abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62195944
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:34 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dan doen we dat toch. Kwaliteit boven kwantiteit
Daar zijn ze het niet mee eens bij het Fok-beheer. Trust me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62196153
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De topics van meki zijn perfectly fine.... de reacties in zijn topic daarentegen... Ik pleit er dan ook voor dat eenieder die in zijn topics hem PERSOONLIJK aanvalt, meteen een ban krijgt.
Ook de reacties van meki zelf in de betreffende topics?

Enne......je zit nu op 1 lijn met gelly...banaanvraag
pi_62196187
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.
Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.

Ik wil ook niemand de mond snoeren, maar ik zie niet eens echt een discussie meer. Zomaar op slot gooien is not done, dus wat doen we? Juist! Nieuws openen.

Waarom zie ik je trouwens alleen in die Marokkanen en joden berichten van NWS posten? Nou? Hup, post eens gezellig mee en open dan nieuws die je wel intrigeert, maar waar je alleen lurkt ofzo

Is er nog ergens een ramp in zicht?En dan wel net niet zo groot, dat er een apart forum voor opgericht gaat worden graag
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62196386
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.

Ik wil ook niemand de mond snoeren, maar ik zie niet eens echt een discussie meer. Zomaar op slot gooien is not done, dus wat doen we? Juist! Nieuws openen.

Waarom zie ik je trouwens alleen in die Marokkanen en joden berichten van NWS posten? Nou? Hup, post eens gezellig mee en open dan nieuws die je wel intrigeert, maar waar je alleen lurkt ofzo

Is er nog ergens een ramp in zicht?En dan wel net niet zo groot, dat er een apart forum voor opgericht gaat worden graag
Omdat uhm...99% van de topics alleen maar gaan over Marokkanen, Moslims en Joden misschien? Zodanig dat er nu zelfs een centraal topic van is. Ik weet niet hoor, maar zou het daar aan liggen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_62196415
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ook de reacties van meki zelf in de betreffende topics?

Enne......je zit nu op 1 lijn met gelly...banaanvraag
Iemand persoonlijk aanvallen is gewoon tegen de policy. Kan je wel gaan huilen met banaanvraag, maar daar is een aanvraag niet eens voor nodig.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:57:12 #231
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62196441
Is er ook nog een mod die eens in de index van NWS kijkt en topics over onderwerpen die elders al lopen eens gaat sluiten of topics als die van meki over bijvoorbeeld de telegraaf eens een slinger geeft naar cultuur/historie-achtige afdelingen van FOK!?
pi_62196466
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Iemand persoonlijk aanvallen is gewoon tegen de policy. Kan je wel gaan huilen met banaanvraag, maar daar is een aanvraag niet eens voor nodig.
Boehoe.

Als dat niet nodig is, waarom moet je het dan nog vermelden?
Ik dacht wel dat jij beter wist, niet dus...
pi_62196491
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 07:20 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.
En dit is er ook 1.
pi_62196509
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Boehoe.

Als dat niet nodig is, waarom moet je het dan nog vermelden?
Ik dacht wel dat jij beter wist, niet dus...
Ik bevestig de policy, als het je niet aanstaat adviseer ik je te gaan poepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62196587
quote:

[..]

Het is je nooit opgevallen dat het met die beurberichten ook het geval was ? Ik vind het jammer dat het niveau weer zo enorm is afgegleden maar kennelijk kan het de mods en FA's geen ene klap schelen. Er wordt niks aan gedaan.
pi_62196691
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik bevestig de policy, als het je niet aanstaat adviseer ik je te gaan poepen.
Heb ik net gedaan.
Dank je.

Enige wat je bevestigd is het beeld wat ik van je heb.

Hasta La Vista.
pi_62196728
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Heb ik net gedaan.
Dank je.

Enige wat je bevestigd is het beeld wat ik van je heb.

Hasta La Vista.
Mooi zo. Dan weet je in ieder geval met wie je te maken hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62196901
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is je nooit opgevallen dat het met die beurberichten ook het geval was ? Ik vind het jammer dat het niveau weer zo enorm is afgegleden maar kennelijk kan het de mods en FA's geen ene klap schelen. Er wordt niks aan gedaan.
Het niveau ligt bij de users. Het willekeurig topics sluiten is niet gewenst.

Jullie zorgen zelf voor de schop van een topic hoor

Moet ik elk topic sluiten omdat er al een topic over de beurs loopt? Of dat er al een topic over Amerika of Israël loopt?

Je kan van NWS heel wat maken als user. NWS is er voor de user, niet voor de mod. Ik ben geen kleuterjuf (al voel ik me hier soms wel zo)

Jullie (althans daar ga ik van uit) zijn allemaal volwassen. Gedragen jullie je er dan ook naar

Het is van de zotte dat ik elk topic tegenwoordig moet uitspitten op dat persoonlijke geneuzel. en ja, daar doen de mensen die klagen over het persoonlijke geneuzel net zo hard aan mee.

Oh ja, en topics moesten gewoon naast elkaar kunnen lopen in verschillende fora's. Geschopt worden doen we dus nauwelijks tot niet meer. (uiteraard zijn er uitzonderingen) Zoals nu bijna alle topics naar AEX zijn geschopt om dat forum op gang te helpen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:40:39 #239
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62199359
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef paddy het volgende:

Het is van de zotte dat ik elk topic tegenwoordig moet uitspitten op
Hoezo?
Het is vrij normaal dat je als mod even een blik werpt op de lopende threads en hier en daar de boel weer op orde brengt. Als dat teveel moeite is dan snap ik niet wat je hier doet.
pi_62199467
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoezo?
Het is vrij normaal dat je als mod even een blik werpt op de lopende threads en hier en daar de boel weer op orde brengt. Als dat teveel moeite is dan snap ik niet wat je hier doet.
Lees het nog eens
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:11:31 #241
798 voyeur
bemoeit zich
pi_62202858
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Er moet toch iemand zijn die heeft gehandeld? Kan die niet achterhaald worden en hier even een verklaring geven?
Hoeveel mensen moeten dit vragen? Het topic is verwijderd omdat..... Kleine moeite toch?
Here we are now, entertain us.
pi_62204707
Achter aangegeven. Ik kan er zelf helemaal niets mee, want heb hem niet verwijderd
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:38:25 #243
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62205633
quote:
Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.
Niks te klagen over AEX, maar door deze adderlating in [NWS] begint er een tunneleffect op te treden.
[BNW] en [INT] hebben hier ook enig effect op gehad... maar AEX is in vele opzichten veel meer [NWS] geörienteerd. Het staat nu overal in de headlines van de media... maar jullie kunnen er niks meer mee.

Lijkt onderhand Fortis wel. Een uitgeklede lege doos met vergiftigde posings (totdat het ter ziele gaat of gemerged gaat worden met [POL])
pi_62205808
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Niks te klagen over AEX, maar door deze adderlating in [NWS] begint er een tunneleffect op te treden.
[BNW] en [INT] hebben hier ook enig effect op gehad... maar AEX is in vele opzichten veel meer [NWS] geörienteerd. Het staat nu overal in de headlines van de media... maar jullie kunnen er niks meer mee.

Lijkt onderhand Fortis wel. Een uitgeklede lege doos met vergiftigde posings (totdat het ter ziele gaat of gemerged gaat worden met [POL])
die troep hoe je zelf maar

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62206721
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

AEX doet het goed en NWS moet gewoon weer door FOK!ken voor nieuwe kindjes . NWS is blijkbaar zo vruchtbaar dat het forums als AEX, MIS, JOR, INT, enz voortbrengen samen met wel verschillende vaders. Wat een hoer is NWS toch eigenlijk

Ja, wel moeilijk .....denk je eindelijk veelbelovend kostgeld (views) te kunnen vangen, krijgen ze verkering en vliegen ze uit
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:24:05 #246
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62207093
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef paddy het volgende:

[..]

AEX doet het goed en NWS moet gewoon weer door FOK!ken voor nieuwe kindjes . NWS is blijkbaar zo vruchtbaar dat het forums als AEX, MIS, JOR, INT, enz voortbrengen samen met wel verschillende vaders. Wat een hoer is NWS toch eigenlijk

Ja, wel moeilijk .....denk je eindelijk veelbelovend kostgeld (views) te kunnen vangen, krijgen ze verkering en vliegen ze uit
pi_62208792
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"

Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.
Dan kan je de helft van de topicstarters hier een postverbod geven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62211940
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat uhm...99% van de topics alleen maar gaan over Marokkanen, Moslims en Joden misschien?
Tellen kan je ook al niet ....
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62220599
Weer eens een misleidende topictitel: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar

Dewinter is slaags geraakt met linkse studenten, die hem ook sloegen. Hij heeft niemand in elkaar geslagen. De topictitel is vooringenomen, eenzijdig en partijdig. Graag aanpassing.

Het valt me sowieso op dat topictitels de laatste tijd steeds vaker misleidend, suggestief, vaag of anderszins vooringenomen of onduidelijk zijn. Misschien is het een idee om hierover eens wat richtlijnen op te nemen in de NWS-faq?
pi_62220629
dat nemen ze over van de Telegraaf die het ook doet.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')