Dat beest moet optiefen met die vieze sprietjes. Net een spinquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je ermee zou lokken.
Gratis af te halen, de 130 mini - hooiwagens die bij mij in huis leven...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat beest moet optiefen met die vieze sprietjes. Net een spin
Doe normaal ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat beest moet optiefen met die vieze sprietjes. Net een spin
Alleen een hekel aan zee-egels omdat die mongool hier met zijn lompe poten op zijn klein weerloos diertje is gaan staan. EIGEN SCHULD!!quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pfff. Heb je dat stervende grafzand al uit je ogen?
Als dat zeer doet dan zal het beestje wel niet zo weerloos zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen een hekel aan zee-egels omdat die mongool hier met zijn lompe poten op zijn klein weerloos diertje is gaan staan. EIGEN SCHULD!!
Zee-egels![]()
Hij is wel weerloos want hij kon niks tegen dat brute geweld doen!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als dat zeer doet dan zal het beestje wel niet zo weerloos zijn.
Kan wel, ik keek niet zo goed.quote:
Jaquote:
FAIL SMILEY!!quote:
PRIKquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij is wel weerloos want hij kon niks tegen dat brute geweld doen!![ afbeelding ]
Ik zeik in RL pas veelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:04 schreef slindenau het volgende:
PK is echt zoeen zeurpiet.
...
Vriendjes worden?
JA MAAR NEE!! Hij kon dat toch niet ontwijken ofzo. En hij zal nu wel stompere prikkers hebben en platter zijnquote:
Waarom zeg je dat toch tegen iedereen ???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:04 schreef slindenau het volgende:
PK is echt zoeen zeurpiet.
...
Vriendjes worden?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeik in RL pas veel
Eigenlijk constant over alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |