quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 01:26 schreef Lifesaver48 het volgende:[..]
Nee niks mis mee. Behalve dat ze willekeurige mensen het bloed onder de nagels vandaan treiteren en deze mensen vermoorden als ze verhaal komen halen. Maar verder hartstikke leuke lui, niks mis mee.

Ik post even door het slotje heen.
Waaraan zie jij dat treitert? Hij gooit
geen eieren. Hij weet zich in te houden als hij
zonder aanleiding bedreigt wordt met een stalen ketting. Hij weet zich in te houden als zijn fiets
zonder aanleiding gejat wordt. Hij weet zich in te houden als hij
zonder aanleiding zeer hard op z'n bek geramd wordt.
Wat nou treiteren? Dat klinkt als een ideaal joch als je 't mij vraagt. Dat hij in actie komt als zijn vriend voor z'n ogen misschien wel doodgemept wordt vind ik ook te prijzen.
Dat hij in een fractie van een seconde een misrekening maakt daarbij is voor alle betrokkenen een ramp, niet in de laatste plaats voor het slachtoffer natuurlijk. Maar ik reken mensen niet aan wat ze in een fractie van een seconde in paniek doen. Ik zou waarschijnlijk namelijk precies hetzelfde gedaan. En ik mag hopen iedereen die zijn vriend voor zijn ogen doodgemept ziet worden.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.