Hm?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef afcajos het volgende:
IK HOSSEL NOOIT CHICKS UIT EIGEN DORP LULLO
Oke, dan had ik ook Flevoland gezegd_!quote:
Tuurlijk, wrijf het erin, ik moet alweer naar schoolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:54 schreef slindenau het volgende:
Oh, en we hebben trouwens >16 uur met het afgelopen topic gedaan jongens...dit kan echt niet. Het is toch nog steeds vakantie?
Ehm valt mee toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:54 schreef remlof het volgende:
Zeg afcajos, ben jij niet die irritante plaatjesposter?
Pwn pwn, ik 1/ 9 pasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, wrijf het erin, ik moet alweer naar school
Van je broertjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:57 schreef reetveter het volgende:
MOOIE TTEn hoe weet jij eigenlijk dat ik diamantjes in me oren heb
!?
Bek over kraggenburg ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, dan had ik ook Flevoland gezegd_!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, ik keek eens door je notes...
Heb ik nog wat moois tussen m'n notes?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, ik keek eens door je notes...
NEE, EERDER DIE NSBERTquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET DIE VRIENDENZOEKERT?
*gezamelijk; hoooooooooooooooooooooooooi nsbertquote:
Jij was degene die eerst de bek erover hieldquote:
Mja dat moest van Josquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij was degene die eerst de bek erover hield
Owjaquote:
Met amper lekkere wijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owjaach ik schaam mij niet voor kraggenburg hoor!
Tis alleen een pauperdorpje
quote:
Nee Raalte is geweldig, je kan hier 24 uur per dag iemand in het centrum vermoorden zonder dat ook maar iemand het doorheeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owjaach ik schaam mij niet voor kraggenburg hoor!
Tis alleen een pauperdorpje
Ja k moet even bellen voor resultatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:07 schreef afcajos het volgende:
ZEG JORDEEH, WAS JIJ DIE NIET VAN DIE MET DIE POEP IN BAKJE??
hoe gaat het daarmee
Ben jij niet diegene die een TR zet en vervolgens zelf een topic verkloot?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb ik nog wat moois tussen m'n notes?
*Fok! wacht af..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja k moet even bellen voor resultaten
haha klasse jordyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die een TR zet en vervolgens zelf een topic verkloot?
Goh doe k ook 1 keerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
1 keer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh doe k ook 1 keer
Maar dat vroeg ik niet
Staat er wat leuks tussen mijn notes?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Liveverslag van zelfpijniging op Fok! inclusief livebeeldenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef santax het volgende:
Hallo mensjes![]()
Ik heb een vraagje![]()
Wat vinden jullie humaner?
Neqschot of ouderwets touw om de nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |