De politiek correctheid druipt er weer vanaf. Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef gelly het volgende:
Een 26-jarige man uit Boxtel is vrijdagmiddag beroofd van zijn geld aan de Korenstraat. De aangever had via het internet een afspraak met een nog onbekende man. Hij zou tweedehands duikapparatuur willen kopen. De verkoper stapte bij de 26-jarige man in de auto en samen zouden ze naar een andere locatie rijden. Plotseling kreeg de aangever een vuistslag in zijn gezicht en werd hij bedreigd. De overvaller nam een niet nader te noemen geldbedrag mee en wist te voet te vluchten. De politie werd gealarmeerd en is direct begonnen met het onderzoek. Zaterdag is onder meer een buurtonderzoek gehouden. Het slachtoffer reed in een blauwe personenauto met een grijze gesloten aanhangwagen met letters op kap. De aanhangwagen is van een verhuurbedrijf.
Het signalement van de dader luidt als volgt. Het gaat om een blanke man van 30-35 jaar, ongeveer 1.85 meter lang, blond/kort haar, hij droeg een bril met een goudkleurig montuur, heeft een normaal postuur en hij was netjes gekleed. De man droeg een witte of beige kleurige blouse, een bruine jas, een donkere (mogelijk bruine) nette broek en hij had een zwarte tas bij zich (een soort van laptoptas). Hij praatte Nederlands met een licht Drents accent. Getuigen worden gevraagd contact op te nemen met de politie via 0900-8844. (BPS 08-180959)
----
Ik ben geen racist, maar je zou bijna een hekel gaan krijgen aan Drenthen als je dit weer leest. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.
Hij is gewoon overgefrustreerd. Gaat wel weer over.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
De politiek correctheid druipt er weer vanaf. Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.
Deze gast kan me gewoon serieus pissed off krijgen en dat op een forumquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
De politiek correctheid druipt er weer vanaf. Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.
Heb jij contacten bij de politie aldaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef gelly het volgende:
Oh, ik was de bron vergeten
http://www.politie.nl/dre(...)n/081004zaterdag.asp
Ja, nauwelijks na te trekken natuurlijk. Waarvoor mijn excuses.
Eigenlijk moet je er gewoon om lachen. Lachen om het idee dat het hier om een volwassen man gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Deze gast kan me gewoon serieus pissed off krijgen en dat op een forum![]()
Best triest van mezelf dat ik er nog op in ga maar ik kan me gewoon niet inhouden.
Dat is het hele probleem, hij is fucking volwassenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef cheqy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er gewoon om lachen. Lachen om het idee dat het hier om een volwassen man gaat.
Iemand woonachtig in Groningen dus vandaar al die inteelt berichtjes van Gelly hier in NWS.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef Frasier het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemd persoon er eigenlijk achter deze user zit.
Misschien kan jij wel met gelly ten strijde trekken net als je dat doet in FB.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
We moeten het leger naar Hoogeveen sturen.
Kunnen we Meki niet sturen dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
We moeten het leger naar Hoogeveen sturen.
Goed plan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Loedertje het volgende:
Uitwisselingsproject, die Marokkaantjes naar het Noorden en de Noorderlingetjes een tijdje naar de randstad, uiteraard goed verspreiden zodat ieder voor zich zonder rugdekking een plaatsje kan vinden in zijn nieuwe leefomgeving, onderaan beginnen en kijken hoe groot ze zijn zonder vriendjes en pappie/mammie.
Die krijgt het dan vast aan de stok met de messentrekkers uit Hollandscheveld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |