abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 11:35:38 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61992134
quote:
De commissaris van de Koningin in de provincie Drenthe, Relus ter Beek, is maandagmorgen vroeg in zijn woonplaats Assen overleden. Ter Beek, die leed aan longkanker, was 64 jaar.

De PvdA'er Ter Beek was vele jaren Tweede Kamerlid en ook was hij minister van Defensie in het derde kabinet-Lubbers. In 1995 werd hij commissaris van de Koningin in Drenthe.

Ongeveer twee maanden geleden openbaarde zich de ernstige ziekte. Hij legde begin augustus zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Gedeputeerde Anneke Haarsma neemt zijn taken waar.
Beetje jong nog.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_61992160
Een treurig bericht. Te jong overleden.
  maandag 29 september 2008 @ 12:14:04 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61992876
ik vond hem altijd op een vriendelijke walrus lijken... veel te jong
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61993182
De held die onze Jongens met waterpistolen naar Bosnië stuurde.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 29 september 2008 @ 12:54:51 #5
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61993768
de visionair die de dienstplicht de nek omdraaide
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_61994312
Een volledig gefaalde minister die meer belang hechtte aan de integratie van homosexuelen in de krijgsmacht, als aan de bewapening. Hj maakte uit de krijgsmacht een sociaal praat-programma waaruit bleek dat hij gewoon liever minster op sociale zaken was geworden.

desalniettemin. Veel te jong gestorven.
Restare in Pacem
pi_61994356
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef CANARIS het volgende:
Een volledig gefaalde minister die meer belang hechtte aan de integratie van homosexuelen in de krijgsmacht, als aan de bewapening. Hj maakte uit de krijgsmacht een sociaal praat-programma waaruit bleek dat hij gewoon liever minster op sociale zaken was geworden.

desalniettemin. Veel te jong gestorven.
Restare in Pacem
Dubbel Topic
quote:
AMSTERDAM - De commissaris van de Koningin in de provincie Drenthe, Relus ter Beek, is maandagmorgen vroeg in zijn woonplaats Assen overleden. Ter Beek, die leed aan longkanker, was 64 jaar.

De PvdA'er Ter Beek was vele jaren Tweede Kamerlid en ook was hij minister van Defensie in het derde kabinet-Lubbers. In 1995 werd hij commissaris van de Koningin in Drenthe.

Ongeveer twee maanden geleden openbaarde zich de ernstige ziekte. Hij legde begin augustus zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Gedeputeerde Anneke Haarsma neemt zijn taken waar.
Over de doden niets dan goeds echter....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_61994850
Ik zal nooit het stukje tv vergeten dat ze hem overhijsen tussen twee van die fregatten, ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat ze hem wat meer op en neer lieten stuiteren dan nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 13:40:16 ]
pi_61995373
quote:
En toch gaf hij al voor het Srebrenica-drama aan spijt van die beslissing te hebben. Dan heb je een groot karakter.

Voor de rest geen mening over de man.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61995858
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En toch gaf hij al voor het Srebrenica-drama aan spijt van die beslissing te hebben. Dan heb je een groot karakter.
Nee, dan heb je gewoon gefaald.
pi_61995876
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:40 schreef Joepie het volgende:
Ik zal nooit het stukje tv vergeten dat ze hem overhijsen tussen twee van die fregatten, ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat ze hem wat meer op en neer lieten stuiteren dan nodig.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61996797
Ik vond het een sympathieke man. Triest dat hij betrekkelijk jong is overleden. (Ik mis eigenlijk in de nieuwsberichten over zijn overlijden dat Relus ter Beek gewetensbezwaarde is geweest.)

[ Bericht 21% gewijzigd door rutger05 op 29-09-2008 17:26:37 ]
pi_62000464
Dat is kut.

RIP
pi_62001031
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:

Tijdens de Eerste Golfoorlog kreeg hij een hartaanval... hij had toen al moeten stoppen met bestuurstaken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_62001267
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ja onze jongen waren echt gelukkig met hem achter zich...... zolang ze niet bukten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_62040488
Verschrikkelijk jammer, een van de meest symphatieke politici die dit land gekend heeft.
pi_62040524
64, echt zo een leeftijd dat je zegt: kon daar nu niet nog ietsies bij.
Verder heb ik geen mening over de man. Ik weet alleen dat ook ik gewetensbezwaarde was en een duizendste van geluk heb gehad dat ik gratie kreeg van Hare Majesteit. Gelukkig is die tijd nu voorbij, van gratie vragen. En als dat door deze man komt, heeft hij in elk geval iets goed gedaan in zijn leven. Vanuit mijn optiek tenminste
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:07:06 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62040713
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef rutger05 het volgende:
Ik vond het een sympathieke man. Triest dat hij betrekkelijk jong is overleden. (Ik mis eigenlijk in de nieuwsberichten over zijn overlijden dat Relus ter Beek gewetensbezwaarde is geweest.)
waarom mis je dat? Is dat relevant dan?

* ook gewetensbezwaarde, maar geen gratie gevraag aan Hare Majesteit.. gewoon vervangende dienstplicht vervuld
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2008 @ 01:10:55 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_62040763
Veel te jong.

Was een minister van het volk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62040790
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

waarom mis je dat? Is dat relevant dan?

* ook gewetensbezwaarde, maar geen gratie gevraag aan Hare Majesteit.. gewoon vervangende dienstplicht vervuld
Voor iemand die minister van Defensie is geweest wel opmerkelijk.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:15:46 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62040812
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Voor iemand die minister van Defensie is geweest wel opmerkelijk.
mwoah.. vind het een ander verhaal dan bijv. van Middelkoop eigenlijk. Bovendien heeft Ter Beek de dienstplicht afgeschaft. Consequent was ie wel
pi_62040825
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:15 schreef teamlead het volgende:

[..]

mwoah.. vind het een ander verhaal dan bijv. van Middelkoop eigenlijk. Bovendien heeft Ter Beek de dienstplicht afgeschaft. Consequent was ie wel
Dat is zo. Ik heb overigens geen moeite met het verhaal van Middelkoop, maar dat terzijde.
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2008 @ 01:19:05 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_62040846
Relus gaf ook toe dat ie naar GTST en Studio Sport kijkt terwijl Brinkhorst in het zelfde programma toegaf niet te weten wie de bondscoach is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')