Na alle ellende met de bussen in Gouda en weet ik veel waar, is het nu ook raak in Den Haag. Een Noord Afrikaantje van TWAALF JAAR OUD maakt ruzie, een ander jongetje komt erbij en ramt met de blote vuist op een meisje in.quote:Klappen in bus 130
DEN HAAG - In bus 130 is woensdagmiddag een schermutseling ontstaan tussen enkele tieners.
Een ongeveer 12-jarige jongen kreeg ruzie met een meisje. Vervolgens greep een 15-jarige jongen het meisje bij de keel. Een 17-jarig meisje bemoeide zich ermee en probeerde de twee uit elkaar te trekken. Zij werd vervolgens door de 15-jarige enkele malen met de vuist op haar hoofd geslagen. Op de Hoefkade verliet de jongen de bus.
Signalement van de 12-jarige: ongeveer 1.50m lang, Noord-Afrikaans type, kort bruin haar. De 15-jarige was ongeveer 1.70m lang, had zwart gemillimeterd haar en dikke zwarte wenkbrauwen. Hij droeg een groene jas en een lichtgekleurde spijkerbroek. Heeft u informatie over deze mishandeling? Belt u dan met 0900-8844. Anoniem bellen kan ook via 0800-7000. Bron
Ja, ik denk het.quote:Is het nu tijd om maximaal twee Noord Afrikanen t/m 18 jaar in de bus toe te staan?
Kan ook een Algerijn of Tunesiër zijn hè.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef Metalfrost het volgende:
Is het nu ook al verboden om ze Marokkanen te noemen, ipv Noord-Afrikanen?
Eerst de negerzoenen, nu dit
[..]
Ja, ik denk het.
Klopt. Marokkanen hebben een baard.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:12 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Kan ook een Algerijn of Tunesiër zijn hè.
Don't shoot the messenger. Het is tijd voor oplossingen. Of wou je ontkennen dat deze groep mensen zich relatief vaker en heftiger te buiten gaan aan ongewenst gedrag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef Draganta het volgende:
Kansloze troll topic
als jij gaat rellen, moeten we alle blanken het ook verbieden?
ga eens naar school, word je nog eens wijs van
Dat is niet haalbaar, gezien de drukte in stedelijke gebieden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef LXIV het volgende:
Het is tegen de grondwet om mensen op grond van raskenmerken de toegang tot iets te ontzeggen. Want een Marokkaan die al 2 generaties in NL is, is gewoon een Nederlander. Ondanks zijn uiterlijk of taalgebruik. Op deze manier zal er dus nooit een oplossing komen.
Wat wel zou kunnen is bijvoorbeeld het OV in -delen van- de Randstad afschaffen. Dan benadeel je iedereen in gelijke mate.
Niet zoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef Litso het volgende:
Ja goed plan, laten we gewoon achterin de bus een speciaal plekje voor ze apart houden.
En als dat niet helptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef Litso het volgende:
Ja goed plan, laten we gewoon achterin de bus een speciaal plekje voor ze apart houden.
Of jouw chipkaart jatten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:25 schreef Hukkie het volgende:
Ik zie hier misschien één van de weinige voordelen van een ovchipkaart; als mensen zich misdragen, dan kaart blokkeren. Dan kunnen ze in het vervolg gaan fietsen.
"Hey, de wereld is niet alleen van jou!"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Niet zo![]()
Bedoel dat die sukkels die het onmogelijk maken voor andere mensen om heelhuids van A naar B te komen, erop attent moeten worden gemaakt dat de wereld niet alleen van hun is.
Posters en aanplakbiljetten ofzo.
Sinds het taboe vorige week is opgeheven mogen we gewoon Marokkanen zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Wokkel het volgende:
deze groep
Hmm, er is ook wel een groep blanken te definieren die hier in Nederland niet gewenst is, dus dat bordje moet worden aangescherpt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
En als dat niet helpt
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik niet, en die ga ik ook niet krijgen (ga morgen mn 'nieuwe' auto halen)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of jouw chipkaart jatten.
Verboden voor Fokhelden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Hmm, er is ook wel een groep blanken te definieren die hier in Nederland niet gewenst is, dus dat bordje moet worden aangescherpt.
Wat moet dat kosten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef omapietje het volgende:
Ik denk dat er in zuid-afrika en de VS nog wel tweede hands verbods bordjes te krijgen zijn.
Niet gewenst? Door wie niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Hmm, er is ook wel een groep blanken te definieren die hier in Nederland niet gewenst is, dus dat bordje moet worden aangescherpt.
Inderdaad ook een oplossing!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:25 schreef Hukkie het volgende:
Ik zie hier misschien één van de weinige voordelen van een ovchipkaart; als mensen zich misdragen, dan kaart blokkeren. Dan kunnen ze in het vervolg gaan fietsen.
Het preventief executeren van alle mannen onder de 25 is een stuk effectiever inderderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Inderdaad ook een oplossing!
Mensen die enorm te hard rijden raken ook hun rijbewijs kwijt. Wanneer je (vaker) iets in een winkel steelt krijg je tegenwoordig ook een winkel(centrum)verbod.
Sterker nog, in Rotterdam heb je nu een OV verbod.
Mijn bezwaar tegen deze oplossingen is alleen dat ze pas effectief zijn als het leed al geleden is.
*facepalm* Nee zo bedoel ik dat niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Hey, de wereld is niet alleen van jou!"
"Oh dat is waar ook. Ik zal me voortaan gedragen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |