Als de leider, die een voorbeeldfunctie heeft, al zo onbeschoft en verrot is, hoe zijn zijn aanhangers?quote:GENT - Fractieleider Filip Dewinter van Vlaams Belang en zijn aanhangers zijn dinsdagavond voor de deur van de Universiteit van Gent slaags geraakt met actievoerders van linkse studentenverenigingen.
"Als iemand op mijn gezicht slaat heb ik niet de neiging om mijn andere wang te draaien", reageerde Dewinter na de vechtpartij.
De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV.
De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.
Het debat werd afgelast. Jean-Marie Dedecker van de Lijst Dedecker zou samen met Dewinter spreken over de mogelijkheden voor politieke toenadering tussen Vlaanderen en Nederland.
Bronquote:GENT - Fractieleider Filip Dewinter van Vlaams Belang en zijn aanhangers zijn dinsdagavond voor de deur van de Universiteit van Gent slaags geraakt met actievoerders van linkse studentenverenigingen. „Als iemand op mijn gezicht slaat heb ik niet de neiging om mijn andere wang te draaien”, reageerde Dewinter na de vechtpartij.
De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.
Het debat werd afgelast. Jean-Marie Dedecker van de Lijst Dedecker zou samen met Dewinter spreken over de mogelijkheden voor politieke toenadering tussen Vlaanderen en Nederland.
Eerder besloot rector Paul van Cauwenberge dat Geert Wilders niet welkom was bij het debat om veiligheidsredenen. „We willen incidenten vermijden. Er is geen ideologische reden voor het verbod”, lichtte een woordvoerder van de universiteit dat besluit toe.
Weer zo'n nazi-autochtoon, een beetje mij niet mogen zonder reden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Weer zo'n jank-allochtoon. Wen er nu eens aan dat dit soort dingen gebeurt. En steeds meer zal gaan gebeuren. Steeds minder autochtonen moeten jouw soort, wen er maar aan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:55 schreef schoelje het volgende:
Persoonlijk vind ik de Winter altijd een beetje te soft .....
Ik vrees dat ik bij Stormfront niet door de ballotage komquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:03 schreef DroogDok het volgende:
![]()
Stormfront is een paar deuren verder
Je had mijn topic titel ook laten aanpassen, ga je deze nu ook even fixxen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Misleidende topictitel. Niet dat ik het voor Dewinter opneem, maar ik houd niet van dit soort stemmingmakerij. Door te kiezen voor deze topictitel, ben je feitelijk zelf niet veel beter dan het populistische gedrag van Dewinter en de zijnen.
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
Filip zegt dat hij niet begonnen is met slaan.
Als je wordt geslagen mag je terugslaan.
Je zit Dewinter nu wel te verdedigen, maar is er al bekend hoe hij over joden denkt? Als het klopt dat hij connecties heeft met neo-nazi's dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:21 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik bij Stormfront niet door de ballotage kom
Wat is dat toch met marokkanen en joden (ik neem tenminste aan dat je marokkaan bent met je aboutaleb)? Daarnaast verdedig ik de Winter niet, ik zeg alleen dat hij het volste recht heeft om een lup terug te geven als hij aggressief bejegend wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:34 schreef Aboutaleb het volgende:Je zit Dewinter nu wel te verdedigen, maar is er al bekend hoe hij over joden denkt? Als het klopt dat hij connecties heeft met neo-nazi's dan weet ik genoeg.
Je komt er openlijk voor uit dat je een jood bent, vind je het vreemd dat ik zo'n vraag aan jou stel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:46 schreef schoelje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met marokkanen en joden (ik neem tenminste aan dat je marokkaan bent met je aboutaleb)? Daarnaast verdedig ik de Winter niet, ik zeg alleen dat hij het volste recht heeft om een lup terug te geven als hij aggressief bejegend wordt.
Ten derde heb ik mijn nog geen overtuigende mening over de Winter gevormd. Ik weet dat hij in de media en door links-nederland verketterd wordt maar dat werd Janmaat in Nederland ook (wiens denkbeelden tegenwoordig mainstream zijn in de hollandse politiek). Dus dat zegt nog niet zoveel.
dit dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:59 schreef Hathor het volgende:
Wat een zeiktopic zeg, is TS soms familie van meki?
Nogmaals ik geloof niet de pers op hun blauwe ogen als ze de Winter verketteren. Ik wil eerst met eigen oren horen wat er nou zo erg is aan wat die man zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef Aboutaleb het volgende:Je komt er openlijk voor uit dat je een jood bent, vind je het vreemd dat ik zo'n vraag aan jou stel?
Ik zou zo'n hater nooit verdedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |