abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:20:14 #201
165802 Reki
no comment.
pi_62161965
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:13 schreef voyeur het volgende:
Er lijkt een topic verdwenen. Ging over Israel en apartheid, maar is sinds een paar uur verdwenen uit de topic lijst en mijn active topics. Oorzaak bekend?
Israel Erger dan apartheid
verwijderd?

[ Bericht 1% gewijzigd door Reki op 06-10-2008 01:51:01 ]
zie ondertitel :)
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:38:28 #202
798 voyeur
bemoeit zich
pi_62170245
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:20 schreef Reki het volgende:

[..]

Israel Erger dan apartheid
verwijderd?
Als ik op jouw link klik krijg ik:
Index / Error #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)

Zien doe ik het topic nog steeds niet.
Here we are now, entertain us.
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:42:56 #203
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_62170350
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:38 schreef voyeur het volgende:

[..]

Index / Error #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)

Ik heb dat topic in mijn bookmarks staan en als ik het topic wil openen krijg ik dus precies hetzelfde bericht.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_62170442
quote:

[..]

Krijg precies hetzelfde.

Op weg naar ’t einde van de Joodse staat
Ik zie zo geen merge, maar op zich hebben ze het er hier ook over, dus kun je daar wel kwijt wat je wil zeggen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62170473
quote:

[..]

Ik ook. Het zal wel afgevoerd zijn, vermoedelijk samenhangend met de ban voor de TS.

Maar als een moderator opheldering kan geven, graag.
pi_62170606
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef paddy het volgende:

[..]

Krijg precies hetzelfde.

Op weg naar ’t einde van de Joodse staat
Ik zie zo geen merge, maar op zich hebben ze het er hier ook over, dus kun je daar wel kwijt wat je wil zeggen.
Dat is natuurlijk onzin, je reageert in een bepaald topic op bepaalde users en zo krijg je een discussie. Dat wordt om zeep geholpen door een willekeurig ander topic met een vaag vergelijkbaar onderwerp als substituut in te zetten.
pi_62171143
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, je reageert in een bepaald topic op bepaalde users en zo krijg je een discussie. Dat wordt om zeep geholpen door een willekeurig ander topic met een vaag vergelijkbaar onderwerp als substituut in te zetten.
Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.

Zo snel verwijderen ze geen topics
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:51:56 #208
798 voyeur
bemoeit zich
pi_62175368
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt, maar dit is wat ik je aan kan dragen. Zelf niet weggehaald, maar twijfel eigenlijk ook niet aan de reden van degene die het dan wel weg heeft gehaald.

Wazig verhaal. Je twijfelt niet aan de reden, maar weet niet wie en waarom? Kom, er is toch wel iemand die weet waarom dat topic verdwenen is?
Here we are now, entertain us.
pi_62177463
Babysitter laat zich pakken door allochtonen
Dat het hier om allochtonen gaat, is niet zodanig relevant dat het in de topictitel moet, vind ik.
pi_62187404
Ik zie de laatste tijd regelmatig topics geopend worden over Israel door klonen. Kan daar wat aan gedaan worden? Zie bijvoorbeeld Op weg naar ’t einde van de Joodse staat

[ Bericht 79% gewijzigd door rutger05 op 06-10-2008 22:18:24 ]
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_62188435
quote:
Kreeg even een berichtje van iemand over jouw poging om mij de mond te snoeren. Dat probeer je namelijk wel vaker. Even roepen dat een user een kloon is, omdat jij het niet met ze eens bent om ze zo verwijderd te krijgen. Misselijk hoor.
pi_62188530
quote:
Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat het een gluiperige nsb-er is van het ergste soort. trek het je niet aan, hij graaft zijn eigen kuil.
Kijk even de rest van het topic door. Een trefffende omschrijving van gelly.
pi_62188814
Ik zet het hier gewoon open neer hoor, ik doe niet aan berichtjes achter iemands rug om. Zie niet wat daar gluiperig aan is. Dat je niet normaal kan posten is mijn probleem niet, ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:10:30 #215
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62189633
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"

Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.
pi_62189818
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef gelly het volgende:
Ik zet het hier gewoon open neer hoor, ik doe niet aan berichtjes achter iemands rug om. Zie niet wat daar gluiperig aan is. Dat je niet normaal kan posten is mijn probleem niet, ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.
Iemand was zo aardig een berichtje te sturen, dan moet die persoon zeker jou op de hoogte stellen dat hij mij een berichtje heeft gestuurd.

Je staat er om bekend dat je mensen een ban probeert aan te naaien en uitmaakt voor kloon.

Even iets anders. Heb jij vroeger extreem - rechtse sympathieėn gehad?
pi_62190486
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vraag mij af: die zinloze topics van Meki in NWS, zijn jullie daar blij mee? Ik vraag dit niet omdat ik het oneens ben met hem, maar omdat ik gewoon de toegevoegde waarde niet zie van de formule "misleidende TT + nieuwsbericht + kortzichtige calimerocommentaar"

Op het moment dat zijn topics de diepte in gaan is van TS geen spoor meer te bekennen.
Zinloos is het voor jou, ik ben in discussie en dat kan
ik laat me niet door jou mijn mond dicht snoeren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62190921
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Er moet toch iemand zijn die heeft gehandeld? Kan die niet achterhaald worden en hier even een verklaring geven?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 07:20:49 #219
193843 JihadJoe
Varkenspest
pi_62193138
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef gelly het volgende:
.......................... ik probeer enkel te helpen dit forum weer een beetje leuk te krijgen.
Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.
Vort, ga varkens pesten!
pi_62193160
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 07:20 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Jij helpt pas goed als je zelf optieft buidelrat.
Hmjah..
pi_62194979
Jeetje, wat kunnen jullie emmeren tegen elkaar

Voor dat soort geneuzel moet je een enkeltje richting klaagmuur kopen. Doe ik niet aan mee.
pi_62195563
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:10 schreef Omnifacer het volgende:

De topics van meki zijn perfectly fine.... de reacties in zijn topic daarentegen... Ik pleit er dan ook voor dat eenieder die in zijn topics hem PERSOONLIJK aanvalt, meteen een ban krijgt.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:32:42 #223
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62195813
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Zinloos is het voor jou, ik ben in discussie en dat kan
ik laat me niet door jou mijn mond dicht snoeren
Da's mijn bedoeling ook niet, jou de mond snoeren. Ik vind het alleen jammer dat jouw topics steeds bol staan van de suggestieve complottheorieen, en niet verder dan dat raken. That's all.
pi_62195826
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:34:24 #225
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62195845
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Dan kunnen we 99% van NWS op slot gooien.
Dan doen we dat toch. Kwaliteit boven kwantiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')