altijd goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:20 schreef Agiath het volgende:
daft punk blaast hier door de speakers, jwz
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
whehe mijn fipo daar in dat topique is gedelete
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:20 schreef Agiath het volgende:
daft punk blaast hier door de speakers, jwz
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:22 schreef Agiath het volgende:
Ik zit even na te tellen en zie dat ik in 3 weken tijd gewoon 356 topics gemist heb van deze reeks.
Gaan jullie niet op vakantie ofzo?
Ik ben al terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:22 schreef Agiath het volgende:
Ik zit even na te tellen en zie dat ik in 3 weken tijd gewoon 356 topics gemist heb van deze reeks.
Gaan jullie niet op vakantie ofzo?
WAT ZEI JE DAN???quote:
Ik zei dit:quote:
fipo?quote:
Dit topic is juist bedoeld om de rest van het forum schoon te houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
YES EEN LAATSTE WAARSCHUWING, DIE GAAT BIJ DE COLLECTIE!!
Oh noes...quote:
Maar, daarom kwam deze post ook hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is juist bedoeld om de rest van het forum schoon te houden
--> SEXquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh noes...
Dat mag je niet zeggen in R&P
Slaap jij ooit?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is juist bedoeld om de rest van het forum schoon te houden
O ja...quote:
Te weinigquote:
Ja dat is niet wat je wil zien als je morgenvroeg op je werk dit topic opent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh die edit, een linkje of foto, wat maakt het uit?
Het is maar een opgezwolle clitoris
NSBert-alertquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:29 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil graag een banaanvraag doen voor PK wegens baggeren in SEX en het posten van vieze plaatjes.
Slindenau ik heb een vriendje voor je gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:29 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil graag een banaanvraag doen voor PK wegens baggeren in SEX en het posten van vieze plaatjes.
ik ken jou!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:29 schreef slindenau het volgende:
Shit, wie heeft remlof nu weer naar dit topic gehaald
Zullen we hem gewoon wegpestenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:29 schreef slindenau het volgende:
Wie zegt dat? Misschien denken ze wel van hmm geilpiemelvlees en blijkt het een opgezwolle clitoris te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is niet wat je wil zien als je morgenvroeg op je werk dit topic opent.
Gaaf, dat zijn er al 3quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slindenau ik heb een vriendje voor je gevonden.
Wij jou niet, aufsalzen dus, of je post je tieten even.quote:
Heet eerste gedeelte rijmt op "haas" en het tweede op "tonijn"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:29 schreef slindenau het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zullen we hem gewoon wegpesten.
Remlof je stinkt
Ik ook van julliequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Remlof je bent dik
JE HEBT ONUR TORKO GEMISTquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:32 schreef Agiath het volgende:
nog fok!rellen gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |