abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62246805
Volgens mij voelen rutger en saviour zich iets op hun pikkie getrapt nu er een keer een koekje van eigen deeg komt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62246941
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij voelen rutger en saviour zich iets op hun pikkie getrapt nu er een keer een koekje van eigen deeg komt .
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_62246995
Nieuws is nieuws, jij pleit voor censuur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62247011
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topics .
pi_62247195
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topics .
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62247327
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.
Ja, beetje kinderachtig gedrag.
pi_62247423
laat maar
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_62247471
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, beetje kinderachtig gedrag.
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.
pi_62247507
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.
Nietus.
pi_62247781
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Nietus.
!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:50:48 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62248917
Ah, de kleuterschool is weer begonnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62251639
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef gelly het volgende:

[..]

En dit is er ook 1.
Excuses dat ik de buidelrat tekort deed maar bij deze dan; rioolrat.
Vort, ga varkens pesten!
pi_62252415
quote:
Neehoor, dat is geen racisme. Ten eerste zijn 'Marokkanen' geen 'ras'. Ten tweede refereer ik niet aan alle Marokkanen, maar alleen aan het criminele deel dat gewetenloos de straten afstruint op zoek naar slachtoffers. En ten derde weet je helemaal niet hoe ik denk over autochtone criminelen die exact hetzelfde doen. Niet dat die laatsten bestaan, maar toch.
en zijn vriendje de Kietelaar
pi_62257289
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef paddy het volgende:
Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?

De gewraakte titel staat er nog steeds: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten

Citaat:
quote:
De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?
pi_62257414
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?

De gewraakte titel staat er nog steeds: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten

Citaat:
[..]

Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?
Smerige linkse stemmingmakerij inderdaad.
  Moderator donderdag 9 oktober 2008 @ 14:19:48 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62259648
de titel van nu.nl maar overgenomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_62259807
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De gewraakte titel staat er nog steeds: Dewinter in gevecht met linkse studenten

Citaat:
[..]

Dacht dat ik die al had veranderd in "slaags met" Nou ja, sp3c al gedaan dus.

En ook in die FAQ staat dat het de inhoud moet dekken dus.......
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62259994
Bedankt voor de aanpassing.
pi_62260057
Graag weer openen topic Bossche Marokkanen crimineler dan elders Het gaat om een afzonderlijk nieuwsbericht, dat nieuwswaardig genoeg is om als afzonderlijk nieuwsberichgt geopend te worden.

Ik kijk er wel van op dat de topics die gelly en ook mutant01 hebben geopend niet gesloten zijn en dat er geen actie ondernomen is. Mijn gesloten topic is nieuwswaardiger dat de topics die zij geopend hebben om te trollen.

Enkel uit Achtergronden over brabantse gewelddadigheid ? is nog een zinnige discussie ontstaan, dus die mag wel open blijven.

[ Bericht 17% gewijzigd door rutger05 op 09-10-2008 14:41:01 ]
pi_62265594
Zo rutger wat laat jij je kennen !
pi_62265678
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef du_ke het volgende:
Zo rutger wat laat jij je kennen !
heheh je kunt het ook niet laten hè, Maggie.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:15:09 #298
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62266998
Hai.

Ik was een tijdje afwezig/druk met andere zaken waardoor Paddy er alleen voor stond. Dat is niet aardig van mij geweest en ik zie dat het ook niet echt rustig verlopen hier.

Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')