http://www.telegraaf.nl/b(...)_tegen_Israel__.htmlquote:DEN HAAG - Minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken ziet geen mogelijkheden om Israël te dwingen onafhankelijk onderzoek te laten uitvoeren naar de vermeende mishandeling van de Palestijnse journalist Mohammed Omer. Dat heeft hij vrijdag aan de Tweede Kamer geschreven.
Na een verblijf in Londen werd Omer op 26 juni door Nederlandse diplomaten begeleid naar de grensovergang tussen Jordanië en de Westelijke Jordaanoever. Bij de grens werd hij door Israëlische functionarissen gedwongen zich uit te kleden en kreeg hij een soort pepperspray in zijn gezicht. Later bleek dat Omer een paar ribben had gebroken.
Israël stelt dat er geen sprake is van mishandeling. „De Israëlische regering bevestigt wel dat de heer Omer buiten bewustzijn is geraakt”, aldus Verhagen.
Terwijl het al voor alle dieren in deze wereld en voor alle aliens in de heelal al duidelijk is dat Israel en racisme samen gaan, begrijpt deze voorzitter van de Joodse lobby in Nederland het niet.quote:AMSTERDAM - Nederland zal niet accepteren dat volgend jaar tijdens een VN-conferentie opnieuw pogingen worden ondernomen om Israël te brandmerken als een racistische staat.
Idd. Net zoals de kijk van Meki die 100% objectief is.quote:Daarmee is hij één van de weinige onafhankelijke en professionele ooggetuigen van de dagelijkse werkelijkheid in Gaza. Door zijn werk is hij al enige malen ternauwernood aan een gewelddadige dood ontsnapt.
Iedereen die de Israelische wantoestanden aankaart is niet objectief en is fout bezigquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Idd. Net zoals de kijk van Meki die 100% objectief is.
Maar je hebt vast gelijk hoor, Meki. Als alle Joden/Israëliers dood zijn is de wereld een paradijs.
Incorrect. Iedereen die alleen de Israëlische wantoestanden aankaart is niet objectief bezig. En dat is precies wat jij doet. Alleen berichten die Israël (of de VS) in een negatief daglicht zetten plaats je hier op het forum met een zinnetje onderaan de OP waarin staat dat Israël (of de VS) fout bezig is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen die de Israelische wantoestanden aankaart is niet objectief en is fout bezig
Top.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:18 schreef waht het volgende:
[..]
Incorrect. Iedereen die alleen de Israëlische wantoestanden aankaart is niet objectief bezig. En dat is precies wat jij doet. Alleen berichten die Israël (of de VS) in een negatief daglicht zetten plaats je hier op het forum met een zinnetje onderaan de OP waarin staat dat Israël (of de VS) fout bezig is.
Tsja... dat is wel heel leuk, maar die zogenaamde Palestijnse autoriteit is natuurlijk wel een beetje onklaar gemaakt door Israel/USA.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:57 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel goed dat een journalist de oorlogsmisdaden en schending van de mensenrechten gepleegd door de Palestijnen in kaart brengt.
Ok. Dus nu moet ik soortgelijke gevallen noemen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef Meki het volgende:
Juist die landen zorgen voor wantoestanden die hun gang mogen gaan
terwijl anderen worden aangeklaagd of actie tegen hun worden aangenomen
Maar US EN ISRAEL zijn vrij om wantoestanden en massamoorden te begaan.
nu jij weer
Het is wat mij betreft vrij duidelijk. Meneer Verhagen hecht meer waarde aan goede politieke betrekkingen tussen Nederland en Israël dan aan het eventueel berechten van lieden die, naar Nederlandse standaarden, misdaden hebben begaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Top.
Dan nu de inhoud van het nieuwsbericht.
Om dit maar te laten varen? Wat mij betreft wel hoor. Er zijn volkeren elders op de wereld die het veel slechter hebben dan de Palestijnen. Ik vind het schandalig dat er zoveel aandacht wordt besteed aan het Midden Oosten conflict.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In het geval van Israel is hier wel sprake van en ongeacht je mening over schuld of wat dan ook kun je toch moeilijk met droge ogen beweren dat het normaal is om dit maar te laten varen.
Dus omdat die anderen geen aandacht krijgen (onterecht), mogen de Palestijnen dit ook niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Om dit maar te laten varen? Wat mij betreft wel hoor. Er zijn volkeren elders op de wereld die het veel slechter hebben dan de Palestijnen. Ik vind het schandalig dat er zoveel aandacht wordt besteed aan het Midden Oosten conflict.
Die landen worden allemaal door de VN Behandeldquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ok. Dus nu moet ik soortgelijke gevallen noemen?
-Rusland & Georgië
-Rusland & Tsjetsjenië
-China & Tibet
-Sudan & Darfur
Ze gaan gewoon hun gang, wat de rest van de wereld ook zegt. Of laat ik het zo stellen, als jij zegt dat de VS en Israël vrij zijn om massamoorden te begaan (waarmee ik het oneens ben), zijn ze zeker niet de enige. Waarom de pijlen dan alleen op deze twee richten? Omdat zij hypocriet zijn? Mogelijk. Maar dat zijn de andere kandidaten zeker ook.
Mijn punt; Israël en de VS zijn niet de unieke monsters zoals jij die schetst.
Let op: Ik praat nergens het vermoorden van onschuldigen goed
Oneens, de Palestijnen worden behandeld net als hoe de Joden werden behandeld in Duitsland.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Om dit maar te laten varen? Wat mij betreft wel hoor. Er zijn volkeren elders op de wereld die het veel slechter hebben dan de Palestijnen. Ik vind het schandalig dat er zoveel aandacht wordt besteed aan het Midden Oosten conflict.
Rusland & China hebben beide veto-recht dus hoe kunnen die sancties worden opgelegd door de VN? Misschien voeren bepaalde landen hun eigen beleid richting Rusland en/of China maar niet via de VN.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Meki het volgende:
Die landen worden allemaal door de VN Behandeld
Israel wordt nooit behandeld door de VN, omdat US een stokje voor steekt
Ik begrijp hoe jij het ziet. Resoluties vanuit de VN die Israël veroordelen worden door de VS tegengehouden gezien hun vetorecht. Het zijn bevriende naties, die afspraken hebben gemaakt om elkaar te helpen. In principe ben ik het daar ook niet mee eens, maar ik begrijp het, vanuit het oogpunt van de VS en Israël, wel.quote:Het zijn absoluut de enige monsters die deze wantoestanden mogen plegen zonder enige veroordeling daaraan.
Ik begrijp niet waarom jij dat niet inziet, wat is jou verklaring daarvoor
K heb geen enkele land gezien die een muur bouwt op andersman gebied dat als eerstquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Rusland & China hebben beide veto-recht dus hoe kunnen die sancties worden opgelegd door de VN? Misschien voeren bepaalde landen hun eigen beleid richting Rusland en/of China maar niet via de VN.
[..]
Ik begrijp hoe jij het ziet. Resoluties vanuit de VN die Israël veroordelen worden door de VS tegengehouden gezien hun vetorecht. Het zijn bevriende naties, die afspraken hebben gemaakt om elkaar te helpen. In principe ben ik het daar ook niet mee eens, maar ik begrijp het, vanuit het oogpunt van de VS en Israël, wel.
Maar nogmaals; wat heeft de VN gedaan om Rusland te veroordelen voor wat ze in Tsjetsjenië hebben aangericht? Of wat China in Tibet doet? Ik geef toe dat Sudan de klos is aangezien het een klein land is met weinig belangen vanuit een van de grote machten op aarde. Maar niemand, niet de VS, niet de EU, zal (economische) sancties voor China voorstellen aangezien wij zelf dat wel eens zouden kunnen voelen. Hetzelfde met Rusland, de EU veroordeelt dan wel het hele gebeuren in Zuid-Ossetië, verder dan woorden zullen we niet gaan. En dit is ook van toepassing op de VS (en daarmee indirect ook op Israël).
Niet alleen de VS en Israël mogen doen wat ze willen, alle grootmachten op aarde mogen tot op zekere hoogte doen wat ze willen.
Dat zijn specifieke dingen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef Meki het volgende:
[..]
K heb geen enkele land gezien die een muur bouwt op andersman gebied dat als eerst
ik heb nergens een enkele land behalve Israel dan die miljoenen Palestijnen onderdrukt en collectief straft
Ik ook niet, en betekent dat dat het ook niet is gebeurt?quote:Ik heb China of Ruslan niet gezien dat zij elektriciteit of brandstof verbreken voor o.a Tibet of Georgie
Er zijn wel degelijk tienduizenden Tsjetsjeense burgers gestorven. Een wilde gok van mij dat er hier en daar in China ook mensen vermoord worden door leden van de uitvoerende macht.quote:Er zijn in Georgie of Tibet geen tienduizenden burgerslachtoffers gevallen net als Israel
er zijn in Georigie of Tibet geen massamoord Qana je kan een beetje genocide noemen gepleegd net als Israel
Allemaal serieuze aantijgingen ja. Veel daarvan kun je ook richten op China en Rusland.quote:Op YOUTUBE staan er voornamelijk 80 % van de massamoorden - wantoestanden alleen over Israel die wantoestanden pleegt in Palestina of Libanon en US over Irak en Afganistan
Israel vermoordt , straft collectief alle Palestijnen voor een daad van een persoon.
Israel pleegt genocide en massamoorden en gaat met vernietigingswapens een oorlog aan met steen goiende kinderen.
Israel houdt tienduizenden PALESTIJNEN zonder proces aan
Israel houdt honderden kinderen zonder proces aan en zet ze in kampen die vergelijkbaar zijn wat we vorige halve eeuw hebben gezien in Duitsland
en precies hetzelfde doet US maar dan in IRAK en Afganistan
Lees mijn vorige post nog eens. Ik weet ook wel dat Israël dingen doet die niet kunnen. Maar wat ik telkens probeer te zeggen; ze zijn niet de enige. Ze zijn er één van velen. Het komt veel in het nieuws door de grote aandacht van veel journalisten. Het is een vertekend beeld, vergeleken met de rest van de wereld.quote:Kun jij even uitleggen wat Israel in jou ogen allemaal uitspookt in Libanon en Palestina
en waarom zij lieverds zijn. en geloof je mijn verhaal niet prima ik heb genoeg foto's en beelden, ik ben bang alleen dat jij ze niet gelooft.
Ze zijn absoluut de enige in de wereld samen met de US hun gang kunnen gaan om de burgers uit te moorden. Zij hebben groen lichtquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef waht het volgende:
[..]
1.Dat zijn specifieke dingen.
[..]
2.Ik ook niet, en betekent dat dat het ook niet is gebeurt?
[..]
3.Er zijn wel degelijk tienduizenden Tsjetsjeense burgers gestorven. Een wilde gok van mij dat er hier en daar in China ook mensen vermoord worden door leden van de uitvoerende macht.
[..]
4.Allemaal serieuze aantijgingen ja. Veel daarvan kun je ook richten op China en Rusland.
5.En dan iets anders. Ooit wel eens over nagedacht dat er meer te lezen is over wat Israël en de VS allemaal doet omdat er simpelweg meer journalisten in Israël en Irak zijn dan in China en Rusland? Het feit dat er talloze camera's in Irak en Israël zijn toont aan wat voor landen het zijn (persvrijheid). Die camera's zijn er veel minder in de dictaturen China en Rusland. Wat we wél horen is een tipje van de sluier en vast en zeker incompleet.
Dat jij zo zeker bent van je zaak geeft al aan dat je dit niet beseft. Ik noem een ander voorbeeld; Noord Korea. Er komt bar weinig nieuws vanuit dat land, maar via enkele bronnen blijkt dat het niet echt een fijn land is. Zoveel dat we niet horen, zoveel censuur dat we niks kunnen weten. Vandaar dat ik het raar vind dat jij je alleen op Israël en de VS richt.
[..]
Lees mijn vorige post nog eens. Ik weet ook wel dat Israël dingen doet die niet kunnen. Maar wat ik telkens probeer te zeggen; ze zijn niet de enige. Ze zijn er één van velen. Het komt veel in het nieuws door de grote aandacht van veel journalisten. Het is een vertekend beeld, vergeleken met de rest van de wereld.
Niet dus, Rusland en China hebben genoeg burgers vermoord. Dat zijn 'normale landen' inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:08 schreef Meki het volgende:
en nou de antwoorden.
1. Hoezo specifieke dingen, Zulke dingen gebeurt alleen bij Israel en hun hebben groen licht
Groen licht om burgers kinderen slachtoffers te maken. Groen licht die US hun geeft. Groen licht van Verhagen. Rood licht van normale landen o.a Rusland of China
Hoe weet jij dat Israël geen vrede wilt? Hebben ze je opgebeld en even haarfijn uitgelegd dat ze geen vrede willen??quote:2. Het gebeurt niet met landen die vrede willen . het gebeurt wel bij zulke landen o.a Israel
goed dat je dat inziet.
Verdomme man, lees mijn posts nou eens! Waar ontken ik wat Amerika/Israel doet????????? NERGENS! Ik geef aan dat ze NIET DE ENIGE ZIJN.quote:3. Als we toch 30 jaar terug gaan in de tijd, heb ik stapels bronnen die mij weer gelijk geven wat Israel en US hebben uitgespookt in de jaren 45 tot nu toe.
Wat jij wil. Als jij weet wat voor verkeerde dingen Rusland & China doen, sta je aan mijn kant.quote:4. Als je weet dat Israel verkeerde dingen doet, dan sta je aan mijn kant
Als je voor mensenrechten bent en voor vrede sta je niet aan de kant met Bush en zijn consorten
Als je voor een verandering bent, dan zou ik echt goed kijken wat er nu gaande is in de Palestijnse gebieden
"Je gaat er niet op in"quote:4. Meer journalisten kom op man, is dit jou antwoord, Als er meer journalisten zijn dan gebeuren deze dingen tog niet, je gaat tog niet aan de buitenwereld tonen hoe misdadig je bent. ik zie deze antwoord als een lesje voor jou en ik ga er niet teveel op in.
niet dat ik denk dat waht mijn hulp nodig heeft, maar hij zegt dus nergens dat hij de dingen goed vindt..quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Kees22 het volgende:
@ waht: als ik jou morgen nou eens helemaal doodsla, met als argument dat anderen dat ook doen, vind je dat dan goed?
Waarom iemand verbannen wordt wegens het bezigen van het woord ´´zwartjes´´, terwijl dit soort onzin vrijelijk gespuid mag worden, is mij een raadsel. Het is in ieder geval geen raadsel waarom dit forum zo´n puinhoop is, als je Verhagen speelt jegens de een en Poetin jegens de ander.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef Meki het volgende:
er zijn in Georigie of Tibet geen massamoord Qana je kan een beetje genocide noemen gepleegd net als Israel
Er zijn in Tibet geen honderden KINDEREN zonder enige proces vastgehouden in de massakampen zoals die van Israel
Israel houdt honderden kinderen zonder proces aan en zet ze in kampen die vergelijkbaar zijn wat we vorige halve eeuw hebben gezien in Duitsland
Nou EdwinHeijmen heeft het al gezegd, maar hier speciaal voor jou nog een keer.quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Kees22 het volgende:
@ waht: als ik jou morgen nou eens helemaal doodsla, met als argument dat anderen dat ook doen, vind je dat dan goed?
Als dit waar is, ben je niet tactisch bezig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:32 schreef waht het volgende:
[..]
Nou EdwinHeijmen heeft het al gezegd, maar hier speciaal voor jou nog een keer.
Ik zeg nergens dat ik iets 'goed' vind. Niet wat Israel doet, niet wat de VS doet, niet wat China doet, niet wat Rusland doet en al helemaal niet wat Noord Korea doet. Ik geef aan dat de negatieve aandacht van sommigen hier alleen op Israel en de VS is gericht, onterecht. De mening van vrijwel iedereen is gebaseerd op onvolledige informatie. En om dan te zien hoe zeker Meki van zijn zaak is is lachwekkend en om te janken.
Let wel, ik vind het niet erg als iemand dit soort dingen aan de orde stelt, maar niet als je altijd en alleen de VS en Israel als boosdoeners afschilderd, het schept een fout beeld. Als klap op de pijl dan ook nog verklaren dat de VS en Israel de bron van alle kwaad zijn is geeft aan hoe vreselijk onwetend je bent.
Dus nee, als je mij morgen doodslaat met als argument dat anderen dat ook doen, vind ik dat niet goed. Lees de volgende keer mijn post niet zo selectief.
Gozer, stop met discussiëren op FOK!, helemaal over dit soort onderwerpen. Mensen kunnen niet verstandig over dit onderwerp discussiëren. Helemaal Meki niet...de clown. Hij blijft liev en grappigquote:Op maandag 1 september 2008 00:22 schreef waht het volgende:
[..]
Niet dus, Rusland en China hebben genoeg burgers vermoord. Dat zijn 'normale landen' inderdaad.
[..]
Hoe weet jij dat Israël geen vrede wilt? Hebben ze je opgebeld en even haarfijn uitgelegd dat ze geen vrede willen??
[..]
Verdomme man, lees mijn posts nou eens! Waar ontken ik wat Amerika/Israel doet????????? NERGENS! Ik geef aan dat ze NIET DE ENIGE ZIJN.
[..]
Wat jij wil. Als jij weet wat voor verkeerde dingen Rusland & China doen, sta je aan mijn kant.
Niet dat ik ook maar ene reet geef om die palestijnen, net zoals hun broeders uit omliggende landen niks om hen geven. Miljarden stromen er dagelijks naar het Midden Oosten maar ze zijn blijkbaar toch niet rijk genoeg om hun broeders een handje te helpen.
[..]
"Je gaat er niet op in"Je bedoelt je wilt het niet horen. Vanuit Irak onder Saddam kwamen mondjesmaat berichten naar buiten, maar nu de VS daar zit worden we overspoeld. Uit Noord Korea horen we nooit wat. Vanuit Tsjetsjenië komt ook al bar weinig, gek ook hoe Russische journalisten zo vaak dood gaan. Om nog maar te zwijgen over Tibet. Of heb je het gedoe rondom de Olympische Spelen niet meegekregen?
En "je gaat niet aan de buitenwereld tonen hoe misdadig je bent"? Inderdaad, dat doen China & Rusland niet. Die maken iedereen gewoon monddood door intimidatie en/of moord. In Irak/Afghanisten/Palestina zitten echter genoeg journalisten die over de ellende uit die regio's berichtten. Hoe kom jij anders telkens aan die mooie plaatjes? Hoe kan jij iets te weten komen uit een verre hoek van de wereld als daar geen journalisten zitten? NIET.
Meki: Je bent blind voor de feiten. Ik ontken niks van wat Israel en/of Amerika doet. Ik herhaal, want ik weet dat je problemen hebt met lezen; Ik ontken niks van wat Israel en/of Amerika doet. Ik geef aan dat ze niks speciaals doen, anders dan dat de VS het machtigste land ter wereld is, doen Rusland & China precies hetzelfde, alleen wat dichter bij huis.
Dat is precies waar ik op doelde met het vertekende beeld dat de media geeft. Als iedereen iets vindt, hoeft het nog niet waarheid te zijn. Die enquete zegt mij dus ook helemaal niks. En aangezien objectieve onderzoeken buiten het westen (en binnen trouwens ook) onmogelijk zijn, blijft het beeld vertekend.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als dit waar is, ben je niet tactisch bezig.
Overigens: in een wereldwijde enquête vonden de meeste mensen Israel het gevaarlijkste land op de wereld, op de voet gevolgd door Iran en de VSvA (of de VSvA en Iran, dat mag ik even kwijt zijn).
Waarom ik niet zeg dat Verhagen wél Israël aan moet spreken? Ten eerste omdat het van mij niet hoeft. Politieke/economische/strategische belangen etc. Ten tweede omdat het niet onze verantwoordelijkheid is om alle onrecht in de wereld aan te kaarten (tot deze conclusie ben ik niet graag gekomen, maar het is de waarheid). En ten derde omdat Meki in dat geval (onterecht) versterkt wordt in zijn wereldbeeld en vertikt hij het wederom om verder te kijken dan zijn neus lang is.quote:Dat is de logische redenering. Dus vertel eens: waarom doe je dat niet?
Dat is even hypocriet als gevaarlijk meten met twee maten.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef waht het volgende:
Ten eerste omdat het van mij niet hoeft. Politieke/economische/strategische belangen etc.
Kun je dat nader uitleggen?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:14 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dat is even hypocriet als gevaarlijk meten met twee maten.
rot eens op sukkel. je denkt dat je goed bezig bent, maar je bent gewoon een ordinaire, linkse jodenhater.quote:
Israel wil wel `Vrede` maar wil geen volledig einde maken aan de bezetting en nederzettingen beleid .quote:Op maandag 1 september 2008 00:22 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Israël geen vrede wilt? Hebben ze je opgebeld en even haarfijn uitgelegd dat ze geen vrede willen??
[..]
Waarom doen we dan ook gewoon geen zaken met Iranquote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom ik niet zeg dat Verhagen wél Israël aan moet spreken? Ten eerste omdat het van mij niet hoeft. Politieke/economische/strategische belangen etc. Ten tweede omdat het niet onze verantwoordelijkheid is om alle onrecht in de wereld aan te kaarten (tot deze conclusie ben ik niet graag gekomen, maar het is de waarheid).
Tuurlijk;quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Oneens, de Palestijnen worden behandeld net als hoe de Joden werden behandeld in Duitsland.
nergens op dit moment zie ik dat volkoren zo dusdanig aangepakt worden.
en dat weet je zelf ook, Schatje
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:32 schreef waht het volgende:
[..]
Nou EdwinHeijmen heeft het al gezegd, maar hier speciaal voor jou nog een keer.
Ik zeg nergens dat ik iets 'goed' vind. Niet wat Israel doet, niet wat de VS doet, niet wat China doet, niet wat Rusland doet en al helemaal niet wat Noord Korea doet. Ik geef aan dat de negatieve aandacht van sommigen hier alleen op Israel en de VS is gericht, onterecht. De mening van vrijwel iedereen is gebaseerd op onvolledige informatie. En om dan te zien hoe zeker Meki van zijn zaak is is lachwekkend en om te janken.
Let wel, ik vind het niet erg als iemand dit soort dingen aan de orde stelt, maar niet als je altijd en alleen de VS en Israel als boosdoeners afschilderd, het schept een fout beeld. Als klap op de pijl dan ook nog verklaren dat de VS en Israel de bron van alle kwaad zijn is geeft aan hoe vreselijk onwetend je bent.
Dus nee, als je mij morgen doodslaat met als argument dat anderen dat ook doen, vind ik dat niet goed. Lees de volgende keer mijn post niet zo selectief.
Dat duurde 5 jaar en die werden tenminste uit hun leiden verlost.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk;Worden palestijnen massaal vergast? Wat is de levensverwachting van een palestijn tegenover die van een jood in WO2.
Die holle, gekleurde retoriek van jou raakt kant nog wal
Oke, Israël wil vrede & Israël wil die gebieden behouden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:12 schreef IFU het volgende:
[..]
Israel wil wel `Vrede` maar wil geen volledig einde maken aan de bezetting en nederzettingen beleid .
Israel zal nooit zelfstandig het bezette Oost-Jeruzalem verlaten en Israel zal nooit alle Nederzettingen op de West-Oever willen weg halen .
Dus ja als de bezetting doorgaat zal het verzet er tegen ook door gaan.
Dus feitelijk wil Israel geen Vrede.
Dat doen we wel. Een aantal Europese landen kopen olie vanuit Iran. De VS heeft een boycot tegen Iran.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:16 schreef IFU het volgende:
[..]
Waarom doen we dan ook gewoon geen zaken met Iran
Geen Midden Oosten probleem? Je bedoelt dan was dit Midden Oosten probleem er niet. Genoeg rotzooi die de Arabieren/Irakezen/Iraniërs/Afghanen onder elkaar trappen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef IFU het volgende:
[..]
Zonder de oprichting van de kunstmatige staat Israel was er geen Midden Oosten probleem.
En als je het ergens anders wil over hebben over China bijvoorbeeld dan open je daar toch een draadje over.
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef IFU het volgende:
[..]
Dat duurde 5 jaar en die werden tenminste uit hun leiden verlost.
Israel wil dus geen einde maken aan hun bezetting en nederzettingen beleid (het bebouwen van bezet gebied is een oorlogsmisdaad) maar willen wel dat er geen verzet.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef waht het volgende:
[..]
Oke, Israël wil vrede & Israël wil die gebieden behouden.
[..]
Dat doen we wel. Een aantal Europese landen kopen olie vanuit Iran. De VS heeft een boycot tegen Iran.
[..]
Geen Midden Oosten probleem? Je bedoelt dan was dit Midden Oosten probleem er niet. Genoeg rotzooi die de Arabieren/Irakezen/Iraniërs/Afghanen onder elkaar trappen.
En ik hoef het helemaal niet over China te hebben, het zal me een zorg zijn wat voor ellende die Chinezen in hun land aanrichten. Het ging mij om de onzinnige stelling dat Israël en de VS het kwaad van de wereld zijn.
[..]
![]()
Dus het was maar beter dat Nazi-Duitsland de Joden vergaste? Om ze maar uit hun lijden te verlossen.
Er is toch wel een duidelijk verschil tussen het leven in een concentratiekamp en het wonen als Palestijn onder Israëlische "bezetting". Je oorzaak-gevolg trekking is ook niet zo waterdicht als jij het stelt. Zonder Israël was er dus geen 9/11? Het is wel erg simpel om alles als gevolg van Israël te zien. We kunnen het ook omdraaien.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef IFU het volgende:
Israel wil dus geen einde maken aan hun bezetting en nederzettingen beleid (het bebouwen van bezet gebied is een oorlogsmisdaad) maar willen wel dat er geen verzet.
Elke bezetting lokt verzet uit (dus zeer domme gedachten van de Israliers)
En Nederland houd zich aan de sancties die wij Iran hebben opgelegd
En nee dan was er geen Midden Oosten probleem.
Zonder de staat Israel was Osama niet pissed off geraakt wegens de bezetting van de Palestijnen ( er was geen bezetting)
Dus geen 911 dus geen oorlog in Iraq geen Hezbollah in Libanon geen HAMAS geen PLO (dat zijn producten van de Israelisch bezetting)
Dus ja geen problemen in het midden oosten.
Voor de Nazi werken in kampen in de wetenschap dat je dood gaat of dan toch maar gelijk dood.
Ik kies voor het laatst
begon natuurlijk met de kristallnacht dus wel iets langer dan 5 jaar. Los van dat, "leiden"???. Als je je dan in een discussie mengt, doe het dan fatsoenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef IFU het volgende:
[..]
Dat duurde 5 jaar en die werden tenminste uit hun leiden verlost.
Als ik niet in vrijheid kan leven dan zou ik liever dood zijn en als ik de gene die mij dit aan doen dan ook kan afmaken dan zou het mooi meegenomen zijn.
Ik begrijp die zelf moord aanslagen ook wel, ik had hetzelfde gedaan als ik palestijn was.
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef IFU het volgende:
[..]
Israel wil dus geen einde maken aan hun bezetting en nederzettingen beleid (het bebouwen van bezet gebied is een oorlogsmisdaad) maar willen wel dat er geen verzet.
Elke bezetting lokt verzet uit (dus zeer domme gedachten van de Israliers)
Maar het zegt dus wel dat er met Israel niet te praten valt en dat Israel toch door de Wereld gemeenschap gedwongen moet worden zich terug te trekken.
We zouden bijvoorbeeld Tel Aviv kunnen plat gooien, net zoals we Baghdad platgooiden om te zorgen dat Irak zich terug trok uit koeweit.
En Nederland houd zich aan de sancties die wij Iran hebben opgelegd
En nee dan was er geen Midden Oosten probleem.
Zonder de staat Israel was Osama niet pissed off geraakt wegens de bezetting van de Palestijnen ( er was geen bezetting)
Dus geen 911 dus geen oorlog in Iraq geen Hezbollah in Libanon geen HAMAS geen PLO (dat zijn producten van de Israelisch bezetting)
Dus ja geen problemen in het midden oosten.
Ja als je niet in vrijheid kan leven kan je net zo goed dood zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |