Mods zeggen de laatste, dat is unaniem besloten door moderators en bobby-bquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
De op een na laatste toch? Paaskonijn dus.
Opgelost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
De op een na laatste toch? Paaskonijn dus.
Ja zeg! Wist ik veel. Ik heb maar heel weinig in SC gepost de laatste dagenquote:
pwndquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja zeg! Wist ik veel. Ik heb maar heel weinig in SC gepost de laatste dagen
En diewas nou ook weer niet nodig
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
reetveter, zet ff de goeie OP erindeze klopt van geen meter meer
Kan niet meer want remlof heeft je post geeditquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fix het wel, remlof had hem gemaakt
Kan je dan je eigen post niet meer editten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan niet meer want remlof heeft je post geedit
Je kan hem fixen heb het lock eraf gehaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fix het wel, remlof had hem gemaakt
Dat is gewoon een standaard regeltje, is niks nieuwsquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf was is het voor gelul dat de laatste hem verplicht moet openen?
Omdat er anders 4 topics zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf was is het voor gelul dat de laatste hem verplicht moet openen?
Waarom zou het mis gaan als de op een na laatste hem opent? Dat is toch eigenlijk het zelfde als dat de laatste hem opent. Ik kan niet inzien waarom het daar verkeerd moet gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard regeltje, is niks nieuwsdat dat stuk fruit het graag anders ziet is prima, maar daardoor ging het steeds mis
Ja, als het werkt is het prima, maar dat deed het niet altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
Maar de één na laatste-regel was zo uniek
Weet ik het, maar ik heb ook al een paar keer een SC geopend omdat niemand het deed. Vind ik niet erg ofzo, maar het was/is dus blijkbaar niet duidelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarom zou het mis gaan als de op een na laatste hem opent? Dat is toch eigenlijk het zelfde als dat de laatste hem opent. Ik kan niet inzien waarom het daar verkeerd moet gaan
Inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarom zou het mis gaan als de op een na laatste hem opent? Dat is toch eigenlijk het zelfde als dat de laatste hem opent. Ik kan niet inzien waarom het daar verkeerd moet gaan
Wat moet ik doen om dat plaatje juist te krijgen, en wie past het in de wiki aanquote:
Laat ramon het doen, die doet er een opleiding meequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om dat plaatje juist te krijgen, en wie past het in de wiki aan. Ik ben niet zoeen held met computers
NOOIT, dan nog liever een foute OPquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Geef me modrechten, dan maak ik de OP wel goed.
Ik heb de OP in de Wiki al aangepast, je hoeft hem alleen erin te plakken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om dat plaatje juist te krijgen, en wie past het in de wiki aan. Ik ben niet zoeen held met computers
Idd, een na laatste werkt toch niet...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:41 schreef reetveter het volgende:
Gewoon de laatste, is makkelijker lijkt me!
Iets tussen rv en mijquote:
Wat een held ben jequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de OP in de Wiki al aangepast, je hoeft hem alleen erin te plakken.
Ik heb em ook al meerdere malen bijgewerkt, maar volgens mij pakken sommige users gewoon de OP uit het vorige topic ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de OP in de Wiki al aangepast, je hoeft hem alleen erin te plakken.
Stelletje prutsersquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb em ook al meerdere malen bijgewerkt, maar volgens mij pakken sommige users gewoon de OP uit het vorige topic ofzo
GODVERDOMME GA DAN GEWOON MET ELKAAR PRATEN EN DOE DAT FF NIET OP FOK JA !????quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iets tussen rv en mij![]()
Ohja joey, het nummer van oase is 358788
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb em ook al meerdere malen bijgewerkt, maar volgens mij pakken sommige users gewoon de OP uit het vorige topic ofzo
Dan moet ik naar beneden toe. Ik zit op zijn kamer en hij zit beneden op de laptop. En aangezien dit een baggerchat is kun je soms best baggerenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
GODVERDOMME GA DAN GEWOON MET ELKAAR PRATEN EN DOE DAT FF NIET OP FOK JA !????![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan moet ik naar beneden toe. Ik zit op zijn kamer en hij zit beneden op de laptop. En aangezien dit een baggerchat is kun je soms best baggeren
Okequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef reetveter het volgende:
Ontopic plz.
Ja, wel goed voor mijn postcount 14.gifquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide uitleg
Hoi rvquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef reetveter het volgende:
4EBE Hoi.
Ik wil ooit nog een keer een gastoeter meenemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:58 schreef reetveter het volgende:
Wie gooit er nou een granaat in een kroeg
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, wel goed voor mijn postcount 14.gif
Je moet gewoon in het OV zitten met je mobiel waarop oordopjes zijn aangesloten en dan echt baggermuziek luisteren. Alleen moet je de oordopjes net niet goed aansluiten zodat de muziek uit de speakers van je mobiel komtquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een keer een gastoeter meenemen.
Kan altijd van pas komen in het OV.
Het komt wel overquote:
Ja datquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt wel over![]()
Gewoon die foute muziek van gisternacht
Waarom krijgt deze prutser trouwens wel een naamtopicquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Sterf poep kut pis beffen.
Het ging per ongeluk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom krijgt deze prutser trouwens wel een naamtopic?
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef reetveter het volgende:
Wat een domme kankerfilm op rtl 7.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij hebt hier niet zoveel te zeggen flapdrol.
Nohhhhhhhquote:
Ok, zorg er maar voor dat ik hier neit meer kan posten.quote:
Niks, inspiratieloos, gebroken, moequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heb jij dit keer op je kerfstokBeetje onschuldige smileys posten
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ] Whehe, de slotjespolizei [ afbeelding ]
NOG WEL.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
OOK IK BEN WEER VAN DE PARTIJ!!!!11
HOIquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
OOK IK BEN WEER VAN DE PARTIJ!!!!11
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=crystal+meth&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
RV: hoe kom jij aan al die foto's van kantje boord -mensen?
Ik zei dat je niet zoveel te zeggen hebt hier, niet dat je niet mag posten. Ga je eerst maar eens bewijzen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ok, zorg er maar voor dat ik hier neit meer kan posten.
Gaat ie een ban krijgen dan?quote:
Dat zei ze vannacht ook inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
OH EN JA, MET CYNTHIA IS ALLES GOED!!
Makkie hier.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daarvoor heb ik nu nog 15 posts nodig
Ik had hem idd bedoeld als "je kunt beter patat eten" maar het was meer om de friet/patat discussie binnen DIT TOPIC wat te doen oplaaienquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Had je hem niet zo bedoeld dan? Dacht ik even met je grapje mee te doen..
Ninja edit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* Juup© gaat even een FA lief aankijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
* Juup© gaat even een FA lief aankijken
Nouja, precies, daar heb je een hele minuut voor andersquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef reetveter het volgende:
Tis fucking druk, en je moet je 10,000 post om precies 0:00 maken, dat is STYLOOO
FAIL: dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:01quote:
TFTIquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ff [ afbeelding ] en daarna slapen.
Major epic fail, that is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FAIL: dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:01
Nee, dat was 10.004quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FAIL: dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:01
Niks mis met repeltepeltyfus ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nu terminale repeltepeltyfus.
Waar is 10.000 dan?quote:
Ja dan lijkt het alsof jij ook een keer getrokken wordt door een wijf. Of een vent, wat jij wil.quote:
h@lL0!!quote:
In mijn naamtopicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is 10.000 dan?Je 10.000 post hoor je hier te vieren, nergens anders.
![]()
ik proestequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nu terminale repeltepeltyfus.
opkankeren dan hurksnolquote:
Ik zei ook hallo, 130 pagina's terug...quote:
Hem gewoon even laten slapen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef reetveter het volgende:
Whehe behangplakker ligt te pitten omdat die morgen na school moetIdeaal dus om een geintje uit te halen. Zodat die morgen voor lul staat op school
, suggesties
?
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei ook hallo, 130 pagina's terug...
Tandpasta onder zijn voeten, überheerschende pwn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef reetveter het volgende:
Whehe behangplakker ligt te pitten omdat die morgen na school moetIdeaal dus om een geintje uit te halen. Zodat die morgen voor lul staat op school
, suggesties
?
De muggen voelen dat, dus gaan ze je prikken. Je bent hun vijand!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan muggen.
Iets met een watervaste stift...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef reetveter het volgende:
, suggesties
?
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hem gewoon even laten slapen.
Ik werd laatst wakker onder de lippenstift, dus nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hem gewoon even laten slapen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik werd laatst wakker onder de lippenstift, dus nee.
Het zijn Rambomuggen, ik zweer het jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De muggen voelen dat, dus gaan ze je prikken. Je bent hun vijand!
Falen van jouw kantquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schattig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Falen van jouw kantMoet je maar met je ogen open slapen
En dan lippenstift in je ogen krijgen, ben je gek?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Falen van jouw kantMoet je maar met je ogen open slapen
Tila?quote:
Meer dan users die helemaal niet posten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij voegt ook weinig toe tegenwoordig.
Want je denkt nu dat je een hersenkraker hebt gepost?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jaja, denk daar maar eens wat langer over na.
Het was ook maar een geintje lieverdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Meer dan users die helemaal niet posten.
Jaja, denk daar maar eens wat langer over na.
Pussy, dat moest ik vandaag ook, en ik zat er tot 3quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het was ook maar een geintje lieverd![]()
Ik ga pitten. Half zes er weer uit.
Cynthia? Je zit onder de plak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet morgen om 2 uur bij een vriendin zijn
Bikkelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pussy, dat moest ik vandaag ook, en ik zat er tot 3
Stoer man. Ga nou maar BH onderkrabbelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pussy, dat moest ik vandaag ook, en ik zat er tot 3
Nee, iemand anders. Schoolspullen halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Cynthia? Je zit onder de plak.
Dat ging je toch met Cynthia doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, iemand anders. Schoolspullen halen![]()
SCHELDWOORD ALERT!! DAT IS EEN STIER MET 1 BAL TOCH?!quote:
Fuck, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
SCHELDWOORD ALERT!! DAT IS EEN STIER MET 1 BAL TOCH?!![]()
![]()
Nee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat ging je toch met Cynthia doen?
Wie watt hoe linkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik voel mij een NS Bert. Ik heb iemand een ban bezorgd met een topicreport
Vriendjes wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik voel mij een NS Bert. Ik heb iemand een ban bezorgd met een topicreport
quote:
Nee, "jeweetzelluf" is een hoogstaande postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want je denkt nu dat je een hersenkraker hebt gepost?
quote:
In welke wereld?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
SCHELDWOORD ALERT!! DAT IS EEN STIER MET 1 BAL TOCH?!![]()
![]()
Nee, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, "jeweetzelluf" is een hoogstaande post
Unser.quote:
Discovery.. dat is toch die milieuterroristen boot?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef reetveter het volgende:
OHNOES de zee bevriest op discovery
STERVENDE KUT IK LEEF MET JE MEE!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:36 schreef Paaskonijn het volgende:
KANKER MIJN OOG TRAANT OPEENS ALS DIE ZIEKTE, HOERENKOTS.!
Deadliest catch ja, maar ik wil miami ink zien dar blijf ik voor opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Discovery.. dat is toch die milieuterroristen boot?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef reetveter het volgende:
OHNOES de zee bevriest op discovery
JA ER ZIT FUCKING GRAFZAND IN OFZO!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
STERVENDE KUT IK LEEF MET JE MEE!
Ja.quote:
STERVENDE KUT MAN! FUCKING GRAFZAND OF ZO!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA ER ZIT FUCKING GRAFZAND IN OFZO!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA ER ZIT FUCKING GRAFZAND IN OFZO!!
ECHT DE VLIEGENDE PESTPLEURIS, HET TRAANT, HET JEUKT HET IS ALSOF WO III IN MIJN OOG BEZIG IS OFZO!!!!!111111quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
STERVENDE KUT MAN! FUCKING GRAFZAND OF ZO!
Waar is het nazikruisdinges?quote:
Chris Crocker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het zijn, een jongen of meisje
Gosh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
Ik wil naar de hoeren maar ik heb geen geld
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef reetveter het volgende:
Ik wil naar de hoeren maar ik heb geen geld
Ik wist dat ik je ermee zou lokken.quote:
OMGquote:
Dat beest moet optiefen met die vieze sprietjes. Net een spinquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je ermee zou lokken.
Gratis af te halen, de 130 mini - hooiwagens die bij mij in huis leven...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat beest moet optiefen met die vieze sprietjes. Net een spin
Doe normaal ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat beest moet optiefen met die vieze sprietjes. Net een spin
Alleen een hekel aan zee-egels omdat die mongool hier met zijn lompe poten op zijn klein weerloos diertje is gaan staan. EIGEN SCHULD!!quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pfff. Heb je dat stervende grafzand al uit je ogen?
Als dat zeer doet dan zal het beestje wel niet zo weerloos zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen een hekel aan zee-egels omdat die mongool hier met zijn lompe poten op zijn klein weerloos diertje is gaan staan. EIGEN SCHULD!!
Zee-egels![]()
Hij is wel weerloos want hij kon niks tegen dat brute geweld doen!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als dat zeer doet dan zal het beestje wel niet zo weerloos zijn.
Kan wel, ik keek niet zo goed.quote:
Jaquote:
FAIL SMILEY!!quote:
PRIKquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij is wel weerloos want hij kon niks tegen dat brute geweld doen!![ afbeelding ]
Ik zeik in RL pas veelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:04 schreef slindenau het volgende:
PK is echt zoeen zeurpiet.
...
Vriendjes worden?
JA MAAR NEE!! Hij kon dat toch niet ontwijken ofzo. En hij zal nu wel stompere prikkers hebben en platter zijnquote:
Waarom zeg je dat toch tegen iedereen ???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:04 schreef slindenau het volgende:
PK is echt zoeen zeurpiet.
...
Vriendjes worden?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeik in RL pas veel
Eigenlijk constant over alles
Niet tegen jou in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat toch tegen iedereen ???
OH NOESSS...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA MAAR NEE!! Hij kon dat toch niet ontwijken ofzo. En hij zal nu wel stompere prikkers hebben en platter zijn![]()
Word hier meestal thuis niet zo gewaardeerdquote:
Weerloos? Dat kankerbeest heeft me verminktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen een hekel aan zee-egels omdat die mongool hier met zijn lompe poten op zijn klein weerloos diertje is gaan staan. EIGEN SCHULD!!
Zee-egels![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH NOESSS...
Nou kan ik niet meer slapen
Wat haje der aan over gehouden dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weerloos? Dat kankerbeest heeft me verminkt![]()
!
Nee, jij hem. Jij ging op dat beest staan, dat beest dacht niet van; "hmm laat ik onder die vetklep zijn voet gaan zitten, dat lijkt me leuk." NEEN JIJ HEBT HEM VERPLETTERDquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weerloos? Dat kankerbeest heeft me verminkt![]()
!
Omdat het pas 1 uur isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]![]()
waarom denk je dat ik nog wakker ben?
Een litteken!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat haje der aan over gehouden dan?
En wie stapt er nou op een zee-egel
"vetklep"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, jij hem. Jij ging op dat beest staan, dat beest dacht niet van; "hmm laat ik onder die vetklep zijn voet gaan zitten, dat lijkt me leuk." NEEN JIJ HEBT HEM VERPLETTERD![]()
Oja.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
En wie stapt er nou op een zee-egel
10 tonner dat je bent jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |