treden.
[BNW] en [INT] hebben hier ook enig effect op gehad... maar AEX is in vele opzichten veel meer [NWS] geörienteerd. Het staat nu overal in de headlines van de media... maar jullie kunnen er niks meer mee.
Lijkt onderhand Fortis wel. Een uitgeklede lege doos met vergiftigde posings (totdat het ter ziele gaat of gemerged gaat worden met [POL])![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.
Niks te klagen over AEX, maar door deze adderlating in [NWS] begint er een tunneleffect op te treden.
[BNW] en [INT] hebben hier ook enig effect op gehad... maar AEX is in vele opzichten veel meer [NWS] geörienteerd. Het staat nu overal in de headlines van de media... maar jullie kunnen er niks meer mee.
Lijkt onderhand Fortis wel. Een uitgeklede lege doos met vergiftigde posings (totdat het ter ziele gaat of gemerged gaat worden met [POL])![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
AEX doet het goed en NWS moet gewoon weer door FOK!ken voor nieuwe kindjes . NWS is blijkbaar zo vruchtbaar dat het forums als AEX, MIS, JOR, INT, enz voortbrengen samen met wel verschillende vaders. Wat een hoer is NWS toch eigenlijk
Ja, wel moeilijk .....denk je eindelijk veelbelovend kostgeld (views) te kunnen vangen, krijgen ze verkering en vliegen ze uit
Dan kan je de helft van de topicstarters hier een postverbod gevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Tellen kan je ook al niet ....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat uhm...99% van de topics alleen maar gaan over Marokkanen, Moslims en Joden misschien?
Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Weer eens een misleidende topictitel: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Dewinter is slaags geraakt met linkse studenten, die hem ook sloegen. Hij heeft niemand in elkaar geslagen. De topictitel is vooringenomen, eenzijdig en partijdig. Graag aanpassing.
Het valt me sowieso op dat topictitels de laatste tijd steeds vaker misleidend, suggestief, vaag of anderszins vooringenomen of onduidelijk zijn. Misschien is het een idee om hierover eens wat richtlijnen op te nemen in de NWS-faq?
Waar pleit ik voor censuur ? Ik zorg voor de nodige variatie in non-nieuws. Kennelijk wil jij mij de mond snoeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef rutger05 het volgende:
gelly heeft opeens last van topicdiarree omdat hij liever bepaald nieuws gecensureerd ziet. Erg kinderachtig. Graag gepaste maatregelen.
Doe nou niet of jij niet graag dat topic van mij gesloten wilt zien, dat ligt er dik bovenop. Op deze kinderachtige manier probeer je dat alsnog te bereiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Waar pleit ik voor censuur ? Ik zorg voor de nodige variatie in non-nieuws. Kennelijk wil jij mij de mond snoeren.
Wat is er mis met mijn nieuws ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Doe nou niet of jij niet graag dat topic van mij gesloten wilt zien, dat ligt er dik bovenop. Op deze kinderachtige manier probeer je dat alsnog te bereiken.
waarom mag Meki eigenlijk ongestoord trollen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
dat nemen ze over van de Telegraaf die het ook doet.
Doe niet zo hypocriet. Ik ga mijn tijd niet verder aan jouw flauwekul verspillen. Met een beetje geluk nemen de mods gepaste actie.quote:
Dat vroeg ik me ook af ik bedoel die kut topics van hem passen beter in onzinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
waarom mag Meki eigenlijk ongestoord trollen ?
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is toch precies wat je wilt uitlokken eigenlijk. Zoals ik al zei, vreselijk doorzichtig en heel zielig.
Iedereen heeft goed door waar jij mee bezig bent. Denk je nou echt dat de mods dat niet zien?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef gelly het volgende:
Hier ook :
politie onderzoekt vernieling ruiten Meeden
Die kennen jou ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.
Ah, dus het zijn trollbait topics.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.
Mensen notes en bans proberen aan te smeren dus. Typisch wel voor dat soort mensen. Bek houden als je het niet met ze eens bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ah, dus het zijn trollbait topics.
Nee, het zijn normale nieuwsberichten waar bepaalde users kennelijk niet normaal in kunnen reageren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
De diarree die uit je toetsenbord komt is vele male erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef rutger05 het volgende:
gelly heeft opeens last van topicdiarree omdat hij liever bepaald nieuws gecensureerd ziet. Erg kinderachtig. Graag gepaste maatregelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen notes en bans proberen aan te smeren dus. Typisch wel voor dat soort mensen. Bek houden als je het niet met ze eens bent.
Hij weet redelijk goed hoe ver hij kan gaan. Balanceert net op het randje om vreselijk verontwaardigd te reageren. Hij is nu dan ook gestopt met topics openen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Echt? Komende van jou trek ik mij dat niet zo aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De diarree die uit je toetsenbord komt is vele male erger.
Wat een toepasselijke timing.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Je klinkt als een Marokkaans kutjochie dat de politie verwijt agressie uit te lokken.
Nee dat weet ik, andere mensen interesseren je niet. Dat blijkt wel uit je reacties.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Echt? Komende van jou trek ik mij dat niet zo aan.
Dan moet jij wel ontzettend selectief lezen, maar daar verbaas ik mij niet over.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, andere mensen interesseren je niet. Dat blijkt wel uit je reacties.
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij voelen rutger en saviour zich iets op hun pikkie getrapt nu er een keer een koekje van eigen deeg komt.
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topicsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topics.
Ja, beetje kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.quote:
Nietus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.
Neehoor, dat is geen racisme. Ten eerste zijn 'Marokkanen' geen 'ras'. Ten tweede refereer ik niet aan alle Marokkanen, maar alleen aan het criminele deel dat gewetenloos de straten afstruint op zoek naar slachtoffers. En ten derde weet je helemaal niet hoe ik denk over autochtone criminelen die exact hetzelfde doen. Niet dat die laatsten bestaan, maar toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef gelly het volgende:
racisme
Feitelijk maar weinig overlast van Marokkanen.
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef paddy het volgende:
Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?quote:De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.
Smerige linkse stemmingmakerij inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?
Dacht dat ik die al had veranderd in "slaags met" Nou ja, sp3c al gedaan dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |