Ik weet hetquote:
Ik denk het wel, op BNR was te horen dat een militaire leider heeft gezegd dat er 1 district de schattingen waren van 100k doden. Dus het aantal kan nog flink stijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:33 schreef Vampier het volgende:
Ik denk niet dat er 100.000 doden zijn... maar goede doelen willen weer incasseren. En de hulp komt toch niet voorbij de gunta.... ik doneer daarom ook niets.
De media melden het vandaag allemaal. Morgen is er een nationale feestdag en de visa kunnen niet worden verwerkt omdat alle instanties gesloten blijven net zo als in andere jaren. Maandag kan het pas weer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:33 schreef Vampier het volgende:
Ik denk niet dat er 100.000 doden zijn... maar goede doelen willen weer incasseren. En de hulp komt toch niet voorbij de gunta.... ik doneer daarom ook niets.
Omdat je het daar niet verwacht en niet voorkomt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
Het leeft wel hier hè ?
Wat ik me afvraag als het in Zweden was gebeurd en we zouden duizenden blanke lijken zien drijven is de reactie hier anders denk ik.
Als de dijken dreigen door te breken in Nederland is het hot news op CNN.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je het daar niet verwacht en niet voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |