abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61829462
Zeg modjes,die LeroyBig begint langzaamaan behoorlijk irritant te worden met zijn anti-wilders gewauwel in elke topic.

Ik heb er geen behoefte aan om in elke topic meerdere keren te lezen hoe dom wilders en zijn aanhang is.
Vort, ga varkens pesten!
  maandag 22 september 2008 @ 18:15:45 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61830562
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:27 schreef JihadJoe het volgende:
Zeg modjes,die LeroyBig begint langzaamaan behoorlijk irritant te worden met zijn anti-wilders gewauwel in elke topic.

Ik heb er geen behoefte aan om in elke topic meerdere keren te lezen hoe dom wilders en zijn aanhang is.
mee eens. volgens mij is het gewoon een slechte kloon die gebanned of verwijderd moet worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61834567
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 22 september 2008 @ 20:35:27 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_61834580
IFU kloontje.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 september 2008 @ 20:36:31 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61834591
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef sizzler het volgende:
Kunnen we hier niet een centraal Gouda-topic maken:

Wilders dood op 1 december....
Daders steken "per ongeluk" politie-agent neer
Cameraploeg mishandeld in Oosterwei
Connexxion,geen wijk busvervoer door wangedrag Marokkaan II

Of er voor de duidelijkheid een [Gouda]-tag voorzetten?
zou ludiek zijn als het kakkerlakkenkwaad zich alleen in gouda zou voltrekken. helaas is dat niet zo en is het probleem niet meer te overzien.
pi_61837120
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mee eens. volgens mij is het gewoon een slechte kloon die gebanned of verwijderd moet worden.
Het is IFU (die geband is, alsmede meerdere van zijn kloontjes, zie het banmeldtopic), dat heb ik eerder in dit topic ook al aangegeven.
  maandag 22 september 2008 @ 22:31:11 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61838035
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is IFU (die geband is, alsmede meerdere van zijn kloontjes, zie het banmeldtopic), dat heb ik eerder in dit topic ook al aangegeven.
moet ie maar snel weer verwijderd worden...

ifu is een enge jodenhater en waarschijnlijk gewoon een marokkaan.
pi_61838767
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Mijn idee, ik snap ook niet waarom dat nog niet gebeurd is. Wellicht zitten de modjes te slapen, of misschien moet Dagonet even ingeseind worden, die heeft de eerdere bans geplaatst.
quote:
Wellicht. Het is in ieder geval een idioot, die topics verkloot met z'n eendimensionale geraaskal.
  maandag 22 september 2008 @ 23:36:24 #109
798 voyeur
bemoeit zich
pi_61840015
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jodenhaters en 'gewoon een marokkaan' moeten geband? Moslimhaters en racisten mogen blijven?
Here we are now, entertain us.
  maandag 22 september 2008 @ 23:41:27 #110
798 voyeur
bemoeit zich
pi_61840140
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De afkeer is geheel wederzijds hoor, wat ben jij toch een walgelijk mannetje.

Nergens, maar dan ook nergens praat ik goed of moedig ik aan dat alle moslims hier ten lande negatief bejegend worden; dat zou ook idioot zijn gezien ik de stellige overtuiging heb dat de meeste mensen (in beginsel) fatsoenlijk zijn, dus (uiteraard) ook de meeste moslims. Het enige wat ik zeg is dat als een bepaald deel van je clubje zich schuldig maakt aan gedragingen die in een beschaafde samenleving niet thuishoren/danwel ideeen uit die op zich op z'n zachtst gezegd niet lekker verhouden met de moderne samenleving, het niet zo vreemd is als het clubje daarop wordt aangekeken (en nergens zeg ik dat individuen die evident niks te maken (blijken te) hebben met genoemde gedragingen daarop in persoon aangesproken moeten worden). Ook jij gaat niet ontkennen dat er moslims zijn die zich aan dergelijke gedragingen bezondigen. Ik zie liever dat die mensen fatsoenlijke modelburgers worden die de waarden van de democratische rechtsstaat van harte onderschrijven, dan dat ze zich aan genoemde uitwassen gaan bezondigen. Maar als jij daar anders over wil denken, ga je gang hoor...
Je eerste zin is niet bepaald feedback waardig. Dat jij mij een walgelijk 'mannetje' vind is niet zo relevant lijkt me. Ik heb geen afkeer van jou; ik merk op dat je kritiek van anderen kennelijk omzet in een banverzoek en geef dan als commentaar dat de beschuldiging van racisme aan jouw adres niet zo vreemd is.

De tweede alinea is geen feedback, maar zou in het topic zelf moeten. Daar zou ik dan melden dat je het punt mist dat ik aanvoer. Niet iets voor hier.
pi_61840973
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef voyeur het volgende:

[..]

Je eerste zin is niet bepaald feedback waardig. Dat jij mij een walgelijk 'mannetje' vind is niet zo relevant lijkt me. Ik heb geen afkeer van jou; ik merk op dat je kritiek van anderen kennelijk omzet in een banverzoek en geef dan als commentaar dat de beschuldiging van racisme aan jouw adres niet zo vreemd is.
Volgens mij beweer jij ergens in dat topic dat je vindt dat ik abjecte denkbeelden aanhang, en dat je dat zeer verwerpelijk vindt. Dat vind ik moeilijk te rijmen met 'ik heb geen afkeer van jou', en overigens uberhaupt met de immer felle manier waarop jij op mijn posts reageert (ik ga nog even voorbij aan het denigrerende toontje). Klaarblijkelijk roep ik toch iets op bij jou, en zo te zien niet iets positiefs. Wat me verder hogelijk bevreemdt, gezien ik volgens mij merendeels (zeker in de serieuze fora zoals NWS) een keurig postende user ben, en ook helemaal geen blijk geef van minder acceptabele ideeen, behalve blijkbaar voor jou. Wat volgens mij meer te maken heeft met je eigen preoccupaties en het daarmee samenhangende onjuist interpreteren van mijn posts.
quote:
De tweede alinea is geen feedback, maar zou in het topic zelf moeten. Daar zou ik dan melden dat je het punt mist dat ik aanvoer. Niet iets voor hier.
Nou, vertel maar welk punt ik mis, desnoods via PM. Ik kan je nu al zeggen dat ik geen punt mis, tenzij jij de overtuiging bent toegedaan dat het (al) racistisch is om mensen aan te pakken/vallen op hun ideeen.

N.B. Leroydinges post zo goed als identiek aan een zekere IFU, die geband is (zoek zijn topics maar na, en je ziet het zelf, kijk maar naar het vreemde hoofdlettergebruik, de gekozen thematiek ed). Het is niet vreemd dat ik daar op wijs, het lijkt me toch prettig om het forum te vrijwaren van gebande kloontjes; als het niet een kloontje was geweest zou ik ook helemaal geen banverzoek hebben gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diederik_Duck op 23-09-2008 00:22:15 ]
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:45:42 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61848112
Dat een dubbeltopic wat 1 topicnummer hoger heeft maar een betere TT en een beduidend betere OP gesloten wordt is al triest, maar een slotje met de melding "dig!" zonder verwijzing naar het andere topic is helemaal van het niveau ONZ.

Als het gesloten topic: Schietpartij op school Finland - Kauhajoki iig voorzien kan worden van een fatsoenlijke verwijzing naar Schietpartij op school in Finland lijkt me dat het minste, maar een merge (met de TT en OP van Schietpartij op school Finland - Kauhajoki ) zou meer op z'n plaats zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 12:56:09 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_61848339
normaal gesproken wel

maarrrrrrrrrrrrrrr geen tijd, misschien vanavond
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:59:07 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61848399
Kennelijk ook niet om de topics te vergelijken, had m dan gewoon niet op slot gegooid en het lekker overgelaten aan iemand die wel tijd had
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:04:36 #115
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61848515
Kan de IFU kloon LeroyBig die hier

Palestijn in Jeruzalem rijdt op menigte in

actief is aub geband worden? Hij gaat niet in op argumenten en blijft constant dezelfde off topic zaken copy/pasten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:19:33 #116
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61850019
IFU kloon is weg
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:39:17 #117
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61850435
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:19 schreef Dagonet het volgende:
IFU kloon is weg
Bedankt. Zal vast wel weer terugkomen, maar voor nu is het weer mogelijk iets normaler te discussieren.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:47:04 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61850624
Tja, ik wil geen IP ban aanvragen, nu is hij nog wat makkelijker te traceren namelijk. Ik wou dat die gast eens doorkreeg dat we hem hier niet willen. Zou hij ook zo irritant zijn als iemand nee tegen hem zegt in het echte leven?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_61857319
Zonde. Ook IFU moest recht hebben op zijn commentaar. Het gedrag van de rechtse huilies hier die anders zo pleiten voor Vrijheid van Meningsuiting vind ik stuitend.

IFU en LeroyBig (whoever that may be) een unban graag. En los het dan maar op met argumenten, in plaats van met (virtueel) geweld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:06:14 #120
798 voyeur
bemoeit zich
pi_61858592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:25 schreef El_Matador het volgende:
Zonde. Ook IFU moest recht hebben op zijn commentaar. Het gedrag van de rechtse huilies hier die anders zo pleiten voor Vrijheid van Meningsuiting vind ik stuitend.

IFU en LeroyBig (whoever that may be) een unban graag. En los het dan maar op met argumenten, in plaats van met (virtueel) geweld.
Ik begrijp ook niet goed wat het probleem met zijn posts is. Ik heb ook wel eens interessantere en/of onderbouwdere posts gezien, maar dat kan je van 90% van de users zeggen. Iemand verweet hem misschien wel Marokkaan te zijn en mensen zijn het niet eens met zijn pro-Palestijnse opvattingen, maar dat is toch geen grond voor een ban?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:02:43 #121
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61860400
IFU is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon enz enz enz

Nee, we gaan hem niet unbannen, haske leuk dat oplossen met argumenten maar iemand die topics overhoop haalt en totaal niet naar argumenten kijkt maar keer op keer hetzelfde blijft posten kan je weinig mee oplossen.
pi_61860499
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
IFU is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon enz enz enz

Nee, we gaan hem niet unbannen, haske leuk dat oplossen met argumenten maar iemand die topics overhoop haalt en totaal niet naar argumenten kijkt maar keer op keer hetzelfde blijft posten kan je weinig mee oplossen.
De enige manier om topics "overhoop te halen" is doordat anderen erop reageren. Bovendien heb ik IFU wel wekenlang zien posten, hoe kan dat dan als kloon van kloon van kloon van kloon?

Het is gewoon zonde om te zien hoe mensen die smaakmaken, anders zijn, een discussie vlot kunnen trekken geband worden. Als ze oninteressant zijn/worden, dan verstomt de discussie vanzelf.

Al dat gemodereer leidt alleen maar tot eenvormigheid en het uit de weg gaan van gewaagde stellingnames.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 23 september 2008 @ 21:19:17 #123
798 voyeur
bemoeit zich
pi_61861010
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:

Dagonet, normaal gesproken vind ik je een puike moderator, dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat? Je mag niet doorposten met een kloon geloof ik, dus dat is banwaardig volgens de regels. Edoch als de oorspronkelijke ban gebaseerd is op het soort posts dat ik de afgelopen week zie begrijp ik dat de persoon in kwestie niet inziet wat er nu precies fout is aan zijn posts..

Het keer op keer hetzelfde posten is zeker in de moslim bash hoek schering en inslag. Tientallen users maken zich daar soms al jaren schuldig aan. Er wordt niet gelezen, maar gewoon gepost. Toch worden die nooit geband, terwijl het klip en klaar is dat ze niet ingaan op argumenten. Ze lezen het hele topic niet en roepen gewoon 'uitzetten', 'nuken', etc. als oplossing voor welk probleem dan ook. Wat maakt deze IFU/kloon zo anders?
pi_61861142
Ik vind dat alle kloons genuket moeten worden.

pi_61863444
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dagonet, normaal gesproken vind ik je een puike moderator, dus misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat? Je mag niet doorposten met een kloon geloof ik, dus dat is banwaardig volgens de regels. Edoch als de oorspronkelijke ban gebaseerd is op het soort posts dat ik de afgelopen week zie begrijp ik dat de persoon in kwestie niet inziet wat er nu precies fout is aan zijn posts..

Het keer op keer hetzelfde posten is zeker in de moslim bash hoek schering en inslag. Tientallen users maken zich daar soms al jaren schuldig aan. Er wordt niet gelezen, maar gewoon gepost. Toch worden die nooit geband, terwijl het klip en klaar is dat ze niet ingaan op argumenten. Ze lezen het hele topic niet en roepen gewoon 'uitzetten', 'nuken', etc. als oplossing voor welk probleem dan ook. Wat maakt deze IFU/kloon zo anders?
Dagonet moet het wel tolereren, anders kan NWS haar deuren dicht doen...en ja dat is gewoon een feit. Trust me, ik heb het aangezien. Als je moslimgebash niet toelaat, sterft het subforum gewoon af.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')