Israel Erger dan apartheidquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:13 schreef voyeur het volgende:
Er lijkt een topic verdwenen. Ging over Israel en apartheid, maar is sinds een paar uur verdwenen uit de topic lijst en mijn active topics. Oorzaak bekend?

Als ik op jouw link klik krijg ik:quote:

Ik heb dat topic in mijn bookmarks staan en als ik het topic wil openen krijg ik dus precies hetzelfde bericht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als ik op jouw link klik krijg ik:
Index / Error #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Zien doe ik het topic nog steeds niet.

Krijg precies hetzelfde.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Index / Error #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)

Ik ook. Het zal wel afgevoerd zijn, vermoedelijk samenhangend met de ban voor de TS.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]

Dat is natuurlijk onzin, je reageert in een bepaald topic op bepaalde users en zo krijg je een discussie. Dat wordt om zeep geholpen door een willekeurig ander topic met een vaag vergelijkbaar onderwerp als substituut in te zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Krijg precies hetzelfde.
Op weg naar ’t einde van de Joodse staat
Ik zie zo geen merge, maar op zich hebben ze het er hier ook over, dus kun je daar wel kwijt wat je wil zeggen.

Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, je reageert in een bepaald topic op bepaalde users en zo krijg je een discussie. Dat wordt om zeep geholpen door een willekeurig ander topic met een vaag vergelijkbaar onderwerp als substituut in te zetten.

Wazig verhaal. Je twijfelt niet aan de reden, maar weet niet wie en waarom? Kom, er is toch wel iemand die weet waarom dat topic verdwenen is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.
Zo snel verwijderen ze geen topics

Kreeg even een berichtje van iemand over jouw poging om mij de mond te snoeren. Dat probeer je namelijk wel vaker. Even roepen dat een user een kloon is, omdat jij het niet met ze eens bent om ze zo verwijderd te krijgen. Misselijk hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
[Centraal] Gouda en het Marokkanenprobleem
kloon

Kijk even de rest van het topic door.quote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het een gluiperige nsb-er is van het ergste soort. trek het je niet aan, hij graaft zijn eigen kuil.

Iemand was zo aardig een berichtje te sturen, dan moet die persoon zeker jou op de hoogte stellen dat hij mij een berichtje heeft gestuurd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef gelly het volgende:
Ik zet het hier gewoon open neer hoor, ik doe niet aan berichtjes achter iemands rug om. Zie niet wat daar gluiperig aan is. Dat je niet normaal kan posten is mijn probleem niet, ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.

Zinloos is het voor jou, ik ben in discussie en dat kanquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"![]()
Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.

Er moet toch iemand zijn die heeft gehandeld? Kan die niet achterhaald worden en hier even een verklaring geven?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.
Zo snel verwijderen ze geen topics

Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef gelly het volgende:
.......................... ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.

Hmjah..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:20 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.

De topics van meki zijn perfectly fine.... de reacties in zijn topic daarentegen... Ik pleit er dan ook voor dat eenieder die in zijn topics hem PERSOONLIJK aanvalt, meteen een ban krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"![]()
Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.

Da's mijn bedoeling ook niet, jou de mond snoeren. Ik vind het alleen jammer dat jouw topics steeds bol staan van de suggestieve complottheorieen, en niet verder dan dat raken. That's all.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Zinloos is het voor jou, ik ben in discussie en dat kan
ik laat me niet door jou mijn mond dicht snoeren

Dan doen we dat toch. Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.

Daar zijn ze het niet mee eens bij het Fok-beheer. Trust me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan doen we dat toch. Kwaliteit boven kwantiteit

Ook de reacties van meki zelf in de betreffende topics?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De topics van meki zijn perfectly fine.... de reacties in zijn topic daarentegen... Ik pleit er dan ook voor dat eenieder die in zijn topics hem PERSOONLIJK aanvalt, meteen een ban krijgt.

Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.

Omdat uhm...99% van de topics alleen maar gaan over Marokkanen, Moslims en Joden misschien? Zodanig dat er nu zelfs een centraal topic van is. Ik weet niet hoor, maar zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.
Ik wil ook niemand de mond snoeren, maar ik zie niet eens echt een discussie meer. Zomaar op slot gooien is not done, dus wat doen we? Juist! Nieuws openen.
Waarom zie ik je trouwens alleen in die Marokkanen en joden berichten van NWS posten? Nou? Hup, post eens gezellig mee en open dan nieuws die je wel intrigeert, maar waar je alleen lurkt ofzo![]()
Is er nog ergens een ramp in zicht?En dan wel net niet zo groot, dat er een apart forum voor opgericht gaat worden graag

Iemand persoonlijk aanvallen is gewoon tegen de policy. Kan je wel gaan huilen met banaanvraag, maar daar is een aanvraag niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ook de reacties van meki zelf in de betreffende topics?
Enne......je zit nu op 1 lijn met gelly...banaanvraag

Boehoe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand persoonlijk aanvallen is gewoon tegen de policy. Kan je wel gaan huilen met banaanvraag, maar daar is een aanvraag niet eens voor nodig.

En dit is er ook 1.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:20 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.

Ik bevestig de policy, als het je niet aanstaat adviseer ik je te gaan poepen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Boehoe.
Als dat niet nodig is, waarom moet je het dan nog vermelden?
Ik dacht wel dat jij beter wist, niet dus...

Het is je nooit opgevallen dat het met die beurberichten ook het geval was ? Ik vind het jammer dat het niveau weer zo enorm is afgegleden maar kennelijk kan het de mods en FA's geen ene klap schelen. Er wordt niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Met het vertrek van de beursberichten gaat het me wel opvallen dat we steeds meer Joden, Marokkanen enz berichten krijgen.

Heb ik net gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bevestig de policy, als het je niet aanstaat adviseer ik je te gaan poepen.

Mooi zo. Dan weet je in ieder geval met wie je te maken hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.
Dank je.
Enige wat je bevestigd is het beeld wat ik van je heb.
Hasta La Vista.

Het niveau ligt bij de users. Het willekeurig topics sluiten is niet gewenst.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat het met die beurberichten ook het geval was ? Ik vind het jammer dat het niveau weer zo enorm is afgegleden maar kennelijk kan het de mods en FA's geen ene klap schelen. Er wordt niks aan gedaan.

Hoezo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef paddy het volgende:
Het is van de zotte dat ik elk topic tegenwoordig moet uitspitten op

Lees het nog eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is vrij normaal dat je als mod even een blik werpt op de lopende threads en hier en daar de boel weer op orde brengt. Als dat teveel moeite is dan snap ik niet wat je hier doet.

Hoeveel mensen moeten dit vragen? Het topic is verwijderd omdat..... Kleine moeite toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die heeft gehandeld? Kan die niet achterhaald worden en hier even een verklaring geven?

Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef paddy het volgende:

die troep hoe je zelf maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.
Niks te klagen over AEX, maar door deze adderlating in [NWS] begint er een tunneleffect op te treden.
[BNW] en [INT] hebben hier ook enig effect op gehad... maar AEX is in vele opzichten veel meer [NWS] geörienteerd. Het staat nu overal in de headlines van de media... maar jullie kunnen er niks meer mee.
Lijkt onderhand Fortis wel. Een uitgeklede lege doos met vergiftigde posings (totdat het ter ziele gaat of gemerged gaat worden met [POL])![]()

quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier was ik al een beetje bang voor. Het contragewicht is weg.
Niks te klagen over AEX, maar door deze adderlating in [NWS] begint er een tunneleffect op te treden.
[BNW] en [INT] hebben hier ook enig effect op gehad... maar AEX is in vele opzichten veel meer [NWS] geörienteerd. Het staat nu overal in de headlines van de media... maar jullie kunnen er niks meer mee.
Lijkt onderhand Fortis wel. Een uitgeklede lege doos met vergiftigde posings (totdat het ter ziele gaat of gemerged gaat worden met [POL])![]()

quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
AEX doet het goed en NWS moet gewoon weer door FOK!ken voor nieuwe kindjes . NWS is blijkbaar zo vruchtbaar dat het forums als AEX, MIS, JOR, INT, enz voortbrengen samen met wel verschillende vaders. Wat een hoer is NWS toch eigenlijk
Ja, wel moeilijk .....denk je eindelijk veelbelovend kostgeld (views) te kunnen vangen, krijgen ze verkering en vliegen ze uit

Dan kan je de helft van de topicstarters hier een postverbod gevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:

Tellen kan je ook al niet ....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat uhm...99% van de topics alleen maar gaan over Marokkanen, Moslims en Joden misschien?

Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Weer eens een misleidende topictitel: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Dewinter is slaags geraakt met linkse studenten, die hem ook sloegen. Hij heeft niemand in elkaar geslagen. De topictitel is vooringenomen, eenzijdig en partijdig. Graag aanpassing.
Het valt me sowieso op dat topictitels de laatste tijd steeds vaker misleidend, suggestief, vaag of anderszins vooringenomen of onduidelijk zijn. Misschien is het een idee om hierover eens wat richtlijnen op te nemen in de NWS-faq?

Waar pleit ik voor censuur ? Ik zorg voor de nodige variatie in non-nieuws. Kennelijk wil jij mij de mond snoeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef rutger05 het volgende:
gelly heeft opeens last van topicdiarree omdat hij liever bepaald nieuws gecensureerd ziet. Erg kinderachtig. Graag gepaste maatregelen.

Doe nou niet of jij niet graag dat topic van mij gesloten wilt zien, dat ligt er dik bovenop. Op deze kinderachtige manier probeer je dat alsnog te bereiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Waar pleit ik voor censuur ? Ik zorg voor de nodige variatie in non-nieuws. Kennelijk wil jij mij de mond snoeren.

Wat is er mis met mijn nieuws ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Doe nou niet of jij niet graag dat topic van mij gesloten wilt zien, dat ligt er dik bovenop. Op deze kinderachtige manier probeer je dat alsnog te bereiken.

waarom mag Meki eigenlijk ongestoord trollen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
dat nemen ze over van de Telegraaf die het ook doet.

Doe niet zo hypocriet. Ik ga mijn tijd niet verder aan jouw flauwekul verspillen. Met een beetje geluk nemen de mods gepaste actie.quote:

Dat vroeg ik me ook af ik bedoel die kut topics van hem passen beter in onzinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
waarom mag Meki eigenlijk ongestoord trollen ?

Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is toch precies wat je wilt uitlokken eigenlijk. Zoals ik al zei, vreselijk doorzichtig en heel zielig.

Iedereen heeft goed door waar jij mee bezig bent. Denk je nou echt dat de mods dat niet zien?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef gelly het volgende:
Hier ook :
politie onderzoekt vernieling ruiten Meeden

Die kennen jou ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.

Ah, dus het zijn trollbait topics.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een verse paardenvijg waar ettelijke strontvliegen op afkomen. Die strontvliegen zijn het probleem op dit forum, lekker makkelijk voor de mods en FA's.

Mensen notes en bans proberen aan te smeren dus. Typisch wel voor dat soort mensen. Bek houden als je het niet met ze eens bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ah, dus het zijn trollbait topics.

Nee, het zijn normale nieuwsberichten waar bepaalde users kennelijk niet normaal in kunnen reageren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]

De diarree die uit je toetsenbord komt is vele male erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef rutger05 het volgende:
gelly heeft opeens last van topicdiarree omdat hij liever bepaald nieuws gecensureerd ziet. Erg kinderachtig. Graag gepaste maatregelen.

quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen notes en bans proberen aan te smeren dus. Typisch wel voor dat soort mensen. Bek houden als je het niet met ze eens bent.

Hij weet redelijk goed hoe ver hij kan gaan. Balanceert net op het randje om vreselijk verontwaardigd te reageren. Hij is nu dan ook gestopt met topics openen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]

Echt? Komende van jou trek ik mij dat niet zo aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De diarree die uit je toetsenbord komt is vele male erger.

Wat een toepasselijke timing.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Je klinkt als een Marokkaans kutjochie dat de politie verwijt agressie uit te lokken.

Nee dat weet ik, andere mensen interesseren je niet. Dat blijkt wel uit je reacties.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Echt? Komende van jou trek ik mij dat niet zo aan.

Dan moet jij wel ontzettend selectief lezen, maar daar verbaas ik mij niet over.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, andere mensen interesseren je niet. Dat blijkt wel uit je reacties.

Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij voelen rutger en saviour zich iets op hun pikkie getrapt nu er een keer een koekje van eigen deeg komt.

Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topicsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan nog een keer alles goed nalezen. Ik bracht een nieuwswaardig bericht met een genuanceerde OP over brandweerlieden die hun werk niet meer normaal konden doen en zich bedreigd voelden. Bepaalde andere users die liever hebben dat bepaalde problemen worden doodgezwegen en dat bepaald nieuws niet wordt gepost hebben hierop gereageerd door heel kinderachting spontaan last te krijgen van topicdiarree.

Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt al vaak zat last gehad van kansloze berichten en topics.

Ja, beetje kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit nu allerlei andere topics kapot te maken, omdat deze hem niet bevallen.

Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.quote:

Nietus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij denkt wat te bereiken met je irritante kinderachtige gedrag en mutant01 ook, maar dat kan wel eens een tegengesteld effect hebben.

Neehoor, dat is geen racisme. Ten eerste zijn 'Marokkanen' geen 'ras'. Ten tweede refereer ik niet aan alle Marokkanen, maar alleen aan het criminele deel dat gewetenloos de straten afstruint op zoek naar slachtoffers. En ten derde weet je helemaal niet hoe ik denk over autochtone criminelen die exact hetzelfde doen. Niet dat die laatsten bestaan, maar toch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef gelly het volgende:
racisme
Feitelijk maar weinig overlast van Marokkanen.

Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef paddy het volgende:
Ik vond de korte FAQ van [NWS FB] Al bijna 24 uur geen FB wel duidelijk.
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?quote:De Belgische politicus wilde een debat bijwonen dat georganiseerd was door de nationalistische studentenvereniging NSV. De linkse studenten versperden Dewinter de toegang, waarna geduwd en getrokken werd en er zelfs klappen vielen. De politie moest de vechtersbazen met een waterkanon uit elkaar houden.

Smerige linkse stemmingmakerij inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Filip Dewinter slaat studenten in elkaar
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?

Dacht dat ik die al had veranderd in "slaags met" Nou ja, sp3c al gedaan dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dat met je eens ben. Het lijkt me toch niet de bedoeling dat NWS wordt overspoeld met misleidende topictitels?
De gewraakte titel staat er nog steeds: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Het kan echt veel neutraler. Zie de bron op nu.nl: Dewinter in gevecht met linkse studenten
Citaat:
[..]
Er staat nergens dat Dewinter iemand in elkaar heeft geslagen en verder lijkt het erop dat Dewinter ook niet de agressor was. De topictitel is dus misleidend. Maar dat mag kennelijk op NWS?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |