Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Weer eens een misleidende topictitel: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Dewinter is slaags geraakt met linkse studenten, die hem ook sloegen. Hij heeft niemand in elkaar geslagen. De topictitel is vooringenomen, eenzijdig en partijdig. Graag aanpassing.
Het valt me sowieso op dat topictitels de laatste tijd steeds vaker misleidend, suggestief, vaag of anderszins vooringenomen of onduidelijk zijn. Misschien is het een idee om hierover eens wat richtlijnen op te nemen in de NWS-faq?
Waar pleit ik voor censuur ? Ik zorg voor de nodige variatie in non-nieuws. Kennelijk wil jij mij de mond snoeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef rutger05 het volgende:
gelly heeft opeens last van topicdiarree omdat hij liever bepaald nieuws gecensureerd ziet. Erg kinderachtig. Graag gepaste maatregelen.
Doe nou niet of jij niet graag dat topic van mij gesloten wilt zien, dat ligt er dik bovenop. Op deze kinderachtige manier probeer je dat alsnog te bereiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Waar pleit ik voor censuur ? Ik zorg voor de nodige variatie in non-nieuws. Kennelijk wil jij mij de mond snoeren.
Wat is er mis met mijn nieuws ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Doe nou niet of jij niet graag dat topic van mij gesloten wilt zien, dat ligt er dik bovenop. Op deze kinderachtige manier probeer je dat alsnog te bereiken.
waarom mag Meki eigenlijk ongestoord trollen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
dat nemen ze over van de Telegraaf die het ook doet.
Doe niet zo hypocriet. Ik ga mijn tijd niet verder aan jouw flauwekul verspillen. Met een beetje geluk nemen de mods gepaste actie.quote:
Dat vroeg ik me ook af ik bedoel die kut topics van hem passen beter in onzinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
waarom mag Meki eigenlijk ongestoord trollen ?
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is toch precies wat je wilt uitlokken eigenlijk. Zoals ik al zei, vreselijk doorzichtig en heel zielig.
Iedereen heeft goed door waar jij mee bezig bent. Denk je nou echt dat de mods dat niet zien?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef gelly het volgende:
Hier ook :
politie onderzoekt vernieling ruiten Meeden
Die kennen jou ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.
Ah, dus het zijn trollbait topics.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.
Mensen notes en bans proberen aan te smeren dus. Typisch wel voor dat soort mensen. Bek houden als je het niet met ze eens bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ah, dus het zijn trollbait topics.
Nee, het zijn normale nieuwsberichten waar bepaalde users kennelijk niet normaal in kunnen reageren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
De diarree die uit je toetsenbord komt is vele male erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef rutger05 het volgende:
gelly heeft opeens last van topicdiarree omdat hij liever bepaald nieuws gecensureerd ziet. Erg kinderachtig. Graag gepaste maatregelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen notes en bans proberen aan te smeren dus. Typisch wel voor dat soort mensen. Bek houden als je het niet met ze eens bent.
Hij weet redelijk goed hoe ver hij kan gaan. Balanceert net op het randje om vreselijk verontwaardigd te reageren. Hij is nu dan ook gestopt met topics openen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Echt? Komende van jou trek ik mij dat niet zo aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De diarree die uit je toetsenbord komt is vele male erger.
Wat een toepasselijke timing.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Je klinkt als een Marokkaans kutjochie dat de politie verwijt agressie uit te lokken.
Nee dat weet ik, andere mensen interesseren je niet. Dat blijkt wel uit je reacties.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Echt? Komende van jou trek ik mij dat niet zo aan.
Dan moet jij wel ontzettend selectief lezen, maar daar verbaas ik mij niet over.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, andere mensen interesseren je niet. Dat blijkt wel uit je reacties.
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij voelen rutger en saviour zich iets op hun pikkie getrapt nu er een keer een koekje van eigen deeg komt.
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topicsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topics.
Ja, beetje kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.quote:
Nietus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.
Neehoor, dat is geen racisme. Ten eerste zijn 'Marokkanen' geen 'ras'. Ten tweede refereer ik niet aan alle Marokkanen, maar alleen aan het criminele deel dat gewetenloos de straten afstruint op zoek naar slachtoffers. En ten derde weet je helemaal niet hoe ik denk over autochtone criminelen die exact hetzelfde doen. Niet dat die laatsten bestaan, maar toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef gelly het volgende:
racisme
Feitelijk maar weinig overlast van Marokkanen.
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef paddy het volgende:
Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?quote:De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.
Smerige linkse stemmingmakerij inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?
Dacht dat ik die al had veranderd in "slaags met" Nou ja, sp3c al gedaan dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |