erger en dichter bij huis:wat gebeurt er met fortis nederland, daarover staat niks in het bericht.quote:Op zondag 28 september 2008 20:36 schreef IHVK het volgende:
Waar gaat het heen?
Wat ik me ook afvraag, wat gebeurt er met Fortis Türkiye? Ook de Turkse media zijn heel erg aan het speculeren over de toekomst namelijk.
Ouder bericht, laatste bericht wat ik heb geplaatst is van 10 minuten geledenquote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef athlonkmf het volgende:
hier lees ik weer wat anders. Dat ING afhaakt
http://www.telegraaf.nl/d(...)_Fortis__.html?p=2,1
Nou je het zegt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef hoipim het volgende:
[..]
erger en dichter bij huis:wat gebeurt er met fortis nederland, daarover staat niks in het bericht.
misschien,als er nieuws is.quote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef Koewam het volgende:
Voor 22.00 bericht van fortis, omdat dan de aziatische beurzen openen.
Voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 28 september 2008 20:43 schreef hoipim het volgende:
[..]
mischien krijgen ze die 10 miljard.
Wie is er zo dom om de bestuurders zo fors te belonen? Dat zijn de eigenaren, de aandeelhouders. En ja, die worden hard afgestraft door de markt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het is de particulier daar vooral mee te maken heeft en geld verliest....en de bestuurders vrolijk met gevulde zakken wegrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |