abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62244021
Een 26-jarige man uit Boxtel is vrijdagmiddag beroofd van zijn geld aan de Korenstraat. De aangever had via het internet een afspraak met een nog onbekende man. Hij zou tweedehands duikapparatuur willen kopen. De verkoper stapte bij de 26-jarige man in de auto en samen zouden ze naar een andere locatie rijden. Plotseling kreeg de aangever een vuistslag in zijn gezicht en werd hij bedreigd. De overvaller nam een niet nader te noemen geldbedrag mee en wist te voet te vluchten. De politie werd gealarmeerd en is direct begonnen met het onderzoek. Zaterdag is onder meer een buurtonderzoek gehouden. Het slachtoffer reed in een blauwe personenauto met een grijze gesloten aanhangwagen met letters op kap. De aanhangwagen is van een verhuurbedrijf.
Het signalement van de dader luidt als volgt. Het gaat om een blanke man van 30-35 jaar, ongeveer 1.85 meter lang, blond/kort haar, hij droeg een bril met een goudkleurig montuur, heeft een normaal postuur en hij was netjes gekleed. De man droeg een witte of beige kleurige blouse, een bruine jas, een donkere (mogelijk bruine) nette broek en hij had een zwarte tas bij zich (een soort van laptoptas). Hij praatte Nederlands met een licht Drents accent. Getuigen worden gevraagd contact op te nemen met de politie via 0900-8844. (BPS 08-180959)

----

Ik ben geen racist, maar je zou bijna een hekel gaan krijgen aan Drenthen als je dit weer leest. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:32:19 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62244235
Auto-gegenereerd berichtje van de politiek-correcte media-informatiedienst. Die waren een tijdje geleden ook al actief met allerlei berichtjes over allochtone jochies die zakkenrollers betrapten, oude dametjes uit het water haalden, etc.

Ik zal hier, in Boxtel, eens uitzoeken of er werkelijk iets gebeurd is. Sowieso een nauwelijks na te trekken verhaal over een Brabander die in Hoogeveen overvallen wordt. Weet je hoeveel afstand daar tussen ligt?
The End Times are wild
pi_62244334
Oh, ik was de bron vergeten

http://www.politie.nl/dre(...)n/081004zaterdag.asp

Ja, nauwelijks na te trekken natuurlijk. Waarvoor mijn excuses.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:36:55 #4
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62244410
Probeer je soms om op een kinderachtige manier iets duidelijk te maken?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62244439
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef gelly het volgende:
Een 26-jarige man uit Boxtel is vrijdagmiddag beroofd van zijn geld aan de Korenstraat. De aangever had via het internet een afspraak met een nog onbekende man. Hij zou tweedehands duikapparatuur willen kopen. De verkoper stapte bij de 26-jarige man in de auto en samen zouden ze naar een andere locatie rijden. Plotseling kreeg de aangever een vuistslag in zijn gezicht en werd hij bedreigd. De overvaller nam een niet nader te noemen geldbedrag mee en wist te voet te vluchten. De politie werd gealarmeerd en is direct begonnen met het onderzoek. Zaterdag is onder meer een buurtonderzoek gehouden. Het slachtoffer reed in een blauwe personenauto met een grijze gesloten aanhangwagen met letters op kap. De aanhangwagen is van een verhuurbedrijf.
Het signalement van de dader luidt als volgt. Het gaat om een blanke man van 30-35 jaar, ongeveer 1.85 meter lang, blond/kort haar, hij droeg een bril met een goudkleurig montuur, heeft een normaal postuur en hij was netjes gekleed. De man droeg een witte of beige kleurige blouse, een bruine jas, een donkere (mogelijk bruine) nette broek en hij had een zwarte tas bij zich (een soort van laptoptas). Hij praatte Nederlands met een licht Drents accent. Getuigen worden gevraagd contact op te nemen met de politie via 0900-8844. (BPS 08-180959)

----

Ik ben geen racist, maar je zou bijna een hekel gaan krijgen aan Drenthen als je dit weer leest. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.
De politiek correctheid druipt er weer vanaf. Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.
X
X
X
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:38:54 #6
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62244476
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

De politiek correctheid druipt er weer vanaf. Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.
Hij is gewoon overgefrustreerd. Gaat wel weer over.
pi_62244537
quote:

[..]

Deze gast kan me gewoon serieus pissed off krijgen en dat op een forum
Best triest van mezelf dat ik er nog op in ga maar ik kan me gewoon niet inhouden.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:42:03 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62244586
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef gelly het volgende:
Oh, ik was de bron vergeten

http://www.politie.nl/dre(...)n/081004zaterdag.asp

Ja, nauwelijks na te trekken natuurlijk. Waarvoor mijn excuses.
Heb jij contacten bij de politie aldaar?

Bovendien is het wel tekenend dat zo'n irrelevant en klein berichtje nu als topic geopend wordt.

DRIEWERF HOERA!!! WE HEBBEN EEN OVERVAL MET EEN OVERDUIDELIJK AUTOCHTONE DADER GEVONDEN

Willem, ga jij alvast taart halen, dan stel ik het persbericht op. Met een beetje geluk kan het morgenvroeg nog breeduit op de voorpagina van de Volkskrant.

Het zal dus wel een kamper geweest zijjn.
The End Times are wild
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:44:00 #9
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62244651
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Deze gast kan me gewoon serieus pissed off krijgen en dat op een forum
Best triest van mezelf dat ik er nog op in ga maar ik kan me gewoon niet inhouden.
Eigenlijk moet je er gewoon om lachen. Lachen om het idee dat het hier om een volwassen man gaat.
pi_62244801
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef cheqy het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je er gewoon om lachen. Lachen om het idee dat het hier om een volwassen man gaat.
Dat is het hele probleem, hij is fucking volwassen

En dan dat harde hand van m, om je te bescheuren
pi_62244915
pi_62245499
Ik dacht twee dingen:
1) Als je uit Boxtel komt, wat doe je dan ook in Hoogeveen?
2) Toen ik 's ochtends in de tuin zag staan,
die'k 's avonds halen moest in Hoogevaan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 22:12:36 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62245690
quote:

Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.
Iemand woonachtig in Groningen dus vandaar al die inteelt berichtjes van Gelly hier in NWS.
pi_62245748
We moeten het leger naar Hoogeveen sturen.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 22:19:24 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62245896
Uitwisselingsproject, die Marokkaantjes naar het Noorden en de Noorderlingetjes een tijdje naar de randstad, uiteraard goed verspreiden zodat ieder voor zich zonder rugdekking een plaatsje kan vinden in zijn nieuwe leefomgeving, onderaan beginnen en kijken hoe groot ze zijn zonder vriendjes en pappie/mammie.
pi_62245959
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien kan jij wel met gelly ten strijde trekken net als je dat doet in FB.
  Admin woensdag 8 oktober 2008 @ 22:22:10 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62245987
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
Kunnen we Meki niet sturen dan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62246139
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Loedertje het volgende:
Uitwisselingsproject, die Marokkaantjes naar het Noorden en de Noorderlingetjes een tijdje naar de randstad, uiteraard goed verspreiden zodat ieder voor zich zonder rugdekking een plaatsje kan vinden in zijn nieuwe leefomgeving, onderaan beginnen en kijken hoe groot ze zijn zonder vriendjes en pappie/mammie.
Goed plan.
pi_62246185
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die is druk bezig met zijn krantenwijk.
Telegraaf natuurlijk.
pi_62246673
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die krijgt het dan vast aan de stok met de messentrekkers uit Hollandscheveld.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:47:03 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_62246857
Who gives a f*ck?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')