Muziekje erbijquote:Op zondag 14 september 2008 00:20 schreef Mutant01 het volgende:
Vet spel! Altijd al genocide op mijn geloofsgenoten (aka medezombies) willen plegen.
Hij weigert wel, jammer dat jij je je daar druk over maakt en niet over de Israelische Agressiequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod iets doen aan de foute TT van dit topic?
Geen stappen tegen Israël na vermeende mishandeling
Verhagen weigert niet hij ziet geen mogelijkheid en dat is wezelijk anders
Meki, nergens staat dat ik mij daar niet druk over maak.Daarnaast maak jij je ook niet druk over Agressie en criminaliteit van andere groepenquote:Op zondag 14 september 2008 03:14 schreef Meki het volgende:
Hij weigert wel, jammer dat jij je je daar druk over maakt en niet over de Israelische Agressie
Sorry, ik vond de reacties belangrijker, keep your pants on.quote:Op zondag 14 september 2008 12:44 schreef qonmann het volgende:
Connexxion onthoudt wijk busvervoer door wangedrag Marokkaanse jeugd
Topictitel is bedoeld om te rellen ..,,zegt genoeg over dit subforum dat dat mag
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, leek die post wel redelijk aan mij gericht te zijn aangezien je vroeg of 'ik de boetes zou betalen". en daarnaast was ik gewoon benieuwd hoevaak fok! met mdi te maken had.quote:Op zondag 14 september 2008 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Er komen met regelmaat meldingen van het MDI binnen en er is genoeg aan te wijzen waar het MDI ook in haar recht stond, op FOK! geven we er in 99% van de gevallen gehoor aan. Het is niet alsof ze over alles heenvallen maar zoiets als "alle zigeuners zijn crimineel en het is een rattenvolk".
Volgens mij was mijn opmerking niet specifiek aan jou gericht?
ik denk dat ze bij elk fora wel gaan buurten. ze moeten immers elk jaar voor hun gedrocht soepsidie krijgen...quote:Op zondag 14 september 2008 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja joh, komt het MDI hier weleens buurten?²
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, leek die post wel redelijk aan mij gericht te zijn aangezien je vroeg of 'ik de boetes zou betalen". en daarnaast was ik gewoon benieuwd hoevaak fok! met mdi te maken had.
Hij is af. (Was wel een takke werk)quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Jawel.....it's a soul game. Ben slechts 300 euro kwijt... maar ik heb er veel van geleerd en gelezen (ben overigens een ebook aan het schrijven/jatten).
Soort van Sudoka... maar dan in poker... ben op pagina 230. En ik moet nog ongeveer 500 pagina's.
kom ik even mooi weg dan. met mijn enige account.quote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht dat NWS een grondige kloonscan nodig heeft.
Ik had je een permban moeten aannaaien toen ik nog mod was.quote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom ik even mooi weg dan. met mijn enige account.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had je een permban moeten aannaaien toen ik nog mod was.![]()
![]()
Idd, in de Israel/VS/Joden-topics zijn er ook bepaalde users die bepaalde bevolkingsgroepen over 1 kam scheren en die daar racistische dingen over zeggen (de reden waarom El_Matador gebanned is), maar die users kunnen gewoon vrolijk doorposten.quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien dat ik het volstrekt oneens ben met je ban voor el matador, ....
kzie anders meer topics uit de koker van je racistjankende broeder in nwsquote:Op donderdag 18 september 2008 08:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik pleit voor een centraal Marokkanen/Moslims topic, nu word NWS vervuild door misshopjes nieuws
vind jij, ieder zijn mening.quote:en allerlei andere non nieuws over moslims die soms echt nergens op gaan en waarvan de discussie bestaat uit:
kut-marokkanen zijn toch tuig?quote:"Mocro's zijn tuig"
ieder zijn mening hoe smakeloos ook.quote:"ja
"Wilders for president"
Ik behoor tot de "Rechtse elite", die bestaat ook hoorquote:"Linkse elite"
zie ik jou ook regelmatig geven.quote:oftewel typische frontpage reacties.
De afkeer is geheel wederzijds hoor, wat ben jij toch een walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef voyeur het volgende:
Mijnheer Duck moet niet klagen, want hij is een tekstboek racist. Zijn rationalisatie van racistische opvattingen is zo mogelijk nog kwalijker dan domme jongetjes die maar wat roepen. Trefwoord voor google is 'scientific racism' mocht een mod het boeiend vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |