quote:Een stel dat dacht de kinderen in veilige handen te hebben achtergelaten bij de babysitter, kreeg de schrik van zijn leven. Bij thuiskomst betrapte het koppel de oppas in een pikante positie met twee onbekenden mannen...
Toen Michel Wuyts uit het Belgische Berchem ging stappen met zijn vrouw bestelde hij bij de Belgische Gezinsbond een babysitter om op zijn twee kinderen van 3 en 4 jaar te passen, van 19 uur tot middernacht.
"Toen we klokslag om middernacht thuiskwamen, ontdekten we dat de benedenverdieping verlaten was. In de stoel lag de beha van de oppas. Op de bovenverdieping betrapten we het meisje van 17 met twee jongemannen van allochtone origine. Een van hen was in ontbloot bovenlijf", zegt Wuyts in Het Nieuwsblad.
Wuyts haalde er de politie bij waarna het meisje werd meegenomen voor verhoor. "Tijdens haar verhoor verklaarde de babysit dat ze met beide jongens seks wilde. Maar de agenten vertelden er meteen bij dat we hen niets ten laste zouden kunnen leggen. Er was volgens hen geen huisvredebreuk gepleegd, omdat we het meisje zelf in huis hadden gehaald."
Het koppel is boos op de Gezinsbond en vindt dat de bond de babysitter onvoldoende heeft gescreend. "Wij kunnen niet al onze 16.000 oppassers ontleden", reageert de Gezinsbond.
Was er een andere jongeman bij?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:14 schreef LXIV het volgende:
Ik heb me ook wel eens vergrepen aan een babysitter. Ben ik nu ook allochtoon?
Nederlanders zouden te gierig zijn om het meisje te delen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:17 schreef Copycat het volgende:
Wat voegt het feit dat het om twee allochtonen gozers gaat nu toe aan dit 'nieuwsbericht'?
Die zijn ook allochtoon in België ...quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:
Nederlanders zouden te gierig zijn om het meisje te delen?
Wat vindt jouw vriendin daarvan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
me dan vergrepen aan de babysitter
schande... ze had autochtonen moeten nemen... eigen neukvolk eerstquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
jeetje wat een sletje op jonge leeftijd, zich laten pakken door 2 allochtonen... how low can you go.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:17 schreef Copycat het volgende:
Wat voegt het feit dat het om twee allochtonen gozers gaat nu toe aan dit 'nieuwsbericht'?
En 'een van hen was in ontbloot bovenlijf' . Wat een goddeloze orgie!
Nee, die woont ergens in Vlaams-Brabant geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
Michel Wuytsdie verslaggever van Sporza
Interessanter is dit stukje: "Een nieuwe babysit komt niet snel in huis.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:13 schreef schoelje het volgende:
Het volledige verhaal: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=5R21CH3M&ref=front
De twee hengsten in kwestie hebben beide een verleden van diefstal vermeldt het stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |