Wat is dat nou voor onzinquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef Dagonet het volgende:
Die tellen niet, disn't is officieel.
En dat forum is zo hoerigend traaaaaaaaag
Dit is dus het nieuwe SlowChat R&P *hoe voel jij je nu vandaag* topic? Een beetje zoals dat snelst lopende topic in het crewforum van twee jaar geleden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef Dagonet het volgende:
. Gewoon warmte, loomheid en slaapgebrek.
hahahah.... ergens wel grappig. Hier zitten we dan als (ex)-mods. Ergens een richtingsnoer aan te geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:40 schreef Loedertje het volgende:
Drugshond, over de verpakkingsbelasting lopen ook 2 threads, dit mag sinds jij weg bent gewoon
Nananana!
Qua OP's maakt frustel ook ware kunstwerken inderdaad, dus ben ik wel met je eens. Ik heb pas sinds gisteravond weer internet dus vandaar dat ik er een tijd niet was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahah.... ergens wel grappig. Hier zitten we dan als (ex)-mods. Ergens een richtingsnoer aan te geven.
Snap niet wat de toegevoegde waarde is van semi-(Ctrl C/V)-lemming topic, dat even voorop .
De mods van [DE] doen het in 1 keer goed.... (imo optiek de beste mods, qua presentatie).
Die is al gemerged zie ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:40 schreef Loedertje het volgende:
Drugshond, over de verpakkingsbelasting lopen ook 2 threads, dit mag sinds jij weg bent gewoon
Nananana!
Die ga ik even achter neerleggenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:07 schreef voyeur het volgende:
Vero-Legato die nu EsperantoFreak heet is weer begonnen met zijn link dumps. Zie hier Internet community begint oorlog tegen Scientology #3
Is het in dat topic nog steeds vrijschieten qua links naar commerciele organisaties zonder dat er enige reden voor is?
Is weg en ga de linkjes nu weghalenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:07 schreef voyeur het volgende:
Vero-Legato die nu EsperantoFreak heet is weer begonnen met zijn link dumps. Zie hier Internet community begint oorlog tegen Scientology #3
Is het in dat topic nog steeds vrijschieten qua links naar commerciele organisaties zonder dat er enige reden voor is?
>15000 doden in Myanmar bij natuurramp kan deze TT een actuele tussenstand krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:31 schreef Drugshond het volgende:>15000 doden in Myanmar bij natuurramp Mogelijk honderdduizend doden in Birma
Horen die niet bij elkaar ?
En check de OP eens van Cycloon Nargis: Minstens 100.000 doden in Myanmar 100 K doden en een fatsoenlijk [NWS]-topic kan er niet vanaf ?
IDD.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef GewoneMan het volgende:
Moraliteit ver weg: 15-jarige gevraagd voor Playboy
TT is misleidend en strookt niet met de feiten
Smeer dit maar op je beeldscherm.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef GewoneMan het volgende:
Moraliteit ver weg: 15-jarige gevraagd voor Playboy
TT is misleidend en strookt niet met de feiten
als ik jouw mening danwel suggesties nodig heb dan laat ik het je wel wetenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Smeer dit maar op je beeldscherm.
[ afbeelding ]
Godslastering en heiligschennis is ongemoeid gelaten:quote:Op maandag 12 mei 2008 17:05 schreef paddy het volgende:
Wat modwaardig was of veranderd moest worden is gedaan
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:51 schreef salutem het volgende:
[..]
Dat gaat niet, daar zit de profeet al, en uitkakken lukt ook niet want de pot is bezet door god.
ppfffff ga even uithuilen bij een vriend(in) ofzo jezus waar een mens zich niet druk om kan makenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Godslastering en heiligschennis is ongemoeid gelaten:
[..]
Vergeef het hen, want zij weten niet wat zij doen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Godslastering en heiligschennis is ongemoeid gelaten:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |