dat sowieso. maar dat ziet links niet eens meer. als het maar geen links bashen is. dan is alles goed, want de koning der integratie (pvda, gl en trawanten) is links.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef sp3c het volgende:
tis meer Britsers bashen eigenlijk?
Niet lang zoeken, maar gewoon verder terug kijken dan jij doet. Ik volg NWS vrij goed. Jij was niet de eerste die IFU of zijn kloon nomineerde voor een ban; zie hier en laat dat nou net verwijzen naar het topic dat ik ook aanhaal....quote:Op donderdag 25 september 2008 10:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ben jij IFU? Heel lang zoeken naar een zaak die in je verhaal past en de rest compleet negeren. Als je nou eens kijkt in het topic waarover ik IFU nomineerde. Een aantal posts hierboven. Waarom kom je dan ineens aanzetten met een heel ander topic? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
Leuk trollen in FB.
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef. het gaat om engelsen die als de dood voor moslims zijn. en ja, dat als de dood mag je na de aanslag letterlijk nemen.
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is puur een berichtje om zoveel mogelijk domme simplistische reacties uit te lokken. Daarin slaagt hij uitstekend en daarop geeft hij dan weer commentaar.
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan daarna gaan lopen roepen dat je de zielige linkse zak bent? hypocriete zak stront.
Dat is geen moslims bashen, dat is landverraders bashen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
Komop als je eigen mening over dit onderwerp in je OP niet meer is als dit
[..]
dan heb je dat topic gewoon puur geopend voor een potje goedkoop moslims bashen. Fijn hoor dat je dat hier op fok gewoon mag doen. Maar dan mag je ook rekenen op wat sneren terug nietwaar?
zielige poepert. mensen luisteren steeds minder naar je gezwets.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik riep dat huilen over baggerreacties hypocriet is als je zelf een baggertopic opent. Of dat Damian een zak stront maakt laat ik aan jouw oordeel over.
Ik bedoel meer dat je de geenstijlpraat gewoon aan GS, telegraaf.nl en misschien de FP over moet laten. Die zijn daar stukken beter in.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef JihadJoe het volgende:
Net alsof het met al die azijnboomknuffelaars op Fok! het zo geweldig vooruit gaat.
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar goed de vraag om een beetje redelijk discussie te voeren zal inderdaad wel boomknuffelig zijn.
Neuh dat kan zeker wel. Maar dan met er wel een goede aanzet tot discussie zijn en de wil om die discussie te voeren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Je doet nu alsof je met mensen die rechtse ideeën op nahouden niet kan discussiëren.
als het je niks zou uitmaken had je niet je vingers over het toetsenboard laten glijden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit.
ik ben blij als ramadamn (copyright) weer voorbij is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, het enige is ontkennen en anderen beschuldigen
Daar ben jij anders erg goed in...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki zet die oogkleppen eens af en kijk eens goed rondquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Meki het volgende:
Ik heb wat meer opties en jij laat je heel erg kennen, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
Tja je kan het hoog opnemen of gewoon erkennen dat je een baggertopic bent gestart, maakt mij niet uit.
Gelijk in de aanval he kleine rel nicht.Valt niet op die tt's van Aboutaleb en die van jouquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
Dit is een zware beschuldiging, ik eis dat de moderator stappen onderneemt tegen Slappy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |