Ik heb ze allemaal, origineel, op DVD, inclusief beide films (poppen dat is)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Voor iedereen die oooooit de Thunderbirds heeft gezien
Of was dat echt voor jullie tijd
Ik ben ouder dan jij, maar ik keek het nooit...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Voor iedereen die oooooit de Thunderbirds heeft gezien
Of was dat echt voor jullie tijd
Vriend van de basisschool was er helemaal geobsedeerd doorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij, maar ik keek het nooit...
Ik heb keihard zitten janken in het ziekenhuis omdat ik thunderbirds wou zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vriend van de basisschool was er helemaal geobsedeerd door
Geil, de gedachte alleen al dat we minimaal 4 jaar op dezelfde school hebben gezetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Tilburg. Daarom zat ik ook op het Odulphuslyceum net als slindenau
Dat is ver van Raalte-cityquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Tilburg. Daarom zat ik ook op het Odulphuslyceum net als slindenau
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal, origineel, op DVD, inclusief beide films (poppen dat is).
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is ver van Raalte-cityJe vriendin moet afstanden afleggen
Wtf is dat voor tokkiebendequote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet even wat mededelen...
Zo doen ze dus in Woudenberg bomen eruit trekken...
Daar verruil ik Raalte voor in oktoberquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoals ik al zeimaar wel even geleden, ze studeert in Groningen
en daar ga ik dus naar toe morgen.
Al die Raalters vertrekken naar Groningen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar verruil ik Raalte voor in oktober, kamer vlakbij de 3gezusters gekregen
Whehehe! Ik heb de linker!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Deze twee dus.
Heb ze ff van onze images server (kuch) naar mn photobucket gegooid.
Ik ken die mensen niet hoor...quote:
Ik zou het niet weten. Niet dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Marokkaan?
Ik weet niet wie jij bedoeld. Stel die vraag eens in KLB-FB (dan niet aan mij gericht maar algemeen).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
Juup ga je die kutklonen nog banaanvragen?
Had ik al gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bedoeld. Stel die vraag eens in KLB-FB (dan niet aan mij gericht maar algemeen).
Oke dan. Ik heb nu toch geen zin om foto's te gaan kijken, ik lig in bed te internetten via mijn PDA.quote:
Voor hoelang?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:07 schreef tard het volgende:
kijk mijn originele account weer terug
supertardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:07 schreef tard het volgende:
kijk mijn originele account weer terug
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke dan. Ik heb nu toch geen zin om foto's te gaan kijken, ik lig in bed te internetten via mijn PDA.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal het vandaag nog eens nalezen.
Deze post bookmark ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:14 schreef tard het volgende:
[..]
supertard is verleden tijd.
Geen getroll e.d. meer.
Wat ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:14 schreef tard het volgende:
[..]
Geen getroll e.d. meer.
@jordeeh: ja.
Oke, die gaan we uitprinten en inlijsten...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:14 schreef tard het volgende:
[..]
Geen getroll e.d. meer.
Uitprinten en m'n billen mee afvegen ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, die gaan we uitprinten en inlijsten...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitprinten en m'n billen mee afvegen ja.
Ik veeg m'n billen nooit met de randjes af hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Niet achteraf gaan zeuren over papiersneetjes heh
Ongeluk zit in een klein hoekje hoor..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik veeg m'n billen nooit met de randjes af hoor.
Aanradertje hoor, het is nogal een sensatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik veeg m'n billen nooit met de randjes af hoor.
Is het nu op tv?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef jordeeeh het volgende:
Echte mannen kijken nu Band of Brothers.
Mja alleen met diarree, dan trekt het er lekker in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, het is nogal een sensatie.
Nee.quote:
Dat klopt, ik lig ook in bedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ieder normaal mens is al naar bed...
Als je dan het hele randje afgaat, krijg je zo'n mooi schilderijlijstjeachtig geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja alleen met diarree, dan trekt het er lekker in.
Ik heb ook de serie op dvdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef jordeeeh het volgende:
Echte mannen kijken nu Band of Brothers.
Ik ook, maar ik ben niet normaal...quote:
K zit nu bij EP3, lekker veel actiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook de serie op dvd![]()
Alleen hoef ik niet zo nodig een echte man te zijn.
Zodat dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom bestaat er zwaartekracht, op de verkeerde momenten
Moet je geen plaatjes meer draaien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je niet meer in het museum ?
Moet over een uur werken, waarom denk je dat ik zo vroeg wakker ben elke dag?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je niet meer in het museum ?
Ik wordt niet meer geboektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je geen plaatjes meer draaien?
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet over een uur werken, waarom denk je dat ik zo vroeg wakker ben elke dag?
egaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd ben
http://www.amsterdam.info/museums/museumkaart/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |