mee eens. volgens mij is het gewoon een slechte kloon die gebanned of verwijderd moet worden.quote:Op maandag 22 september 2008 17:27 schreef JihadJoe het volgende:
Zeg modjes,die LeroyBig begint langzaamaan behoorlijk irritant te worden met zijn anti-wilders gewauwel in elke topic.
Ik heb er geen behoefte aan om in elke topic meerdere keren te lezen hoe dom wilders en zijn aanhang is.
zou ludiek zijn als het kakkerlakkenkwaad zich alleen in gouda zou voltrekken. helaas is dat niet zo en is het probleem niet meer te overzien.quote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef sizzler het volgende:
Kunnen we hier niet een centraal Gouda-topic maken:
Wilders dood op 1 december....
Daders steken "per ongeluk" politie-agent neer
Cameraploeg mishandeld in Oosterwei
Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II
Of er voor de duidelijkheid een [Gouda]-tag voorzetten?
Het is IFU (die geband is, alsmede meerdere van zijn kloontjes, zie het banmeldtopic), dat heb ik eerder in dit topic ook al aangegeven.quote:Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens. volgens mij is het gewoon een slechte kloon die gebanned of verwijderd moet worden.
moet ie maar snel weer verwijderd worden...quote:Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is IFU (die geband is, alsmede meerdere van zijn kloontjes, zie het banmeldtopic), dat heb ik eerder in dit topic ook al aangegeven.
Mijn idee, ik snap ook niet waarom dat nog niet gebeurd is. Wellicht zitten de modjes te slapen, of misschien moet Dagonet even ingeseind worden, die heeft de eerdere bans geplaatst.quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ie maar snel weer verwijderd worden...
Wellicht. Het is in ieder geval een idioot, die topics verkloot met z'n eendimensionale geraaskal.quote:ifu is een enge jodenhater en waarschijnlijk gewoon een marokkaan.
Jodenhaters en 'gewoon een marokkaan' moeten geband? Moslimhaters en racisten mogen blijven?quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ie maar snel weer verwijderd worden...
ifu is een enge jodenhater en waarschijnlijk gewoon een marokkaan.
Je eerste zin is niet bepaald feedback waardig. Dat jij mij een walgelijk 'mannetje' vind is niet zo relevant lijkt me. Ik heb geen afkeer van jou; ik merk op dat je kritiek van anderen kennelijk omzet in een banverzoek en geef dan als commentaar dat de beschuldiging van racisme aan jouw adres niet zo vreemd is.quote:Op maandag 22 september 2008 14:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De afkeer is geheel wederzijds hoor, wat ben jij toch een walgelijk mannetje.
Nergens, maar dan ook nergens praat ik goed of moedig ik aan dat alle moslims hier ten lande negatief bejegend worden; dat zou ook idioot zijn gezien ik de stellige overtuiging heb dat de meeste mensen (in beginsel) fatsoenlijk zijn, dus (uiteraard) ook de meeste moslims. Het enige wat ik zeg is dat als een bepaald deel van je clubje zich schuldig maakt aan gedragingen die in een beschaafde samenleving niet thuishoren/danwel ideeen uit die op zich op z'n zachtst gezegd niet lekker verhouden met de moderne samenleving, het niet zo vreemd is als het clubje daarop wordt aangekeken (en nergens zeg ik dat individuen die evident niks te maken (blijken te) hebben met genoemde gedragingen daarop in persoon aangesproken moeten worden). Ook jij gaat niet ontkennen dat er moslims zijn die zich aan dergelijke gedragingen bezondigen. Ik zie liever dat die mensen fatsoenlijke modelburgers worden die de waarden van de democratische rechtsstaat van harte onderschrijven, dan dat ze zich aan genoemde uitwassen gaan bezondigen. Maar als jij daar anders over wil denken, ga je gang hoor...
Volgens mij beweer jij ergens in dat topic dat je vindt dat ik abjecte denkbeelden aanhang, en dat je dat zeer verwerpelijk vindt. Dat vind ik moeilijk te rijmen met 'ik heb geen afkeer van jou', en overigens uberhaupt met de immer felle manier waarop jij op mijn posts reageert (ik ga nog even voorbij aan het denigrerende toontje). Klaarblijkelijk roep ik toch iets op bij jou, en zo te zien niet iets positiefs. Wat me verder hogelijk bevreemdt, gezien ik volgens mij merendeels (zeker in de serieuze fora zoals NWS) een keurig postende user ben, en ook helemaal geen blijk geef van minder acceptabele ideeen, behalve blijkbaar voor jou. Wat volgens mij meer te maken heeft met je eigen preoccupaties en het daarmee samenhangende onjuist interpreteren van mijn posts.quote:Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je eerste zin is niet bepaald feedback waardig. Dat jij mij een walgelijk 'mannetje' vind is niet zo relevant lijkt me. Ik heb geen afkeer van jou; ik merk op dat je kritiek van anderen kennelijk omzet in een banverzoek en geef dan als commentaar dat de beschuldiging van racisme aan jouw adres niet zo vreemd is.
Nou, vertel maar welk punt ik mis, desnoods via PM. Ik kan je nu al zeggen dat ik geen punt mis, tenzij jij de overtuiging bent toegedaan dat het (al) racistisch is om mensen aan te pakken/vallen op hun ideeen.quote:De tweede alinea is geen feedback, maar zou in het topic zelf moeten. Daar zou ik dan melden dat je het punt mist dat ik aanvoer. Niet iets voor hier.
Bedankt. Zal vast wel weer terugkomen, maar voor nu is het weer mogelijk iets normaler te discussieren.quote:
Ik begrijp ook niet goed wat het probleem met zijn posts is. Ik heb ook wel eens interessantere en/of onderbouwdere posts gezien, maar dat kan je van 90% van de users zeggen. Iemand verweet hem misschien wel Marokkaan te zijn en mensen zijn het niet eens met zijn pro-Palestijnse opvattingen, maar dat is toch geen grond voor een ban?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:25 schreef El_Matador het volgende:
Zonde. Ook IFU moest recht hebben op zijn commentaar. Het gedrag van de rechtse huilies hier die anders zo pleiten voor Vrijheid van Meningsuiting vind ik stuitend.
IFU en LeroyBig (whoever that may be) een unban graag. En los het dan maar op met argumenten, in plaats van met (virtueel) geweld.
De enige manier om topics "overhoop te halen" is doordat anderen erop reageren. Bovendien heb ik IFU wel wekenlang zien posten, hoe kan dat dan als kloon van kloon van kloon van kloon?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
IFU is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon enz enz enz
Nee, we gaan hem niet unbannen, haske leuk dat oplossen met argumenten maar iemand die topics overhoop haalt en totaal niet naar argumenten kijkt maar keer op keer hetzelfde blijft posten kan je weinig mee oplossen.
Dagonet, normaal gesproken vind ik je een puike moderator, dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat? Je mag niet doorposten met een kloon geloof ik, dus dat is banwaardig volgens de regels. Edoch als de oorspronkelijke ban gebaseerd is op het soort posts dat ik de afgelopen week zie begrijp ik dat de persoon in kwestie niet inziet wat er nu precies fout is aan zijn posts..quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
IFU is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon enz enz enz
Nee, we gaan hem niet unbannen, haske leuk dat oplossen met argumenten maar iemand die topics overhoop haalt en totaal niet naar argumenten kijkt maar keer op keer hetzelfde blijft posten kan je weinig mee oplossen.
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dagonet, normaal gesproken vind ik je een puike moderator, dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat? Je mag niet doorposten met een kloon geloof ik, dus dat is banwaardig volgens de regels. Edoch als de oorspronkelijke ban gebaseerd is op het soort posts dat ik de afgelopen week zie begrijp ik dat de persoon in kwestie niet inziet wat er nu precies fout is aan zijn posts..
Het keer op keer hetzelfde posten is zeker in de moslim bash hoek schering en inslag. Tientallen users maken zich daar soms al jaren schuldig aan. Er wordt niet gelezen, maar gewoon gepost. Toch worden die nooit geband, terwijl het klip en klaar is dat ze niet ingaan op argumenten. Ze lezen het hele topic niet en roepen gewoon 'uitzetten', 'nuken', etc. als oplossing voor welk probleem dan ook. Wat maakt deze IFU/kloon zo anders?
Dat is een treurige gedachte. Ik dacht juiist dat als het bashen zou stoppen er meer weldenkende mensen naar NWS zouden trekken. Er gebeurt zoveel meer in de wereld dan moslim doet x of Moslim land overweegt y. NWS lijkt een soort Hart van Nederland qua aandacht voor kleine gebeurtenissen, maar dan met de insteek dat het topic waardig is als het woord moslim er in voorkomt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.
Hetzelfde geldt voor Israel bashers als Meki, en Nederland bashers als StefanP. Voor de redenen waarom IFU anders is, zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is een treurige gedachte. Ik dacht juiist dat als het bashen zou stoppen er meer weldenkende mensen naar NWS zouden trekken. Er gebeurt zoveel meer in de wereld dan moslim doet x of Moslim land overweegt y. NWS lijkt een soort Hart van Nederland qua aandacht voor kleine gebeurtenissen, maar dan met de insteek dat het topic waardig is als het woord moslim er in voorkomt.
Nu gaan de meeste topics ongeacht de topictitel over hetzelfde waarbij een klein clubje ieder onderwerp naar eigen hand zet en dezelfde riedel afsteekt. Ik zie niet in hoe die vaste bashers verschillen van IFU oid. Er is nooit sprake van een discussie, daar de uitgangspunten al vast liggen. Als je wat extra informatie inbrengt waaruit blijkt dat de moslim in een specifiek geval misschien niet zo fout zit, bloedt het topic dood of wordt het genegeerd. Dan is er toch ook geen sprake van een discussie; waarom wordt dat gedrag dan niet geband?
Ik zie jou ook regelmatig wel ingaan op argumenten, maar laat mij in het topc 'Vreemdelingenhaat Europa groeit' eens zien wat de rechtvaardiging voor de ban aanvraag was; waar LeroyBig zo anders post dan bijvoorbeeld Zoalshetis die ook slechts stokpaardjes herhaalt en onderdehand iedereen beledigt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Viajero het volgende:
Ik ben degene die gevraagd heefd om een ban voor LeroyBig, de laatste kloon van IFU.
Ik heb nooit eerder om een ban gevraagd, en ik zal zeker niet om een ban vragen omdat iemand anders een andere mening heeft. Mensen die topics met mij en Pool gezien hebben zullen weten dat ik zijn bloed wel kan drinken. Maar we hebben in elk geval een eerlijke discussie, ook al ben ik het in alles met Pool oneens. En ook al ben ik af en toe tever gegaan in persoonlijke aanvallen![]()
Maar IFU reageert op een enkele regel van een vijf alinea post, brandt je op een zin compleet af, negeert de rest compleet en copy/paste vervolgens zijn vaste propaganda.
Dat vermoord gewoon topics, het is het equivalent van heel hard schreeuwen in een face-to-face discussie.
En dat heeft niks met mijn of zijn mening te maken, er zijn veel mensen hier waarmee ik het niet eens ben. Rood_verzet en Mutant01 zijn een andere namen die opkomen. Maar die reageren wel op wat ik zeg, ipv er hard overheen te schreeuwen.
wat let je om al die andere nieuwsfeiten te posten?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is een treurige gedachte. Ik dacht juiist dat als het bashen zou stoppen er meer weldenkende mensen naar NWS zouden trekken. Er gebeurt zoveel meer in de wereld dan moslim doet x of Moslim land overweegt y. NWS lijkt een soort Hart van Nederland qua aandacht voor kleine gebeurtenissen, maar dan met de insteek dat het topic waardig is als het woord moslim er in voorkomt.
Nu gaan de meeste topics ongeacht de topictitel over hetzelfde waarbij een klein clubje ieder onderwerp naar eigen hand zet en dezelfde riedel afsteekt. Ik zie niet in hoe die vaste bashers verschillen van IFU oid. Er is nooit sprake van een discussie, daar de uitgangspunten al vast liggen. Als je wat extra informatie inbrengt waaruit blijkt dat de moslim in een specifiek geval misschien niet zo fout zit, bloedt het topic dood of wordt het genegeerd. Dan is er toch ook geen sprake van een discussie; waarom wordt dat gedrag dan niet geband?
Ik zal alles ervoor doen om de wantoestanden in israel aan te kaarten en vrede over te brengen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Israel bashers als Meki, en Nederland bashers als StefanP. Voor de redenen waarom IFU anders is, zie mijn post hierboven.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alles ervoor doen om de wantoestanden van Palestijnen aan te kaarten en vrede over te brengen.
Meki kiest anders een keurige formulering, waar zowel voor- als tegenstanders zich in kunnen vinden. Dit is wat eenzijdig.quote:
Dat is het probleem inderdaad, zeker een subforum als NWS kan niet zonder een stevige GS/FP-achtige inbreng.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.
Ben jij IFU? Heel lang zoeken naar een zaak die in je verhaal past en de rest compleet negeren. Als je nou eens kijkt in het topic waarover ik IFU nomineerde. Een aantal posts hierboven. Waarom kom je dan ineens aanzetten met een heel ander topic? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik zie jou ook regelmatig wel ingaan op argumenten, maar laat mij in het topc 'Vreemdelingenhaat Europa groeit' eens zien wat de rechtvaardiging voor de ban aanvraag was; waar LeroyBig zo anders post dan bijvoorbeeld Zoalshetis die ook slechts stokpaardjes herhaalt en onderdehand iedereen beledigt.
Je bent de laatste tijd genuanceerder aan het worden, waarvoor hulde. Maar je blijft extreem eenzijdig.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal alles ervoor doen om de wantoestanden in israel aan te kaarten en vrede over te brengen.
I get it.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef paddy het volgende:
Ging me meer om de reactie waar je op reageerde, Ringo
Dat persoonlijke geneuzel naar elkaar of elkaars familie dus.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:13 schreef du_ke het volgende:
Komop je opent zelf een baggertopic. Dan krijg je dat soort reacties.
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?quote:Die gekke Britten zijn echt extreem cultuurrelativistisch. Dit is gepamper van buitencategorie.
wat lul je nou stroef. het gaat om engelsen die als de dood voor moslims zijn. en ja, dat als de dood mag je na de aanslag letterlijk nemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
Komop als je eigen mening over dit onderwerp in je OP niet meer is als dit
[..]
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?
dat sowieso. maar dat ziet links niet eens meer. als het maar geen links bashen is. dan is alles goed, want de koning der integratie (pvda, gl en trawanten) is links.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef sp3c het volgende:
tis meer Britsers bashen eigenlijk?
Niet lang zoeken, maar gewoon verder terug kijken dan jij doet. Ik volg NWS vrij goed. Jij was niet de eerste die IFU of zijn kloon nomineerde voor een ban; zie hier en laat dat nou net verwijzen naar het topic dat ik ook aanhaal....quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ben jij IFU? Heel lang zoeken naar een zaak die in je verhaal past en de rest compleet negeren. Als je nou eens kijkt in het topic waarover ik IFU nomineerde. Een aantal posts hierboven. Waarom kom je dan ineens aanzetten met een heel ander topic? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
Leuk trollen in FB.
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef. het gaat om engelsen die als de dood voor moslims zijn. en ja, dat als de dood mag je na de aanslag letterlijk nemen.
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.
Dat is geen moslims bashen, dat is landverraders bashen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
Komop als je eigen mening over dit onderwerp in je OP niet meer is als dit
[..]
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?
zielige poepert. mensen luisteren steeds minder naar je gezwets.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.
Ik bedoel meer dat je de geenstijlpraat gewoon aan GS, telegraaf.nl en misschien de FP over moet laten. Die zijn daar stukken beter in.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef JihadJoe het volgende:
Net alsof het met al die azijnboomknuffelaars op Fok! het zo geweldig vooruit gaat.
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar goed de vraag om een beetje redelijk discussie te voeren zal inderdaad wel boomknuffelig zijn.
Neuh dat kan zeker wel. Maar dan met er wel een goede aanzet tot discussie zijn en de wil om die discussie te voeren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
als het je niks zou uitmaken had je niet je vingers over het toetsenboard laten glijden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit.
ik ben blij als ramadamn (copyright) weer voorbij is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigen
Daar ben jij anders erg goed in...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki zet die oogkleppen eens af en kijk eens goed rondquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
Ik heb wat meer opties en jij laat je heel erg kennen, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit.
Gelijk in de aanval he kleine rel nicht.Valt niet op die tt's van Aboutaleb en die van jouquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
Dit is een zware beschuldiging, ik eis dat de moderator stappen onderneemt tegen Slappy
ze zijn allebei al volquote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Pony-Lover het volgende:
Kan een modje
deze
Bailout Fortis? #2: ING koopt ABN over?
en deze
http://forum.fok.nl/topic/1202806
niet even samenvoegen?
ik zou om een '/' vragenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
Menigte schreeuwt tiener de dood in
Kan iemand het woordje 'moedigt' even weghalen uit deze topictitel? Bedankt.
rechter sprak jongeren kanaleneilend vrij?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
Ik heb het topic Rechter spreekt jongeren Kanaleneiland vrij gekickt, omdat de verdachten in hoger beroep tóch zijn veroordeeld. Kan de TT misschien worden gewijzigd? Alvast bedankt!
Nee, doe maar niet. 100 euro boete is nauwelijks een veroordeling te noemen voor straatterreur.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
Ik heb het topic Rechter spreekt jongeren Kanaleneiland vrij gekickt, omdat de verdachten in hoger beroep tóch zijn veroordeeld. Kan de TT misschien worden gewijzigd? Alvast bedankt!
Ze zijn dan ook niet verdacht, vervolgd of veroordeeld wegens straatterreur. Als was bewezen dat ze iets kapot hadden gemaakt, dan was de straf wel hoger geweest, maar alleen het hangen met een groepje is bewezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef Narcolepticus het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. 100 euro boete is nauwelijks een veroordeling te noemen voor straatterreur.
Als ik je niet in haast elk topic voorbij had zien komen, zou ik zeggen dat je nooit op fok! kwam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit een tt zien veranderen omdat er op een veel later tijdstip iets veranderde.![]()
of ben je bang dat het de rechtspraak in nederland in een kwaad daglicht stelt.
hey ik ben maar een klein onbeduidend fok!kertje. en n=1. misschien dat mods nu druk bezig zijn met iets anders en wordt je vraag ingewilligd. niet meteen die zure handdoek in de ring!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Als ik je niet in haast elk topic voorbij had zien komen, zou ik zeggen dat je nooit op fok! kwam.
Er worden vrij vaak topics van titel veranderd. Met die orkaan Ike-topics werd steeds veranderd in de TT waar hij op af koerste. En in NWS heb ik het ook wel vaker gezien hoor, als het dodental bij een ramp steeg ofzo, of als de update komt dat een zwaargewonde inmiddels is overleden.
Maar goed, volgende keer open ik wel een nieuw topic hoor.
Dank!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef paddy het volgende:
TT's zitten we niet gauw aan. Kunnen soms users (..) op reageren. Maar denk dat de TS hier geen probleem van maakt. De TS mag mij een een andere toepasselijke TT PMen aan ons, zodat ik die op zijn manier zal posten.
Of hij moet deze prima vinden
quote:
hoe gaat het met je afvalrace? voel je je al fijner zonder 30kg teveel? of vergrijp je je weer aan taartjes en rozekoeken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
Zuid-Afrika verbiedt Achmed de terrorist dubbeltje
Er staat een appeltaart in de ovenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe gaat het met je afvalrace? voel je je al fijner zonder 30kg teveel? of vergrijp je je weer aan taartjes en rozekoeken?
lastig he, die tegenslagen en dan volhouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Er staat een appeltaart in de oven![]()
![]()
Maarreh, was 16 kilo af, nu nog 10. Gaat redelijkjes dus, dank u
Het is de worsteling heet die leven heetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lastig he, die tegenslagen en dan volhouden.
als het maar heet is. bolletje ijs erbij...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de worsteling heet die leven heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |