quote:AMSTERDAM - Een 19-jarige politieagent in opleiding is afgelopen weekend met een mes in zijn bil gestoken. Het incident vond plaats aan de Driewegplein in Gouda, waar de student een supermarkt verliet.
De trainee, gekleed in burger, werd door een groep jongeren belaagd. Hij probeerde zijn belagers duidelijk te maken dat ze de verkeerde persoon voor zich hadden.
Toen de student weg wilde fietsen, stak een van de jongens de man in zijn bil. "Ik steek je dood", riep de dader. Het slachtoffer wist te ontkomen en vluchtte naar een woning in de buurt. De bewoners belden de politie nadat de man zich had gelegitimeerd.
Twee van de daders (18 en 19 jaar) werden opgepakt. De verwondingen van de trainee vielen mee. Na te zijn gehecht in het ziekenhuis kon hij naar huis toe.
De dader liet tijdens zijn verhoor weten dat hij zich 'vergist' had in persoon. Hij wist niet dat het slachtoffer een politieagent in opleiding was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ies diskriminasiequote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Ladidadida het volgende:
Wie gaat per ongeluk de dader neersteken?
Best wel, ik had een kaasschaaf verwacht.quote:
Ik moest hard lachen.. en huilen,.. het is zo ontzettend tering tiefus triest....quote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Ladidadida het volgende:
Wie gaat per ongeluk de dader neersteken?
Politieopleiding is op MBO niveau, dus lekker gemiddeld, gemiddeld IQ = 100.quote:Op maandag 22 september 2008 18:32 schreef Salvad0R het volgende:
Hierom ben ik dus voor vrij wapenbezit voor elke individu met een IQ hoger dan 120.
Kan je dat soort malloten meteen geven waar ze om vragen.
Ja, iedereen weet ook dat je je mond moet houden en stilletjes weg moet gaan.quote:De trainee, gekleed in burger, werd door een groep jongeren belaagd. Hij probeerde zijn belagers duidelijk te maken dat ze de verkeerde persoon voor zich hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |