Doe dat jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:54 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ga baggeren in een Feedbacktopic. Geopend door een FA.
Het is een bijvoeglijk naamwoord dat geen ander nut heeft dan het geven van een waardeoordeel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:59 schreef Dagonet het volgende:
NorthernStar, ik blijf zoveel mogelijk van TT's af. Meki heeft TT's die meteen een topic om zeep kunnen helpen maar dat vond ik van kansloze krakers niet.
Het komt ook eigenlijk nooit voor det het blijft staan. Daarom viel het me ook op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:58 schreef Dagonet het volgende:
Je trekt het te ver door en het is ook zeker niet de bedoeling dat het standaard wordt hier natuurlijk.
Zeg, vind je ook niet dat sommige users enorme jankbuilen zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:40 schreef gelly het volgende:
Racisme :
Dood een ongewapend man met een mes: zelfverdediging
gelly spant de kroon. hij heeft als rechtgeaarde neo-nsb-er meer fok!kers laten bannen dan pol pot. dus kijk maar uit met kritiek op dit trieste sujetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Zeg, vind je ook niet dat sommige users enorme jankbuilen zijn?
Om de vuige leugens uit jouw laatste post te ontzenuwen, leek me dat zeer gerechtvaardigd. Wie is er trouwens doodgegaan door het posten door het slotje heen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:00 schreef Lifesaver48 het volgende:
Is dit normaal hier? Moderators die doelbewust door slotjes heen posten om hun zieke allochtonen-knuffel-agendaatjes te promoten, desnoods over lijken?
I know, thanks enniwee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelly spant de kroon. hij heeft als rechtgeaarde neo-nsb-er meer fok!kers laten bannen dan pol pot. dus kijk maar uit met kritiek op dit trieste sujet
open er een. jij zit het dichtst bij de bron. wat is de reden eik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Is er geen topic over de snel verslechterende toestand in Thailand? een aantal internationale vliegvelden zijn gesloten, waaronder Phuket.
Zit zelfs in Maleisie nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
open er een. jij zit het dichtst bij de bron. wat is de reden eik?
Hoe kan gelly al meerdere ban-aanvragen aan mijn adres doen en toch al maanden door mogen posten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef gelly het volgende:
Zeg, dat racistische geneuzel van RonaldRegan in dit topic
Man doodgestoken door eiergooiers in Almere (uitspraak vanaf pagina 3)
Sowieso, hoe kan deze kloon al maanden posten ?
omdat het een gluiperige nsb-er is van het ergste soort. trek het je niet aan, hij graaft zijn eigen kuil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Hoe kan gelly al meerdere ban-aanvragen aan mijn adres doen en toch al maanden door mogen posten?
Hij wil er naar kijken (kan dat niet zonder slotje? Zie je dan minder? )quote:Op maandag 1 september 2008 12:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi er trouwens effe een slotje op om er straks goed naar te kunnen kijken.
Ja dat heb ik ook gezien, maar er werd net zo lekker gediscussieerd, Hart van Nederland kwam voorbij enz.quote:Op maandag 1 september 2008 12:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij wil er naar kijken (kan dat niet zonder slotje? Zie je dan minder? )
nee jou bedoel ik zeker niet. en aangebrand? nee ook niet, daar is de zon te zwak voor. ik bedoel, zoals wel duidelijk werd als je beter had gelezen, die linkse achterlijk stinkhoer die zich gelly noemt en mensen aangeeft zoals een neo nsb-er. maak je niet druk.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Bedoel je mij toevallig zoalshetis? Beetje aangebrand de laatste dagen of niet?
Dat topic moest trouwens geschoond worden DD, sorry, met werk en weinig slaap is eht me geheel ontschoten, gaat zo weer open.
ik kom chagrijnig over omdat mensen als gelly, kees en moussie de meest walgelijke en oneerlijke dingen kunnen zeggen zonder consequenties in nws en dat redelijke posts hen niks doen en ze nog steeds hun onaflatende jodenhaat kunnen etaleren. nogmaals, tegelijkertijd sta ik verbaasd over hun ongefundamenteerde islamitische liefde en hun inhumane en ook jodenhatende woorden.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, je komt zo chagrijnig over de laatste paar dagen.
Maar hou je je vete met Gelly wel zakelijk in topics? Of open een eigen bekvechttopic of pm elkaar ofzo, maar niet dat je NWS tot een slagveld gaat maken.
Topic is weer open trouwens.
ik ben helemaal niet linksquote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
waar is die laffe linkse stinkhoer eigenlijk nu? die met harde hand slet? of ziet ie eindelijk in dat linkse acties ook strafbaar worden?
quote:
dat is niet nodig. beter kan je je onderquote veranderen. die is echt té lang al gebruikt.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:37 schreef paddy het volgende:
Ik ga mijn avater binnenkort maar weer eens aanpassen.
Ahaaa, dus dit is het "geef de joodsche buurtjes aan bij de bezetter"-topic!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:59 schreef Dagonet het volgende:
Gelly, ik hou matador in de gaten, ben dat gezuig van hem spuugzat.
het is gewoon een vies, smerig krapuul. wel fijn om te zien dat zijn karma kanker opwekt.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahaaa, dus dit is het "geef de joodsche buurtjes aan bij de bezetter"-topic!
Heel "volwassen" en inhoudelijk van gelly inderdaad. Als je terechte kritiek krijgt over de walgelijke hypocrisie die je tentoonspreidt, ga je achter iemands rug om een ban aannaaien.
Wat een held.
Dat vind ik ook weer niet nodig. Het is inderdaad een onderkruiper die niet op argumenten kan winnen en dan bij de meester of juffrouw gaat janken (en die daar dan ook nog naar luisteren, dat Calimero-gehuil), maar hij worstelt al zo erg met zichzelf -getuige zijn hypocrisie-. Kanker wens je je ergste vijand niet toe.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is gewoon een vies, smerig krapuul. wel fijn om te zien dat zijn karma kanker opwekt.
ik wens hem dat ook niet echt toe natuurlijk. maar het zou hem wel tot denken stemmen. een andere taal en wetenschap kent hij niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer niet nodig. Het is inderdaad een onderkruiper die niet op argumenten kan winnen en dan bij de meester of juffrouw gaat janken (en die daar dan ook nog naar luisteren, dat Calimero-gehuil), maar hij worstelt al zo erg met zichzelf -getuige zijn hypocrisie-. Kanker wens je je ergste vijand niet toe.
moslims zijn geen ras.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Meki het volgende:
Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank
racisme
voor jou ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef Meki het volgende:
Voor jou niet,
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef Meki het volgende:
Nou voor mij absoluut wel,
en voor iedereen die wel hersens heeft en die ze ook gebruikt
want marokkanen zijn een ras?quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
'Bedreigen hulpverleners is deel Marokkaanse cultuur'
racisme
Nee, Marokkanen zijn een volk. Geen ras. Net zo min als dat moslims een ras zijn.quote:
Net terug en afgehandeld. Heb alleen wel een vraag. Waarom heb je die toevoeging van een nieuwsbericht niet gewoon in dit topic gezet? Cohen neemt bedreiging ,,zeer serieus''quote:Op maandag 8 september 2008 06:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft er al een mod maar mijn vraag gekeken? Ik heb het idee van niet namelijk. Als het nog niet gebeurd is graag nog even doen al vast bedankt.
Komt dus totaal niet overeen met deze:quote:PvdA-Stadsdeelvoorzitter van het Amsterdamse Slotervaart Ahmed Marcouch vindt dat de Marokkaanse jongeren die hulpverleners beledigen en bedreigen, 'streng moeten worden gestraft'.
Het gaat me er niet om je de mond te snoeren, maar heden, post dan gewoon een reactie in het andere topic en geef het bericht niet als voorbeeld aanquote:Dus omdat het onderdeel is van Marokkaanse cultuur moeten wij het hier in de Nederlandse Cultuur maar begrijpen Want is dat voor vreemde rechtpraterij.
Weet je wat alleen Nederlanders zijn een rasquote:Op maandag 8 september 2008 06:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen zijn een volk. Geen ras. Net zo min als dat moslims een ras zijn.
Rassen zijn: het kaukasische (blanke) ras, het negroide ras en het aziatische ras. Alle volkeren ter wereld vallen onder een van deze rassen.
Verander de OP Maarquote:Op maandag 8 september 2008 13:13 schreef paddy het volgende:
Wil jij je OP nog veranderd zien, Martijn? Oh, en kijk in het vervolg eerst even in NWS of er al een topic loopt over het onderwerp waar je een topic over wil openen
Nee hoor, Nederlanders zijn ook een volk. Sterker nog: Marokkanen en Nederlanders behoren zelfs tot hetzelfde ras. Namelijk het Kaukaschische ras.quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Weet je wat alleen Nederlanders zijn een ras
nou nee, ik zeg het vooral omdat het tegen meki is.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Blegh. Zijn jullie nou nog bezig met die semantische discussie of iets wel of niet racisme is of dat het discriminatie moet zijn en wanneer iemand racisme zegt dat je dat dan van tafel veegt omdat [betreffend volk/groep] geen ras is zonder naar de achterliggende intentie te kijken?
99% van de keren dat racisme wordt gezegd bedoelt men discriminatie. Kan je lang over zeuren kan je kort over zeuren maar dat ís nu eenmaal zo. Volgens de VN trouwens is raciale discriminatie alle discriminatie gebaseerd op elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
Dus
Goeie definitie. Valt schelden op religie dus niet onder. Logisch, want religie heeft de meest vreselijke daden op haar naam staan. Dat in tegenstelling tot ras, dat irrelevant is, behalve voor extreem-rechtse idioten en linkse negerknuffelaars ("EINDELIJK een zwarte president van de VS!"quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Blegh. Zijn jullie nou nog bezig met die semantische discussie of iets wel of niet racisme is of dat het discriminatie moet zijn en wanneer iemand racisme zegt dat je dat dan van tafel veegt omdat [betreffend volk/groep] geen ras is zonder naar de achterliggende intentie te kijken?
99% van de keren dat racisme wordt gezegd bedoelt men discriminatie. Kan je lang over zeuren kan je kort over zeuren maar dat ís nu eenmaal zo. Volgens de VN trouwens is raciale discriminatie alle discriminatie gebaseerd op elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
Dus
Ik heb de OP veranderd zonder je mening eruit te halen. Hoop dat het zo goed is. Het is in ieder geval (volgens mij) beter ontopic dan het wasquote:
Hehe. Prachtig.quote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
In de categorie: Afreageren
Schiet de moslims dood
Muziekje erbijquote:Op zondag 14 september 2008 00:20 schreef Mutant01 het volgende:
Vet spel! Altijd al genocide op mijn geloofsgenoten (aka medezombies) willen plegen.
Hij weigert wel, jammer dat jij je je daar druk over maakt en niet over de Israelische Agressiequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod iets doen aan de foute TT van dit topic?
Geen stappen tegen Israël na vermeende mishandeling
Verhagen weigert niet hij ziet geen mogelijkheid en dat is wezelijk anders
Meki, nergens staat dat ik mij daar niet druk over maak.Daarnaast maak jij je ook niet druk over Agressie en criminaliteit van andere groepenquote:Op zondag 14 september 2008 03:14 schreef Meki het volgende:
Hij weigert wel, jammer dat jij je je daar druk over maakt en niet over de Israelische Agressie
Sorry, ik vond de reacties belangrijker, keep your pants on.quote:Op zondag 14 september 2008 12:44 schreef qonmann het volgende:
Connexxion onthoudt wijk busvervoer door wangedrag Marokkaanse jeugd
Topictitel is bedoeld om te rellen ..,,zegt genoeg over dit subforum dat dat mag
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, leek die post wel redelijk aan mij gericht te zijn aangezien je vroeg of 'ik de boetes zou betalen". en daarnaast was ik gewoon benieuwd hoevaak fok! met mdi te maken had.quote:Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Er komen met regelmaat meldingen van het MDI binnen en er is genoeg aan te wijzen waar het MDI ook in haar recht stond, op FOK! geven we er in 99% van de gevallen gehoor aan. Het is niet alsof ze over alles heenvallen maar zoiets als "alle zigeuners zijn crimineel en het is een rattenvolk".
Volgens mij was mijn opmerking niet specifiek aan jou gericht?
ik denk dat ze bij elk fora wel gaan buurten. ze moeten immers elk jaar voor hun gedrocht soepsidie krijgen...quote:Op zondag 14 september 2008 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja joh, komt het MDI hier weleens buurten?²
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, leek die post wel redelijk aan mij gericht te zijn aangezien je vroeg of 'ik de boetes zou betalen". en daarnaast was ik gewoon benieuwd hoevaak fok! met mdi te maken had.
Hij is af. (Was wel een takke werk)quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Jawel.....it's a soul game. Ben slechts 300 euro kwijt... maar ik heb er veel van geleerd en gelezen (ben overigens een ebook aan het schrijven/jatten).
Soort van Sudoka... maar dan in poker... ben op pagina 230. En ik moet nog ongeveer 500 pagina's.
kom ik even mooi weg dan. met mijn enige account.quote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht dat NWS een grondige kloonscan nodig heeft.
Ik had je een permban moeten aannaaien toen ik nog mod was.quote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom ik even mooi weg dan. met mijn enige account.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had je een permban moeten aannaaien toen ik nog mod was.![]()
![]()
Idd, in de Israel/VS/Joden-topics zijn er ook bepaalde users die bepaalde bevolkingsgroepen over 1 kam scheren en die daar racistische dingen over zeggen (de reden waarom El_Matador gebanned is), maar die users kunnen gewoon vrolijk doorposten.quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, ....
kzie anders meer topics uit de koker van je racistjankende broeder in nwsquote:Op donderdag 18 september 2008 08:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik pleit voor een centraal Marokkanen/Moslims topic, nu word NWS vervuild door misshopjes nieuws
vind jij, ieder zijn mening.quote:en allerlei andere non nieuws over moslims die soms echt nergens op gaan en waarvan de discussie bestaat uit:
kut-marokkanen zijn toch tuig?quote:"Mocro's zijn tuig"
ieder zijn mening hoe smakeloos ook.quote:"ja
"Wilders for president"
Ik behoor tot de "Rechtse elite", die bestaat ook hoorquote:"Linkse elite"
zie ik jou ook regelmatig geven.quote:oftewel typische frontpage reacties.
De afkeer is geheel wederzijds hoor, wat ben jij toch een walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef voyeur het volgende:
Mijnheer Duck moet niet klagen, want hij is een tekstboek racist. Zijn rationalisatie van racistische opvattingen is zo mogelijk nog kwalijker dan domme jongetjes die maar wat roepen. Trefwoord voor google is 'scientific racism' mocht een mod het boeiend vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |