Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij voelen rutger en saviour zich iets op hun pikkie getrapt nu er een keer een koekje van eigen deeg komt.

Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topicsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.

Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topics.

Ja, beetje kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.

Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.quote:

Nietus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.

Neehoor, dat is geen racisme. Ten eerste zijn 'Marokkanen' geen 'ras'. Ten tweede refereer ik niet aan alle Marokkanen, maar alleen aan het criminele deel dat gewetenloos de straten afstruint op zoek naar slachtoffers. En ten derde weet je helemaal niet hoe ik denk over autochtone criminelen die exact hetzelfde doen. Niet dat die laatsten bestaan, maar toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef gelly het volgende:
racisme
Feitelijk maar weinig overlast van Marokkanen.

Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef paddy het volgende:
Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?quote:De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.

Smerige linkse stemmingmakerij inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?

Dacht dat ik die al had veranderd in "slaags met" Nou ja, sp3c al gedaan dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |