abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 19:34:25 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61912473
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef sp3c het volgende:
tis meer Britsers bashen eigenlijk?
dat sowieso. maar dat ziet links niet eens meer. als het maar geen links bashen is. dan is alles goed, want de koning der integratie (pvda, gl en trawanten) is links.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61917882
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ben jij IFU? Heel lang zoeken naar een zaak die in je verhaal past en de rest compleet negeren. Als je nou eens kijkt in het topic waarover ik IFU nomineerde. Een aantal posts hierboven. Waarom kom je dan ineens aanzetten met een heel ander topic? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?

Leuk trollen in FB.
Niet lang zoeken, maar gewoon verder terug kijken dan jij doet. Ik volg NWS vrij goed. Jij was niet de eerste die IFU of zijn kloon nomineerde voor een ban; zie hier en laat dat nou net verwijzen naar het topic dat ik ook aanhaal....

Lees het topic en zie dat je slechts spuit 11 was.
Here we are now, entertain us.
pi_61917962
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat lul je nou stroef. het gaat om engelsen die als de dood voor moslims zijn. en ja, dat als de dood mag je na de aanslag letterlijk nemen.
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:33:09 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61918018
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.
pi_61918994
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.
pi_61920027
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
Komop als je eigen mening over dit onderwerp in je OP niet meer is als dit
[..]

dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?
Dat is geen moslims bashen, dat is landverraders bashen.
  donderdag 25 september 2008 @ 23:30:22 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61920165
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.
zielige poepert. mensen luisteren steeds minder naar je gezwets.

wist je dat? dat komt omdat je geen verhaal hebt, geen oplossing, anderen zwart maakt en beschuldigt en denkt dat de vrouw of islamiet nog steeds een zwakke nitwit is.

je dagen zijn voorbij. de goden zijn geprezen.

indien ik nu een iets rechtsere user aan het bashen ben, dan mea culpa, maxima culpa...
pi_61923229
Ok als dit soort topics zijn waar jullie voor naar fok komen is dat prima . Maar de overdaad eraan is wel een van de redenen dat het met fok qua bezoekers en actieve bezoekers e niet op vooruit gaat.
pi_61923272
Net alsof het met al die azijnboomknuffelaars op Fok! het zo geweldig vooruit gaat.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61923403
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef JihadJoe het volgende:
Net alsof het met al die azijnboomknuffelaars op Fok! het zo geweldig vooruit gaat.
Ik bedoel meer dat je de geenstijlpraat gewoon aan GS, telegraaf.nl en misschien de FP over moet laten. Die zijn daar stukken beter in.
Een forum als dit zou juist geschikt zijn om wat dieper over de onderwerpen te praten zonder in dom gescheld te vervallen.

Maar goed de vraag om een beetje redelijk discussie te voeren zal inderdaad wel boomknuffelig zijn.
pi_61923519
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar goed de vraag om een beetje redelijk discussie te voeren zal inderdaad wel boomknuffelig zijn.
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61923581
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
Neuh dat kan zeker wel. Maar dan met er wel een goede aanzet tot discussie zijn en de wil om die discussie te voeren.

Dat wordt er niet beter op als bepaalde mensen niet verder komen dan dom schreeuwen en schelden.
pi_61929033
Eddy Terstal die zij het gisteravond in de uitzending van Nova al; je kunt ook zover je hand in eigen boezem steken, dat je jezelf op een moment castreert.
Daarover heb ik een discussie proberen te initiëren. Hier in de [FB] en in het topic zelf hebben een aantal dit wel degelijk begrepen, maar de extremistische multiculti-club met hun doorgeslagen politiek-correcte retoriek ziet het woordje 'moslim' in de TT staan en dan treedt automatisch de anti-Wilders-, anti-Verdonk-, anti-alles wat rechts is, want ik ben 'links' en dus moreel superieur-reflex in werking waardoor de blik weer zover vernauwd wordt, dat redelijkheid heel erg vluchtig lijkt te zijn.
Het is eigenlijk te triest voor woorden, dat ik hierover uitleg geef.
Maar ik vind het nog veel dommer, dat menigeen menen over een morele autoriteit te beschikken, van waaruit ook nog eens scheldpartijen en ad hominem's worden vergoeilijkt, als het gaat over de discussieonderwerpen van topics.

Als het je niet aanstaat, blijf dan gewoon weg!
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61936244
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61936363
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit .
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:28:45 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61937069
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit .
als het je niks zou uitmaken had je niet je vingers over het toetsenboard laten glijden.
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:29:26 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61937079
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:

[..]

ik ben blij als ramadamn (copyright) weer voorbij is.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:04:59 #168
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_61939177
quote:

[..]

Daar ben jij anders erg goed in...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:07:53 #169
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61939241
quote:
Meki zet die oogkleppen eens af en kijk eens goed rond
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61945633
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Ik heb wat meer opties en jij laat je heel erg kennen, maar dat maakt mij niet uit.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61955592
Kan een mod naar deze user kijken?Aboutaleb volgens mij een clone van Meki
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_61955630
Dit is een zware beschuldiging, ik eis dat de moderator stappen onderneemt tegen Slappy
pi_61955677
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
Dit is een zware beschuldiging, ik eis dat de moderator stappen onderneemt tegen Slappy
Gelijk in de aanval he kleine rel nicht.Valt niet op die tt's van Aboutaleb en die van jou
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_61955722
Ik heb albert_heijn als kloon, verder niemand.
Ik eis een diepgaande onderzoek van de moderators wie de klonen zijn van slappy
  Moderator zaterdag 27 september 2008 @ 19:00:33 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_61955879
je hebt helemaal niets te eisen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')