abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:34:07 #1
151075 Aboutaleb
Geen fan van de politicus
pi_62220148
Dewinter slaat studenten in elkaar

quote:
GENT - Fractieleider Filip Dewinter van Vlaams Belang en zijn aanhangers zijn dinsdagavond voor de deur van de Universiteit van Gent slaags geraakt met actievoerders van linkse studentenverenigingen.

"Als iemand op mijn gezicht slaat heb ik niet de neiging om mijn andere wang te draaien", reageerde Dewinter na de vechtpartij.

De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV.

De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.

Het debat werd afgelast. Jean-Marie Dedecker van de Lijst Dedecker zou samen met Dewinter spreken over de mogelijkheden voor politieke toenadering tussen Vlaanderen en Nederland.
Als de leider, die een voorbeeldfunctie heeft, al zo onbeschoft en verrot is, hoe zijn zijn aanhangers?

Als je onderstaande video bekijkt dan kan ik begrijpen waarom sommige mensen hem als een neo-nazi zien en tegen hem demonstreren. Ik moet er niet aan denken dat zo'n gek de macht grijpt.

pi_62220174
Filip zegt dat hij niet begonnen is met slaan.
Als je wordt geslagen mag je terugslaan.
pi_62220426
Wel heel typisch dit, iemand de weg versperren, hem slaan, vervolgens gaan janken en nuilen.
pi_62220479
Ah verdomme, gemist. Ik wou er nog naar toe gaan, jammer. Kreeg vandaag nog een flyer in m'n handen geduwd om te gaan demonstreren tegen NSV.
Ron Paul 2012
pi_62220553
Misleidende topictitel. Niet dat ik het voor Dewinter opneem, maar ik houd niet van dit soort stemmingmakerij. Door te kiezen voor deze topictitel, ben je feitelijk zelf niet veel beter dan het populistische gedrag van Dewinter en de zijnen.
pi_62220643
De cel in met dewinter wegens mishandeling
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62220734
Dewinter was op weg naar een debat. Maar die linkse huilies konden het natuurlijk niet met woorden aan. Het is toch te triest voor worden om een politicus fysiek lastig te vallen.

En er is natuurlijk niets mis met zelfverdediging. Het ligt zelfs in de lijn der verwachtingen dat een voorvechter van zelfverdediging zich verdedigt, als je hem in zijn gezicht slaat. Hij kan moeilijk doen alsof er niets aan de hand is als hij aangerand wordt.

Ik ben overigens benieuwd naar de beelden, als die er zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door Picchia op 08-10-2008 01:20:20 ]
pi_62220740
Ah dit wordt weer zo'n topic. Gelukkig laat dit korte nieuwsbericht genoeg ruimte over om tot overhaaste conclusies te komen. Nu kunnen alle linkse en rechtse users elkaar betichten van al het kwaad op aarde.
pi_62222556
quote:
GENT - Fractieleider Filip Dewinter van Vlaams Belang en zijn aanhangers zijn dinsdagavond voor de deur van de Universiteit van Gent slaags geraakt met actievoerders van linkse studentenverenigingen. „Als iemand op mijn gezicht slaat heb ik niet de neiging om mijn andere wang te draaien”, reageerde Dewinter na de vechtpartij.

De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.

Het debat werd afgelast. Jean-Marie Dedecker van de Lijst Dedecker zou samen met Dewinter spreken over de mogelijkheden voor politieke toenadering tussen Vlaanderen en Nederland.

Eerder besloot rector Paul van Cauwenberge dat Geert Wilders niet welkom was bij het debat om veiligheidsredenen. „We willen incidenten vermijden. Er is geen ideologische reden voor het verbod”, lichtte een woordvoerder van de universiteit dat besluit toe.
Bron
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62222610
Nu vind ik iedereen die Dewinter op zijn bek slaat een volksheld, maareh... hij mag zich wel verdedigen. Wat dat betreft denk ik dat je TT een beetje ernaast zit...
pi_62222794
Alle twee de groepen zijn fout natuurlijk.

In dit geval de linkse ( ) activisten denk ik wat meer dan De Winter, waarom zou je hem fysiek willen verbieden ergens binnen te gaan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62222961
Persoonlijk vind ik de Winter altijd een beetje te soft dus hij zoekt het verder maar uit. Zoals al gezegd is het zijn goed recht om er een paar een pets op hun bek te geven als hij aggressief benaderd wordt, als hij maar stopt als ze bewusteloos op de grond liggen.

Gent krijgt trouwens een slechte naam, laatst was er ook al zo'nr raar nieuwsbericht over een doorgeslagen universiteitsbobo die een discussie met ik meen Wilders weigerde omdat hij bang was voor moslims.
pi_62223705
Wat een zeiktopic zeg, is TS soms familie van meki?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_62224248
Weer zo'n jank-allochtoon. Wen er nu eens aan dat dit soort dingen gebeurt. En steeds meer zal gaan gebeuren. Steeds minder autochtonen moeten jouw soort, wen er maar aan.

Overigens, FdW heeft TERUG geslagen. Jouw links-politiekcorrecte kutvriendjes zijn begonnen. Wat mij betreft heeft hij met een loden pijp om zich heen geslagen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:58:31 #15
151075 Aboutaleb
pi_62226502
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Weer zo'n jank-allochtoon. Wen er nu eens aan dat dit soort dingen gebeurt. En steeds meer zal gaan gebeuren. Steeds minder autochtonen moeten jouw soort, wen er maar aan.

Weer zo'n nazi-autochtoon, een beetje mij niet mogen zonder reden.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:59:43 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_62226533
Prima mentaliteit om je te verweren als je belaagd wordt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:01:10 #17
111528 Viajero
Who dares wins
pi_62226562
De fascisten van de toekomst zullen zich anti-fascisten noemen.

Winston Churchill.

Lijkt me duidelijk. Als je het niet met woorden kan oplossen naar geweld grijpen past niet in een democratie.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_62226613
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 07:55 schreef schoelje het volgende:
Persoonlijk vind ik de Winter altijd een beetje te soft .....

Stormfront is een paar deuren verder
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62227108
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:03 schreef DroogDok het volgende:

Stormfront is een paar deuren verder
Ik vrees dat ik bij Stormfront niet door de ballotage kom
pi_62227162
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
Misleidende topictitel. Niet dat ik het voor Dewinter opneem, maar ik houd niet van dit soort stemmingmakerij. Door te kiezen voor deze topictitel, ben je feitelijk zelf niet veel beter dan het populistische gedrag van Dewinter en de zijnen.
Je had mijn topic titel ook laten aanpassen, ga je deze nu ook even fixxen?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
Filip zegt dat hij niet begonnen is met slaan.
Als je wordt geslagen mag je terugslaan.
Eens.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:34:58 #21
151075 Aboutaleb
pi_62229233
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:21 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik bij Stormfront niet door de ballotage kom
Je zit Dewinter nu wel te verdedigen, maar is er al bekend hoe hij over joden denkt? Als het klopt dat hij connecties heeft met neo-nazi's dan weet ik genoeg.
pi_62229528
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:34 schreef Aboutaleb het volgende:Je zit Dewinter nu wel te verdedigen, maar is er al bekend hoe hij over joden denkt? Als het klopt dat hij connecties heeft met neo-nazi's dan weet ik genoeg.
Wat is dat toch met marokkanen en joden (ik neem tenminste aan dat je marokkaan bent met je aboutaleb)? Daarnaast verdedig ik de Winter niet, ik zeg alleen dat hij het volste recht heeft om een lup terug te geven als hij aggressief bejegend wordt.
Ten derde heb ik mijn nog geen overtuigende mening over de Winter gevormd. Ik weet dat hij in de media en door links-nederland verketterd wordt maar dat werd Janmaat in Nederland ook (wiens denkbeelden tegenwoordig mainstream zijn in de hollandse politiek). Dus dat zegt nog niet zoveel.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:15:51 #23
151075 Aboutaleb
pi_62231831
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:46 schreef schoelje het volgende:

[..]

Wat is dat toch met marokkanen en joden (ik neem tenminste aan dat je marokkaan bent met je aboutaleb)? Daarnaast verdedig ik de Winter niet, ik zeg alleen dat hij het volste recht heeft om een lup terug te geven als hij aggressief bejegend wordt.
Ten derde heb ik mijn nog geen overtuigende mening over de Winter gevormd. Ik weet dat hij in de media en door links-nederland verketterd wordt maar dat werd Janmaat in Nederland ook (wiens denkbeelden tegenwoordig mainstream zijn in de hollandse politiek). Dus dat zegt nog niet zoveel.
Je komt er openlijk voor uit dat je een jood bent, vind je het vreemd dat ik zo'n vraag aan jou stel?
Ik zou zo'n hater nooit verdedigen.
pi_62234296
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:59 schreef Hathor het volgende:
Wat een zeiktopic zeg, is TS soms familie van meki?
dit dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62234791
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef Aboutaleb het volgende:Je komt er openlijk voor uit dat je een jood bent, vind je het vreemd dat ik zo'n vraag aan jou stel?
Ik zou zo'n hater nooit verdedigen.
Nogmaals ik geloof niet de pers op hun blauwe ogen als ze de Winter verketteren. Ik wil eerst met eigen oren horen wat er nou zo erg is aan wat die man zegt.

Daarnaast ben ik niet joods, ik eet gewoon babi pangang!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')